Garry Moore sustain

παιδια ο συγκεκριμενος ηχος βγαινει απο ειδικο συστημα που δεν υπαρχει στο εμποριο.εν ολιγης αυτο το συστημα καταφερνει με ενα συστημα feedback να κανει μεσω του μαγνητη την χορδη να παλλεται στην συχνοτητα που ταλαντωνεται εκεινη την ωρα. και απλα χωρισ η με παραμορφωση ταλαντωνεται επ απειρο.
Το κατασκευασα σε μια παλια peavey tracer lt που ειχα αλλα τωρα την εχω πεταξει. Δουλευει.
οχι βεβαια,αναφερεσαι στο sustainer το οποιο ΥΠΑΡΧΕΙ στο εμποριο,το "προβλημα" ειναι οτι ο Moore ΔΕΝ το χρησιμοποιει. :lol:

"αιώνιο" feedback ειναι παρα πολυ ευκολο να βγάλεις απλα με εναν ενισχυτη & μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κιθαρα (φτανει βεβαια να ξερεις τι κανεις :wink: )

 
Και εντέλει, άλλο sustain, άλλο feedback, άλλο Sustainer, κι άλλο E-bow ! :roll:

 
Το ειδα σε ενα live.Δεν ξερω ποιο τραγουδι ειναι.Εκανε bend την χορδη για πολυ ωρα και τα επαιξα!!Βασικα μοθ αρεσουν τρελα τα αγρια σκουξιματα τις Les Paul οταν κανει lick στιν χορδη πανω κατω!Ετσι δεν λεγεται αυτο!!!

Ειναι μοναδικος ηχος.!!

 
όχι να τσουβαλιάζεται μαζί με δήθεν εναλλακτικές. Αν σου κρέμονται 3 χιλιάρικα και μπορείς να την χειριστείς' date=' τότε δεν (θα έπρεπε να) υπάρχουν άλλες επιλογές.[/quote']χηλιες φορες να εσκαγα 3000 για μια PRS
 
Αλλο πράγμα αυτό. Σχεδόν όλοι όσοι θεωρούσαν τις Les Paul αγγούρια, κατέληξαν με μια PRS custom. Καί κάποια χρόνια μετά τους βλέπεις τουλάχιστον στο στούντιο να ξαναχρησιμοποιούν το αγγούρι.

Τρανό παράδειγμα οι Lifeson και Hayes. Εχει δικό του ήχο και προσωπικότητα το λαχανικό, πώς να το κάνουμε δηλ.....

:wink:

 
Εγώ σαν ηλεκτρολόγος, ειδικός επί θεμάτων αμβλώσεων θα μιλήσω.

Από την εμπειρία μου ως πρόεδρος του κινήματος απελευθέρωσης των βακαλάων του Σαρωνικού, έτυχε να έχω και τις 2 (LP & PRS custom).

Αν και στο παρελθόν μπήκα στην διαδικασία να τις συγκρίνω, τελικά είναι μάταιο. ¶λλο πράμα το αγγούρι και άλλο το λάχανο.

Κάθε μια εξυπηρετεί άλλο σκοπό.

Οπότε το καλύτερο είναι να σου κρέμονται 6000 από την τσέπη να τις χτυπήσεις και τις 2. Ή ακόμα καλύτερα 9000 να πάρεις και μια anderson.

Ή αμα ξέρετε κανέναν που να του κρέμονται (χρήματα) να μου πείτε να φροντίσω να τον ακολουθώ συστηματικά :wink:

Καλό Πάσχα σε όλες τις αδερφές ψυχές του noiz!

 
silot με εμένα μου συμβαίνει κάτι περιέργο....ενώ μου κάθονται αρκετά καλά στα χέρια...το μπράτσο βασικά...

δεν μαρέσουν καθόλου μα καθόλου ηχητικά...

πραγματικά έχω παίξει αρκετό καιρό με διάφορα μοντέλα...όπως Les Paul, Explorers κτλ κτλ.. και πάλι τίποτα δεν θα με έκανε να πάρω εκτός του οτι μερικές les paul είνια πολύ όμορφες...

ααα επίσης οι les paul όταν παίζω καθιστός δεν με βολεύουν ...σαν να μου πέφτουν "πίσω" αλλά μαλλον είναι συνήθεια...

επίσης δεν πιστέυω ότι είναι δύσκολες...

και θα γίνω κακός λέγοντας...οτι οι περισσότερες είναι μεχρι και "¨κακές" κιθάρες...αναλογιζόμενος την τιμή τους. :D 8)

it's only my opinion 8)

 
Κοιτα ειναι βασικα ΡΟΚ κιθαρες δηλ. ο ΜΟΝΟΣ τροπος για να τις χρησιμοποιησεις σωστα ειναι να τις χωσεις σε εναν τιγκαρισμενο Marshall & να πλακωθεις στα ριφς και τα σολα.

Στα καθαρα (τουλαχιστον αυτα που εννοω εγω καθαρα) παιρνουν μηδεν ειδικα στα ακκορντα.

Μιλαμε βεβαια για αυτες με τους διπλους γιατι οι αγαπημενες με τους μονους (p90) ειναι αλλουνου παππα ευαγγελιο :wink:

Παντως για τη χρηση για την οποια ειναι κατασκευασμενες (ροκ & παλι ροκ) ειναι ΑΨΟΓΕΣ!

 
Αλλο πράγμα αυτό. Σχεδόν όλοι όσοι θεωρούσαν τις Les Paul αγγούρια' date=' κατέληξαν με μια PRS custom. Καί κάποια χρόνια μετά τους βλέπεις τουλάχιστον στο στούντιο να ξαναχρησιμοποιούν το αγγούρι.Τρανό παράδειγμα οι Lifeson και Hayes. Εχει δικό του ήχο και προσωπικότητα το λαχανικό, πώς να το κάνουμε δηλ.....

:wink:[/quote']

για μενα ειναι πολυ βολικες κιθαρες οι les paul αλλα στα ιδια χρηματα οπως ειπα και πιο πριν επαθα απιστευτη πλακα με την ποιοτητα μιας PRS.

για μενα,μια PRS CUSTOM ειναι στην ουσια μια πολυ-πολυ-πολυ βελτιωμενη LES PAUL

ειναι πολυ κοντα σε χαρακτηρα αυτα τα δυο οργανα :wink:
 
Λοιπον, πίσω στο αρχικό θέμα (περίπου, γιατί στο κομμάτι στο οποιο αναφέρομαι δεν έχει τρελό sustain), βρήκα μια ακόμα πληροφορία. Στο τεύχος του Guitar Techniques που έχει transcribed το Walking by myself παιγμένο απο Γκάρυ Μούρη λέει :

"Moore played this track on his 1959 ex-Peter Green Les Paul, through a JTM 45 Marshall amp into a Marshall 4x12 cabinet fitted with EV 12M speakers. The only effects used were a Marshall Guvnor MK I pedal (for extra sustain)."

Αλλού αναφέρει τη χρήση ανα περίσταση compressor, TS-9, και OD-1 στα live γενικώτερα.

 
"Moore played this track on his 1959 ex-Peter Green Les Paul' date=' through a JTM 45 Marshall amp into a Marshall 4x12 cabinet fitted with EV 12M speakers. The only effects used were a Marshall Guvnor MK I pedal (for extra sustain)."

Αλλού αναφέρει τη χρήση ανα περίσταση compressor, TS-9, και OD-1 στα live γενικώτερα.[/quote']

1959 Les Paul : 100-120.000 Ευρώ

60's JTM : 1800-3500 Ευρώ

Εδώ δεν μιλάμε για sustain πλέον, αλλά για δύο υποθήκες και τουλάχιστον 2 με 3 ξευγάρια νεφρά :D :D :D
 
Καλά ωρε αδέλφια, δεν είναι ανάγκη να αγοράσει κάποιος αυτά τα πράγματα για να έχει τον ίδιο ήχο... ας πάρει μια epiphone custom, ένα marshall guvnor, και έναν jtm του 90.... όλα μαζί 1000 ευρώ θα του πάνε πάνω κάτω.

 
Βάζει και μια Περούκα αλλά Gary, ένα γιλεκάκι, παίρνει ύφος και γκριμάτσα αλλά.....!!.... Gary και ΙΔΟΥ!! :lol: :lol: :lol:

 
αν αγοράσεις...ενα soldanaki...SLO και μια Gibson η οποία να παίζει (σπάνιο είδος) και επίσης ..
σπανιο ειδος ειναι να βρεις καποιες που να μην παιζουν...

 
Κοιτα ειναι βασικα ΡΟΚ κιθαρες δηλ. ο ΜΟΝΟΣ τροπος για να τις χρησιμοποιησεις σωστα ειναι να τις χωσεις σε εναν τιγκαρισμενο Marshall & να πλακωθεις στα ριφς και τα σολα.Στα καθαρα (τουλαχιστον αυτα που εννοω εγω καθαρα) παιρνουν μηδεν ειδικα στα ακκορντα.
οχι ρε νικοοοο... :)

καταρχας ειναι και ΤΡΟΜΕΡΑ μπλουζαδικες κιθαρες και οχι μονο για rock,riffs και σολα... :?

και σε ακορντα ειναι απιστευτη αφου αν παιξεις και λιγο με το tone σου δινει την αισθηση..σκαφους...γεμιζει ολο το δωματιο..

γιατι μου δινεις την εντυπωση οτι δεν εχεις ασχοληθει πολυ με les paul? :lol: :P

whitenoise:les paul με prs=ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ :!:

 
Τάκη μη κατηγοριοποιείς τις Les Paul ως π.χ τρομερα μπλουζάδικη κλπ κλπ κλπ, τα πάντα παίζεις με les paul, τα πάντα με prs, στρατ, κτλ, "βγάζεις" το feel από μέσα σου αναλόγως το παίξιμο σου. Απλά επειδή αυτές οι κιθάρες έγραψαν την ιστορία του ροκ - μπλούζ, βάζουμε κακώς την ταμπέλα καμιά φορά λέγοντας είναι μόνο γι' αυτό ή μόνο για κείνο. Ο Andrian Smith των Iron Maiden είχε Les Paul Gold top στην περιοδεία του Power slave (μαζί φυσικά με 1-2 Gibson explorer) αλλά έπαιζε Heavy metal.

Το μόνο σίγουρο είναι και έχεις δίκιο φίλε Τάκη ότι ΝΑΙ Les Paul & PRS = καμία συγγένεια ούτε και από φάλτσο :wink:

Ο Νικ έχει δίκιο σε μεγάλο ποσοστό όταν λέει ότι είναι πιό..... "ροκάδικη" χωρίς να αναιρεί όσα λέω παραπάνω για τις κατηγοριοποιήσεις, από την άποψη ότι το ροκ - heavy ροκ, ναι Θέλει 2πλούς, σαστέιν, και όγκο δηλαδή τα χαρακτηριστικά της Gibson. To μπλούζ κάποτε παίζονταν με ακουστικές - κλασικές κιθάρες με χορδές συρμάτινες (τόοοοσο παλιό, σε σχέση με το ροκ :lol: ) μπλούζ μπορεί να παίξεις με σκαφάκι επίσης ή με κλασικότατη τέλε, ή στρατ, η Gibson Les Paul στο μπλούζ απλά δίνει "νέα διάσταση" γιά όσους την χρησιμοποίησαν και μάλιστα άκρως επιτυχημένη! αλλά οι κλασικές ηχογραφήσεις μπλούζ π.χ BB King και άλλων καλλιτεχνών μπλούζ της δεκαετίας 50-60 ήταν περισσότερο με άλλου τύπου κιθάρες της Gibson φαντάζομαι και όχι με Les Paul.

Και επειδή γράφοντας ο μ...κς μπορεί και να ξέφυγα, αυτό που θέλω τες πα να πω με δυό λόγια είναι, παίξτε μωρ' αδέρφια!! λιώστε τις κιθάρες στο παίξιμο!!!

 
οχι ρε Τακη που δεν εχω ασχοληθει ΕΓΩ :lol: με Λες Πωλ!!

κοιτα τι ειχα & μου την κλεψανε πριν 9 χρονια!! :evil:

http://www.gbase.com/Stores/Gear/GearDetails.aspx?Item=865987

απο τοτε οποια Λες Πωλ & να επαιξα μου φαινονταν κουπι.... :cry:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top