Μας δουλεύουν....

Κοίτα να δεις.

Το ιρίδιο, είναι όπως είπες pre - power amp - καμπίνες.

Το pre και το power amp αν θέλεις το απενεργοποιείς (μόνο και τα δύο, δεν διαχωρίζονται).

Οπότε έχεις pre τον slo, και αντί να τον στείλεις απ' ευθείας στην κάρτα από το preamp out του, στείλε τον στο ιρίδιο, στο οποίο έχεις απενεργοποιήσει τα pre και power amp, στείλε το στις καμπίνες δηλαδή, και μετά από εκεί στην κάρτα.

Δεν θα έχει τον χρωματισμό του τελικού, αλλά μόνο του slo και των ir.

Με τα ir θα έχεις τελικό και καμπίνα μαζί.

Να δούμε πώς ακούγεται.

Ιδέα είναι.


ναι

αυτό γίνεται.

Δεν είμαι αισιόδοξος όμως...

 
ναι

αυτό γίνεται.

Δεν είμαι αισιόδοξος όμως...
 Να εισαι. Οι πιο πολλοι τα preamps οταν τα συνδεουν στην καρτα, τα συνδεουν χωρις τελικο απλα βαζουν ενα IR loader plugin. Εσυ στη θεση του θα εχεις το ιριδιουμ με το amp σε bypass. Με πολυ λιγο ψαξιμο στο manual του iridium λεει τα εξης στη σελ 5

Connecting Iridium (cont.)

4 OTHER WAYS TO USE IRIDIUM

..............................

.............................

IR cab processing without amps Select Iridium’s Amp Bypass mode and connect a preamp or preamp pedal (such as Riverside) to Iridium’s input.

Μετα απο αυτο δε ξανακοιταω καν το βιντεο του Ιταλου. Το μανιουαλ προτεινει το απολυτως λογικο (αυτο που λεμε κ εγω με το Φιουζιο)

Αν συμφωνουμε μεχρι εδω μπορω να σου πω κ δυο λογους που μαλλον δε χρειαζεται καθολου τελικος (power amp) ή εξομοιωση του σε τετοιες περιπτωσεις. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Το iridium δε φορτωνει impulses; Ε, φορτωσε του εκει κανα impulse που να ειναι φτιαγμενο με το power amp που θες, ωστε να εχει και το χρωμα του τελικου, και τελειωσε η υποθεση. Η κλασσικη ownhammer σιγουρα θα εχει κατι τετοιο, και βαζω και μια σελιδα που δινει καποια δωρεαν, για δες και με αυτα τι παιζει

 https://overdriven.fr/overdriven/index.php/2023/01/25/impulse-responses-part-11-irs-with-tube-amps-baked-in/

 Τωρα, αν θελεις να εξομοιωσεις και το "σπασιμο" του τελικου εκτος απο τη γενικη χροια του, εκει ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα. Εκει παιζει και να βολευει το να κανεις bypass τον soldano για να αξιοποιησεις το power amp section του strymon, υποθετω οτι το strymon τo εξομοιωνει με modelling.

 Γενικα ειναι φανατικος της αποψης οτι δε χρειαζεται παντα να χρησιμοποιουμε ολα οσα εχουμε. Σε καποιες περιπτωσεις ειναι σιγουρο οτι σκετο πχ το strymon στην καρτα ηχου θα δωσει πιο καταλληλο αποτελεσμα.

 Αλλα αφου γουσταρεις να το ψαχνεις, καλο κουραγιο. ? Εγω εχω παραδοθει πια, δεν αντεχω αλλο, καρφιτσωνω οτι βρω μπροστα μου και τελειωσε ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Να εισαι. Οι πιο πολλοι τα preamps οταν τα συνδεουν στην καρτα, τα συνδεουν χωρις τελικο απλα βαζουν ενα IR loader plugin. Εσυ στη θεση του θα εχεις το ιριδιουμ με το amp σε bypass. Με πολυ λιγο ψαξιμο στο manual του iridium λεει τα εξης στη σελ 5

Connecting Iridium (cont.)

4 OTHER WAYS TO USE IRIDIUM

..............................

.............................

IR cab processing without amps Select Iridium’s Amp Bypass mode and connect a preamp or preamp pedal (such as Riverside) to Iridium’s input.

Μετα απο αυτο δε ξανακοιταω καν το βιντεο του Ιταλου. Το μανιουαλ προτεινει το απολυτως λογικο (αυτο που λεμε κ εγω με το Φιουζιο)
το δοκίμασα πριν λίγο.

Ακούγεται πιό ελεγχόμενο. Αν γίνει amp bypass, σταματούν να δουλεύουν όλα τα eq και το drive του iridium και μένει μόνο το level.

Όμως ενώ είναι πολύ καλά ελεγχόμενο, χάνεται εκείνο το Wow που έχει αν είσαι στο κανονικό mode, όπου σπρώχνεται και το idirium με τον ενισχυτή του και αν ανοίξει και το Wampler γίνεται της κακομοίρας (μάλλον καλομοίρας, γιατί είναι καλό).

Το σκέφτομαι και θα το δείξω μόλις αδειάσω.

Αν συμφωνουμε μεχρι εδω μπορω να σου πω κ δυο λογους που μαλλον δε χρειαζεται καθολου τελικος (power amp) ή εξομοιωση του σε τετοιες περιπτωσεις. 


ε, ναι. συμφωνούμε. Πες

 Το iridium δε φορτωνει impulses; Ε, φορτωσε του εκει κανα impulse που να ειναι φτιαγμενο με το power amp που θες, ωστε να εχει και το χρωμα του τελικου, και τελειωσε η υποθεση. Η κλασσικη ownhammer σιγουρα θα εχει κατι τετοιο, και βαζω και μια σελιδα που δινει καποια δωρεαν, για δες και με αυτα τι παιζει

 https://overdriven.fr/overdriven/index.php/2023/01/25/impulse-responses-part-11-irs-with-tube-amps-baked-in/
θα τσεκάρω

Κάποια στιγμή κάπου θα καταλήξω. Τώρα είμαι ακόμα στο ψάξιμο. Δεν σκοπεύω να ψάχνομαι μια ζωή.

 
 Κοιτα, αφου εισαι στο ψαξιμο, θα σου πω απο που θα ξεκιναγα να ψαχνω αν ειχα κουραγιο ?, αν δουλευεις βεβαια με plugins, που δουλευεις απο οτι ξερω.







 Κατεβαινει απο εδω

 https://github.com/sdatkinson/NeuralAmpModelerPlugin/releases

Profiles εδω

 https://github.com/pelennor2170/NAM_models?fbclid=IwAR0QYWRAbEZdypwFpiNl6ZpppRvhLOf3G3TqD5ymqG0JYccxhhzhoN_gHwQ

 Μιλαμε για profiler, την τελευταια δηλαδη λεξη της εξομοιωσης, σαν και αυτη που εκανε διασημο το kemper ας πουμε, και μιλαμε και για open source, την καλυτερη περιπτωση δηλαδη.

 Απο εκει θα ξεκινουσα αν δε βαριομουν. ?

 
27 λεπτά πριν, manosx είπε

 Κοιτα, αφου εισαι στο ψαξιμο, θα σου πω απο που θα ξεκιναγα να ψαχνω αν ειχα κουραγιο ?, αν δουλευεις βεβαια με plugins, που δουλευεις απο οτι ξερω.


όχι δεν είμαι των plugin.

Ιδίως για κιθάρες.

Εχω το s-gear, αλλά συνήθως δουλεύω με τους καθαρούς ήχους απ έξω. Γι αυτό μπήκα στη λογική του iridium/wampler.

Μια ματιά να ρίξω

 
 Ε, αστο τοτε.

 Και εγω να σου πω την αληθεια, που ειμαι των plug in, με τις κιθαρες προτιμω το hardware. Δεν ξερω, ενω με τα synths προτιμω το software, με τις κιθαρες δεν μου βγαινει.

 Ισως γιατι και πιτσιρικας η καλυτερη μου στα synth ηταν τα editors στα τοτε pc, ειχα editor ας πουμε για korg στο ATARI ?  Ενω οι κιθαρες παντα ηταν φαση καρφιτσωμα σε ενισχυτη και παμε, σιγα μην μπλεκουμε με οθονες.

 Οποτε και τωρα, αν βαριεμαι να βαζω μικροφωνο, ενισχυτη και τετοια, που βαριεμαι οντως ?, εχω τη μουσειακη την tonelab εκει, που ειναι πιο απλη και απο το απλο, και τελειωσε.

 Βεβαια και στην tonelab εχω βαλει τον editor ? αλλα ενταξει, αυτο ειναι αν θελω να φτιαξω κανα ηχο, αλλιως απλα παιζω με τα preset που εχω φτιαξει και τελειωσε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ε, ναι. συμφωνούμε. Πες
Καποια απο αυτα τα αγγιξε ο Μανος αλλα απο οπτικη απο το πως το βλεπω εγω

Ο τελικος στον ενισχυτη φτιαχτηκε με σκοπο να ενισχυσει περαιτερω το σημα για να να περασει στο επομενο σταδιο ,την καμπινα. Εσυ καμπινα δε θα τροφοδοτησεις οποτε αυτο δε σ'ενδιαφερει

Κ ο αλλος λογος (που χρειαζεται ο τελικος) ειναι γιατι οταν ανοιγει κι αυτος συμμετεχει πολυ στο χρωματισμο του τελικου ηχου, της χροιας δηλ. Αλλες φορες ειναι αυτο που λεμε "αν δε την ανοιξεις τη λαμπα δε θα την ευχαριστηθεις" (οχι παντα βεβαια γιατι το αυτι δεν ακουει γραμμικα τις εντασεις, αρα πολλες φορες μπερδευουμε το οτι ουτως ή αλλο σε συγκεκριμενες εντασεις ακουμε "καλυτερα" με το τι δινει η λαμπα), αλλες φορες σε συγκεκριμενα σχεδια ενισχυτων στο κλασσικο σπασμενο ηχο τους εχει αρχισει να σπαει κ ο τελικος (κ οι εντασεις ειναι εκκωφαντικες βεβαια). 

Εσενα ουτε το δευτερο σ'ενδιαφερει. Εκτος οτι προτιμας τους καθαρους ηχους (αρα δε σε νοιαζει), το ντραηβ καναλι του σλο ειναι σχεδιασμενο να σπαει κ να παιρνεις οσο γκεην θες απο την προενισχυση οποτε οταν θες να το χρησιμοποιεις, οσο γκεην κ να ζητας δε θα εχεις προβλημα.

 
 Και εγω να σου πω την αληθεια, που ειμαι των plug in, με τις κιθαρες προτιμω το hardware. Δεν ξερω, ενω με τα synths προτιμω το software, με τις κιθαρες δεν μου βγαινει.
Λογω λεητενση η αποκριση των ενισχυτων (ή των χαρντγουερ εν γενει) ειναι πολυ πιο αμεση. Κ εγω το ιδιο παθαινω. Κ οταν συνηθιζω στα πλαγκινια χ&$μεντεν κανονικα οταν παιζω με ρηαλ θινγκ μεχρι να το ξανασυνηθισω 

Αχ αυτη η tonelab! Ολα της τα εφε ηταν τοσο μ@μ@τ@ που παροτι τα αμπ σιμ της δε με τρελαιναν (ουτε για την εποχη της) πολυ θα ηθελα να την ειχα ακομα. Η να βγαλει η χαζη η βοξ μια συγχρονη πεταλιερα με τα εφε οπως ακουγονταν στην tonelab με συγχρονες δυνατοτητες σε σπεξ, ραουτινκ, μεγεθος, εντιτορ κλπ. Κ παμφηνη θα ηταν κ η καλυτεροτερη!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Η tonelab εχει ωραια εφε οντως.

 Οι ενισχυτες της σε γενικες γραμμες δεν ειναι κατι το φοβερο. Το δυνατο τους σημειο ομως ειναι αυτο που συζηταμε, οι "σπασμενοι" τελικοι.

 Ολη της η τεχνολογια ειναι για εκει, και την λαμπα για αυτη τη δουλεια την εχει, και IMHO το καταφερνει αρκετα καλα, οχι ιδανικα, αλλα αρκετα καλα ωστε να βγαζει ωραιους crunch ηχους, που επειδη πλεον μονο με αυτους ασχολουμαι, ? μου ειναι αρκετη.

 Αλλα ναι, αν θελεις ηχους που η παραμορφωση να ειναι απο τον προενισχυτη, δηλαδη ηχους σε φαση distortion και οχι overdrive, τοτε δε λεει και τιποτα.

 Γενικα πιστευω οτι εκει ειναι ολο το θεμα, αν θελεις ας πουμε να μεταλ ? σε νοιαζει ο προενισχυτης, να δινει ωραιο γκαζι απο εκει, ο τελικος και ΠΣΗΦΙΟ να ειναι ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ? δε θελεις να αρπαζει ο τελικος, θα γινει πλαδαρη η φαση.

 Ενω αν δε θελεις την πολλη βρωμια, και στην ουσια θελεις να αρπαζει το καθαρο καναλι, εκει μετραει ο τελικος να ειναι λαμπα. Βεβαια, κατι tube overdrive και τετοια βγηκαν για να μη γινεται μακελειο απο την ενταση και να παιρνεις αυτον τον ηχο απο το πεταλι, αλλα τελος παντως καπως ετσι εχουν τα πραγματα αν δεν απατωμαι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
?

Απο τελη 70'ζ που αρχισαν ολες οι μοντες κ οι μπουτικαδες (κ η μεσα μπουγκι ως μπουτικας ξεκινησε) 2 ηταν τα ζητουμενα. Πως να μπορεις να περνεις χαηγκεη χωρις να πρεπει να τελικιαζεις ενα μαρσαλ (για να εχεις ακοη κ τη επομενη μερα κ να το ξανακανεις?) κ πως μπορεις να εχεις Αμερικανικα καθαρα κ "Μπριτισ" βρωμικα στον ιδιο ενισχυτη. Κ αρχιζαν να βανουν εξτρα πρηαμπ στεητζιζ σε κομπος Αμερικανικα κ ο καθενας ειχε τη δικη του συνταγη

 
 Παντως ο κορυφαιος με διαφορα και χωρις κανεις να τον πλησιαζει ψυχαναγκαστικος ηχητικα κιθαριστας, φυσικα για τον eric johnson μιλαμε, ε εχει βρει τη λυση: switch πεταλακι, και καθαρα στους fender και τσουπ- παταμε πεταλακι και εχουμε το σολο απο τον marshall. ?

 Θα μπορουσε και ο Dim να κανει κατι τετοιο λογικα, αν δε βρει τελικα ακρη.

 
 Παντως ο κορυφαιος με διαφορα και χωρις κανεις να τον πλησιαζει ψυχαναγκαστικος ηχητικα κιθαριστας, φυσικα για τον eric johnson μιλαμε, ε εχει βρει τη λυση: switch πεταλακι, και καθαρα στους fender και τσουπ- παταμε πεταλακι και εχουμε το σολο απο τον marshall. ?

 Θα μπορουσε και ο Dim να κανει κατι τετοιο λογικα, αν δε βρει τελικα ακρη.
είμαι αντιμαρσαλάς.

και γενικά δεν είναι o γκαζωμένος ο ήχος μου. Που και που μπορώ να τον έχω κάπου σαν κερασάκι.

Το 90% είναι καθαρά, ή overdriven καθαρά με όγκο.

Οι ήχοι που με εκφράζουν είναι αυτοί στα σολο στα παρακάτω κομμάτια που αν θυμάμαι σωστά ήταν με την κοκκινη τελε με 9-46 στον behringer σε ένα απο τα preset μου (απο αυτά που έχω δείξει) και boost από το american sound.

και τον έχω θεωρητικά αν πάσα στιγμή διαθέσιμο, απλά θέλω λίγο να τον εξελίξω παραπάνω, αλλά στην κατεύθυνση αυτή.




 
είμαι αντιμαρσαλάς.

και γενικά δεν είναι o γκαζωμένος ο ήχος μου. Που και που μπορώ να τον έχω κάπου σαν κερασάκι.

Το 90% είναι καθαρά, ή overdriven καθαρά με όγκο.

Οι ήχοι που με εκφράζουν είναι αυτοί στα σολο στα παρακάτω κομμάτια που αν θυμάμαι σωστά ήταν με την κοκκινη τελε με 9-46 στον behringer σε ένα απο τα preset μου (απο αυτά που έχω δείξει) και boost από το american sound.

και τον έχω θεωρητικά αν πάσα στιγμή διαθέσιμο, απλά θέλω λίγο να τον εξελίξω παραπάνω, αλλά στην κατεύθυνση αυτή.
Ασε μας ρε dim που θες να εξελιξεις τον ηχο σου?! Να τον κανεις τι??. Εχεις τοσο χαρακτηριστικο ηχο στη μουσικη σου κ στα προτζεκτ σου που εγω δε θα αλλαζα τιποτα!

Θα ελεγα ποιος ειναι αυτος που εδω μεσα που εχει εμμονη με τον Σλο (κ εκτιμαει τοσο το μηχανημα, οσο κ το απιστευτο του χρωμα)? Ο Βασίλης? ΠΟλυ ωραια, πες μου αγορι μου τη διευθυνση σου να σου τον στειλω?

Περα απο την πλακα ακουω το 3χ2 κ εχω μεινει με ανοιχτο το στομα.

 Παντως ο κορυφαιος με διαφορα και χωρις κανεις να τον πλησιαζει ψυχαναγκαστικος ηχητικα κιθαριστας, φυσικα για τον eric johnson μιλαμε, ε εχει βρει τη λυση: switch πεταλακι, και καθαρα στους fender και τσουπ- παταμε πεταλακι και εχουμε το σολο απο τον marshall. ?
Εμ αμα εχεις λεφτα κ κουβαλητες βρισκεις λυσεις?

 
είμαι αντιμαρσαλάς




  Τιμη σου και καμαρι σου ?

 Αυτο που ειπα με το switch, δεν εννοουσα παντως να γινεις μαρσαλας ? Απλα ας πουμε θα μπορουσες να βαλεις ενα switch και να εχεις δυο γραμμες, μια με προενισχυτη τον Σλο και μια με το strymon. Best of both worlds.

 
Ασε μας ρε dim που θες να εξελιξεις τον ηχο σου?! Να τον κανεις τι??. Εχεις τοσο χαρακτηριστικο ηχο στη μουσικη σου κ στα προτζεκτ σου που εγω δε θα αλλαζα τιποτα!

Θα ελεγα ποιος ειναι αυτος που εδω μεσα που εχει εμμονη με τον Σλο (κ εκτιμαει τοσο το μηχανημα, οσο κ το απιστευτο του χρωμα)? Ο Βασίλης? ΠΟλυ ωραια, πες μου αγορι μου τη διευθυνση σου να σου τον στειλω?

Περα απο την πλακα ακουω το 3χ2 κ εχω μεινει με ανοιχτο το στομα.
στο 0414 (μετά τη μέση) είναι λίγο πιό εξελιγμένος ο ήχος προς την κατεύθυνση που θέλω. Γι αυτό λεω αν είναι μπας και προτείνετε καμιά ιδέα τι πρέπει να κάνω για το κάτι παραπάνω.

 
στο 0414 (μετά τη μέση) είναι λίγο πιό εξελιγμένος ο ήχος προς την κατεύθυνση που θέλω. Γι αυτό λεω αν είναι μπας και προτείνετε καμιά ιδέα τι πρέπει να κάνω για το κάτι παραπάνω.
Δεν εχει τοσο μεγαλη διαφορα. Ο δευτερος ειναι ετσι τσακ πιο πανω σε ενταση κ στον πρωτο μου φαινεται σαν να εχεις τροφοδοτησει κ λιγο τον καθαρο ηχο στο μιξ κ ακουω λιγο απο την καθαρη του ατακα στη μιξη του. Αλλα μπορει απλα ετσι να μου φαινεται. Εσυ ξερεις

Τωρα στο να προτεινουμε ιδεες, ξεκινα οταν μπορεις με ενα θρεντ του τι εχεις φτιαξει κ την παρουσιαση κ απο κατω βαλε  μονο αρχεια ηχου, με τον ηχο τοσο μονο του οσο κ με την υπολοιπη μουσικη απο συγκεκριμενα σημεια των προτζεκτ σου κ περιεγραψε μας τι θες να πετυχεις κ τι δε σ'αρεσει απο την υλοποιηση. Μονο ετσι μπορει να καταφερουμε να προτεινουμε κατι ευστοχο.

Αν κ κρινοντας απο το πως καταφερες να φτιαξεις ηχο που να καθεται ετσι στη μιξη με το μπερινγκερ, μαλλον δε θα χρειαστεις τη βοηθεια μας με το Σλο

 
Αν κ κρινοντας απο το πως καταφερες να φτιαξεις ηχο που να καθεται ετσι στη μιξη με το μπερινγκερ, μαλλον δε θα χρειαστεις τη βοηθεια μας με το Σλο


ναι ναι...

σε καταλαβαίνω απόλυτα....?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top