Gary Moore's Les Paul. Στα χερια του Hammett.

@leon7pap το post σου τα είπε όλα.. θα το κάνω pinned ώστε να το ποστάρω ή να το λέω σε ανάλογες συζητήσεις περί Kirk.

Δεν ήμουν ποτέ fanboy (ήμουν Maidenάκιας) και αυτή η διάσταση που δινεις στο θέμα μέσω των παραγωγών είναι πολύ σημαντική και πολλές φορές παραβλέπεται.

H ''παρακμή'' πχ των Maiden δεν ξεκίνησε επειδή πήραν τον Bayley.. αλλά επειδή έχασαν τον παραγωγό τους, τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Martin Birch. Σιγά που ο γερο-Μάρτιν δεν θα μπορούσε να βγάλει Maiden δίσκο ακόμα και με τον φωνητικά περιορισμένο Blaze... αλλά συνταξιοδοτήθηκε, ανέλαβε την παραγωγή ο Χάρρις και βγάλανε τις πατατούλες με τον Blaze. Έγινε το reunion μετά αλλά τα πράγματα δεν ξαναέστρωσαν ποτέ όπως πριν (παρότι 2-3 δίσκοι ή μεμονωμένα τραγούδια μου αρέσουν) γιατί όπως είπες, ανέλαβαν την ''εργολαβία'' οι ίδιοι οι Maiden (o Kevin Shirley μου φαίνεται ότι βαράει διακοσμητικό ρόλο)

Από τις παλιές μπάντες με εξέπληξαν ευχάριστα οι Priest και οι Stones με τα τελευταία τους δισκογραφικά πονήματα (και οι BoC). Αλλά φαίνεται ότι είχαν παραγωγάρες από πίσω ;)

 
Συγνωμη δηλαδηΣ εχει γραψει αΦΤο το ριφ και συζηταμε για το αν ειναι καλος κιθαριαρης?

Ελα Χριστε και ΠανΑιΑ... 


Εμ όχι.Δεν είναι καλός κιθαρίστας...Πώς να γίνει τώρα;

 
Εμ όχι.Δεν είναι καλός κιθαρίστας...Πώς να γίνει τώρα;


Εμένα μ'αρεσει.

Αυτός δεν το παίζει στον δίσκο;

Αν ναι είναι καλός κιθαρίστας, είναι τέλεια παιγμένο και κάνει 100% την δουλειά του εξυπηρετώντας το κομμάτι.

Για τα υπόλοιπα αδιαφορώ πλήρως.

 
Εμ όχι.Δεν είναι καλός κιθαρίστας...Πώς να γίνει τώρα;
Είναι πρώτα μουσικός και μετά κιθαρίστας...

Πολλοί το ξεχνάνε.

Έχει κάποια achievments ο τύπος που δεν τα λες και λίγα για "μη καλό κιθαρίστα".Το ότι έκανε κόσμο και κοσμακη να αγοράσει κιθάρα....το ότι επηρέασε ΚΑΠΟΤΕ τα μουσικά δρώμενα....το ότι έγραψε κομμάτια ριφφ και σόλο ΑΠΕΘΑΝΤΑ και το ότι έβγαλε ένα κάρο λεφτά μέσω της μουσικής του δεν τα λες και λίγα για "μη καλό κιθαρίστα".Το θέμα  στην περίπτωση ξεκινάει από το ότι αυτοί που κρίνουν τον Χάμετ (δεν εξετάζω το ενδεχόμενο αν θα μπορούσαν να μπουν στα παπούτσια του) είναι στην πλειοψηφία ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ....δηλαδη το 0.1,% όσων ακούνε τα κομμάτια του και γενικά ΜΟΥΣΙΚΗ .Οι υπόλοιποι "κοινοί θνητοί" ακροατές δεν έχουν θέμα :-) Κοινώς χέστηκε η φοράδα στ αλώνι αν το 0.1 έχει θέμα που ο Χάμετ παίζει πρασινάδες η που δεν παίζει αρπετζιος η sweep picking στα 250bpm....αλλά το 99.9 εγκρίνει και επαυξάνει.Για κάποιο λόγο εμείς οι κιθαρίστες νομίζουμε ότι έχουμε σημαντικότερη άποψη από του διπλανού μας που ακούει κάτι πρώτη φορά και Είτε του αρέσει είτε δεν του αρέσει.... :-) 

Πηγα Steve Vai τις προάλλες....

ΑΠο τους "καλύτερους" ηλεκτρικούς  κιθαρίστες του κόσμου αν οχι ο "καλυτερος"....

κοινό;

Αποκλειστικά κιθαρίστες....

Στο μισάωρο κόντεψε να με πάρει ο ύπνος....

Ποιος είναι "καλυτερος" κιθαρίστας;

ο Bb king....o Petrucci... Slash...η ο Kobain;   :-) 

Αναλογως τα κριτήρια του καθενός θα πάρουμε και διαφορετική απάντηση.

Ομως η μουσική είναι μετάδοση συναισθημάτων και αυτό είναι υποκειμενικό...επομένως και τα κριτήρια είναι υποκειμενικά!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βρε παιδια δε λεμε αν ειναι σημαντικος ο Κερκ για τους μεταλλικα κ γενικα (που ειναι).

Δε λεμε αν εχει γραψει τα κερατα του απο θεματαρες (που εχει).

Δε λεμε ουτε αν ειναι μουσικαρα, ουτε καλλιτεχναρα.

Σχολιαζουμε συγκεκριμενα ενα πολυ συγκεκριμενο πραγμα. Παιζει ρολο?

ΟΧΙ. Δε νομιζω κανεις να μη βαλει ν'ακουσει Μεταλλικα γιατι ο Κερκ δεν του αρεσει σαν κιθαριστας.

Εγω δε γουσταρω Κερκ, ημουν Μεγκαντεθικος, παρολα αυτα αν εχω ακουσει10 φορες κομματια μεταλ το τελευταιο τριμηνο οι 7 ηταν Μεταλλικα. (τα προγκ, ειναι προγκ δεν πιανονται ?)

Αφου γραφανε μπομπες πως να το κανουμε?

Ξερω πως αν κατσω να δωσω πχ βαση στο πως μου φαινεται το περφομανς του, δε θ'αμαρεσει.

Ε... δεν το κανω. Δε μου χαλαει ουτε την ακροαση, ουτε τιποτα.

Αν καποιος τον ελεγε αταλαντο ή κακο τραγουδοποιο ή ασημαντο θα αλλαζε το πραγμα. 

Δε νομιζω καποιος να εκανε κατι τετοιο

 
Βρε παιδια δε λεμε αν ειναι σημαντικος ο Κερκ για τους μεταλλικα κ γενικα (που ειναι).

Δε λεμε αν εχει γραψει τα κερατα του απο θεματαρες (που εχει).

Δε λεμε ουτε αν ειναι μουσικαρα, ουτε καλλιτεχναρα.

Σχολιαζουμε συγκεκριμενα ενα πολυ συγκεκριμενο πραγμα. Παιζει ρολο?

ΟΧΙ. Δε νομιζω κανεις να μη βαλει ν'ακουσει Μεταλλικα γιατι ο Κερκ δεν του αρεσει σαν κιθαριστας.

Εγω δε γουσταρω Κερκ, ημουν Μεγκαντεθικος, παρολα αυτα αν εχω ακουσει10 φορες κομματια μεταλ το τελευταιο τριμηνο οι 7 ηταν Μεταλλικα. (τα προγκ, ειναι προγκ δεν πιανονται ?)

Αφου γραφανε μπομπες πως να το κανουμε?

Ξερω πως αν κατσω να δωσω πχ βαση στο πως μου φαινεται το περφομανς του, δε θ'αμαρεσει.

Ε... δεν το κανω. Δε μου χαλαει ουτε την ακροαση, ουτε τιποτα.

Αν καποιος τον ελεγε αταλαντο ή κακο τραγουδοποιο ή ασημαντο θα αλλαζε το πραγμα. 

Δε νομιζω καποιος να εκανε κατι τετοιο
Ο @leon7pap φαντάζομαι ότι έγραψε όλα τα παραπάνω γτ κάπου αναφέρθηκε ότι ο χαμετ δεν έχει γράψει κανένα ωραίο σόλο και το καλύτερο σόλο που έγραψαν το έκανε ο χετφιλντ....

Δέχομαι να μην σου αρέσουν οι τύποι αλλά το να λες ότι ο χαμετ δεν έχει προσφέρει Μουσικά τότε πρέπει να είσαι πολύ κολλημένος... Γτ όσοι έπαιρναν κιθάρες το 60-70,το έκαναν για να παίξουν floyd, zeppelin κλπ και όσοι πήραν στα 80s-90s το έκαναν για να παίξουν τα σόλο των μεταλλικά ( γτ τα ρυθμικά δε μπορεί να τα παίξει κανεις?) 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω δε γουσταρω Κερκ, ημουν Μεγκαντεθικος, 
Στους Magadeth (μου αρέσουν πολύ) ο Μustaine δεν υπήρξε σχεδόν ποτέ ο καλύτερος κιθαρίστας με την έννοια που κάποιοι αντιλαμβάνονται τον κιθαρίστα.!!!Τεχνικά ...Friedman...Broderick....Loureiro για να μη βάλω και άλλους μεσα...ειναι ανώτεροι.Συνθετικα όμως;;;Είναι πολύ δυνατός  όμως προσπαθεί να τα κάνει όλα είναι το μαγαζάκι του!!!Είναι άτυχος όμως γιατί τα πιο ωραία του ριφφ είναι χειρότερα από τα πιο ωραία ριφφ του Χετφιλντ και τα πιο ωραία του σόλο είναι χειρότερα από τα πιο ωραία του Χάμετ  :-)  (Γενικά τα πιο ωραία σόλο των Megadeth δεν είναι του Mustaine!)  

Αν δεν λέμε το ένα δεν λέμε το άλλο τους τι λέμε;

Πώς προκύπτει ότι δεν είναι καλός κιθαρίστας ο Χάμετ όταν ότι έχει πετύχει το έχει πετύχει παίζοντας κιθάρα; :-) 

Να πουμε τι...ότι τώρα  στα 60 του έχει ρίξει το επίπεδο του;Αυτό είναι γνωστό αλλα είναι και 60 χρόνων ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ οικογενειάρχης ...δεν είναι 18 χρόνων ΚΑΤΡΟΥΛΗΣ που το μόνο που τον ενοιαζε είναι να βρει καμία εξάδα  μπύρες και άμα λάχει...να κατακτήσει και τον κόσμο όλο!

ΤΟ ότι το καλύτερο σόλο των Metallica είναι του Nothing Else Matters δεν θέλω να το σχολιάσω. :-) 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οι άνθρωποι όντως κατέκτησαν τον κόσμο, έγιναν η πιο εμπορική μπάντα στο κόσμο, έχουν πουλήσει εκατομμύρια δίσκους, έγιναν το 2013 η μοναδική μπάντα που έπαιξε σε όλες τις ηπείρους σε ένα χρόνο, παρολαυτα θα βρεθεί κάποιος στο νοιζ να πει ότι ο κιθαρίστας είναι αταλαντος... ?

 
 ο Μustaine δεν υπήρξε σχεδόν ποτέ ο καλύτερος κιθαρίστας
Αυτο θα ελειπε... Συνθετης κ ρυθμικος ειναι ο ανθρωπος. Οταν παιζει ληντ ισχυει ο,τι ειπα κ για το Χαμετ. Ο βασικος λογος που δεν πεφτει κραξιμο ειναι γιατι το κανει πολυ σπανια. (κ γιατι διπλα του υπηρχε ο καλυτερος lead ζωγραφος στην ιστορια του μεταλ)

Ο Ντεηβ σαν τραγουδιστης ομως? Υπαρχει καποιος, ακομα κ ο πιο φανατικος των Μεγκαντεθ που να τον θεωρει οχι καλο, εστω υποφερτο τραγουδιστη? Αν δεν παιζει αυτο ρολο, ποσο λιγο ρολο παιζει το ληντ κιθαριστικο του Χαμετ? Καθολου. Παρολα αυτα μπορουμε να σηζηταμε για τον Χαμετ καθαρα σαν ληντ κιθαριστα  κ μονο. Οχι σαν συνθετη κιθαριστικων μερων. Το προβλημα θα ηταν να το γενικευαμε αυτο για το ρολο του Κιρκ κ το ποσο σημαντικος κ ταλαντουχος ειναι. 

Να το πω αλλιως μπας κ καταλαβεις τι εννοω. 

Εχω σταματησει να παιζω ή να προσπαθω να βγαλω κατι απο Μεταλλικα, απο το δευτερο χρονο που επαιζα κιθαρα. 

Δε θα πω το κλασσικο, πως τα ρυθμικα ειναι πιο δυσκολα απο τα σολο. 

Θα σχολιασω τα σολο κ κατι που ειπωθηκε πριν για τον Πεητζ.

Στα σολο του Πεητζ (τα στουντιο) η δυσκολια δεν ειναι να βγαλεις τις νοτες.

Η δυσκολια ειναι να εχεις παρομοια εκφραση κ να κανεις το σολο να ακουστει πειστικα.

Στο Χαμετ υπαρχει δυσκολια, αλλα ειναι μονο στο να βγαλεις τις νοτες, οταν το σολο του ειναι πιο busy.

Το pitch του κ ολες οι τεχνικες εκφρασης του ειναι εντελως basic, δε θα δυσκολεψει ουτε εναν αρχαριο. Αν δε μπορει καποιος να βγαλει κατι απο Κιρκ, μαλλον θα ειναι γιατι εχει πολλες νοτες για αυτον.

Γι'άυτο δε τον θεωρω καλο lead κιθαριστα. Γιατι η φωνη με την οποια τραγουδαει τα σολο του, ειναι (κ παντα ηταν) φωνη αρχαριου. Παρ'ολα αυτα με αυτην τη φωνη εχει πει σημαντικα πραγματα γι'αυτο τον θεωρω σημαντικο δημιουργο. Μακαρι ολοι να αφηναν τετοιο εργο πισω τους. Αυτο μετραει

Ελπιζω να καταλαβες λιγο το πως το βλεπω κ πως σε οτι λεω, εχω κανει αυτον το διαχωρισμο κ δεν σημαινει πως δεν τον εκτιμω γενικα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάντως παίζει να είμαι ο μόνος, που ενώ γενικά δεν μου αρέσουν καθόλου οι μετάλικα, θεωρώ την περίοδο τους 1996-2000 κορυφαία. Ειδικά το album "load."

 
Αυτο θα ελειπε... Συνθετης κ ρυθμικος ειναι ο ανθρωπος. Οταν παιζει ληντ ισχυει ο,τι ειπα κ για το Χαμετ. Ο βασικος λογος που δεν πεφτει κραξιμο ειναι γιατι το κανει πολυ σπανια. (κ γιατι διπλα του υπηρχε ο καλυτερος lead ζωγραφος στην ιστορια του μεταλ)

Ο Ντεηβ σαν τραγουδιστης ομως? Υπαρχει καποιος, ακομα κ ο πιο φανατικος των Μεγκαντεθ που να τον θεωρει οχι καλο, εστω υποφερτο τραγουδιστη? Αν δεν παιζει αυτο ρολο, ποσο λιγο ρολο παιζει το ληντ κιθαριστικο του Χαμετ? Καθολου. Παρολα αυτα μπορουμε να σηζηταμε για τον Χαμετ καθαρα σαν ληντ κιθαριστα  κ μονο. Οχι σαν συνθετη κιθαριστικων μερων. Το προβλημα θα ηταν να το γενικευαμε αυτο για το ρολο του Κιρκ κ το ποσο σημαντικος κ ταλαντουχος ειναι. 

Να το πω αλλιως μπας κ καταλαβεις τι εννοω. 

Εχω σταματησει να παιζω ή να προσπαθω να βγαλω κατι απο Μεταλλικα, απο το δευτερο χρονο που επαιζα κιθαρα. 

Δε θα πω το κλασσικο, πως τα ρυθμικα ειναι πιο δυσκολα απο τα σολο. 

Θα σχολιασω τα σολο κ κατι που ειπωθηκε πριν για τον Πεητζ.

Στα σολο του Πεητζ (τα στουντιο) η δυσκολια δεν ειναι να βγαλεις τις νοτες.

Η δυσκολια ειναι να εχεις παρομοια εκφραση κ να κανεις το σολο να ακουστει πειστικα.

Στο Χαμετ υπαρχει δυσκολια, αλλα ειναι μονο στο να βγαλεις τις νοτες, οταν το σολο του ειναι πιο busy.

Το pitch του κ ολες οι τεχνικες εκφρασης του ειναι εντελως basic, δε θα δυσκολεψει ουτε εναν αρχαριο. Αν δε μπορει να βγαλει κατι, θα ειναι γιατι εχει πολλες νοτες για αυτον.

Γι'άυτο δε τον θεωρω καλο lead κιθαριστα. Γιατι η φωνη με την οποια τραγουδαει τα σολο του, ειναι (κ παντα ηταν) φωνη αρχαριου. Παρ'ολα αυτα με αυτην τη φωνη εχει πει σημαντικα πραγματα γι'αυτο τον θεωρω σημαντικο δημιουργο. Μακαρι ολοι να αφηναν τετοιο εργο πισω τους. Αυτο μετραει

Ελπιζω να καταλαβες λιγο το πως το βλεπω κ πως σε οτι λεω, εχω κανει αυτον το διαχωρισμο κ δεν σημαινει πως δεν τον εκτιμω γενικα. 
Ο Ντεηβ σαν τραγουδιστης ομως? Υπαρχει καποιος, ακομα κ ο πιο φανατικος των Μεγκαντεθ που να τον θεωρει οχι καλο, εστω υποφερτο τραγουδιστη? Αν δεν παιζει αυτο ρολο, ποσο λιγο ρολο παιζει το ληντ κιθαριστικο του Χαμετ? Καθολου. Παρολα αυτα μπορουμε να σηζηταμε για τον Χαμετ καθαρα σαν ληντ κιθαριστα  κ μονο. Οχι σαν συνθετη κιθαριστικων μερων. Το προβλημα θα ηταν να το γενικευαμε αυτο για το ρολο του Κιρκ κ το ποσο σημαντικος κ ταλαντουχος ειναι. 

Να το πω αλλιως μπας κ καταλαβεις τι εννοω. 

Εχω σταματησει να παιζω ή να προσπαθω να βγαλω κατι απο Μεταλλικα, απο το δευτερο χρονο που επαιζα κιθαρα. 

Δε θα πω το κλασσικο, πως τα ρυθμικα ειναι πιο δυσκολα απο τα σολο. 

Θα σχολιασω τα σολο κ κατι που ειπωθηκε πριν για τον Πεητζ.

Στα σολο του Πεητζ (τα στουντιο) η δυσκολια δεν ειναι να βγαλεις τις νοτες.

Η δυσκολια ειναι να εχεις παρομοια εκφραση κ να κανεις το σολο να ακουστει πειστικα.

Στο Χαμετ υπαρχει δυσκολια, αλλα ειναι μονο στο να βγαλεις τις νοτες, οταν το σολο του ειναι πιο busy.

Το pitch του κ ολες οι τεχνικες εκφρασης του ειναι εντελως basic, δε θα δυσκολεψει ουτε εναν αρχαριο. Αν δε μπορει να βγαλει κατι γιατι εχει πολλες νοτες για αυτον.

Γι'άυτο δε τον θεωρω καλο lead κιθαριστα. Γιατι η φωνη με την οποια τραγουδαει τα σολο του, ειναι (κ παντα ηταν) φωνη αρχαριου. Παρ'ολα αυτα με αυτην τη φωνη εχει πει σημαντικα πραγματα γι'αυτο τον θεωρω σημαντικο δημιουργο. Μακαρι ολοι να αφηναν τετοιο εργο πισω τους. Αυτο μετραει

Ελπιζω να καταλαβες λιγο το πως το βλεπω κ πως σε οτι λεω, εχω κανει αυτον το διαχωρισμο κ δεν σημαινει πως δεν τον εκτιμω γενικα. 
Δεν έχει καμία σημασία τι είναι πιο δύσκολο στο χέρι...σημασία έχει τι είναι πιο εύκολο στο αφτί!

Τι πάει να πει αυτό είναι εύκολο...άρα δεν είναι καλό....αυτό είναι δύσκολο αρα είναι καλό;

Να το σβήσουμε τότε το bellz από το ride the lightning να μην υπάρχει να το ξεχάσουμε...επειδή είναι εύκολο και basic...επίσης που λέει ότι η ρυθμική του Χετφιλντ είναι πιο δυσκολη από τα lead του Χάμετ;

Επίσης που λέει ότι ο Mustaine είναι φωνητικα ανυπόφορος;Εγώ μεχρι και το cryptic writings μια χαρά (ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ) τον άκουγα.Δεν είναι οπερετικα τα κομμάτια του...Δε χρειάζεται να είναι Dickinson.Ασχετα αν ο άνθρωπος για διάφορους λόγους (ηλικία...πολυ υψηλή τονικότητα....λάθος τεχνική) τον έκαναν να χάσει τη φωνή του.Οταν βάζεις τον πήχη πολύ ψηλά στο στούντιο και μετά πρέπει επί δεκαετίες να τραγουδάς εκεί live...αυτό είναι το τίμημα έτσι την πάτησε και ο Dexter Hollandτων Offspring και πλέον απαγγέλει σαν τον Αγγελάκα!!!)

Ο Page έγραψε ωραία πράγματα αλλά στα live ήταν sloppy...

O Hammet έγραψε ωραία πράγματα αλλά στα live είναι sloppy...τι πάει να πει αυτό ότι είναι κακοί κιθαρίστες;Η ότι ο ένας είναι και ο άλλος όχι;Και το παίξιμο του page basic μπορεί να θεωρηθεί πλέον....ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ όμως.Οταν τα πρωτοεγραψε θεωρούνταν καινοτόμος.

O Χάμετ είναι εκεί έξω στον μεγενθυτικο φακό και κρίνεται 40 χρόνια με τους Metallica....ακμασε και τώρα παρακμαζει.Ο Page πόσα χρόνια ήταν στον μεγενθυτικο φακό των Zeppelin;Δεν πρόλαβε να γνωρίσει παρακμή.

Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα λοιπόν.

Δεν μπορώ να δεχθώ για κανένα λογο ότι ο Χάμετ είναι κακός κιθαρίστας έχοντας κάνει ότι έχει κάνει ...μόνο και μόνο επειδή φαλτσαρει στα live...και επειδή δεν παίζει arpeggios και sweep picking στα 250bpm.Γενικα δεν ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να τα κάνει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@leon7pap λεω κατι εντελως μα εντελως διαφορετικο απο αυτα που καταλαβες κ λες εσυ, οποτε αφου δεν καταφερα να το επικοινωνησω με το σεντονι που εγραψα πριν, σταματαω εδω

 
 @vrasidas27 αυτό που λες είναι απλό... Ότι τα σόλο του χαμετ δεν έχουν μεγάλη αξία επειδή είναι σόλο αρχάριου και η μόνη δυσκολία τους είναι οι πολλές νότες... Ε δεν ισχύει αυτό πως να το κάνουμε... Πρώτον γτ η μεγαλύτερη δυσκολία σε ένα σόλο δεν είναι ούτε τα αρπετζιο, ούτε τα σουηπ, ούτε τα ταπινγκ ούτε τπτ... Ή μεγαλύτερη δυσκολία είναι να βάλεις την κατάλληλη γ@μημενη νοτα εκεί που πρέπει... Αλλιώς για σένα δεν έχουν αξία τα σόλο του γκιλμορ ή του φρουσιαντε? 

 
μεγαλύτερη δυσκολία είναι να βάλεις την κατάλληλη γ@μημενη νοτα εκεί που πρέπει..
ο βασικός λόγος που δεν μου αρέσει καθόλου ο Hammet είναι οι νότες που χρησιμοποιεί και ο τρόπος που τις χρησιμοποιεί. Δεν μου αρέσει η προσέγγιση του, τη βρίσκω ιδιότροπη. Δεν παύει, φυσικά, να είναι θρύλος και, αποδεδειγμένα, μεγάλος κιθαρίστας/μουσικος. 

 
Είναι απόλυτα θεμιτό να μην σου ΑΡΈΣΕΙ κάποιος καλλιτέχνης... Ειναι απόλυτα λάθος να αμφισβητείς την καλλιτεχνική αξία όταν η ίδια η ιστορία τον έχει αποθεωσει... Εμένα δεν μου αρέσει ο Beck... Αν πω ότι δεν ήταν καλός κιθαρίστας δε θα φάω ξύλο? 

 
@noe13 από πού κ ως που βγάζεις συμπεράσματα για το τι γνώμη έχω για τα σόλο του Γκιλμουρ ή του Φρουσιαντε, από τη στιγμή που το μόνο πράγμα που έχω δηλώσει είναι πως η κιθάριστικη φωνή , το κιθαριστικο fingerprint του Χαμετ κ η επιλογή νοτων του, οι φράσεις του ΚΑΙ το phrasing του δε μ'αρεσουν καθόλου?

@leon7pap που κολλάει το 250 bpm κ τα sweep κ τα αρπετζιο, από τη στιγμή που στην αμέσως προηγούμενη απάντηση ουσιαστικά είπα πως τον Page σαν κιθαρίστα τον εκτιμώ.

Που μίλησα εγώ για σλοπινες για τον Κερκ? (σε αυτό το θρεντ)

Καταλαβαίνω πως μπορεί να διαφωνείτε.

Μπορεί κ να σας σπάω τα νεύρα.

Τουλάχιστον μην υποθετετε πράγματα, γιατί κ στις δύο περιπτώσεις πέσατε εντελώς έξω.

Επίσης κανείς δεν αμφισβήτησε, την καλλιτεχνική ή τη συνθετική αξία του Χαμετ. Οκ μπορεί να το εκανε?. Εγώ πάντως δεν το έκανα. Είμαι ξεκάθαρος πως μιλάω για τις κιθαριστικες του ικανότητες. Ούτε καν για την κιθαριστική κληρονομιά που αφήνει πίσω (η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα θέματα που έγραψε άρα σημαντικη)

Λατρεύω τον Χέντριξ.

Δε με ενοχλεί καθόλου η φωνή του .

Όταν μιλάμε για φωνές, αν κάποιος τον κράξει θα πω, ναι αλλά μια χαρά δουλεύει στο μουσικό σύμπαν που είχε φτιάξει .

Δε θα κάτσω να πω είναι καλος τραγουδιστής. Μουσικαρα ήταν ο άνθρωπος κ έτσι κατάφερε να κάνει κ τη φωνή του να δίνει στο συνολο

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@noe13 από πού κ ως που βγάζεις συμπεράσματα για το τι γνώμη έχω για τα σόλο του Γκιλμουρ ή του Φρουσιαντε, από τη στιγμή που το μόνο πράγμα που έχω δηλώσει είναι πως η κιθάριστικη φωνή , το κιθαριστικο fingerprint του Χαμετ κ η επιλογή νοτων του, οι φράσεις του ΚΑΙ το phrasing του δε μ'αρεσουν καθόλου?

@leon7pap
Ρε @vrasidas27 θα μας τρελάνεις? Εδώ γράφεις ακριβώς αυτό... Ότι δεν έχει αξία επειδή είναι αρχάριου... Οπότε αν βασίζεις την αξία ενός σόλο στην πολυπλοκοτητα και τη δυσκολία γι αυτό ρώτησα αν έχεις την ίδια άποψη κ για αυτά του Γκιλμουρ ή του Φρουσιαντε... Εδώ τα λόγια σου

'

Στο Χαμετ υπαρχει δυσκολια, αλλα ειναι μονο στο να βγαλεις τις νοτες, οταν το σολο του ειναι πιο busy.

Το pitch του κ ολες οι τεχνικες εκφρασης του ειναι εντελως basic, δε θα δυσκολεψει ουτε εναν αρχαριο. Αν δε μπορει καποιος να βγαλει κατι απο Κιρκ, μαλλον θα ειναι γιατι εχει πολλες νοτες για αυτον.

Γι'άυτο δε τον θεωρω καλο lead κιθαριστα. Γιατι η φωνη με την οποια τραγουδαει τα σολο του, ειναι (κ παντα ηταν) φωνη αρχαριου.' 

Αν είχες γράψει ότι δεν σου αρέσει δε θα αναλωνομασταν τόση ώρα σε φαύλο κυκλο

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top