Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή

Status
Not open for further replies.
Δεν αναφέρθηκα στα οικονομικά, αλλά στις κριτικές που κάνουν στη Σάττι σχετικά με την αισθητική της, τις δηλώσεις της κλπ, άνθρωποι από τους οποίους τη χωρίζει το χάσμα των γεννεών
Έτσι το συνδέω (στο μυαλό μου τουλάχιστον) , ότι "νομιμοποιούνται" να μιλήσουν και για την αισθητική της (στο συγκεκριμένο πόνημα-όχι γενικά)  στο μέτρο που τους αφορά ο διαγωνισμός,  μιας και (γι αυτούς) είναι και εθνικό θέμα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έτσι το συνδέω (στο μυαλό μου τουλάχιστον) , ότι "νομιμοποιούνται" να μιλήσουν και για την αισθητική της (στο συγκεκριμένο πόνημα-όχι γενικά)  στο μέτρο που τους αφορά ο διαγωνισμός,  μιας και (γι αυτούς) είναι και εθνικό θέμα.
Προχωρημένο

Update: Προφανώς και "νομιμοποιούμαστε" όλοι να μιλήσουμε έτσι κι αλλιώς, όχι μόνο λόγω "εθνικού θέματος (!!!)". Αυτό που λέμε είναι να μην κομπλεξαριζόμαστε και να μη βγάζουμε μίσος, ζήλεια παρακμή.

Για την Eurovision πρόκειται... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Update: Προφανώς και "νομιμοποιούμαστε" όλοι να μιλήσουμε έτσι κι αλλιώς, όχι μόνο λόγω "εθνικού θέματος (!!!)". Αυτό που λέμε είναι να μην κομπλεξαριζόμαστε και να μη βγάζουμε μίσος, ζήλεια παρακμή.

Για την Eurovision πρόκειται... 
Για τίποτα δεν αξίζει , αν με ρωτάς, να κομπλεξαριζόμαστε ή να  βγάζουμε μίσος ή ζήλια ή παρακμή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για τίποτα δεν αξίζει , αν με ρωτάς, να κομπλεξαριζόμαστε ή να  βγάζουμε μίσος ή ζήλια ή παρακμή.


φυσικά να συμφωνήσω ("αυτονόητα") ότι δεν αξίζει (και όχι μόνο για την Eurovision)...

μια αφελή απορία να εκφράσω μόνο... το συμπέρασμα ότι "κομπλεξαριζόμαστε ή βγάζουμε μίσος ή ζήλια ή παρακμή" είναι λιγότερο αυθαίρετο από αυτό που οδήγησε κάποιους να θεωρήσουν ότι (καλώς ή κακώς) προσβάλλονται από τις δηλώσεις (και όχι μόνο) της Σάττι;

ή μήπως τελικά δεν "νομιμοποιούμαστε" και τόσο όταν οι απόψεις μας διαφέρουν να τις εκφράσουμε;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φυσικά να συμφωνήσω ("αυτονόητα") ότι δεν αξίζει (και όχι μόνο για την Eurovision)...

μια αφελή απορία να εκφράσω μόνο... το συμπέρασμα ότι "κομπλεξαριζόμαστε ή βγάζουμε μίσος ή ζήλια ή παρακμή" είναι λιγότερο αυθαίρετο από αυτό που οδήγησε κάποιους να θεωρήσουν ότι (καλώς ή κακώς) προσβάλλονται από τις δηλώσεις (και όχι μόνο) της Σάττι;

ή μήπως τελικά δεν "νομιμοποιούμαστε" και τόσο όταν οι απόψεις μας διαφέρουν;
Δεν νομίζω ότι αναφέρεται σε εμάς στο νοιζ αλλά γενικά στα σοσιαλ, στην tv κλπ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν νομίζω ότι αναφέρεται σε εμάς στο νοιζ αλλά γενικά στα σοσιαλ, στην tv κλπ.


δεν το ξέρω, αν και πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα με το γεγονός ότι προσωπικά δεν βρήκα εδώ μεγάλη διαφορά στο περιβάλλον με το ¨οξω από δω" όπως θα περίμενα (και όπως έχει συμβεί σε πάμπολλες περιπτώσεις στο παρελθόν)...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: LK
Δεν νομίζω ότι αναφέρεται σε εμάς στο νοιζ αλλά γενικά στα σοσιαλ, στην tv κλπ.
Παιδιά αναφέρομαι γενικά

Ωστόσο το "γενικά" περιλαμβάνει σε ένα βαθμό και το "εδώ"

Κατά την άποψή μου φυσικά, που ναί είναι αυθαίρετη

Μπορεί να κάνω λάθος

Εάν ενοχλεί παρακαλώ σβήστε το post μου

 
Παιδιά αναφέρομαι γενικά

Ωστόσο το "γενικά" περιλαμβάνει σε ένα βαθμό και το "εδώ"

Κατά την άποψή μου φυσικά, που ναί είναι αυθαίρετη

Μπορεί να κάνω λάθος

Εάν ενοχλεί παρακαλώ σβήστε το post μου
Αν ίσχυε εδώ,  θα είχαν σβηστεί ούτως ή άλλως. 

Μίσος δεν είδα σε κανένα ποστ.

Επίσης δεν ενοχλούν οι απόψεις. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: LK
ασχολήθηκα με την πεντακάθαρα αδιαφανή επιλογή του τραγουδιού και των συνεργατών της
Τα τελευταία κάμποσα χρόνια έχει επικρατήσει η απευθείας ανάθεση και καταργήθηκε ο διαγωνισμός επιλογής τραγουδιού. Γιατί άραγε?

 
Τα τελευταία κάμποσα χρόνια έχει επικρατήσει η απευθείας ανάθεση και καταργήθηκε ο διαγωνισμός επιλογής τραγουδιού. Γιατί άραγε?
Και πιο παλιά γινόταν 

"...Ειδικότερα, ο Μάνος Χατζιδάκις επικοινώνησε με τη Μαρίζα Κωχ την άνοιξη του 1976 ζητώντας της να ετοιμάσει ένα τραγούδι διαμαρτυρίας για την Κύπρο για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision..."

(https://www.ertnews.gr/eidiseis/mono-sto-ertgr/eurovision-1976-i-mariza-kox-to-moiroloi-gia-tin-kypro-kai-oi-apeiles-gia-ti-zoi-tis-video/)

 
Και πιο παλιά γινόταν 

"...Ειδικότερα, ο Μάνος Χατζιδάκις επικοινώνησε με τη Μαρίζα Κωχ την άνοιξη του 1976 ζητώντας της να ετοιμάσει ένα τραγούδι διαμαρτυρίας για την Κύπρο για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision..."
Ήταν ιδιαίτερη περίπτωση αυτή. Και μιλάμε για τον Xατζιδάκι. Ο σύγχρονος Χατζιδάκις ποιός είναι? ο OGE και ο Vlospa?

Γιατί βλέπω αναθέτουν απευθείας τραγούδια σε καλλιτέχνες που έχουν από πίσω τους συγκεκριμένες δισκογραφικές. Γιατί πέταξαν έξω από την επιλογή την άποψη του κόσμου? τους χάλαγε τη μανέστρα?

Και κάτι έξτρα.

Μετά την επιστροφή της αποστολής στην Ελλάδα, τα αρνητικά σχόλια για τη χαμηλή θέση και την απευθείας ανάθεση του τραγουδιού στη Μαρίζα Κωχ, ο Μάνος Χατζιδάκις απέστειλε στον Τύπο σχετική επιστολή, όπου ανέφερε:

«Διάβασα πολλές επικρίσεις εναντίον της Ραδιοφωνίας, για το ότι δεν εναρμονίστηκε με το επίπεδο της EUROVISION και για το ότι δεν έγινε “δημοκρατικότερα” η επιλογή, ώστε “να πετύχουμε”.

Πουθενά δε διάβασα τη μόνη, τη μία και τη σωστή άποψη. Ότι δε διαθέτουμε ηλίθιο τραγούδι και είμαστε μια χώρα που έχει τεράστια και αξιόλογη μουσική παράδοση.

Λάβαμε μέρος, διότι έπρεπε να δηλώσουμε παρουσία. Διαλέξαμε ένα τραγούδι που μας ταιριάζει και δε μας έκαμε εκ των υστέρων να ντραπούμε.

Αν πετυχαίναμε, ίσως να ντρεπόμουν, μια κι εγώ προσωπικά σαν υπεύθυνος, πρώτη φορά συνειδητοποίησα το επίπεδο του θορυβώδους αυτού διαγωνισμού».

Παρά τη σχετικά χαμηλή θέση της Ελλάδας στη βαθμολογία, ο στόχος του Μάνου Χατζηδάκη και της Μαρίζας Κωχ είχε επιτευχθεί.

 
το μόνο που δεν ασχολήθηκα πάντως ήταν το "πεσμένο στήθος" της Σάττι που είχες ασχοληθεί εσύ όπως θυμάμαι όταν είχε ξανασχολιαστεί στο φόρουμ η κοπέλα πριν κάποια χρόνια... μάλλον αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά μας στο πως αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο καθώς φαίνεται...


Κοίτα, όλοι όσοι με ξέρουν (εντός και εκτός του φόρουμ), ξέρουν ότι ποτέ δεν κάνω σεξιστικά ή ρατσιστικά σχόλια. Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι (αν και - εσύ ειδικά - έχεις πολύ σημαντικότερα πράγματα να θυμάσαι από εμένα) ήταν μία εξαίρεση απέναντι σε κάποιον για τον οποίο είχα ειδικές πληροφορίες, είχαμε ανταλλάξει ειδικά μηνύματα, δεν έχεις κανένα τρόπο να ξέρεις για ποιο λόγο του το έγραψα, και έχει προ πολλού φύγει από το φόρουμ. Οπότε, δεν μπαίνω καν στο κόπο να σου ζητήσω να ανακαλέσεις, επ' αυτού. Είναι μία άσχετη δήλωση από έναν άσχετο με το θέμα άνθρωπο.

Τώρα για την παράφραση του "τρολλευ", ε, δεν θέλει και πολύ μυαλό να ξέρει κάποιος ότι θυμίζει τρολ και συνεπώς είναι πιθανό να χλευαστεί. Το είχα εξηγήσει σε εκείνον που μου το πρότεινε (ηχοληπταράς, μουσικαράς και στηλοβάτης της πρώτης περιόδου του noiz), και με έπεισε ότι είναι καλή ιδέα. Να θυμάσαι όμως ότι και το δικό σου, με προσθήκη ελάχιστων γραμμάτων μπορεί να γίνει πολύ προσβλητικό. Ας βάλουμε όλοι τη φαντασία μας να δουλέψει, που λένε.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν πρόσβαλλα κανέναν. Αντιθέτως εσύ απειλείς ότι μπορεί να φας τα μουστάκια σου και δικάζεις (ασταμάτητα όμως) προθέσεις και (ασταμάτητα) υπαινίσσεσαι ότι κάτι ξέρεις για το πως γίνονται όλα αυτά (για να είμαι ειλικρινής έχω πλέον πειστεί ότι δεν ξέρεις απολύτως τίποτε). Έχεις λυσσάξει να κλειδωθεί το θέμα, είτε από καυγά (σαν αυτούς που απειλείς ότι θα γίνουν) είτε λόγω ανεπίσημης πολιτικοποίησης.

Τέλος, για τα bold, τι να πω; Χαίρομαι που λειτουργούν στον υπολογιστή σου, ελπίζω με την αναβάθμιση σε Windows 11 να λειτουργήσουν και τα κεφαλαία.

Κάνε μου τώρα τη χάρη και κράτα το λόγο ΣΟΥ (πρέπει να έχεις πει καμιά δεκαριά φορές ότι - και καλά - σε παρασέρνει κάτι και επανέρχεσαι), και ξεκίνα την εγκατάσταση των νέων Windows.

 
Τα τελευταία κάμποσα χρόνια έχει επικρατήσει η απευθείας ανάθεση και καταργήθηκε ο διαγωνισμός επιλογής τραγουδιού. Γιατί άραγε?


κοίτα προσωπικά δεν είμαι σώνει και καλά αντίθετος... μπορώ ενδεχομένως να δεχθώ και την ανάγκη κατ ουσίαν κάποιες φορές (και) στο δημόσιο να ανατίθενται (με διαφανείς διαδικασίες) απ ευθείας πρότζεκτ (πχ για αποφυγή της γραφειοκρατίας)...

εδώ όμως δεν υπάρχει λόγος (προφανής τουλάχιστον σε μένα) να μην γίνεται κάθε φορά ένας μικρός διαγωνισμός χωρίς φανφάρες... απ τα διακόσια και τραγούδια στίχους που κατατέθηκαν ας πούμε φέτος θα μπορούσε να επιλεχθούν  κάποια σε πρώτη φάση και να τεθούν στην κρίση του κοινού...

τότε φαντάζομαι και ο πιο λογικός καλοπροαίρετος "καχύποπτος" δεν θα είχε λόγο να ξινίσει "επί της αρχής" (του άρεσε δεν του άρεσε το προκρινόμενο άσμα)... εντάξει ο ιδεοληπτικός ή ο "ψέκας" θα ζήταγε τον λόγο γιατί ο διαγωνισμός δεν περιελάμβανε με κάποιον μαγικό τρόπο και τα διακόσια αλλά αυτό στατιστικά ως άκρο φεύγει από την υπόθεση μας...

αλλά από αυτό έως το να προκριθεί διαγωνισμός ενδιαφέροντος, να σταλθούν διακόσια κομμάτια και όλως τυχαίως να είναι όλα άχρηστα μπροστά στο "αριστούργημα" των εν λόγω "συνθετών" (πρώην συνεργατών της παρεμπιπτόντως) και επίσης τυχαίως και της ίδιας υπογράφουσας ως συνθέτριας, έ όπως και ξανάγραψα υπάρχει μεγάλη διαφορά και εμένα (και μάλλον εδώ μόνο εμένα) με ενοχλεί... όποτε συμβαίνει και με όποιον και όπου συμβαίνει...

Και πιο παλιά γινόταν 

"...Ειδικότερα, ο Μάνος Χατζιδάκις επικοινώνησε με τη Μαρίζα Κωχ την άνοιξη του 1976 ζητώντας της να ετοιμάσει ένα τραγούδι διαμαρτυρίας για την Κύπρο για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision..."

(https://www.ertnews.gr/eidiseis/mono-sto-ertgr/eurovision-1976-i-mariza-kox-to-moiroloi-gia-tin-kypro-kai-oi-apeiles-gia-ti-zoi-tis-video/)


και ο συμψηφισμός συνεχίζεται...? και λοιπόν φίλε μου;...  και όλες τις υπόλοιπες να συνέβαινε, η αρχή της ισονομίας και της αξιοκρατίας (το δυνατόν πάντα και τηρουμένων των αναλογιών) δεν αναιρείται κατ ουσίαν με δικαιολογία ότι έχει ξαναγίνει... το ξανάπα νομίζω ότι ο τρόπος αυτός σκέψης όταν υπάρχει γενικευμένα όπως στην χώρα μας με τα μύρια κομματόσκυλα να καθορίζουν τις τύχες όλων κατά το συμφέρον τους, δικαιώνει τα λαμόγια κάθε είδους και φυσικά όχι μόνο στην ελάσσονα περίπτωση της eurovision... είναι θέμα νοοτροπίας...

πάντως κατά την γνώμη μου έφερες και μάλλον άστοχο παράδειγμα (πάντα συγκριτικά με άλλα που θα μπορούσες να αναφέρεις) καθότι το 76 υπήρχαν ειδικές συνθήκες για την χώρα από την μία και το μέγεθος της περσόνας του Μάνου θα είχε πλάκα να το συγκρίνεις με τα μέλη των σημερινών επιτροπών της ΕΡΤ σαν ειδικό βάρος...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επίσης νομίζω ότι και παλιότερα ήταν κάποια επιτροπή που επέλεγε

Όχι ο κόσμος
Έχουν δοκιμαστεί διάφορα μικτά μοντέλλα για τη διαδικασία επιλογής.

Προφανώς οι καλλιτεχνικές επιλογές (καλές ή κακές), δεν είναι το αποτέλεσμα δημοκρατικών διαδικασιών.

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top