Κάθε πότε πρέπει ν’ αλλάζουμε πετάλια;

Και γιατί όχι Ρε μινόρε? (Αιολική)


Το ίδιο λέμε, η D aeolian είναι ο 6ος τρόπος της F major.

Με την ίδια λογική θα μπορούσε να είναι G dorian, Α phrygian, Bb Lydian, κλπ.

 
Τι εννοεις συνονοματε γιατι δεν το πιασα
Εννοώ ότι είναι άσχετο αυτό που σχολιάσες με τον ήχο και το τι τον επηρεάζει!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όχι φίλως, εγώ θέλω απλά πράγματα.

Αφτό το πανκ είναι δύσκολο.
Picks Lacks?

"Μου είπαν παίξε μια μιξολύδια και κατάλαβα μηλόξυδα. Από εκεί προέρχεται η ξυνίλα του εντέχνου Γιόχαν μου"

"Η μυξολύδια φούτσουιτς δεν έχει και φούτσουιτς τσακίζει."

"Το sustainer δίνει σαστέην. Το mustainer με κάνει Μαστέην;"

"Εμπρός, εφέ, μη σκύβεις το κεφάλι, τι να μου κάηκε τώρα, αντίσταση και πάλι;"

 
Εννοώ ότι είναι άσχετο αυτό που σχολιάσες με τον ήχο και το τι τον επηρεάζει!
Γιατι ηταν ασχετο?αφου δεν μπορω να ξεχωρισω με το αυτι την λα απο την ρε ουτε να κουρδισω την κιθαρα χωρις την βιηθεια της τεχνολογιας, θα ακουσω διαφορα στα μεγαφωνα?

 
Γιατι ηταν ασχετο?αφου δεν μπορω να ξεχωρισω με το αυτι την λα απο την ρε ουτε να κουρδισω την κιθαρα χωρις την βιηθεια της τεχνολογιας, θα ακουσω διαφορα στα μεγαφωνα?
"Δεν μπορείς να ξαχωρίσεις με το αυτί τη λα από τη ρε", αλλά σχολιάζεις (κι εγώ αφελώς, ασχολούμαι απαντώντας σου) ότι όλα τα drive και τα μεγαφωνα, σου ακούγονται το ίδιο;
τεσπα, καταλαβα

 
"Δεν μπορείς να ξαχωρίσεις με το αυτί τη λα από τη ρε", αλλά σχολιάζεις ....


Δηλαδή ρε Μιχάλη, αν σου παίξω εγώ μια νότα, εσύ μπορείς να πεις αν είναι ΛΑ ή ΡΕ?

Παρεμπιπτόντως, ο qesh έχει δίκιο.

Πολλές φορές δίνουμε μεγαλύτερη σημασία σ' αυτά που δεν είναι ο χώρος μας, από αυτά τα οποία θα έπρεπε να είναι ο χώρος μας.

Μιλούσα τις προάλλες με συμφορουμίτη που είναι ηχολήπτης, και τον ρωτούσα πώς μπορεί και φέρνει κοντά δυο ήχους με την χρήση eq.

Μου είπε ότι ακούει τις διαφορές στις συχνότητες, και τις εξομαλύνει.

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση και τον ρώτησα πώς αντιλαμβάνεται τόσο εύκολα τις συχνότητες.

Μου είπε το εξής σοφό ...

"Εσύ είσαι μουσικός, και έχεις μάθει να ξεχωρίζεις τις νότες, και το τι παίζει κάποιος.

Εγώ είμαι ηχολήπτης, και έχω μάθει να ξεχωρίζω χέρτζ, με τον ίδιο τρόπο που έμαθες κι εσύ να ξεχωρίζεις τις νότες.

Ο καθένας στον τομέα του."

Δεν είναι κακό να ψάχνεται κάποιος και με πράγματα "παράπλευρα", που επηρεάζουν τον δικό του τομέα, να μαθαίνει, να βελτιώνεται.

Αλλά όχι σε βάρος του δικού του χώρου.

Βλέπω πολλές φορές να υπάρχουν κομμάτια, στα οποία ο δημιουργός να δίνει μεγαλύτερο βάρος στα της ηχοληψίας από την μουσική αυτή καθαυτή.

Να προσέχει περισσότερο την παραγωγή, από την μουσική του.

Ο μουσικός να προσπαθεί να είναι καλή η μουσική του πρώτα, και μετά όλα τα άλλα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ωραία τα λέτε, η διαφορά μεταξύ προενισχυτριών ακούγεται από έμπειρους, αλλά μεταξύ μας Am και Bb δεν θέλει εμπειρία θέλει αυτί. Ή το έχεις ή όχι. Σιγουρα γίνεται και με εκπαίδευση, αλλά το αυτί είναι προαπαιτούμενο.

Και το Am / Bb δεν είναι σολφέζ. Ματζορομίνορο είναι. (μάλλο μινορεμάτζορο)

 
Δηλαδή ρε Μιχάλη, αν σου παίξω εγώ μια νότα, εσύ μπορείς να πεις αν είναι ΛΑ ή ΡΕ?
Προφανώς! Εσυ δηλ. δεν μπορείς? Νομίζω ότι κάθε μουσικός μπορεί να ξεχωρίσει τη νότα που παίζει το όργανό του.
edit: φανταζεσαι να πάμε να προβάρουμε και να παίζω εγώ ΡΕ κι εσύ ΛΑ? Και σολφέζ να μην έχεις κάνει ποτέ και dictee που κάνουν στα ωδεία, ε, αυτό δεν το μπερδευεις
 

Βλέπω πολλές φορές να υπάρχουν κομμάτια, στα οποία ο δημιουργός να δίνει μεγαλύτερο βάρος στα της ηχοληψίας από την μουσική αυτή καθαυτή.
Το θέμα δεν είναι ηχοληψίας, ομως.
Και τεχνικά πάντως να το πάρεις, ο JHS εξηγεί τους διαφορετικούς τύπους των OD , τα gain stages κλπ. Ο Barber μου έδωσε μια ανάλογη απάντηση ότι αλλάζοντας ένα opamp ή μια δίοδο (άλλης μάρκας!) αλλάζει ο ήχος.

Στην αρχή είπε ότι του ακούγονται ίδια τα ODs και μετά ότι του ακούγονται ίδιες οι νότες Λα και Ρε. Ε, δεν υπάρχει κάτι να συζητήσω με επιχειρήματα τεχνικά (JHS, Barber) ούτε Φυσικής (διαφορετικά Hz για La , Ρε κλπ), αφού "όλα ακούγονται ίδια"!

 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top