Velvet Sundown: Η μπάντα που δεν είναι... μπάντα και σάρωσε στο Spotify

Εγώ θα σκιαχτώ όταν ακούσω μουσική ΑΙ που να μου αρέσει, προς το παρόν τίποτα... Οπότε το ίδιο μου κάνει ποιος τα γράφει. Έτσι και αλλιώς η σύγχρονη μουσική είναι ξεπεσμένη πολύ, μπορεί να κάνει και κάλο ο ανταγωνισμός. Χθες στην παραλία άκουσα ένα 3ωρο σύγχρονη μουσική, hardbass με μελωδίες σε ηλεκτρονικό πιανάκι από 80 90, χρειάζεται ΑΙ να βάλει μια τάξη
 
εσεις δηλαδή δεν ζεσταίνεστε?
Εγώ βρίσκομαι υπο σκιάν,με αεράκι που κρατάει χαμηλή θερμοκρασία στον επεξεργαστή μου,κρύα μπύρα,οπότε μπορώ να δηλώσω ότι εχω 100% την ευθύνη για τα λεγόμενα μου.
Μετά τη 4 - 5 δέν εγγυώμαι τίποτα.

Δέν βλέπω να ανησυχείτε ιδιαίτερα στο ότι όλες οι τέχνες,όπως,η θεωρεία,η γραφή,η ανάγνωση μουσικής,η εκμάθηση μουσικών οργάνων,όχι μόνο θα δεχτούν μια άνευ προηγουμένου επίθεση,αλλά αρκετές από αυτές θα εξαληφθούν σε βάθος χρόνου.

Να δώ τι θα γίνει αν πέσει κανένα ρεύμα.
Πέτρες και κουτάκια της coca cola θα βαράνε οι ΛαΤΡειΣ τΗς ΤεΧΝοΛοΓΚια.

Σοβαρά τώρα.
Εχω ενδιασμούς με την γενικευμένη χρήση AI.

Ηρθε να εξελίξει ή ήρθε να εξαλείψει?

Οπως καταλαβαίνετε,πέρασα στην δεύτερη μπύρα τωρα,μετά θα γίνει πολύ χειρότερο.
 
Καλό είναι να αντιμετωπίσουμε το AI σαν άλλο ένα εργαλείο στη φαρέτρα του μουσικού (όπως τα daw, τα synth κτλ) και όχι ως αντικαταστάτη του ίδιου του μουσικού. Νομίζω το Logic pro έχει ai session players να σε συνοδεύουν (όχι τον ντράμερ).

Για φαντάσου τώρα να είχε ο Μπαχ η ο Μότσαρτ αυτά τα εργαλεία, πόσα παραπάνω αριστουργήματα θα εγραφαν...
Ορίστε,αρκετό Bulling είχαν φάει όλα αυτά τα χρόνια,τελικά οι μόνοι που θα την βγάλουν αλώβητοι απο αυτήν την ιστορία είναι οι ντράμερς.

Μηπως τελικά,το ότι δέν είχαν αυτά τα εργαλεία,τους έκαναν να γράψουν και αυτά τα αριστουργήματα?
Γιατί με τόσα εργαλεία που διαθέτουμε ήδη σήμερα,δέν είδα κανέναν καινούργιο Μπάχ η Μότσαρτ να ξεπετάγεται,πάλι τους ίδιους μελετάμε.
 
...Πολυ ώρα να απαντήσει κάποιος.
...Εχει γούστο να είμαι ο τελευταίος επιζήσαντας στην χώρα απο την ζέστη και να μου έχει μείνει μόνο το AI να μου παίζει μουσική για το υπόλοιπο της ζωής μου.
Κάτσε να στείλω ένα email στο Netflix,αν την έχει βγάλει κανένας και εκεί,να δώ αν υπάρξει ενδιαφέρον.
 
Μηπως τελικά,το ότι δέν είχαν αυτά τα εργαλεία,τους έκαναν να γράψουν και αυτά τα αριστουργήματα?
Γιατί με τόσα εργαλεία που διαθέτουμε ήδη σήμερα,δέν είδα κανέναν καινούργιο Μπάχ η Μότσαρτ να ξεπετάγεται,πάλι τους ίδιους μελετάμε.

Το να έχεις τα εργαλεία δεν σε κάνει μάστορα.
Αν όμως είσαι μάστορας, θα γίνεις πιο αποτελεσματικός μάστορας όταν αποκτήσεις τα σωστά εργαλεία.

Όσον αφορά το πως κάποιος γίνεται "Μπαχ", δεν έχω την παραμικρή ιδέα.
 
Οι Μπαχ και οι Μοτσαρτ ειχαν αλγοριθμικα εργαλεια στο μυαλο τους ανωτερα της σημερινης ΑΙ. Η πιο απλη αποδειξη: οι αυτοσχεδιασμοι ολων αυτων των τυπων εχουν μεινει θρυλικοι. Πηγε ο Μπαχ στα τελειωματα του στο Μεγα Φρειδερικο, που ηταν φτασμενος μουσικος και ο ιδιος, και του εδωσε ο Φρεντι ενα υπερ-υπερπολυπλοκο θεμα προετοιμασμενο επι τουτου για να τον τρολαρει, και αυτος αρχισε στο φτερο να παιζει 5φωνες φουγκες με αυτο, με αποτελεσμα να παθει ο ηγεμονας πολιτισμικο σοκ, και να μονολογει " υπαρχει μονο ο μπαχ"


Ολα αυτα τα μεγαθηρια λοιπον ειχαν εξωγηινη κατανοηση της μουσικης σα φορμα και σαν περιεχομενο, μια κατανοηση που ειναι μιλια μπροστα απο τις παπαγαλιες της ΑΙ. Ο ανθρωπος γενικα εχει πολυ υψηλες δυνατοτητες για pattern recognition, εχει κατι σαν dedicated τσιπακι για αυτο. Χρειαζονται ας πουμε υπερ- υπολογιστικες ικανοτητες για να αναγνωριζει ενα μηχανημα διαφορετικα προσωπα, ενω για εμας ειναι μια απλη διαισθηση.


Ακομα και σε ενα κλειστο παιχνιδι οπως το σκακι, ακριβως επειδη ο ανθρωπος δουλευει με pattern recognition, εχεις φαινομενα οπως του magnus carlsen, ο οποιος κατα δηλωση του ιδιου πολλες φορες πρωτα βρισκει διαισθητικα μια σωστη γραμμη, και μετα την αναλυει βημα βημα για να τσεκαρει οτι οντως βγαινει.


Το θεμα ειναι οτι στο σκακι ο σκοπος ειναι αντικειμενικος, και το hard computing του βημα βημα υπολογισμου υπερτερει των ανθρωπων, οι υπολογιστες πλεον εχουν ELO εντελως εξω απο τις ανθρωπινες δυνατοτητες. Ομως εκει ξερουν που να στοχευσουν, ειναι μετρησιμος ο στοχος, το ματ.

Αντιθετα η εμπνευση, η μουσικοτητα ας πουμε καλυτερα, δεν ειναι μετρησιμη: Την αισθανομαστε κυριως στην ψυχη μας μια ωραια μελωδια. Μπορουμε βεβαια να εξηγησουμε καποια πραγματα, και απο αποψη φορμας, κλιμακας, αρμονιας κλπ, αλλα δεν υπαρχει αλανθαστη και μονοσημαντη πορεια προς τη μελωδια της ευτυχιας :ROFLMAO: Οταν και αν βαλουμε τη μουσικοτητα και την εμπνευση σε χαρτι, και εξηγησουμεμε μαθηματικους ορους το τι ειναι αυτοπου μας ανατριχιαζει π.χ. στην 9η, τοτε θα φτιαξουμε και την ΑΙ που θα βγαζει 9ες με ρυθμο πολυβολου.
 
Να και ενα παραδειγμα που δειχνει με γλαφυρο τροπο το προβλημα του μετρησιμου της μουσικοτητας.

Τι εννοουμε οταν λεμε μουσικοτητα; Προφανως την ομορφια μιας μουσικης. Αλλα πως μετριεται αυτο;

Η συμμετρια ειναι βασικη παραμετρος αυτου που θεωρουμε ομορφο, χτισματα που ακολουθουν τον χρυσο κανονα, προσωπα με ισορροπημενα χαρακτηριστικα κλπ κλπ


Αρκει ομως η συμμετρια;



Στο 3.40 του βιντεο, ο Μπερνσταιν δινει μια παραλλαγη της συμφωνιας αρ. 40 του Μοτσαρτ. Σε αυτην την παραλλαγη, η συμμετρια εχει απολυτη προτεραιοτητα: Η παραλλαγη ακολουθει την αυστηρα διττη φορμα της σονατας, χωρις τις π@@τανιες :ROFLMAO: που κανει ο Βολφι, χωρις κλεμμενα μετρα και τετοια δηλαδη. Αποτελεσμα; Η μουσικη δεν ακουγεται με τιποτα.


Με αλλα λογια, οπως λεει ο δασκαλος, αλλο πραγμα η συμμετρια και αλλο πραγμα η ισορροπια: Το πρωτο ειναι μαθηματικος ορος, το δευτερο ειναι Τεχνη.
 
Ορίστε,αρκετό Bulling είχαν φάει όλα αυτά τα χρόνια,τελικά οι μόνοι που θα την βγάλουν αλώβητοι απο αυτήν την ιστορία είναι οι ντράμερς.

Μηπως τελικά,το ότι δέν είχαν αυτά τα εργαλεία,τους έκαναν να γράψουν και αυτά τα αριστουργήματα?
Γιατί με τόσα εργαλεία που διαθέτουμε ήδη σήμερα,δέν είδα κανέναν καινούργιο Μπάχ η Μότσαρτ να ξεπετάγεται,πάλι τους ίδιους μελετάμε.
Αυτό θα το καταλάβαινα μόνο από την περίπτωση του option paralysis που προκαλούν τα σύγχρονα μουσικά εργαλεία...
 
Πήγα στη ΔΟΥ της προάλλες για μια δουλειά, και τη δουλειά που κάνουν 5 υπάλληλοι την κάνει καλλίτερα ένα 286 pc.
Παρόλα αυτά, είναι οι μόνοι που δεν ανησυχούν μην χάσουν τη δουλειά τους από την ΑΙ.
 
Παλιά που υπήρχαν οι δισκογραφικές είχαν ανθρώπους που μπορούσαν να δουν αν ένα εμφανίσιμο άτομο είχε και λίγο φωνή και αν έγραφε κάπως στην κάμερα... και υπήρχε και καθοδήγηση για το πως αυτό θα βγει σε βιομηχανικό επίπεδο με συνθέτες καλλιτεχνικούς διευθυντές και image makers, υπήρχε εξειδικευμένο επιτελείο. Τώρα όλα αυτά τα έχει πάρει ''στα χέρια του'' ο κάθε ένας. Έτσι κάποιοι που σε άλλες εποχές θα γίνονταν σταρ αν τους ανακάλυπταν, δεν θα γίνουν γιατί δεν ξέρουν τι να κάνουν τα μέσα που υπάρχουν, θα βγουν όμως πολλοί μέτριοι που κουτσοκάνουν όλες τις ειδικότητες για τις οποίες διέθεταν ειδικούς οι δισκογραφικές παλιά, και σύνθετης και ηχολήπτης και σκηνοθέτης και καλλιτέχνης...

Έτσι η ποιότητα του θεάματος έχει πέσει στα χέρια του λαού, πολύ χαμηλά δηλαδή. Και ερχομέ στο ΑΙ, γιατί αυτό είναι το θέμα μας. Το ΑΙ θα πάρει τα ξεπεσμένα θεάματα και θα τα γειώσει, θα παράγει μαζικά και εύκολα μέτριο υλικό καλύτερο όμως από αυτό που παράγουν οι σημερινοί πολυτεχνίτες με αποτέλεσμα να τους αποθαρρύνει να συνεχίσουν. Κοντολογίς κάλο θα μας κάνει το ΑΙ, Το υλικό με πραγματική καλλιτεχνική αξία, αν υπάρχει, πιστεύω ότι πάντα θα βρίσκει το δρόμο του
 
Όσον αφορά το πως κάποιος γίνεται "Μπαχ", δεν έχω την παραμικρή ιδέα.
Ουτε εγώ.

Ο Manosx τον είχε προχθές μαζί του σε μιά παραλία με ολοσωμο μαγιό και μπάλα,σήμερα νωρίτερα πήγαν από τον μανατζέρ του και τώρα απο ότι διαβάζω απο επάνω,εχουν επισκεφθεί έναν Μέγα Φρειδερίκο που τους τρολλάρει λέει εκεί με κάτι παρτιτούρες.
Αν είναι μέλος εδώ στο ΝΟΙΖ Μάνο αυτός ο Φρειδερίκος,πάτα του αναφορά,αλλά απο μια πλευρά τον καταλαβαίνω,εδώ και εγώ είμαι ετοιμος να φωνάξω "υπάρχει μόνο ο Μπαχ" με τόσες αναφορές που του έχουμε κάνει τώρα τελευταία.
Πρέπει να έχουν ηρεμήσει λίγο τα πράματα,γιατί το έριξαν στο σκάκι απο ότι λέει μετά.

MOTZART: has joined the chat

"Μα και για την ψυχή μιλάει τόση ώρα ο MGs,όπου αυτή σε συνδιασμό με την έλειψη βασικών αγαθών και την αβεβαιότητα άν θα ξυπνήσω το επόμενο πρωί,όπως έχω αποτυπώσει και στα γράμματα μου στην μοναδική επιζήσα απο τα 6 μου αδέρφια Αννα Μαρία,με έκαναν να συνθέσω τα έργα μου,τα οποία ήταν και η μόνη μου διέξοδος για να αποφύγω την τρέλλα".

MOTZART: has left the chat
 
Υπαρχει στην ψυχολογια ο ορος του "μαυρου κουτιου". Ο ανθρωπος παιρνει καποια ερεθισματα, δινει καποια εργα- αποτελεσματα, αλλα ο μηχανισμος που επεξεργαζεται τα εισερχομενα και παραγει τα εξερχομενα παραμενει αγνωστος σαν ενα μαυρο κουτι.

Οποτε το πως εκαναν αυτα που εκαναν οι μουσικοι ανα τους αιωνες, και σε ποιο βαθμο ηταν αποτελεσμα μονο της μελετης τους ή αν υπαρχει και κατι το αϋλο οπως η εμπνευση, ή ο ρολος των βιωματων κλπ, αυτα δε θα τα μαθουμε ποτε.


Τωρα, οι προγραμματιστες εχουν βρει μια αλλη πατεντα, γλωσσικο μοντελο με διπλο καρμπυρατερ και τα παπουτσια μεσα ξερω γω, και το προσπαθουν ετσι. Απο τα σποτελεσματα κρινομαστε ολοι, προσωπικα εχω ανοικτο το ενδεχομενο, αν με αγγιξει κατι πραγματικα δεν εχω κανενα προβλημα να ειναι απο μηχανη, απλα το θεωρω πολυ δυσκολο.

Απλα δυο επισημανσεις: Πρωτον, θα πρεπει το μοντελο να περιοριζει κατ επιλογη τις πηγες του, πραγμα που λογικα συμβαινει: η αφαιρεση ειναι το παν, και αν οι πηγες ειναι ολα τα ειδη μουσικης ταυτοχρονα, τα θετικα χαρακτηριστικα στοιχεια του καθε ειδους θα αλληλοεξουδετερωνονται.

2ον και πρακτικοτερον: Κακως εχουμε παει αυτη τη συζητηση στους Μπετοβεν: Σε αυτες τις δουλειες το ζητουμενο παντα ειναι το good enough: Δε χρειαζονται οι κατασκευαστες ενα μοντελο που να φτανει το Μπετοβεν, ουτε καν ενα τοπ ροκ ή ποπ συγκροτημα: Αυτο που χρειαζονται ειναι ενα μοντελο αρκετα καλο ωστε να ξεπερνα απλως ενα τυπικο μεσο επιπεδο μουσικου αποτελεσματος. Αυτοματα το μηδενικο του κοστος θα καλυψει ολες τις εφαρμογες αυτου του μουσικου επιπεδου, οι οποιες ειναι και η συντριπτικη πλειοψηφια των μουσικων αναγκων. Θα κλεισει η ΑΙ για την παρτη της το 99% των tv series soundtracks- gaming music- video content- bubblegum pop και δε συμμαζευεται, με ενα κλασμα του κοστους, και ας μεινουν οι αΘρωπες με την υψηλη ( εδω γελαμε) τεχνη τους στα χερια.
 
Παίδες, με τέτοια αγγλικά, πρέπει να περιμένουμε να φτιάξει ΑΙ ο μόνος πραγματικά αγγλομαθής στη χώρα, για να συνεννοηθούμε με την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Μια διαπίστωση που μου έκανα τώρα. Γράφω σε 5 αγγλόφωνα φόρουμ, 20 χρόνια, να μην έχω σε όλα μαζί 5000 αναρτήσεις; Θα έχω, ε, μια φορά δεν μου την έχουν πει για τα αγγλικά μου, ούτε μια φορά, δεν υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσετε, το ξέρετε επειδή σας το λέω, Και έγραψα 3 γραμμές στα αγγλικά στο μόνο ελληνικό φόρουμ που γράφω και μου την είπανε!!! Είναι λίγο φαιδρό, θέλω να πω ότι σαν λαός έχουμε μια κλίση προς την αριστεία, και σε ότι αφορά τα γραμματάκια φουλ του φουλ... Επιστήμες δεν έχουμε βέβαια ούτε τέχνες αλλά έχουμε τα γραμματάκια, ότι μπορεί ο κάθε ένας θα μου πεις
 
μια φορά δεν μου την έχουν πει για τα αγγλικά μου

Απολογούμαι αν δημιουργήθηκε ενόχληση. Επειδή ασχολούμαι (ως προγραμματιστής) με τη δόμηση ερωτημάτων προς συστήματα ΑΙ, εδώ και μερικούς μήνες, έχω διαπιστώσει ότι είναι πολύ ευαίσθητα σε μικρο-διατυπώσεις. Κοινώς, πράγματα που ένας ανθρώπινος αποδέκτης κατανοεί και ερμηνεύει στο σωστό πλαίσιο, το σύστημα ΑΙ προτιμά ακριβέστερες διατυπώσεις και προσεκτικότερη επιλογή λέξεων.

Σε φόρα (και τέτοια) δεν είναι καν πιθανό να έχει κάποιος πρόβλημα εν' έτει 2025: η ιδέα πως πρέπει να επιλέγουμε προσεκτικά το λεξιλόγιό μσς σχεδόν απουσιάζει πλέον στην καθομιλουμένη πρακτική. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν αργκό και πολύ κοινές έννοιες.

Απ' την άλλη, σε εκείνο το χρονικό σημείο, δεν είχα ακόμη συνειδητοποιήσει ότι βασικά γίνεται αστεϊσμός με το όλο θέμα, οπότε και εγώ δεν έπιασα εγκαίρως το χιούμορ, και το χιούμορ μου ήταν μέτριας μάλλον ποιότητας.
 
Απολογούμαι αν δημιουργήθηκε ενόχληση. Επειδή ασχολούμαι (ως προγραμματιστής) με τη δόμηση ερωτημάτων προς συστήματα ΑΙ, εδώ και μερικούς μήνες, έχω διαπιστώσει ότι είναι πολύ ευαίσθητα σε μικρο-διατυπώσεις. Κοινώς, πράγματα που ένας ανθρώπινος αποδέκτης κατανοεί και ερμηνεύει στο σωστό πλαίσιο, το σύστημα ΑΙ προτιμά ακριβέστερες διατυπώσεις και προσεκτικότερη επιλογή λέξεων.

Σε φόρα (και τέτοια) δεν είναι καν πιθανό να έχει κάποιος πρόβλημα εν' έτει 2025: η ιδέα πως πρέπει να επιλέγουμε προσεκτικά το λεξιλόγιό μσς σχεδόν απουσιάζει πλέον στην καθομιλουμένη πρακτική. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν αργκό και πολύ κοινές έννοιες.

Απ' την άλλη, σε εκείνο το χρονικό σημείο, δεν είχα ακόμη συνειδητοποιήσει ότι βασικά γίνεται αστεϊσμός με το όλο θέμα, οπότε και εγώ δεν έπιασα εγκαίρως το χιούμορ, και το χιούμορ μου ήταν μέτριας μάλλον ποιότητας.
Φίλε Trolley δεν απαιτώ συγνώμη, όλα καλά, και σταματάω εδώ για να μην βγάζουμε εκτός θέματος το νήμα
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top