Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή

Status
Not open for further replies.
"Ούτε για αστείο."

- Waterfall-K - Mahavishnu Orchestra's fan


Τελικά δεν βγήκες εσύ για ποτό...; Άμα το ήξερα θα είχα κάτσει λίγο περισσότερο...

Τέλος πάντων, δεν ήξερα ότι και οι πέντε που ακούνε MO στην Ελλάδα, έχετε συνδικαλιστεί και ότι βγάλατε και πρόεδρα (εσένα δηλαδή).... που να τολμήσω εγώ τώρα να ζητήσω να γίνω μέλος του σωματείου... ίσως να βοηθήσει ότι ξέρω τι σημαίνει Mahavishnu από τα Σανσκριτικά που έχω διδαχθεί... ναι, αυτό ίσως βοηθήσει, απ΄την άλλη έγραψα καλά λόγια για το "Ζάρι" οπότε ίσως με κάνετε δόκιμο μέλος για πέντε χρόνια και μετά - άμα ζω - βλέπουμε....

-

To 1981 ο Vic Garbarini έκατσε στο ίδιο τραπέζι τον Joe Strummer (των Clash, άλλοι αυτοί που δεν θα τους άκουγαν οι οπαδοί τζαζ-ροκ της Ελλάδος, από εδώ και πέρα ΟΤΡΕ) και τον Robert Fripp, τον ισόθεο των King Crimson που πάλι δεν πολυ-ακούνε οι ΟΤΡΕ, παρ'ότι δεν τολμούν να πουν κάτι κακό εναντίον του βέβαια.

Πως το σκέφτηκε ο Garbarini;  Επειδή ήθελε να μιλήσει με δύο πρόσωπα που έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην πεποίθηση ότι η μουσική μπορεί να έχει σημαίνοντα ρόλο στην προσπάθεια για προσωπική και κοινωνική αλλαγή. Θαρραλέο παιδί ο Vic, αλλά η μεγάλη έκπληξη ήταν ότι δέχθηκαν, μάλιστα ο Strummer (που θεωρείτο και πιο δύσκολος στο να δεχθεί) είπε "Ας το δοκιμάσουμε, σε τελευταία ανάλυση ο Φριπ είναι πιο κοντά σε αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, από οποιονδήποτε άλλον μπορώ να σκεφτώ".

Τέτοιο είναι το μεγαλείο των... μεγάλων - αντιλαμβάνονται ότι η μουσική είναι ένα διαρκές ρεύμα και βρίσκουν κοινό τόπο ακόμη και σε υλικό που απλώς δεν σχετίζεται καθόλου, δηλαδή κάποιος θα έλεγε τότε (και θα υπέγραφε) ότι ως λάτρης των King Crimson σας διαβεβαιώνω ότι κανείς μας δεν θα άκουγε ποτέ Clash και άλλα τέτοια και μουσικές των δύο ακκόρντων.

Σε εκείνο το τραπέζι θα ήθελα να είμαι οποιοσδήποτε από τους τρεις, όχι ο τύπος στο διπλανό τραπέζι που ίσως / μάλλον δεν θα καταλάβαινε τι κάνουν αυτοί οι τρεις μαζί.

(https://www.elephant-talk.com/wiki/Interview_with_Robert_Fripp_and_Joe_Strummer_in_Musician)

Υ.Γ. Πριν κάποιος σκεφτεί να το γράψει, δεν λέω πουθενά ότι η Σάττι ή οποιοσδήποτε άλλος είναι παρόμοιο φαινόμενο με τους Clash. Αν αυτό που κάνουν οι σημερινοί, θα έχει διάρκεια, επιρροή κλπ, είναι κάτι που θα μάθουν οι μελοντικοί ακροατές. Οι ΟΤΡΕ και παρόμοιοι όχι, αυτοί θα συνεχίσουν να ψάχνουν όρια και στεγανά ανάμεσα στις δεκαετίες, θα γκρινιάζουν για το ότι η μουσική πάει από το κακό στο χειρότερο, θα αποκαθηλώνουν, και γενικώς θα κρίνουν.

 
Και ένα καλύτερο βιντεοκλίπ, θα είχαμε περισσότερες ελπίδες για καλή θέση.
Το βίντεο κλιπ δεν παίζει τον παραμικρό ρόλο. Η εικόνα που βγει στις τηλεοπτικές οθόνες στα τρία λεπτά που θα είναι στην σκηνή είναι τα πάντα ?

 
Clash και άλλα τέτοια και μουσικές των δύο ακκόρντων.


Σε καταγγέλλω ως πσΕφτι.

Στο , υπέροχο, άρθρο** που παραθέτεις για το οποίο σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ από καρδιάς, αναφέρεται ΚΣΕΚΑΘΑΡΑ ότι οι Clash χρησιμοποιούν ΤΡΙΑ ακκορντα 

Έτσι λοιπόν δεν είναι ΟΡΙΑΚΑ καλύτεροι των DP αλλά ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλύτεροι.

**Μόνο για το παρακάτω που δείχνει ότι οι μεγάλοι καλλιτέχνες δεν έχουν τσίχλα στο μυαλό αξίζει κάποιος να το διαβάσει:

Reporter: I got the new Ellen Foley record recently and I noticed that you and Mick wrote most of the tunes, and that you all (the Clash) back her up on the record. I played it for a few people and asked "now, who do you think this is?" Most people thought it was Abba...

Strummer: That's a compliment!

Fripp: Abba are very, very good.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τέτοιο είναι το μεγαλείο των... μεγάλων - αντιλαμβάνονται ότι η μουσική είναι ένα διαρκές ρεύμα και βρίσκουν κοινό τόπο ακόμη και σε υλικό που απλώς δεν σχετίζεται καθόλου
Εκτιμώ ότι δεν είναι θέμα μεγαλείου. Δεν νομίζω ότι υπάρχει δημιουργός που να μην σκέφτεται έτσι.

Υπάρχουν ακροατές με οπαδικά χαρακτηριστικά και πάντα υπήρχαν. Εάν σε εκείνο το τραπέζι ήταν fans των καλλιτεχνών και όχι δημιουργοί δεν θα ήταν ίδια η κατάληξη.

Ίσως είναι μια βασική διαφορά στην αντίληψη μεταξύ δημιουργών και θαυμαστών τους.

Φαντάζεσται μία συζήτηση σε κάποιο forum σιξτάδων για τον Kanye West;

Ε, ο McCartney μια χαρά συνεργάστηκε μαζί του

 
Το βίντεο κλιπ δεν παίζει τον παραμικρό ρόλο. Η εικόνα που βγει στις τηλεοπτικές οθόνες στα τρία λεπτά που θα είναι στην σκηνή είναι τα πάντα ?
Όλα παίζουν ρόλο. Και η παραμικρή λεπτομέρεια. Είμαι ειδικός και ξερόλας σε όλα. ??

 
Δηλαδή το κομμάτι αυτό πιο πολύ ταιριάζει σε ανθρώπους που ακούνε Μahavishnu παρά Οικονομόπουλο? Σοβαρά μιλάς? Σιγά μην πρόκειται να διδαχθεί στο μέλλον και στο Berklee. Το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι αυτό της φαστ φουντ μουσικής που ακούνε και Οικονομόπουλο.
Αναφέρομαι στον υπερσυντηρητισμό, τη σοβαροφάνεια και την έλλειψη ανοιχτού πνεύματος. Αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με την ηλικία, ούτε με την εκπαίδευση και συναντάται σε όλους τους χώρους.

 
Αναφέρομαι στον υπερσυντηρητισμό, τη σοβαροφάνεια και την έλλειψη ανοιχτού πνεύματος. Αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με την ηλικία, ούτε με την εκπαίδευση και συναντάται σε όλους τους χώρους.


μια απο τις ΜΕΓΑΛΕΣ πληγες (ενταξει εχουμε βεβαια και πολλες αλλες εξισου μεγαλες) που μας εχουν καταντησει εδω που μας εχουν καταντησει ως χωρα..... 

επαθε η μιση χωρα ταρακουλο για το...image της ΕλλαδΟσ και την..αισθητικη της... επειδη ειδαν ενα τζατζικι και μια περικεφαλαια στο βιντεο της Σατι ....αποΜπροσπαρθαινακεαποπισομπενουντρενα που ελεγε και ο παππους μου.... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εμένα οι ενστάσεις μου δεν βρίσκονται ούτε στο οτι αισθάνομαι πως εκπροσωπουμαι από την τραγουδιστρια (δεν το έχω αισθανθεί ούτε με αθλητάς....ούτε καν με πολιτικούς). Ούτε στο οτι δαπανήθηκε δημόσιο χρήμα γι αυτό (ούτως ή άλλως όλα τα έξοδα του δημοσίου στον κουβά πάνε).

Τα κριτήρια μου είναι αμιγώς καλλιτεχνικά (υπό το πρίσμα του συγκεκριμενου θεσμού πάντα)....και το πόνημα αυτό πάσχει...οπτικοακουστικώς και εν συνόλω.

 
Τα κριτήρια μου είναι αμιγώς καλλιτεχνικά
Εεεε;;;  Που νομίζεις ότι πας κ. συνήγορε, στο Φεστιβάλ του Σαν Ρέμο... Σκάλα Μιλάνο... που;

Γουροβιζιόνες είναι ?

 
Εεεε;;;  Που νομίζεις ότι πας κ. συνήγορε, στο Φεστιβάλ του Σαν Ρέμο... Σκάλα Μιλάνο... που;

Γουροβιζιόνες είναι ?
Παλιά η eurovision δεν ήταν έτσι. 

Τα τελευταία χρόνια την ξεφτίλισαν. 

 
Παλιά η eurovision δεν ήταν έτσι.
Ε, ναι... Αφτή (εδώ και αρκετό καιρό) είναι η "νέα" Εβροβιζιόν. Και σε αυτή κυρίαρχη είναι η εικόνα, η υπερβολή και σε καμία περίπτωση το τραγούδι, η μουσική - η καλλιτεχνία όπως την εννοούμε εδώ, οι σοφοί γέροντες του forum ?

Όταν πήραν πόδι οι ορχήστρες από τον διαγωνισμό και οι live εκτελέσεις των κομματιών, εκεί γύρισε το θέμα... 

 
Τα τελευταία χρόνια την ξεφτίλισαν. 


πλακα κανεις.....πΓια τελευται φορα ρε συ? η τελευταια φορα που πηγε κομματι που λες "κατσε καλα πριν τολμησεις να μιλησεις"  στην εβροβιζιον ηταν αφτι




 
Μόλις τώρα, Superfunk είπε



πλακα κανεις.....πΓια τελευται φορα ρε συ? η τελευταια φορα που πηγε κομματι που λες "κατσε καλα πριν τολμησεις να μιλησεις"  στην εβροβιζιον ηταν αφτι


Όσο ήταν live τουλάχιστον. 

Γιατί ο Τζωνυ Λουγκάν δεν σου άρεζε;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το βιντεο κλιπ που σχολιάζουμε;


Άστα αυτά ρε Αντονιόνι.

Εσύ δηλαδής πως θα το έκανες κλιπ το συγκεκριμένο τραγούδι;

Δεν θα το έκανες, το ξέρω.

Αυτό λέμε.

 
;?

Καλά...


μωρε και να μου αρεσει μιλαμε για το 1980 δηλ. πριν 44 ΧΡΟΝΙΑ..... οποτε τι "τελευταια χρονια" μου λες? τοτενες ακομα καλα καλα δεν ειχε παθει ΠΑΣΟΚ η Ελλαδα ρε φιλωοΥΖ λεμε..αρχαια ιστορια....?  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Άστα αυτά ρε Αντονιόνι.

Εσύ δηλαδής πως θα το έκανες κλιπ το συγκεκριμένο τραγούδι;

Δεν θα το έκανες, το ξέρω.

Αυτό λέμε.
Δηλαδή σοβαρά,  νιώθεις την ελάχιστη ανάγκη να υπερασπιστείς αυτό το βίντεο;

 
μωρε και να μου αρεσει μιλαμε για το 1980 δηλ. πριν 44 ΧΡΟΝΙΑ..... οποτε τι "τελευταια χρονια" μου λες? τοτενες ακομα καλα καλα δεν ειχε παθει ΠΑΣΟΚ η Ελλαδα ρε φιλωοΥΖ λεμε..αρχαια ιστορια....?  
Της Παπαριζου που κέρδισε,  μια χαρά ήταν.

 
Δηλαδή σοβαρά,  νιώθεις την ελάχιστη ανάγκη να υπερασπιστείς αυτό το βίντεο;


Νιώθω την ελάχιστη ανάγκη να υπερασπιστώ οτιδήποτε, ακόμη και τον cos_dr (Καλημέρα Κώστα).

Επί του συγκεκριμένου, είναι προφανώς παρωδία, χωρίς πορνό ή ώθηση προς χρήση όπλων και ναρκωτικών (το γράφω αυτό για τον Σάμη που ονειρεύεται ότι θα προσλάβει τον Σνικ), χωρίς Ρουβοκοιλιακούς, με τουλάχιστον μία (1) γκόμενα που δεν παίζεται (κανείς δεν την μνημόνευσε).

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top