Σήκωμα πάνω καβαλάρη.

objecto

Νέο μέλος
Πόντοι
1
Καλημέρα σε όλους, είμαι εντελώς άσχετος με μπάσα και οτιδηποτε γυρω.

Αγόρασα ένα Harley Benton του γιου μου που του αρέσει το μπάσο, αλλά φάινεται ο πάνω καβαλάρης θέλει σήκωμα γιατι αν παίξει την ΜΙ/ΛΑ λίγο πιο δυνατά, ακουμπάει η χορδή χορδή στο πρώτο τάστο. Δοκιμάσαμε να χαλαρώσουμε τις χορδες και να μετακινήσουμε τον καβαλάρη και δεν φάινεται να μπορεί να βγεί (να βαλουμε χαρτάκι).

Τι μπορώ να κάνω? Πρέπει να πάμε σε κάποιον μάστορα? Αν ναι που προτείνετε?

Νίκος.

Πρέπει να πάμε σε κάποιον μάστορα? Αν ναι που προτείνετε?

Νίκος.
Καλημέρα. 

1. Αφού είσαι εντελώς άσχετος,ναι να το πας σε μάστορα. 

2.Περιοχη;

Νίκο, θα πάρεις το Άλεν και χαλαρώσεις το truss rod που βρίσκεται δίπλα από τον πάνω καβαλάρη (λέγεται nut). Θα το στρίψεις αριστερόστροφα (λιγότερο από μισή στροφή) και το μανίκι θα πάρει κλίση που θα επιτρεπει στις χορδές να μην ακουμπούν στα πρώτα ταστα.

Ευχαριστω για το βίντεο. Δεν βλέπω τουλάχιστο με το μάτι, να υπάρχει καμπύλωση του μπράτσου. Εκτός βέβαια αν πρέπει να υπάρχει. Η αληθεια είναι οτι το μπάσο ήρθε με το Αλεν μαζι, κατι που σημαίνει οτι ο χρήστης πρέπει να το ρυθμίσει? @LK Είμαι Γαλάτσι, αλλά επειδή ειμαι άσχετος μην με γδάρουν για να στριψουν μια βίδα please.

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κάνε το εσυ. Είναι εύκολο. Πρέπει να υπάρχει ελαφριά καμπύλη, που τώρα δεν φαίνεται να έχει. Κάνε το και δες εάν φτιάξει.

Εαν δεν φτιάχνει και συνεχίζει να συμβαίνει αυτό, παρότι οι χορδές απομακρύνονται από τα ταστα, τότε πιθανόν να είναι κακοκομμενο το nut. Ίσως δλδ χρειαστεί μάστορα.

Ευχαριστω πολύ παιδιά, τωρα ο άθλος είναι να με εμπιστευτεί ο γιος μου.

Τώρα με τα κρύα θέλει χαλάρωμα το μανίκι.  Το καλοκαίρι θα θέλει σφίξιμο διότι οι χορδές θα έχουν σηκωθεί πολύ ψηλά. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 2-3 φορές τον χρόνο. Είναι υπόθεση μισού λεπτού