Grunge: Jaguar ή Mustang

taq είπε:
Aστειευμόμενος μίλησα.Αν και για τους περισσότερους όλο το ''ζουμι'' στις τελε είναι το twang του κάτω μονόυ μαγνήτη.
Πειράζει που εμένα μου αρέσει η ενδιάμεση θέση με το S1 πατημένο (παράλληλη σύνδεση) στην telecaster μου ? Ή θα κατηγορηθώ?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Aν ήταν στο χέρι μου οι τέλε θα είχαν τον διακόπτη κολλημένο με super glue στη μέση.Αντε να πήγαινε και πίσω για τους περιεργους...

 
fleamail σε βρίσκω απότομο έναντι του odis. Του λες ότι δεν έχει ιδέα του τι σημαίνει show και του τι σημαίνει να είσαι παγκόσμιο συγκρότημα επειδή αντιτίθεται ιδεολογικά στην καταστροφή μουσικών οργάνων; Και λες και "έλεος"; Σε βρίσκω out of line απέναντι σε μια κόσμια και λεπτομερώς εκφρασμένη άποψη.

 
bloody_sunday είπε:
fleamail σε βρίσκω απότομο έναντι του odis. Του λες ότι δεν έχει ιδέα του τι σημαίνει show και του τι σημαίνει να είσαι παγκόσμιο συγκρότημα επειδή αντιτίθεται ιδεολογικά στην καταστροφή μουσικών οργάνων; Και λες και "έλεος"; Σε βρίσκω out of line απέναντι σε μια κόσμια και λεπτομερώς εκφρασμένη άποψη.


Σας παρακαλώ,σταματήστε να με μπερδευετε ...με όλους τους άλλους.

Με τον kostasP διαφωνει ο fleamail,όχι με εμένα...

Μα καλά με αγαπάτε τόσο πολύ που βλέπετε παντου το ονομά μου? ???

 
fleamail είπε:
Ο καθενας εχει τις προτιμησεις του. Show??? Οταν παω να δω live παω για ν' ακουσω μουσικη. Δε με ενδιαφερει να δω τι παντελονια φορανε οι μουσικοι, ουτε να δω θεατρικες κινησεις και ψευτικες εκρηξεις οργης που αναπαραγονται καθε βραδυ σε καθε πολη. Το live για μενα σημαινει συναισθημα & επικοινωνια οχι επιδειξη. Οι Nirvana τα εσπασαν ακομα και στα MTV awards. Αν αυτο δεν ηταν μια προσχεδιασμενη κινηση εντυπωσιασμου τι ηταν? Αυθορμητη εκρηξη οργης?
Όλη αυτή η παράγραφος δίχνει ότι δεν έχεις ιδέα τη θα πεί show και τη θα πεί να είσαι παγκόσμιο συγκρότημα! Και το ότι τα σπάσαν ακόμα και στα MTV awards δίχνει ότι ήταν αυθεντικοί, δεν έκαναν καμία επίδειξη και δεν τους ενδιέφερε να κάνουν.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον KostasP.

Και εχώ δε μπορώ να βλέπω fake θυμούς και δήθεν αντίσταση στο κατεστημένο, ενώ στην πραγματικότητα είναι απλά ένα μέρος του show* ::)

Αντίστοιχα, μου θυμίζει τον Βουρλιώτη (Going Through) o οποίος "καυτηριάζει" την αδικία, τη φτώχεια, τον κομφορισμό, την άνιση κατανομή πλούτου, τους "δήθεν" κλπ κλπ, και ο ίδιος είναι πρώτο όνομα στα μπουζούκια κάθε σαιζόν + του ότι είναι μεγαλομέτοχος της PUMA... (Άραγε πώς έγιναν "εν μια νυκτί" μόδα τα PUMA;;;; Μας ήρθε θεϊκή έμπνευση σε όλους ταυτόχρονα;)

Όλα είναι θέμα μάρκετινγκ και show κατά τη γνώμη μου... ::)

Ή δέχεσαι τέτοιες "συμπεριφορές", ή τις ανέχεσαι, ή τις απορρίπτεις τελείως.

Εγώ ανήκω στην 3η κατηγορία. 8)

*Θυμήθηκα τον Pete Townsend, ο οποίος σε ένα live έσπασε την κιθάρα από τα νεύρα του (νομίζω εξαιτίας μιας γκόμενας...) και το γεγονός μαθεύτηκε. Από τότε, όσοι πήγαιναν στα live των WHO, περίμεναν πώς και πώς να δουν τον "μανιακό κιθαρίστα που τα σπάει". Κι ο...Πετράκος αποφάσισε να δίνει στο κοινό του..."άρτον και θεάματα":

Pujjy9OjCi.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bloody_sunday είπε:
fleamail σε βρίσκω απότομο έναντι του odis. Του λες ότι δεν έχει ιδέα του τι σημαίνει show και του τι σημαίνει να είσαι παγκόσμιο συγκρότημα επειδή αντιτίθεται ιδεολογικά στην καταστροφή μουσικών οργάνων; Και λες και "έλεος"; Σε βρίσκω out of line απέναντι σε μια κόσμια και λεπτομερώς εκφρασμένη άποψη.
Δεν είμαι απότομος, απλά πολλοί εκφράζουν μια γνώμη χωρίς να γνωρίζουν 5-10 πράγματα! Αν δηλαδή πιστεύεται ότι είναι μόνο η μουσική που πουλάει ε τότε πάω πάσο ρε παιδιά, μαλλον εγώ έχω το πρόβλημα!

Και εχώ δε μπορώ να βλέπω fake θυμούς και δήθεν αντίσταση στο κατεστημένο, ενώ στην πραγματικότητα είναι απλά ένα μέρος του show*
Συγκρήνεις αυτό που κάνανε oi Nirvana με την κοροιδία τον Βουρλιώτη και το θεωρείς και fake? Ε έλεος θα σκίσω τα πτυχία μου  :D

 
KostasP είπε:
Ελεος? Κανενα ελεος στoυς rock stars. Καποιοι οντως εργαστηκαν για να φτιαχθει το οργανο, καποιοι πολυ σκληρα βλ. εργατες σε Ασια. Το λιγοτερο που μπορει να κανει ενας μουσικος ειναι να τιμησει το οργανο με το να παιζει μουσικη, οχι να το καταστρεφει.

... και ναι, την πληρωσα και οτι θελω την κανω............ ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Σε μια κοινωνια καπιταλιστικη οπου το χρημα εξουσιαζει και ο σεβασμος σε βασικες αξιες εχει χαθει, η αποψη σου δυστυχως ειναι λογικη. Οπως λογικο ειναι να εχουμε φαινομενα συλλεκτων με εκατονταδες πανακριβες κιθαρες μεσα σε γιαλες και μουσικων με καμμια κιθαρα ή με πολυ χαμηλοτερης ποιοτητας κιθαρας. Δικαιωμα τους να κανουν οτι γουσταρουν, δικαιωμα μου να μη γουσταρω αυτη τη κατασταση.
Oπως ξαναειπα ολα αυτα μου φαινονται λιγο.....

20050705205500_che-guevara-soviet-u.jpg


Δικαιωμα σου να μην σου αρεσει η κατασταση αυτη αλλα.....μου ειναι λιγο δυσκολο να επιχειρηματολογησω κατα της αγορας ακινητων, μετοχων, κιθαρας ως μορφη επενδυσης...εξαλλου το αρχικο σου προβλημα νομιζω ηταν αλλο........Εκτος εαν προτεινεις την αναβιωση και μετεξελιξη της Wartburg σε κατασκευαστη κιθαρων για ολο το ποπολο...... ..

 
fleamail είπε:
Συγκρήνεις αυτό που κάνανε oi Nirvana με την κοροιδία τον Βουρλιώτη και το θεωρείς και fake? Ε έλεος θα σκίσω τα πτυχία μου  :D

Όχι τώρα που το ξαναβλέπω δεν είναι καθόλου fake... ::)

http://www.youtube.com/watch?v=5H29jYSIVhU

;D ;D

 
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνετε major θέμα το σπάσιμο οργάνων.. δικά τους είναι και τα σπάνε,

είτε είναι μέρος του show είτε νεύρα οργή στάση κατά του politically correct των καλλιτεχνών κλπ κλπ. (θα ήθελα να δω π.χ συμφωνική να τα σπάει στο τέλειωμα o βιολιτζής :P :P )

Χθες στo Gagarin αν τα έσπαγε ο κιθαρίστας του support θα τον καταλάβαινα γιατί ήταν χάλια ο ήχος του. Μετά πάλι ο κιθαρίστας των Puressense απο την αποπνικτική ατμόσφαιρα και τον χάλια εξαερισμό επίσης..

Και άντε μετά θα συζητούσαμε για τα fake shows με σπασίματα οργάνων στα live των puressense..  ;D ;D

 
Tην έχω διαβάσει λεπτομερώς την ιστορία του Τοwnshend (νομίζω με περιγραφή του ίδιου): σε ένα από τα πρώτα σόου τους σε βρετανικό έδαφος είχαν βρεθεί σε ένα κλαμπάκι χαμηλοτάβανο (σκεφτείτε το Αν όσοι έχετε πάει). Όντας υπερκινητικός αυτός όπως πάντα, σε κάποια στιγμή προσπαθεί να γυρίσει την κιθάρα με φόρα γύρω από το σώμα του (ξέρετε, η κίνηση "κομπολόι"). Όμως το headstock της, λόγω περιορισμένου ύψους της σκηνής, χτυπάει στο ταβάνι. Εκείνος γίνεται ρεζίλι μπροστά στο κοινό που γενικά ήταν χλιαρό (και νομίζω ότι είπε αυτολεξεί ότι η σκέψη των γέλιων του κοινού που πέρασε από το μυαλό του ήταν "Kαλά να πάθεις που ήθελες και ποζεριές"!!!!!) Από τα νεύρα του λοιπόν πιάνει την κιθάρα του κι αρχίζει να την κοπανάει με μανία μέσα σε τόνους feedback απ΄το σήμα που εξακολουθεί να βγαίνει από τα συντρίμμια.  Όμως η επίδραση αυτής της αυθόρμητης κίνησης στο κοινό ήταν υπεράνω περιγραφής: χωρίς να καταλάβει κανείς τι έγινε, όλοι ξαφνικά σεληνιάστηκαν & τρελάθηκαν με το σόου και με τη μουσική, κάτι που βεβαίως παρατήρησε ο Τοwnshend και που εφάρμοσε κατά κόρον μετά.

 


Nα σημειώσω ότι το πιο φαντασμαγορικό σόου που έχω δει ποτέ, μια συναυλία των AcDc στο Milton Keynes στη Βρετανία το 2001 (η μοναδική συναυλία τους στη Βρετανία εκείνη την εποχή, ξεκινώντας σαν σόλο και καταλήγοντας με σαπόρτ Megadeth, Offspring και Queens Of The Stone Age) ήταν χωρίς ούτε μια απώλεια μουσικού οργάνου. Πυροτεχνήματα, εκρήξεις χαρτοπόλεμου, γιγαντοοθόνες με βίντεο ειδικά φτιαγμένα για τη συναυλία, τηλεοπτικό συνεργείο με 8 κάμερες, διάδρομος 50 μέτρων στη μέση του κοινού που οδηγούσε σε ένα πύργο ύψους τριων ορόφων πολυκατοικίας που ανέβαινε ο Young παίζοντας ασύρματα, γιγάντια αγάλματα του Angus να μπαινοβγαίνουν στη σκηνή, θεόρατες καμπάνες τόννων να κατεβαίνουν στη σκηνή για το Hells' Bells, μια ΦΟΥΣΚΩΤΗ ΚΟΥΚΛΑ 25 μέτρων μιας παχουλής γυναίκας... ελευθέρων ηθών με ζαρτιέρες να κουνάει μια χούφτα δολλάρια στο κοινό στο "What Do You Do For Money, Honey", μια κανονάρα για το "For Those About To Rock We Salute You", εκρήξεις και φλόγες για το "Shot Down In Flames" και το "Ηell Ain't A Bad Place To Be"...


 


Θα μου πειτε, ωραία όλα αυτά αλλά αν δεν έχεις μπάτζετ εκατομμυρίων τι κάνεις; Στο χέρι του καθενός είναι να φτιάξει groove και να επικοινωνήσει με το κοινό, κι ας αφήσουμε τις καταστροφές για μια άλλη μέρα... Ακόμη θυμάμαι μια συναυλία των Bodycount που δεν είχε ούτε ειδικά εφφέ, ούτε σπασίματα, κι όμως ήταν τόσο ηλεκτρισμένη που σου έδινε την εντύπωση ότι αν έκανες ένα τσαφ με τον αναπτήρα σου θα γινόταν έκρηξη.


Σόρι για το τεράστιο οφτόπικ. Για να επιστρέψω, αυτά που γράφει ο fleamail για τον εξοπλισμό του Cobain προέρχονται από εδώ: http://www.kurtsequipment.com/

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ωραία αυτά που γράφεις Bloody αλλά κανείς δεν είπε να πιάσουμε και να σπάμε τα όργανα μας! Έτσι κι αλλιώς αυτό το κάνανε πολύ λίγοι με αυθεντικότητα(Ηendrix, Who, Nirvana) και σε εποχές που έχουν περάσει!

Τώρα ο κόσμος θέλει αυτά που περιγράφεις εσύ ως show παραπάνω. Μην ξεχνάμε πως στην Αμερική πλέον σχεδόν σε όλες τις συναυλίες έχουν καθήσματα μέχρι την πρώτη σειρά! Και αν προσέξεις στο video που έβαλε ο Ηλίας οι τύποι κάνουν stage dive στα βραβεία MTV. Σκέψου τώρα αν πάει κάποιος και το κάνει αυτό τον έχουν βάλει μέσα, διότι έχει ψηφιστεί και αντίστοιχος νόμος!

 
bloody_sunday είπε:
Σόρι για το τεράστιο οφτόπικ. Για να επιστρέψω, αυτά που γράφει ο fleamail για τον εξοπλισμό του Cobain προέρχονται από εδώ: http://www.kurtsequipment.com/
Προέρχονται από τον ίδιο τον Ernie Bailey καθώς έχω την τιμή να τον γνωρίζω προσωπικά και φυσικά και από το link που έδωσες μιας και έχει βοηθήσει και ο ίδιος στην δημιουργία του site

 
Το παλικαρι που ζήτησε μια γνώμη για μια κιθάρα τι το ενδιαφέρουν οι διάφορες κοινωνικοπολιτικοοικονομικές απόψεις των υπολοίπων;

Δεν είναι soapbox το φόρουμ.

 
...και για να απαντήσω στην αρχική ερώτηση μιας και το θέμα είναι "κιθάρα για grunge":

Μια strat είναι ότι πρέπει.Ο Cobain έπαιζε ώς επί το πλείστον με stratocasters στα live (ειδικά στο In Utero αν θυμάμαι καλά)

 
Aνοιγω 1 θεμα για ενα πραγμα,και απ'τις 4 σελιδες που εχουν γραφτει μονο η 1 αναφερεται σ'αυτο που λεει η επικεφαλιδα.

Δεν θελω να δωσω συνεχεια ,μονο 1 λεξη

ΕΛΕΟΣ

Τωρα στο θεμα.

Oσο πιο πολυ ασχολουμαι με την Squier Jagmaster τοσο πιο πολυ γλυκαινομαι,μαλλον λογο της τιμης της.Παντως τεχνικα χαρακτηριστικα που διαβασα εχει τα ιδια με την αμερικανα strat(σωμα-ταστιερα-radius-scale κ.τ.λ).

Αλλα προφανως τα επι μερους υλικα και η συναρμογη πρεπει να'ναι για τον λουτσο..

Τωρα για στρατ παλι δεν ξερω.2η στρατ?Ελεγα ν'αλλαξω λιγο σχημα και παραστασεις γί'αυτο κοιταζα προς jaguar style guitars.

Ασε που δεν θα χει αυτο το twang στα κοφτα καθαρα ρυθμικα μερη που χρειαζομαι ως επι το πλειστον.

 
roybatty είπε:
Tότε πάρε αυτό:

http://cgi.ebay.de/ORIG-FENDER-JAG-STANG-KURT-COBAIN-SIGNATURE_W0QQitemZ300170623300QQihZ020QQcategoryZ156016QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

...αν και τα χρήματα είναι αρκετά γι'αυτο που είναι  ;)
Νομίζω η jagstang δεν του είχε πολυ-αρέσει τελικά, παρ'ολο που ηταν δική του επινόηση..

Άποψη μου πάντως ειναι να πάρεις ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ φεντερίσια απ'τις κλασσικές (τελε, στρατ) ή καμια jagmaster, και να αλλαξεις τον bridge μαγνήτη με κάποιον "αξιο"  :P . Αν είσαι διατεθημένος να δώσεις παραπάνω λεφτά και γουστάρεις, χτυπάς mustang/jaguar, αλλά θεωρώ πως αν δεν σε ενδιαφέρει το θέμα απο αισθητικής άποψης, δεν αξίζει τον κόπο γι'αυτο που τη θες.

 
orbital είπε:
Νομίζω η jagstang δεν του είχε πολυ-αρέσει τελικά, παρ'ολο που ηταν δική του επινόηση..
Η jagstang που έχει κυκλοφορήσει έχει πάρα πολλά λάθη που δεν πρόλαβαν να διορθωθούν ποτέ (έλλειψη tummycut, λοξός bridge μαγνήτης, intonation) αλλά η fender την έβγαλε στην αγορά για να βγάλει λεφτά. Αν εξαιρέσεις τους απαίσιους μαγνήτες και το απαίσιο vibrato(το οποίο πανεύκολα "ακυρώνεται") μπορείς να την κάνεις να παίζει σωστά.  Είμαι κάτοχος μιας πολλά χρόνια τώρα (πρώτη μου κιθάρα) και δεν θα σου την πρότεινα, πολύ μπελάς

 
orbital είπε:
Άποψη μου πάντως ειναι να πάρεις ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ φεντερίσια απ'τις κλασσικές (τελε, στρατ) ή καμια jagmaster, και να αλλαξεις τον bridge μαγνήτη με κάποιον "αξιο"  :P . Αν είσαι διατεθημένος να δώσεις παραπάνω λεφτά και γουστάρεις, χτυπάς mustang/jaguar, αλλά θεωρώ πως αν δεν σε ενδιαφέρει το θέμα απο αισθητικής άποψης, δεν αξίζει τον κόπο γι'αυτο που τη θες.
Υστερα απο περαιτερω ψαξιμο και διαβασμα επι του θεματος,

αλλα και μιας αναθεωρησης για το ειδος της μουσικης που θα χρησιμοποιειται η συγκεκριμενη κιθαρα,

κατεληξα στο εξης συμπερασμα:

http://guitare.playback-europe.com/fender_japan-mustang_69_sonic_blue-7891.html

Το στυλ μουσικης θα ειναι grunge , alternative rock , stoner rock , psychedelic rock , experimental (πειραματισμος).

Oποτε θελω μια καλη αξιοπιστη κιθαρα που θα τα'χει ολα απ'το εργοστασιο ,χωρις να χρειαστει να πειραξω κατι αλλο πανω της(περα ισως απο καποιον humbucker μαγνητη στην θεση bridge και συγκεκριμενα Dimargio super distortion ή Seymour Duncan JB-4).

Σε αντιθεση με το να επαιρνα καποια Squier οπου,αργα ή γρηγορα ,μ'αυτα που θα πρεπε να βαλω πανω για να γινει ανθρωπινη,θα ξεπερνουσε το budget των 500 ευρω τουλαχιστον !(διαβασα 1 παρομοιο θεμα εδω μεσα για αναβαθμιση 1 squier strat ;) )

M'αυτη την κιθαρα,λοιπον,μπορει να πληρωσω κατι τις παραπανω αλλα παιρνω καλο πραμα ρε αδερφε ..

Τωρα θα μου πει καποιος,

γιατι δεν παιρνεις 1 μεταχειρισμενη Fender strat mexico με διπλο κατω,να κανεις την δουλεια σου??

Και η απαντηση ειναι: ΓΟΥΣΤΑΡΩ SONIC BLUE JAPAN MUSTANG TΟΥ COBAIN...

Βεβαια θ'ακολουθησει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και η FENDER BAJA TELECASTER-ΜΕ ΛΕΝΕ SUPERFUNK ,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..

Αυτα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top