Μεταλλάσσεται θετικά η Μουσική Βιομηχανία

Yannis Methenitis

Yameth

Jack of all trades
Staff member
Μηνύματα
11,665
Λύσεις
1
Πόντοι
3,578
Σύμφωνα με την έκθεση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Φωνογραφικής Βιομηχανίας (IFPI), οι παγκόσμιες πωλήσεις μουσικής αυξήθηκαν κατά 9,7% το 2018, φθάνοντας τα 19,1 δισ. δολάρια στα συνολικά έσοδα. Ήταν η τέταρτη συνεχής χρονιά ανάπτυξης και ο υψηλότερος ρυθμός από τότε που το IFPI άρχισε να παρακολουθεί την αγορά, το 1997.

Σχεδόν το μισό (47%) των εσόδων προήλθε από το streaming, που αυξήθηκε κατά 34% το 2018.

Μέχρι το τέλος του περασμένου έτους υπήρχαν 255 εκατομμύρια συνδρομητές υπηρεσιών streaming. Σαν αποτέλεσμα της αύξησης αυτής, το IFPI παρουσίασε πτώση των εσόδων από CD, βινύλια κατά 10,1% και πτώση από τα downloads 21,2% .

Επιπλέον, η Λατινική Αμερική - ειδικά η Βραζιλία και το Μεξικό - είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή, με την Ασία και την Αυστραλία να ακολουθούν για συνδυασμένα φυσικά και ψηφιακά έσοδα. 

Να λοιπόν που πάει πάλι ανοδικά η μουσική βιομηχανία. Μεταλλάσσεται ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις με το αυξημένο bandwidth και το streaming απο υπηρεσίες σαν το Spotify, να προκύπτει σαν μια καλή λύση για μουσικούς και ακροατές. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να λοιπόν που πάει πάλι ανοδικά η μουσική βιομηχανία. Μεταλλάσσεται ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις με το αυξημένο bandwidth και το streaming απο υπηρεσίες σαν το Spotify, να προκύπτει σαν μια καλή λύση για μουσικούς και ακροατές. 
Καλα τα νεα..αλλα να καταληγει κανα φραγκακι επιτελους στο χερι των δημιουργων κ να μην καρπωνονται {για αλλη μια φορα} επιτήδειοι, τους κοπους των δημιουργιων τους.{και των πνευματικων τους δικαιωματων..}

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για τους ακροατές μάλλον, για τη βιομηχανία σίγουρα, αλλά οι μουσικοί έχουν δρόμο μπροστά τους από τα ψίχουλα που παίρνουν τώρα από το streaming. Όπως έγινε και με τους δίσκους και γενικά τα πνευματικά δικαιώματα στον 20 αιώνα που πήρε δεκαετίες για να γίνει μια σχετικά δίκαιη κατανομή. Μέχρι να γίνει αυτό όμως έχει να κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι.

 
Παιδιά το βλέπετε από την πλευρά των μουσικών, και καλά κάνετε.

Όμως η έκθεση αυτή περιστρέφεται γύρω από τα transactions (αγοραπωλησίες) μουσικής.

Ρίξτε μια ματιά στα ποσοστά, και θα δείτε ότι το streaming και το downloading έχουν πια (ή θα έχουν σύντομα) την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις, και θα καθορίσουν τις τάσεις του κοντινού μέλλοντος.

Νομίζω ότι η τάση αυτή της κατανάλωσης μουσικής (που είναι πολύ εύκολο να ελεγχθεί), πηγαίνει στο pay per play (με ένα αστείο αντίτιμο όπως 0,0001€), και όχι στις αγοραπωλησίες μουσικού προϊόντος.

Νομίζω ότι είναι σχετικά εύκολο να συνασπιστούν οι δημιουργοί με έναν νέο τρόπο έτσι ώστε να ελέγχουν τι παίζεται, που και πόσο, και να πληρώνονται άμεσα μέσα από e-wallets.

Ίσως πάλι να βλέπω μακριά, δεν ξέρω.

 
Παιδιά το βλέπετε από την πλευρά των μουσικών, και καλά κάνετε.

Όμως η έκθεση αυτή περιστρέφεται γύρω από τα transactions (αγοραπωλησίες) μουσικής.

Ρίξτε μια ματιά στα ποσοστά, και θα δείτε ότι το streaming και το downloading έχουν πια (ή θα έχουν σύντομα) την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις, και θα καθορίσουν τις τάσεις του κοντινού μέλλοντος.

Νομίζω ότι η τάση αυτή της κατανάλωσης μουσικής (που είναι πολύ εύκολο να ελεγχθεί), πηγαίνει στο pay per play (με ένα αστείο αντίτιμο όπως 0,0001€), και όχι στις αγοραπωλησίες μουσικού προϊόντος.

Νομίζω ότι είναι σχετικά εύκολο να συνασπιστούν οι δημιουργοί με έναν νέο τρόπο έτσι ώστε να ελέγχουν τι παίζεται, που και πόσο, και να πληρώνονται άμεσα μέσα από e-wallets.

Ίσως πάλι να βλέπω μακριά, δεν ξέρω.


Ίσως ο κάθε δημιουργός αρχίσει να φτιάχνει δικό του streaming/distributing app με ένα αντίτιμο που να είναι βιώσιμο, όπως έκαναν αρκετοί μουσικοί οι οποίοι ίδρυσαν δικές τους δισκογραφικές. Ίσως τα album αρχίσουν να βγαίνουν ως app με κόστος 5-10 ευρώ. 

Δεν ξέρω κι εγώ ιδέες ρίχνω που έχω δει έως ένα μικρό βαθμό ήδη στην αγορά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ίσως ο κάθε δημιουργός αρχίσει να φτιάχνει δικό του streaming/distributing app με ένα αντίτιμο που να είναι βιώσιμο, όπως έκαναν αρκετοί μουσικοί οι οποίοι ίδρυσαν δικές τους δισκογραφικές. Ίσως τα album αρχίσουν να βγαίνουν ως app με κόστος 5-10 ευρώ. 

Δεν ξέρω κι εγώ ιδέες ρίχνω που έχω δει έως ένα μικρό βαθμό ήδη στην αγορά.
η με προαιρετικη πληρωμη οπως εκαναν πριν μερικα χρονια οι Radiohead απο το site τους.

Προσωπικα θα προτιμουσα να χαρισω την δουλεια μου ολοκληρωτικα, παρα να βαλω αφεντικα τυπου spotify να μου δινουν 0.0001 cent καθε φορα που παιζεται ενα τραγουδι μου στην κωλοπλατφορμα τους.

και γενικα αυτη την πλατφορμα δεν την χρησιμοποιιω.

Προτιμω να αγορασω οτι δουλεια με ενδιαφερει μεσω itunes με την ελπιδα καποια απο αυτα τα 8-9 ευρω να πηγαινουν στους καλλιτεχνες.

 
Παντα έτσι ηταν.

Θα σας πω το απλό.

Είδα μια συνεντευξη της Καίτης Φίνου, που έλεγε ότι έπαιρνε 500.000 δρχ στην ταινία.

Φίλος μου εκείνη την εποχή  που συζητάμε (είχε και έχει βιντεο club) μου έλεγε ότι εκείνη την εποχή η χειρότερη μέρα του σε εισπράξεις απο ενοικιάσεις βιντεοκασσετων ήταν 60.000 δρχ,

Η καλλιτερη ήταν 170.000 δρχ.

Σε λιγότερο λοιπόν από μια εβδομάδα ξεπερνούσε άνετα την αμοιβή μιας γνωστης ηθοποιού .

Γιατι ειχε στραβωσει ο Prince και έκανε μονος του τη διανομη της μουσικής του άλλωστε....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
My 2 cents
1) Ενα μουσικό άλμπουμ σε φυσική μορφή (cd, βινύλιο κλπ) μπορεί εκτός από εμπορικό προϊόν, να είναι και έργο τέχνης - από τα εξώφυλλα, το εικαστικό μέρος, το packaging (λόγου χάρη των Radiohead, των Pink Floyd κλπ), τα ένθετα κ.ο.κ.
Ενα streaming μεμονομένων κομματιών είναι απλά προϊόν.

2) Η αύξηση του κύκλου εργασιών της μουσικής βιομηχανίας, δε σημαίνει αυτομάτως και αύξηση των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών, ούτε και μεγαλύτερη διακίνηση της μουσικής ως έργου τέχνης.
Aν βρω το δημοσίευμα που διάβαζα, θα το λινκάρω εδώ: εγραφε ότι ένας μουσικός, συνθέτης κλπ, βγάζει περισσότερα χρήματα από την πώληση των άλμπουμ παρά από έναν (υπερβολικό αριθμό ανάφερε) streaming των κομματιών του.

3) Οι on line λίστες τύπου Spotify , αποτελούν ψευδαίσθηση ιδιοκτησίας για τον καταναλωτή/ακροατή μουσικόφιλο. Κανένας μας δεν "εχει" στην κατοχή του το αντίτυπο του έργου τέχνης - το άλμπουμ δηλαδή στη δισκοθήκη του. Έχουμε απλά αγοράσει το δικαίωμα να το ακούμε.
 

 
My 2 cents
1) Ενα μουσικό άλμπουμ σε φυσική μορφή (cd, βινύλιο κλπ) μπορεί εκτός από εμπορικό προϊόν, να είναι και έργο τέχνης - από τα εξώφυλλα, το εικαστικό μέρος, το packaging (λόγου χάρη των Radiohead, των Pink Floyd κλπ), τα ένθετα κ.ο.κ.
Ενα streaming μεμονομένων κομματιών είναι απλά προϊόν.

2) Η αύξηση του κύκλου εργασιών της μουσικής βιομηχανίας, δε σημαίνει αυτομάτως και αύξηση των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών, ούτε και μεγαλύτερη διακίνηση της μουσικής ως έργου τέχνης.
Aν βρω το δημοσίευμα που διάβαζα, θα το λινκάρω εδώ: εγραφε ότι ένας μουσικός, συνθέτης κλπ, βγάζει περισσότερα χρήματα από την πώληση των άλμπουμ παρά από έναν (υπερβολικό αριθμό ανάφερε) streaming των κομματιών του.

3) Οι on line λίστες τύπου Spotify , αποτελούν ψευδαίσθηση ιδιοκτησίας για τον καταναλωτή/ακροατή μουσικόφιλο. Κανένας μας δεν "εχει" στην κατοχή του το αντίτυπο του έργου τέχνης - το άλμπουμ δηλαδή στη δισκοθήκη του. Έχουμε απλά αγοράσει το δικαίωμα να το ακούμε.
 
Συμφωνω σε όλα.

Δεν με αφορα το θεμα ακρόασης της μουσικης ετσι.

Ειχα δει και αυτο προς επιβεβαιωση της δευτερης παρατηρησης παραγραφος 2 ?.

55937471_2331904053734455_4070144952263245824_n.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
LΚ, η μουσική συλλογή μου αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα αποκτήματά της ζωής μου, μαζί με τα βιβλία! Δεν είμαι Γιάννης Πετρίδης ούτε Λ. Καλλιανίδης βέβαια ?, αλλά έχω ένα σεβαστό αριθμό άλμπουμς από σχεδόν κάθε είδος μουσικής (από κλασική μέχρι indie και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς) και εχω κρατήσει μόνο αυτά που αγαπάω!
 

16463120_404199223255709_2198858873671485514_o.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω τωρα αν και ασχετος με το θεμα να ρωτησω κατι.

Εφόσον υπάρχει το youtube γιατί να πληρωσει κάποιος να ακουσει μουσική streaming;

Το ότι έχει ισως καλλιτερη ποιότητα σαν audio file δεν μου λέει κατι, γιατι σιγα τα hi end μηχανηματα που χρησιμοποιούν να ακουσουν , σε κινητα και tablets το κανουν.

Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος ;

 
Εφόσον υπάρχει το youtube γιατί να πληρωσει κάποιος να ακουσει μουσική streaming;


Αν πληρώσεις δεν έχει διαφημίσεις. Αυτό ισχύει παντού. Από εκεί και πέρα και αναλογα με την πλατφόρμα, μπορείς να σώσεις κομμάτια και να τα ακούς offline ή ακόμα και να κατεβάσεις τα mp3.

 
Αν πληρώσεις δεν έχει διαφημίσεις. Αυτό ισχύει παντού. Από εκεί και πέρα και αναλογα με την πλατφόρμα, μπορείς να σώσεις κομμάτια και να τα ακούς offline ή ακόμα και να κατεβάσεις τα mp3.
Το πρωτο δεν με ενοχλει προσωπικα.

Το δευτερο γινεται και με το Youtube

 
ακούς Λάκη όπως σε κάθε ράδιο ή dab ράδιο.

Εγώ ακούω με spotify στο κανονικό σύστημα όταν είμαι σπίτι. Σπάνια όταν είμαι εκτός από το κινητό.

Ομοίως στο σπίτι ακού πολύ ιντερνετικό ράδιο radio swissjazz κλπ

 
Για αλλη μια φορα εχει φτιαξει βιντεακι ο Adam για το συγκεκριμενο θεμα.




 
Το πρωτο δεν με ενοχλει προσωπικα.

Το δευτερο γινεται και με το Youtube
Με τις διαφημίσεις είναι χάλι.

Εκεί που ακούς χώνεται η διαφήμιση και μάλιστα τσιτωμένη σε ένταση.

Θα έλεγα αν βρεθεί ευκαιρία πάρε μια συνδρομή για ένα δυό μήνες.

 
Εγώ ακούω με spotify στο κανονικό σύστημα όταν είμαι σπίτι.
Κανονικό συστημα για να ακους streaming παίζει να εχεις μονο εσυ...αντε και ο Yameth.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα έλεγα αν βρεθεί ευκαιρία πάρε μια συνδρομή για ένα δυό μήνες.
Σωστα να πληρωσω να ακουσω Σινατρα που έχω σε μπομπινα, κασσετα , δισκο και cd ?

 
Το δευτερο γινεται και με το Youtube


Όχι νομίμως και τα apps που κάνουν αυτή τη δουλειά, βγάζουν κάτι αρχεία των οποίων η ποιότητα είναι λίγο για τα μπάζα.

Τεσπά το θέμα είναι ότι η αγορά της μουσικής έχει αρχίσει να "ρυθμίζεται" καταλλήλως. Δηλαδή από εκεί που είχαμε την έκρηξη του παράνομου downloading που ξεκίνησε ευρέως με το τότε napster και συνεχίστηκε με τα υπόλοιπα peer-to-peer κλπ., τώρα έχουμε σιγά σιγά ανταγωνιστικές προτάσεις από την πλευρά της νόμιμης αγοράς + σοβαρούς περιορισμούς και εμπόδια στο downloading.

Παρακάμπτονται οι απαγορεύσεις; Ναι αλλά θέλει κάποια παραπάνω ενασχόληση και τη διάθεση να πάρει κανείς μερικά, έστω μικρά, ρίσκα. Οπότε η επίσημη αγορά γίνεται όλο και πιο ελκυστική και εύκολη. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top