Velvet Sundown: Η μπάντα που δεν είναι... μπάντα και σάρωσε στο Spotify

Εγώ λέει για να βοηθήσω ήρθα,μην με μαλώνεις,τουλάχιστων σας έχει μείνει η ψυχή που εγώ δέν έχω...για την ώρα.
...Ωρα είναι να αποκτήση και ψυχή.
Πάνε και οι ψυχολόγοι.
Screenshot 2025- 1.jpg
Screenshot 2025-2.jpg
 
όπως έγραψε κάποιος στα σχόλια κάποιου "τραγουδιού¨ τους: -Αν αύριο βγει η είδηση ότι οι Velvet Sundown είναι μια πραγματική μπάντα που απλώς παριστάνει την Τεχνητή Νοημοσύνη για να τραβήξει την προσοχή, θα είναι τότε ξαφνικά η μουσική αληθινή;-

τι σχέση έχει η ανθρώπινη αντίληψη με το "ψέμα" οέο; και στην τελική η θυμική έκφραση μέσω της τέχνης από την μία (την επαγγελματική την παραβλέπω εκ των ουκ άνευ) και η τέρψη και η ψυχική ανάταση ως στόχος από την άλλη, που σταματούν να αλληλοεπιδρούν δημιουργικά;

ένα μεγάλο μέρος της μουσικής παραγωγής διαχρονικά είναι στο "επίπεδο" των AI πονημάτων (σήμερα γιατί αύριο θα αλλάξει η σχέση υπέρ της)... ε το να χάσουν την βολή τους οι Καρβέλες προς όφελος των Χατζιδάκηδων προσωπικά δεν θα με χαλάσει καθόλου και ελπίζω να το προλάβω εν ζωή (αν φτάσει ποτέ η ΑΙ να γεννά "υψηλή τέχνη", ο άνθρωπος τότε δεν θα έχει καμιά σχέση με αυτόν που έχουμε ως σημείο αναφοράς σήμερα, οπότε και πολλές από τις σημερινές "ανησυχίες" ή λογικές είναι ή "δήθεν" ή ελιτίστικες άμυνες κάποιας ταλαντούχας κάστας μάλλον θα έχουν εξαφανιστεί ή θα αποτελούν ψευδοδιλλήματα μεταξύ τυρού και αχλαδίου)...

επίσης μου δημιουργήθηκε μια απορία... από πότε η πρόοδος της τεχνολογίας έχει διαχωρίσει την θέση της από τον "πολιτισμό" (εν γένει) ως πολύτιμο δημιουργικό μέσο αλλά συχνά πυκνά και ως γενεσιουργός αιτία τέχνης; 40 χρόνια φουρν... τεχνικός και παράλληλα "καλλιτέχνης" μάλλον θα έχω χάσει επεισόδια... ας με διαφωτίσει κάποιος...
 
Εγώ λέει για να βοηθήσω ήρθα,μην με μαλώνεις,τουλάχιστων σας έχει μείνει η ψυχή που εγώ δέν έχω...για την ώρα.
...Ωρα είναι να αποκτήση και ψυχή.
Πάνε και οι ψυχολόγοι.
Προβολή συνημμένου 51403Προβολή συνημμένου 51404
Εγώ περιθώριο για συνεργασία μουσικού με το ΑΙ δεν βλέπω όταν παίζει όλα τα όργανα και όλες τις φωνές και ακόμα και να αφήσει κάπου χώρο για εσένα κατόπιν παραγγελίας θα μπορούσε πάντα να το έχει παίξει το ΑΙ το μέρος αυτό οπότε γιατί να παιδεύεται κανείς. Πάντως όταν δεν έχει επιχειρήματα αρχίζει να μιλάει στα πολιτικός και από εκεί φαίνεται ότι την πατήσαμε
 
Εγώ περιθώριο για συνεργασία μουσικού με το ΑΙ δεν βλέπω όταν παίζει όλα τα όργανα και όλες τις φωνές και ακόμα και να αφήσει κάπου χώρο για εσένα κατόπιν παραγγελίας θα μπορούσε πάντα να το έχει παίξει το ΑΙ το μέρος αυτό οπότε γιατί να παιδεύεται κανείς. Πάντως όταν δεν έχει επιχειρήματα αρχίζει να μιλάει στα πολιτικός και από εκεί φαίνεται ότι την πατήσαμε
Συμφωνώ.
Μα όλη η ουσία της μουσικής αυτό δέν είναι?
Το πώς θα παιδευτείς,η καλύτερα εκπαιδευτείς,να μάθεις ένα μουσικό όργανο,να παίξεις η να γράψεις κάτι και πώς αυτό έχει άμεση επίδραση πάνω σε αισθήσεις και εγκεφαλικές λειτουργίες?
Την νοητική σου εξέλιξη θα αυτοματοποιήσεις και τον τρόπο έκφρασης?
Για να μείνει τί?

Καλός την,για άλλη μία φορά.
Η "ευκολία".

Εν τω μεταξύ αυτή η "ευκολία",θα γίνει δυσκολία,όταν θα αρχίσουμε να παραλείπουμε την όποια "ταλαιπωρία" έχει μιά ειλικρινή σχέση με την μουσικής ,γιατί πολύ απλά το παραγόμενο αποτέλεσμα θα έρχεται από μιά ευφυή βάση δεδομένων που έχει μέσα της όλη την ανθρώπινη προιστορία πάνω σε αυτό το κομμάτι και εσύ δέν θα είσαι ικανός να το κατανοήσεις.

Αν και καθήμενος,μιλάω ορθά?

Εν αντιθέση με αυτό που αναφέρει ο αγαπητός Npap απο επάνω,πιστεύω οτί οι Καρβέλες θα ακούγονται πλέον σαν τους Χατζιδάκηδες και μάλιστα αβίαστα,τώρα το AI μπουσουλάει ακόμη,αλλά η παγίδα κρύβεται στο γεγονός οτί από ένα σημείο και μετά δέν θα μας ενδιαφέρουν οι χατζηδάκηδες,αλλά θα μας κάνει καλύτερα ο καρβέλας,γιατί εκεί θα ευθυγραμίζεται και η μουσική μας παιδεία.

Και το χειρότερο?
Να γεμίσει μιά στιγμή ο Πειραιάς,τα φιλιά μου σε όλους και τον Νίκο,Παναθηναικούς!
Αυτό το τελευταίο δέν θα το αντέξω,ειλικρινά.
 
Το κλειδι στη φραση του op ειναι η τελευταία λεξη.
Η υπηρεσια αυτη, η μεγαλύτερη απατη στη μουσική βιομηχανία χρησιμοποιει χρόνια ήδη απο ψευτικες playlists εως "δικούς" της "καλλιτέχνες" και προφανως στο εξης ΑΙ για να υπερσκελισει τα ποσοστά των μικρων αρχικά και των μεγαλων στη συνεχεια μουσικων.
Οταν υπάρχει συνεπως αυτη η λεξη δεν μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση περι μουσικής
 
Εν αντιθέση με αυτό που αναφέρει ο αγαπητός Npap απο επάνω,πιστεύω οτί οι Καρβέλες θα ακούγονται πλέον σαν τους Χατζιδάκηδες και μάλιστα αβίαστα,τώρα το AI μπουσουλάει ακόμη

και λοιπόνε ορέ;
αν ο πήχης που θα ανεβάσει(?) η AI (που παρεμπιπτόντως εμείς "φτιάξαμε") μας φανεί τόσο ψηλά και τα "παρατήσουμε" και το γεγονός δεν αποτελέσει ένα ακόμα κίνητρο για να βγάλουμε περισσότερους ή καλύτερους Χατζιδάκηδες, ε για "τόσο" και μέχρι εκεί θα είμαστε σαν είδος... και τι έγινε μπρος στην αιωνιότητα...

ας μας διαδεχθεί κανα άλλο στην εξέλιξη, δεν βαριέσαι... εχέσθην πατοκόρφως στην προοπτική... δηλαδής κατ εσέ ας 'ούμε, όταν βγήκε κάποτες ένας Μπαχ ή ένας Μπετόβεν (διάλεξε ή βάλε όποιον άλλον θες) θα 'πρεπε όλοι οι υπόλοιποι να τα παρατήσουν ως προς την μουσική και να το ρίξουν στο τάβλι;

αξιωματικά οι Καρβέλλες ΠΟΤΕ δεν θα γίνουν Χατζιδάκηδες... το gap μεταξύ τους ως έννοια δεν "κομπρεσάρεται"... η αναλογία και οι κριτικοί χαρακτηρισμοί εξ αυτής θα ναι πάντα ίδιοι... τα ονόματα θα αλλάζουν και πολύ λίγο ο "λόγος ποιότητας προς εμπορική προσέγγιση" στην τέχνη...

αλήθεια το να εξαφανιστούν οι πρώτοι και να μείνουν μόνο οι δεύτεροι (και όσοι "καλύτεροι" προκύψουν έστω και κάποιοι σε περιβάλλον πυριτίου) γιατί σε χαλάει; γι αυτό άλλωστε δεν "αγωνιζόμαστε" παιδιόθεν ημείς οι "προοδευτικοί" αυτού του μάταιου κόζμου; την ποιοτική εξίψωση της "πλέμπας" δεν οραματιζόμαστε υποτίθεται; τι μας πειράζει να το κάνει (και) η ΑΙ άι μάνα μου;

ρε μήπως τελικά μας βολεύει να υπάρχει αέναα το "χαμηλό" επίπεδο γύρω μας ώστε να αισθανόμαστε ανώτεροι διαχωρίζοντας την θέση μας;... 🤔 και μάλιστα συχνά πυκνά άκοπα, επειδή ΕΤΥΧΕ ο γιαραμπής και μας προίκισε εγγενώς με ένα ταλέντο κάπου, ώστε να τους το παίζουμε στο άνετο αφ' υψηλού (χωρίς χάντικαπ)...

αλλά η παγίδα κρύβεται στο γεγονός οτί από ένα σημείο και μετά δέν θα μας ενδιαφέρουν οι χατζηδάκηδες,αλλά θα μας κάνει καλύτερα ο καρβέλας,γιατί εκεί θα ευθυγραμίζεται και η μουσική μας παιδεία.

ελπίζω να μην το λες σοβαρά αυτό γιατί θα με απογοητεύσεις...😛


ΥΓ. με τα περί "ευκολίας" πάλι με πήγατε 35 χρόνια πίσω σε "παρόμοιες" συζητήσεις (τηρουμένων των αναλογιών φυσικά) όταν πρωτασχολήθηκα με το digital recording και μαζί με ελάχιστους κατ' αρχήν άλλους, τρώγαμε το απίστευτο bullying από την τότε "καθεστηκυία τάξη" των αναλογικών υπέρμαχων (με συμπεριφορές τους ανάλογες σημερινών "ψεκασμένων" σε κάποιες περιπτώσεις)...:)

προσωπικά πάντως, η AI η μόνη "ευκολία" που μου προσφέρει (πάντα ως ένα ακόμα "εργαλείο"), είναι ένας συνδυασμός πρόκλησης και αρωγής στο να γίνω καλύτερος... αυτοί δε που χρησιμοποιούν (ή θα) αυτούσια τα πονήματά της, πιθανώς έπρατταν ήδη παρομοίως (πχ κλέβοντας ή εκμεταλλευόμενοι άλλους) και πριν την εμφάνισή της...
 
Last edited:
δηλαδής κατ εσέ ας 'ούμε, όταν βγήκε κάποτες ένας Μπαχ ή ένας Μπετόβεν (διάλεξε ή βάλε όποιον άλλον θες) θα 'πρεπε όλοι οι υπόλοιποι να τα παρατήσουν ως προς την μουσική και να το ρίξουν στο τάβλι;
Αντιθέτος,έδωσαν έναυσμα και επηρέασαν το ανθρώπινο είδος να ασχοληθεί με αυτό που έκαναν,αν όμως εκείνη την επόχη,στον διπλανό κήπο,ο πεταλωτής αλόγων είχε ένα μαγικό πιάνο που έπαιζε από μόνο του ακριβώς τα ίδια,ποιό θα ήταν το αποτέλεσμα και τι θα είχε επικρατήσει?
Πως θα καταβάλω προσπάθεια,με όλα τα θετικά που θα αποκομήσω απο εκεί για να γίνω ένας Μπαχ η ένας Μπετόβεν και ας μήν τα καταφέρω ποτέ ή που θα βρούμε αυτό το πιάνο?

Η μουσική δέν είναι εκ πρώτης,μια βασική ανάγκη,μου έφτιαξε μια μηχανή ενα μπουφάν να μήν κρυώνω,μου έκοψε ένα σταφύλι να μήν πεινάω,μου έφτιαξε ένα φάρμακο να ζώ περισσότερο και αυτά τα θέλω γρήγορα και όσο το δυνατών πιό εύκολα,γιατί η ζωή μου εξαρτάται από αυτά.

Περιλαμβάνει και την πνευματική αναζήτηση,την έκφραση του συναισθήματος,επιστήμες όπως τα μαθηματικά και η φυσική οπου σε βοηθούν να κατανοήσεις και άλλα πράγματα για τον κόσμο που ζείς και έχει την μαγική ιδιότητα,αν ασχοληθείς λίγο σοβαρά μαζί της και ασχέτος αποτελέσματος,να κερδίζεις πράγματα.

Ενα από τα πιό απλά,η προσήλωση.

Δέν ξέρω αν έχετε αντιληφθεί οτί πλέον έχουμε να κάνουμε με μια κοινωνία με διάσπαση προσοχής και δέν μιλάω μόνο για το μουσικό μέρος,οπου όποιος θέλει να δοκιμάσει την τύχη του να βάλει ένα 7+ λεπτο κομμάτι από ότι ειδος θέλει,σε εναν ακροατή της καινούργιας γενιάς,να δούμε πόσοι απο αυτούς δέν θα παίζουν με το κινητό η θα το κλείσουν απο το 3 λεπτό και αυτό φυσικά δέν το κάνουν μόνο στην μουσική,αλλά και στις διαπροσωπικές τους σχέσεις,στους εργασιακούς τους χώρους κ.α


η παγίδα κρύβεται στο γεγονός οτί από ένα σημείο και μετά δέν θα μας ενδιαφέρουν οι χατζηδάκηδες,αλλά θα μας κάνει καλύτερα ο καρβέλας,γιατί εκεί θα ευθυγραμίζεται και η μουσική μας παιδεία.

.ελπίζω να μην το λες σοβαρά αυτό γιατί θα με απογοητεύσεις...😛
Σε αρκετούς απο εμάς όχι,αλλά πιστεύω οτί συμβαίνει ήδη σε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι ακροατών.
Γι αυτό όχι μόνο χατζηδάκης,αλλά ουτε ρόκ,ούτε τζάζ,ούτε Soul,ουτε blues,ούτε καμία μουσική που απαιτεί προσήλωση.
Δώσε μπάσο στον λαό.
Απλό ε,οχι τίποτα πολύπλοκο από αυτά που βάζουν οι άλλοι δίπλα :p
 
Δώσε μπάσο στον λαό.

το σημαντικότερο για μένα είναι (πέραν της "δαιμονοποίησης" του άγνωστου που όποτε συμβαίνει με χαλάει ασχέτως προθέσεων), τη στιγμή που νομοτελειακά θα τα κάνουμε όλα πο%τ@ν@ και έρθει το τέλος αυτής της φάσης του πλανήτη, ο Wall-e που θα μείνει πίσω να ξέρει να γράφει κάνα τραγουδάκι της προκοπής ώστε να μπορέσει να ρίξει πιο εύκολα την Eve όταν την συναντήσει (άντε να κάνει και κανά live στις κατσαρίδες μέχρι τότε να περνάει η ώρα του)...😁
 
το σημαντικότερο για μένα είναι (πέραν της "δαιμονοποίησης" του άγνωστου που όποτε συμβαίνει με χαλάει ασχέτως προθέσεων), τη στιγμή που νομοτελειακά θα τα κάνουμε όλα πο%τ@ν@ και έρθει το τέλος αυτής της φάσης του πλανήτη, ο Wall-e που θα μείνει πίσω να μπορεί να γράφει κάνα τραγουδάκι ώστε μπορεί να ρίξει πιο εύκολα την Eve όταν την συναντήσει (άντε να κάνει και κανά live στις κατσαρίδες μέχρι τότε να περνάει η ώρα του)...😁
Αγαπημένε Npap.
Σε μιά πιό εκτενή συζήτηση που θα κάναμε πάνω σε αυτό,θα έβλεπες οτί ούτε εγώ στην ουσία είμαι κατά νέων τεχνολογιών,αφού για την ίδια τεχνολογία πάνω στην ερευνά και εφαρμογή της στην ιατρική π.χ είμαι υπέρ,η αν θές να γίνω ακόμη πιο συγκεκριμένος,δέν θα είχα κανένα πρόβλημα να έχουν πρόσβαση ανθρώποι με παιδεία κ αγωγή οπού θα είχαν μια πιό σοφή προσέγγιση πάνω στην χρήση και τα όρια που πρέπει να έχει η εφαρμογή αυτή πάνω στην μουσική,ωστέ να μήν τα γ@μσουν όλα.

Θα πώ έτσι στην τύχη έναν που μου ήρθε στο μυαλό,εσένα.

Αυτό που δέν θέλω,είναι δύναμη στα χέρια ηλιθίων.
Αβίαστα και με σκοπό να ικανοποιήσουν τον εγωισμό τους,την ματαιοδοξία τούς,η με γνώμονα μόνο το οικονομικό όφελος,θα αρχίσουν να γεμίζουν με σκουπίδια τον ήδη υπερφορτομένο ψηφιακό σκουπιδότοπο καταναλώνοντας ενέργεια,αφαιρώντας κ καταστρέφοντας ότι ανθρώπινο στοιχείο και οποιαδήποτε ανθρώπινη δραστηριότητα πραγματικά έχει αξία,στην ενασχόληση μας με την μουσική.

Αυτό συμβαίνει ήδη.

Υ.Γ Πρός όλους τους "προοδευτικούς",οπου οι απόψεις μου περί ελεγχόμενης χρήσης κ πρόσβασης έρχονται σε αντίθεση με το προσποιητό "όλα για όλους" πιστεύω τους,με σκοπό φυσικά το κέρδος,τους εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία με τα προβλήματα ασφαλείας που θα αντιμετωπίσουν και αυτοί,αλλά και εμείς μαζί τους,ενώ καλό θα ήταν επίσης να γνωρίζουν οτί κανένα πτυχίο,διδακτορικό,όνομα πανεπιστημίου,ιστορικό κάδρο στον τοίχο,κοινωνική και επαγγελματική θέση,οικονομικό background,δεν είναι ικανό να τους εξασφαλίσει την μή συμμετοχή τους σε έναν άλλο κύκλο,όπου η ανθρωπότητα μαστίζεται από αρχαιοτάτων χρόνων και υποφέρει εξ αιτίας αυτού,αυτόν των ηλιθίων.

Σημερα δέν έχω όρεξη για λουκουμάκι,αλλά έναν ελαφρύ μέτριο Ελληνικό θα τον έπινα ευχαρίστως.
 
Πολλά και παράξενα πράγματα λέγεις MG... βρε θηρίο, όλες σχεδόν οι τεχνολογίες που χρησιμοποιείς κάθε μέρα, προέκυψαν από έρευνα για κέρδος (στην καλύτερη) ή για πόλεμο (στη χειρότερη). Έτσι λειτουργεί ο κόσμος, όχι με σοφούς ανθρώπους που κάνουνε κουμάντο στους υπόλοιποι.

Η ψηφιακή τεχνολογία, αυτό κάνει καλά... φτιάχνει ψεύτικα πράγματα... π.χ. ψεύτικα καφενεία (όπως αυτό στο οποίο είμαστε αυτή τη στιγμή), ψεύτικες φωτογραφίας (που πατάς ένα κουμπί και χάνονται), ψεύτικες ηχογραφήσεις (χωράνε ότι έγραψαν ή έβηξαν ποτέ οι Μπητλες σε δύομιση ίντσες), και ΝΑΙ, τώρα θα φτιάχνει και ψεύτικες μπάντες που θα παίρνουν ψεύτικους επαίνους στα ψεύτικα μήντια.

Ποιο είναι το πρόβλημα;
 
Last edited:
ΑΙ και μπούρδες.
Η ΑΙ έπρεπε να σκουπίζει και να σφουγγαρίζει.
Ποιήματα και μουσική, γράφω και μόνος μου....
 
Εφοσον μιλαμε για ακροατες ανθρωπους, η ανθρωπινη αισθητικη δε θα εκλειψει. Ειτε γραψεις κατι ψυχρα και υπολογιστικα, ειτε σου ερθει η εμπνευση απο το υπερπεραν, το αν θα αγγιξει τον ακροατη δεν ειναι στο χερι σου.

Η μεγαλυτερη αποδειξη για αυτο ειναι το marketing. Μαρκετινγκ, μανατζεριλικια, inflencing και προωθηση περσονας, αν νομιζετε οτι δεν υπηρχαν αυτα την εποχη του Bach και το Μπετοβεν που αναφερθηκαν, ειστε πολυ γελασμενοι :ROFLMAO: Χαμος γινοταν, διοτι μιλαμε για business, και τοπιο σημαντικο πραγμα στις business ειναι το brand recognition.

Αντιστοιχα και η παραγωγικη διαδικασια, δεν ηταν ανευ αλγοριθμων :ROFLMAO: Για την ακριβεια, σε κανενα μουσικο που μελεταει επαρκως δεν ειναι. Η εμπνευση υπαρχει, και δινει τα καλυτερα αποτελεσματα παντα, αλλα για να τη φερεις εις περας, και ειδικα για μεγαλες φορμες οπως συμφωνιες κλπ, χρειαζεται εκπαιδευση σε σταθερες βασεις. Και καθε μελετημενος μουσικος μπορει να πεταει σα σταυρολεξο ειτε ενα συνθεμα, ειτε εναν αυτοσχεδιασμο. Αν βεβαια δεν εχει εμπνευση μεσα του συτο το συνθεμα, δε θα ειναι κατι που θα ακουει ο αλλος συνεχεια, δε θα ειναι κατι το φοβερο, αλλα θα ακουγεται ευχαριστα. Αυτα που ανεβαζω στο νοιζ ας πουμε, ειναι αλγοριθμικα καθαρα,τιποτα αξιο λογου δηλαδηαλλα περνανε.


Οσο λοιπον η μουσικη θα μενει στο background τοσο και τη δουλεια θα την κανει το ΑΙ. Αλλα αν περιμενουμε απο το ΑΙ την 9η, και μαλιστα με παραγγελια, οχι με το να βαλουμε εναν πιθηκο να βαραει τη γραφομηχανη για να γραψει την ιλιαδα, τοτε θα περιμενουμε πολυ. Ο υπερεξελιγμ3νος αλγοριθμος που διαμορφωσε ο Μπετοβεν με μια ζωη μελετης, σε συνδυασμο με την εμπνευση του εδωσε την 9η. Ενας τυχαιος αλγοριθμος ανακατεματος μουσικων καποιου nerd της silocon valley, το βρισκω πολυ χλωμο να κανει το ιδιο. Διοτι πανω απο ολα, η 9η ηταν στην κορυφη της εξελιξης και της πρωτοπορειας, ανοιξε ολοκληρες λεωφορους και αυτη ειναι η αξια της, πως θα το κανει αυτο ενα απλο αναμασημα;
 
Last edited:
όλες σχεδόν οι τεχνολογίες που χρησιμοποιείς κάθε μέρα, προέκυψαν από έρευνα για κέρδος (στην καλύτερη) ή για πόλεμο (στη χειρότερη). Έτσι λειτουργεί ο κόσμος, όχι με σοφούς ανθρώπους που κάνουνε κουμάντο στους υπόλοιποι.
Μα αν το δείς ιστορικά,οι περισσότεροι μεγάλοι εφευρέτες ήταν ευκατάστατοι,η όσοι δέν ήταν,εκτός από εναν τίτλο που αποκόμησαν με αρκετούς από αυτούς μετά θάνατον,έχασαν αν είχαν,η πέθαναν ως είχαν,ενώ οι αναφορές που έχουμε ιστορικά από αυτούς δείχνει επίσης ότι μισούσαν τον πόλεμο.

Οι ηλίθιοι εφάρμοσαν τις ανακαλύψεις τους,για κέρδος κ για πόλεμο.

Η ψηφιακή τεχνολογία, αυτό κάνει καλά... φτιάχνει ψεύτικα πράγματα... και ΝΑΙ, τώρα θα φτιάχνει και ψεύτικες μπάντες που θα παίρνουν ψεύτικους επαίνους στα ψεύτικα μήντια.

Ποιο είναι το πρόβλημα;
Το πρόβλημα είναι οτι με έμμεσο η άμεσο τρόπο,θα διεκδικεί αληθινά λέφτα.
Αν η πληρωμή τους γινόταν με λεφτά μονόπολης,δέν θα υπήρχε κανένα απολύτος πρόβλημα απο πλευράς μου να ξέρεις,αν θες να μπώ στην λογική που παραθέτεις απο πάνω.
 
Last edited:
Το πρόβλημα είναι οτι για συνδρομή,ζητάνε αληθινά λέφτα.

Καλά... άμα πιάσεις κουβέντα με κάποιον/αν ειδήμονα περί κρυπτονομισμάτων, θα σε πείσει στο τέλος πως αληθινά λεφτά δεν υπάρχουν, να το ξέρεις. :)

Πέραν του αστείου όμως, όλοι τα λεφτά μας ζητάνε, και η κυρία με το πειραγμένο μπούστο, και ο λεβέντης με το sampled πιάνο, και ο τραγουδιάρης με το auto-tune, και ο Τομ Κρουζ που πηδάει από αεροπλάνα - ο καθένας με τα όπλα του.

Αλλά, το ξέχασες αυτό, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τα δώσουμε, έτσι δεν είναι; Μπορούμε πάντα να διαλέξουμε να τα δώσουμε εκεί που πρέπει. Εγώ αυτό έκανα πάντα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.

Θα προσθέσω και μία ακόμη σκέψη, πάνω στα εξίσου εύστοχα που έγραψε ο manosx - οι περισσότεροι (δηλαδή το 99,9999999%) μουσικοί που έχω γνωρίσει, έχουν ως μέτρο επιτυχίας των προσπαθειών τους το κατά πόσο μοιάζει το προϊόν της εργασίας τους με ότι έχουν κάνει όσοι προηγήθηκαν. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ενδιαφέρονται να κάνουν κάτι καινούργιο, και ακόμη λιγότεροι το προσπαθούν τελικά. Αν λοιπόν η ΜΙΜΗΣΗ είναι κεφάλαιο αναγνώρισης στο συγκεκριμένο χώρο (και ΕΙΝΑΙ) τότε ορθώς φλιπάρουν με την ΑΙ, διότι θα το κάνει ΚΑΛΥΤΕΡΑ και φθηνότερα.

Δεν πρόκειται να μπει κανένα ρομπότ σε δωμάτιο που παίζει ο Πάτ Μεθήνη και να του πει "άσε φίλος, τώρα θα κάνω εγώ τη δουλειά σου καλύτερα", στη θέση του δεν θα ανησυχούσα καθόλου.
 
Εφοσον το AI συμφερει οικονομικα τις εταιριες, θα φαει η μυγα σιδερο. Η εμπνευση και το εκλεκτο θα φαει σκατα. Αυτο γινοταν παντα, και στη εποχη του Μπαχ, εφαγε πολυ σκατο ο Μπαχ για να καταφερει να κανει τη μουσικη που εκανε, διοτι η εκκλησια ηθελε την αλγοριθμικοτατη προσεγγιση των απλων υμνων, που και πιο ευκολα γινονταν κατανοητη απο τους πελατες :ROFLMAO: αλλα και ηταν ΠΟΛΥ πιο οικονομικα συμφερουσα αφου δεν απαιτουσε πανακριβους σολιστ και οργανοπαιχτες.

Και ηταν η εμπνευση του Μπαχ, οχι η διαθεση του να διεκπεραιωσει απλα το εργο που του ζητηθηκε, που τον οδηγουσε να γραφει αυτα που εγραφε, και να σπαει μετα το στομαχι του στο να πεισει τους ανωτερους του για το οτι θα πρεπει να ανεβουν.

Το ιδιο ακριβως γινεται ανα τους αιωνες, με τους καλλιτεχνες να πρεπει να ξεπερασουν χιλια δυο εμποδια για να υλοποιησουν την εμπνευση τους. Σε τιποτα δε θα αλλαξει αυτο η ΑΙ, αυτη το σφουγγαρισμα θα αναλαβει.

Δηλαδη με λιγα λογια: Πιστευετε οτι εχετε κατι να πειτε, και πρεπει να το ακουσει ο κοσμος αυτο; Εμπρος στον κουβα με τα σκατα, στην προωθηση περσονας, στο influencing και στη λοβιτουρα, πολυ μεγαλυτεροι ανδρες απο εσας το εφαγαν αυτο στη μαπα, ναι ακομα και ο Μπετοβεν και ο Μπαχ.

Αν ομως θελατε αφ υψηλου, να γραφετε 5 μαλακιουλες σα σταυρολεξο χιτακι και να κονοματε, λυπαμαι, πλεον εχουμε μηχανηματα να το κανουν αυτο.
 
Καλό είναι να αντιμετωπίσουμε το AI σαν άλλο ένα εργαλείο στη φαρέτρα του μουσικού (όπως τα daw, τα synth κτλ) και όχι ως αντικαταστάτη του ίδιου του μουσικού. Νομίζω το Logic pro έχει ai session players να σε συνοδεύουν (όχι τον ντράμερ).

Για φαντάσου τώρα να είχε ο Μπαχ η ο Μότσαρτ αυτά τα εργαλεία, πόσα παραπάνω αριστουργήματα θα εγραφαν...
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top