Service Nακα

taskor

Νέο μέλος
Μηνύματα
554
Πόντοι
16
Σήμερα είναι 20/7/08,εεε...δεν αντέχω άλλο.

Στις 17/3 έστειλα στο στο σέρβις του Νακα(ο Θεός να το πει σερβις)

Ενα voiceworks harmonizer της tc helicon,το οποίο το καλύπτει

η εγγύηση για ένα χρόνο ακόμα περίπου.

Aπο τότε άρχισε ο Γολγοθάς των ταλαιπωριών μου(κι ακόμα κάτσε...).

Μέσα σε 4 μήνες το μηχάνημα 3 φορές έχει πάει και έρθει χωρίς κανένα αποτέλεσμα(σημειωτέο  ότι μένω Καβάλα).

Το αρχικό πρόβλημα του ήταν πως:;;όταν περνούσε midi σήμα έσβησε και έκανε

restart απο μόνο του.οταν μου το έστειλαν πίσω ''επισκευασμένο'',παρατήρησα

οτι απο τα analog outputs έβγαζε(και βγάζει ακόμα :'() ένα ψηφιακό θόρυβο (κατι σαν ηηηηη....)και οτιδήποτε πατήσω επάνω στο μηχάνημα το ακούω από τις εξόδους.Οι κύριοι κύριοι θέλουν να με βγάλουν τρελό λέγοντάς μου πως έτσι ακούγεται και ότι είναι πολύ φυσιολογικό .Μου είπαν επίσης πως έβγαλαν τα ''σωθικά'' απο ενα καινούργιο μηχάνημα το οποίο όταν μου το έστειλαν για 2η φορά ''επισκευασμένο,δεν δούλευαν τα digital outputs.Καταλαβαίνετε πόσο καινούργιο ήταν και ποιος καημένος θα το αγόραζε μιας και δεν υπάρχει άλλο

voiceworks στην εταιρία,αλλά και ούτε αναμένεται.Τελικά πρέπει να συμβιβαστώ

και να το δουλεύω από τα digital outputs,γιατί δεν βγάζω άκρη με τους κυρίους.

έστειλα email στην Tc Helicon,θα απευθυνθώ σίγουρα στη γραμμή καταναλωτή και στο noiz.gr ;D, μήπως και γίνει κάτι... ::)

Σίγουρα αυτά που καταγγέλλω είναι σοβαρά,αλλά δεν αντέχω άλλη κοροϊδία.Αυτά τα ολίγα για να έχετε υπ'όψην σας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αφού έχει εγγύηση και δε φτιάχνεται δε γίνεται να ζητήσεις αντικατάσταση με καινούριο;

Υποθέτω ότι θα το χεις σκεφτεί ήδη βέβαια.

 
Σερβις? Ποιος ηρθε?  ;D

Στειλε mail στην εταιρεια απ'ευθειας και πες τα καθεκαστα με το service της αντιπροσωπιας, μη ξεχασεις να δωσεις το μοντελο και το serial number του μηχανηματος και απαιτησε αντικατασταση.

 
Αντικατάσταση...Αχ!

ένα και μοναδικό κομμάτι υπάρχει κι αυτό είναι Refurbished.

όσο για το email στην εταιρία,το έκανα και μου έγραψαν κατευθείαν οι άνθρωποι

για να τους δώσω περισσότερες  λεπτομέρειες.(serial number,item number κ.τ.λ.)

Αύριο πιστεύω να έχω νέα τους.

Ξέχασα να αναφέρω πως το voiceworks το αγόρασα πέρυσι για δεύτερη φορά αφού

το είχα αγοράσει (και μάλιστα το είχα χρυσοπληρώσει  800€) για πρώτη φορά το

2004.

Μη μου λένε τα παιδάκια πως είναι φυσιολογικός ο θόρυβος(εφόσον το μηχάνημα το γνωρίζω πολύ καλά )και μάλιστα με όλα τα gains στο off.Απο τα digital out γιατί δεν το παρουσιάζει;

 
Σε κανα δυο εβδομάδες όπου θα ξαναπαραλαβω το voiceworks,θα

ανεβάσω mp3 αρχειάκι για για να το ακούσετε κι εσείς αλλα και για του λόγου  το αληθές.

Πάντως σ'αυτη την ελληνική πραγματικότητα που δεν δε σέβεται τον καταναλωτή και την αγοραστική του δυνατότητα, υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω τον πωλητή του καταστήματος Νακα  στην Καβάλα,τον Κώστα που μου στάθηκε αλλά και ακόμα συνεχίζει προσπαθεί για την αντικατάσταση του voiceworks.

Το ωραίο της υπόθεσης είναι πως  ενώ τον άκουσε και ο πωλητής

τον θόρυβο και συμφώνησε πως δεν μπορεί να γίνει studio εγγραφή,

αυτοί επιμένουν πως είναι φυ-σι-ο-λο-γι-κό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φιλε μου καλημερα,

καλη τυχη με το προβλημα σου. Ειδα οτι εισαι απο Καβαλα. Ξερεις τον Sany X? Αν ναι πες του πολλους χιαρετισμους απο τον Τακη στη Ροδο.

Και παλι καλη τυχη

 
Πριν απο 2 χρονια ειχα ταλαιπωρηθει παρα πολυ με το σερβις του Νακα. Τετοιο πραγμα δεν μου ειχε ξανατυχει. Με το που διαβασα τι περνας μου ξυπνησαν μνημες πολυ ασχημες. Εγω στο τελος απαιτησα αντικατασταση καθοτι οι τεχνικοι τους προφανως ηταν ασχετοι και δεν βρισκαν το προβλημα με αποτελεσμα να παω 5-6 φορες στην Παιανια για το ιδιο προβλημα. Σε καταλαβαινω απολυτα...

 
playloud είπε:
Φιλε μου καλημερα,

καλη τυχη με το προβλημα σου. Ειδα οτι εισαι απο Καβαλα. Ξερεις τον Sany X? Αν ναι πες του πολλους χιαρετισμους απο τον Τακη στη Ροδο.

Και παλι καλη τυχη
Toν φίλο μου τον Sanny; :D

Bεβαίως και θα του δώσω και πιστεύω πως θα χαρεί πολύ.

Ευχαριστώ φίλε Τάκη.

Πάρτε ενα Link για να δείτε για ποιον μιλάμε.

http://www.sannyx.com/News.php

Δείτε και λίγακι στο ''discography''

φίλε nexis72 πιστευω εσυ να καταλαβαίνεις την κατάσταση που επικρατεί εκεί μέσα.Το ασχετοι είναι λίαν επιεικής χαρακτηρισμός.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
taskor είπε:
Στις 17/3 έστειλα στο στο σέρβις του Νακα
Δεν υπάρχει τέτοιο πράμα, ψέμματα μου λέτε.

 
Πριν μερικές ώρες ελαβα ενα email απο την tc electronic οπου συμπεριλάμβανε τα εξής κάτωθι:

''If you are still sure the device is faulty, I can offer you to send it directly to us to Denmark headquarters.

But if our testing department declares no fault, you have to pay for the testing procedure.

If we confirm a faulty unit, we are going to check the possibility of reparation and if that is not possible, you will get a replacement.

In both cases, you have to pay for shipping to Denmark. We will pay for the shipping back to you.

Tell me about your decision.''

Φυσικά εγω είμαι πεπεισμένος :D πως το μηχάνημα έχει πρόβλημα.

Μήπως γνωρίζετε κανένα τρόπο που να είναι λιγότερο επιβλαβής για την τσέπη, για να τους το στείλω;

Αρε Thomann που εισαι...

 
Κάτσε εκεί που είσαι, γιατι τα 50-αρια να το στείλες με τα ΕΛΤΑ δεν θα τα γλιτώσεις,απλά πάρε στον Νακα και κάνε τα όλα όπα. Πές πηρα την εταιρία στην Δανια, και τους είπα το και το.

Αλλά να σου πω και το εξης, πολλές φορές δεν φταινε τα τοπικά service, αυτοι, κοιτάνε, άμα μπορουν να το κάνουν το κάνουν , άλλιως και οι ίδιοι τους το στέλνουν στην Δανια κτλ κτλ. Άμα όμως πάσχει το μηχάνημα απο ανταλακτικα, κλαφτα χαραλαμπε...μήνες όλοκληρους να έρθει ενα τσιπάκι φτιαγμένο απο άμμο, απο την κίνα, την ταιβαν κτλ κτλ.

Απλά ο Νακας σαν Νακας, έπρεπε να σε τακτοποιήσει ανάλογα,και πίστεψε με, αντικατάσταση για να γίνει, πρέπει να περάσει, πολλά χέρια και να πέσουν πολλά τηλέφωνήματα.

 
Οk!Επιτέλους όλα εντάξει,Θα το στείλει ο  Νάκας στη Δανία.

Σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται μου υποσχέθηκαν πως θα μου το αντικαταστήσουν.(οι Δανοί φυσικά,γιατί για την Ελλάδα εξακολουθεί να είναι εντάξει το μηχάνημα  κι εγώ ο τρελός ;D)

Τελικά χρειαζόταν για τέσσερις μήνες να τους ζαλίζω καθημερινά.

Γιαυτό κι εσείς να γνωρίζεται απο εδώ και στο εξής...

Don't give up the fight. ;)

 
Και μιά που μιλάμε για το service του Νάκα, πέρσυ έστειλα μια 01V96 με καμμένη προενίσχυση στο κανάλι 1 και αφού η κονσόλα βολόδερνε μεταξύ μεταφορικής και Νάκα κανα μήνα και ψάχνανε να την βρούνε γιατί έπεσε και ο δεκαπενταύγουστος στην μέση, μου ήρθε μία χρέωση του τύπου : 1,25 ευρώ το τσιπάκι της προενίσχυσης και 140 ευρώ(!!!) οι τεχνικές εργασίες. Πάει στο διάολο είπα, αφού έγινε τουλάχιστον. Και με το που την βάζω στο ρεύμα διαπιστώνω ότι το κανάλι οκ, αλλά δεν δούλευαν τα 4 omni out. Το χειρότερο το έπαθα από το service της Bon studio, πριν μερικά χρόνια, όταν πήρα τηλ. να ρωτήσω τι μπαταρία παίρνει ένα synth rack της korg γιατί μου έβγαζε μύνημα στο display πως η εσωτερική μπαταρία θέλει αλλαγή και μου είπαν : "Δεν μπορούμε να σου πούμε, θα πληρώσεις τα μεταφορικά να μας το στείλεις, θα πληρώσεις 1500 χιλιάδες δραχμές (τότε) που κάνει η μπαταρία, 7000 χιλιάδες δραχμές η τεχνική εργασία και έξοδα αποστολής για να μου το στείλουν πίσω. Πήγα στον "Γερμανό" έβαλα το μηχάνημα στο ρεύμα (για να μην σβηστουν οι μνήμες) το ανοίξαμε, μου άλλαξε την μπαταρία, πλήρωσα 240 δραχμούλες για μία μπαταρία λιθίου και πήγα σπίτι μου χαρούμενος.... 10 χρόνια μετά, σήμερα δηλαδή, το m3r της korg δεν ξαναχρειάστηκε αλλαγή μπαταρίας.

 
Παιδια να σας πώ την αλήθεια περίπου τα ίδια μου έκαναν και εμένα με εναν Line 6 Spider III που είχα.

 
Αναγκαστηκα να παω το yamaha sy77 που εχω στον Νακα, γιατι καποια κουμπια τα ειχαν παιξει, μου ζητησαν τα εντερα τους μετα  απο ενα μηνα και εκατο τηλεφωνα, θα περιμενα αλλους δυο για να ερθουν απο εξω, φρικαρα και πηγα και το πηρα. :P

Και στο τελος μου το ανοιξε ενας φιλος ( noizας) το καθαρισε με αερα και ολα δουλεψαν μια χαρα. ;D

Συμπερασμα: εμπιστεψου το noiz. ;D ;D ;D

 
ακριβως τα ιδια επαθα με καρτα ηχου...απιστευτοι οι τυποι!!!

ΜΑΚΡΙΑ!!!

 
Υπενθυμίζω ότι οι αρνητικές δημοσιεύσεις (τα ποστ) προς επώνυμες εταιρείες δεν πρέπει να γίνονται με "ελαφριά καρδιά". Μη ξεχνάτε ότι δημοσιεύονται και μένουν τα γραπτά σας και ανα πάσα στιγμή μπορεί να ζητηθούν εξηγήσεις από τους θιγόμενους.

Σε αυτή την περίπτωση οι καταγγέλοντες δεν μπορούν να κρυφτούν στην ανωνυμία.

Ο taskor αναφέρεται σε πολύ συγκεκριμένο θέμα και πολύ καλά κάνει να το καταγγείλει με στοιχεία.

Οταν όμως σχολιάζουμε αρνητικά χωρίς στοιχεία τότε αυτό μπορεί να ληφθεί σαν δυσφήμιση που διώκεται από τον νόμο. Παρακαλώ λοιπόν να αποφεύγονται "ατάκες" του στυλ "Μακριά!" κλπ. Λίγη σύνεση παρακαλώ.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top