Βοηθεια για φωνη!

GeorgeRewindBand

Νέο μέλος
Μηνύματα
121
Πόντοι
16
Λοιπον παιδια ζηταω συγνωμη εξαρχης αλλα ειμαι ασχετος με φωνητικα. Ειμαι ο κιθαριστας του συγκροτηματος και εχουμε ενα θεμα με τον τραγουδιστη μας... Ειναι καλιφωνος και πιανει νοτες σχετικα ευκολα. Πολλες φορες παιζουμε οι δυο μας και ακουστικα σε δωματιακι και ακουγεται πολυ ομορφη η φωνη του η τουλαχιστον σωστη(απ'οτι μπορω να κρινω εγω). Το θεμα ειναι πως οταν παμε στο στουντιο δεν ακουγεται τοσο καλα και θεωρω πως φταιει οτι παιζουμε δυνατα(δηλαδη σε φυσιολογικα πλαισια για στουντιο αλλα καταλαβαινετε...) Καναμε δυο rehearsal recordings και δεν ακουγοταν καθολου καλα και φαλτσαρε σε μερικα σημεια... Και ο ιδιος στο καταλαβε και στο δευτερο demo ακουγοταν αρκετα καλυτερος ομως και παλι σε σχεση με αυτο που καταφενρει οταν παιζουμε απλα οι δυο μας και οχι ολη μπαντα μαζι στο στουντιο δεν συγκρινεται... Τι λετε οτι φταιει? Τι μπορει να κανει για να το διορθωσει?

Help γιατι δεν το εχω με την φωνη! Ευχαριστω!

 
Ηχολήπτη δεν έχετε στο control room?

οι εντάσεις στην ηχογράφηση είναι θέμα ηχολήπτη δεν έχει σχέση με το πόσο δυνατά παίζετε τις εντάσεις τις φτιάχνει αυτός.

Το φάλτσο είναι περίεργη υπόθεση.

Αν παίζετε τα σωστά πράγματα όταν είστε όλοι μαζί και όχι ότι να΄ναι πάλι θα πρεπε να υπάρχει θέμα μέτρων και όχι τόνου. Γενικά καλό είναι να κάνουν πρόβες όλοι μαζί και όχι εσύ με αυτόν μόνοι σας. Μετά είναι θέμα πόσο καλά έχει τα κομάτια, αν τα λέει καιρό, αν τα έχει πει live και τα έχει "διαβάσει", να μην έχει άγχος. Εξαρτάται κιόλας γιατί ηλικίες μιλάμε και για τι επίπεδο μπάντας.

Τέλος υπάρχουν και τα autotunes...

 
Κοιτα σταυρο...Για εντασεις δεν γινεται λογος...ξερεις εσυ ;)

Οτι πολλες φορες ακους την νοτα αλλοιωμενη  απο τις εντασεις ισχυει...αλλα οχι στο demo...

Το ποιο πιθανον ειναι το παλλικαρι,που απο τα οσα ειπες καταλαμβαινω οτι ειναι αρχαριος,δεν ακουει σωστα και δεν εχει που να πατησει...καντε μια προβα με σωστο ηχο ετσι ωστε να ακουται ολοι καλα και αν παλι φαλτσαρει παει να πει η οτι εχει αγχος η οτι απλα δεν κανει για τραγουδι...

Αν τελικα δεν κανει για τραγουδι ας μαθει μπασο ;D

 
Αν βαράει η μπάντα, το πιο πιθανό είναι πως ο τραγουδιστής δυσκολεύεται να ακούσει για να πατήσει. Έχουν σημασία οι εντάσεις. Κ ο ηχολήπτης δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει κ τον ντράμερ να μην βαράει.

Αρχίστε να δουλεύετε τις εντάσεις σας.

 
GeorgeRewindBand είπε:
Λοιπον παιδια ζηταω συγνωμη εξαρχης αλλα ειμαι ασχετος με φωνητικα. Ειμαι ο κιθαριστας του συγκροτηματος και εχουμε ενα θεμα με τον τραγουδιστη μας... Ειναι καλιφωνος και πιανει νοτες σχετικα ευκολα. Πολλες φορες παιζουμε οι δυο μας και ακουστικα σε δωματιακι και ακουγεται πολυ ομορφη η φωνη του η τουλαχιστον σωστη(απ'οτι μπορω να κρινω εγω). Το θεμα ειναι πως οταν παμε στο στουντιο δεν ακουγεται τοσο καλα και θεωρω πως φταιει οτι παιζουμε δυνατα(δηλαδη σε φυσιολογικα πλαισια για στουντιο αλλα καταλαβαινετε...) Καναμε δυο rehearsal recordings και δεν ακουγοταν καθολου καλα και φαλτσαρε σε μερικα σημεια... Και ο ιδιος στο καταλαβε και στο δευτερο demo ακουγοταν αρκετα καλυτερος ομως και παλι σε σχεση με αυτο που καταφενρει οταν παιζουμε απλα οι δυο μας και οχι ολη μπαντα μαζι στο στουντιο δεν συγκρινεται... Τι λετε οτι φταιει? Τι μπορει να κανει για να το διορθωσει?

Help γιατι δεν το εχω με την φωνη! Ευχαριστω!
Το καλύτερο είναι να πάει σε δάσκαλο φωνητικής να τον ακούσει,και να διαπιστώσει αν τραγουδάει σωστά,αν οι τοποθετήσεις του είναι σωστές,και γενικά να δεί αν υπάρχουν κάποιες αδυναμίες στον τρόπο που τραγουδάει,οπότε αν χρειάζεται να κάνει κάποια μαθήματα.

Αν ηχογραφήσεις  (πολυκάναλη ηχογράφηση) ένα demo ακουστικό όπως λές οι δυο σας,κι ένα μπάντα (πάλι πολυκάναλη) σε studio,και το βάλεις εδώ να το ακούσω,ίσως μπορέσω να σε βοηθήσω.

Το ότι

"Πολλες φορες παιζουμε οι δυο μας και ακουστικα σε δωματιακι και ακουγεται πολυ ομορφη η φωνη του η τουλαχιστον σωστη"

"Καναμε δυο rehearsal recordings και δεν ακουγοταν καθολου καλα και φαλτσαρε σε μερικα σημεια..."

εξαρτάται απο πολλές παραμέτρους,που έστω και μια ν'αλλάζει,αλλάζουν όλα τα δεδομένα.

Μπορεί να συμβαίνει αυτο που είπαν πολύ σωστά η  Evilnye και ο stavros_d80,αλλά μπορεί να συμβαίνει και κάτι άλλο το οποίο  δεν είναι ασφαλές να συμπεράνει κάποιος αν δεν ακούσει. 

 
Καλησπέρα.. Επειδή και εγώ το είχα και κάποιες φορές το αντιμετωπίζω και πάλι.. Είμαι σε μπάντα και (προσπαθώ να) τραγουδάω και (προσπαθώ να) παίζω κιθάρα.. Σε ακούστικ σκέψου ότι δεν υπάρχουν drums οπότε είναι πιο εύκολο να "ακούσει" και να "πατήσει" πάνω στον τόνο... 1)Δουλέψτε τις εντάσεις όπως αναφέρθηκε (Σημαντικό!!!) γιατί ούτε εγώ έχω κάνει μαθήματα φωνητικής ούτε κιθάρας και είναι δύσκολο χωρίς μαθήματα να πατάς "στα τυφλά" στον τόνο του κομματιού χωρίς δηλαδή να ακούς τόσο τον εαυτό σου όσο και τα υπόλοιπα όργανα (Keys, κιθάρα, μπάσο) που βοηθάνε σ αυτό.... Πόσω μάλλον όταν έχουμε transposals προκειμένου να έρθει το κομμάτι στον τόνο/στα μέτρα του τραγουδιστή..2) Θα βοηθήσει πάάάάαρα πολύ εάν κατά τη διάρκεια της πρόβας ο τραγουδιστής έχει στα αυτιά του ωτοασπίδες.. Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείς.. (Και εγώ εδώ μέσα στο νόιζ το διάβασα.. ;) ) 3) Δουλέψτε πάνω στον τόνο του τραγουδιστή και φέρτε το κομμάτι στα μέτρα ΤΟΥ.. Εσείς μπορείτε να πάτε 1 τόνο πάνω/κάτω (μιλώντας πάντα για κιθάρες-μπάσα-πλήκτρα) ενώ εκείνου η εμβέλεια είναι πιο περιορισμένη.... Ελπίζω να βοήθησα.. :) Ότι άλλο θες ρώτα και εάν ξέρω βοηθάω.. ;p

 
  Επειδή συμμετέχω σε μπάντες ως κιθαρα αλλά πολλές φορές και φωνή ταυτόχρονα, βασική προυπόθεση για να σου ''βγεί'' ένα τραγούδι είναι να σου βγεί φυσικά. Άμα ξελαρυγγιάζεσαι για να ακουστείς, απλά δεν πατάς σωστά στο κομμάτι. Προσωπικά αρνούμαι να συνεχίσω σε πρόβα αν οι εντάσεις δεν χαμηλώσουν τόσο ώστε να ακούγεται η φωνή και οι στίχοι καθαρά.

  Πράγμα που πολλές φορές είναι δύσκολο, γιατί σε μικρούς χώρους όπως τα προβάδικα, τα ντραμς καταλαμβάνουν όλο τον χώρο ακουστικά με αποτέλεσμα μπάσο-κιθάρα να αυξάνουν ένταση ώστε να συμβαδίσουν, αλλά με τη φωνή δεν γίνεται κάτι τέτοιο (το μικρόφωνο ''πικάρει'' πολύ πριν ο ντράμμερ πει την τελευταία του λέξη  ;D όσον αφορά την δύναμη που χτυπάει τις μπακέτες του  ;D). Στο live βέβαια που είναι πιο ανοιχτός ο χώρος η φωνή βγαίνει αρκετά πιο φυσικά (παίζουν ρόλλο και τα καλύτερα μηχανήματα βέβαια).

  Τώρα αν ο τραγουδιστής είναι του άλλου άκρου και δεν τραγουδάει με το λαρύγγι του (τις φωνητικές του χορδές) αλλά με την ανάσα του τότε όσο να και να χαμηλώσετε δύσκολα τα πράγματα...εκτός άμα είναι μέλος του φόρουμ ο Πλιάτσικας και μας πει 2 λογια για το πως το καταφέρνει αυτό  ;D

 
Lord_Goumis είπε:
  Επειδή συμμετέχω σε μπάντες ως κιθαρα αλλά πολλές φορές και φωνή ταυτόχρονα, βασική προυπόθεση για να σου ''βγεί'' ένα τραγούδι είναι να σου βγεί φυσικά. Άμα ξελαρυγγιάζεσαι για να ακουστείς, απλά δεν πατάς σωστά στο κομμάτι. Προσωπικά αρνούμαι να συνεχίσω σε πρόβα αν οι εντάσεις δεν χαμηλώσουν τόσο ώστε να ακούγεται η φωνή και οι στίχοι καθαρά.

  Πράγμα που πολλές φορές είναι δύσκολο, γιατί σε μικρούς χώρους όπως τα προβάδικα, τα ντραμς καταλαμβάνουν όλο τον χώρο ακουστικά με αποτέλεσμα μπάσο-κιθάρα να αυξάνουν ένταση ώστε να συμβαδίσουν, αλλά με τη φωνή δεν γίνεται κάτι τέτοιο (το μικρόφωνο ''πικάρει'' πολύ πριν ο ντράμμερ πει την τελευταία του λέξη  ;D όσον αφορά την δύναμη που χτυπάει τις μπακέτες του  ;D). Στο live βέβαια που είναι πιο ανοιχτός ο χώρος η φωνή βγαίνει αρκετά πιο φυσικά (παίζουν ρόλλο και τα καλύτερα μηχανήματα βέβαια).
+1... Όταν ο ντράμερ παίζει δυνατά τότε ανεβαίνει σε ένταση και η κιθάρα και το μπάσο για να ακουστούν κάτι που φυσικά για τον τραγουδιστή είναι αδύνατον χωρίς να ξελαρυγγιαστεί ή χωρίς feeback... Με τις εντάσεις θα κάνετε θαύματα... ;)

 
Πιθανές εξηγήσεις, βασισμένες στην προσωπική μου πείρα (όχι ως τραγουδιστής  :P)

α) Η φωνή του έχει ατέλειες, οι οποίες δε φαίνονται χωρίς μικρόφωνο, αλλά με μικρόφωνο γίνονται αντιληπτές.

β) Έχει άγχος με μικρόφωνο, ιδιαίτερα όταν το τραγούδι που αποδίδει δεν είναι από το δικό του ρεπερτόριο, αλλά είναι επιλογή της μπάντας και πιθανώς δεν "το ΄χει" ή δεν το πολυγουστάρει.

γ) Το τραγούδι έχει πολλές ψηλές, ή άλλα τεχνικά σημεία πέραν των δυνατοτήτων του, τα οποία δεν τα έχει δουλέψει όσο πρέπει. (ίσως εξαιτίας και του β)

 
αν θελεις δοκιμασε να τον γραψεις με πουστια....ωγειτε ολοι απο το δωματιο....πες του παμε μια προβα...κανε ενα τσιγαρο...και επιστρεψτε....ειναι θεμα αγχους!

 
papa fader είπε:
αν θελεις δοκιμασε να τον γραψεις με πουστια....ωγειτε ολοι απο το δωματιο....πες του παμε μια προβα...κανε ενα τσιγαρο...και επιστρεψτε....ειναι θεμα αγχους!
Με μπέρδεψες αλλά νομίζω ότι μάλλον καταλαβαίνω τι θες να πεις.

  Επειδή συμμετέχω σε μπάντες ως κιθαρα αλλά πολλές φορές και φωνή ταυτόχρονα, βασική προυπόθεση για να σου ''βγεί'' ένα τραγούδι είναι να σου βγεί φυσικά.
Σωστά. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο ευαγγελίζεται και το speech level singing που είναι αρκετά δημοφιλές ως τεχνική προσφάτως.

 
στο στούντιο ακούει τη φωνή του ή μόνο εσάς που βαράτε;

 
Μόνο η εξάσκηση μπορεί να τα διορθώσει αυτά, αλλά και πάλι πρέπει να μάθει να ακούει...

Εγώ που τραγουδάω αρκετά χρόνια και πάλι αν δεν με ακούω δεν τραγουδάω, και για να το λύσω αυτό το θέμα με την ένταση πήγα τον S6R για να καπελώνω τους πάντες αν χρειαστεί (δεν χρειάστηκε ποτέ).

 
Ευχαριστω πολυ παιδια! Λοιπον κοιταχτε για να γινω πιο κατανοητος καταρχην ειμαστε μαζι 2 χρονια τωρα. Ειμαστε μια μπαντα με κιθαρα(εμενα) μπασο drumms και φωνη(αυτο το παλικαρι) που παιζει και κιθαρα ταυτοχρονα(rythm εννοειται) στα περισσοτερα κομματια. Ειμαστε ολοι 18 εκτος απο το παιδι αυτο που ειναι 17. Φετος δινουμε πανελληνιες και γι'αυτο δεν παμε συχνα ομως ειμαστε κολλητοι και αρκετα δεμενοι και γενικα παιζουμε αρκετο καιρο μαζι και εχουμε καλη συννενοηση. Εννοειται πως δεν εχει μεγαλη εμπειρια αλλα ομως τα καταφερνει και δεν εχουμε παραπονο. Ηχοληπτη δεν εχουμε και οταν λεω demo εννοω απλη ηχογραφηση προβας για να δουμε πως ακουγομαστε... οποτε τα αφηνουμε ολα απλα και ακουγομαστε χωρις επεξεργασια για να δουμε πως παμε. Το περιεργο ειναι πως ενω εχει μπασα φωνη βγαζει πολυ καλα κομματια οπως το street spirit(radiohead)που το θεωρω δυσκολο πχ ενω οταν παιζουμε πιο δυνατα κομματια με πιο ευκολα φωνητικα (κατα την γνωμη μου) οπως smells like teen spirit η califοrnication δεν ακουγεται το ιδιο καλος.

Να πω επισης πως δεν κανει μαθηματα αλλα τα πιανει ευκολα γενικα.

Οταν εννοω παιζουμε δυνατα εννοω σε λογικα πλαισια για στουντιο αλλα πιο δυνατα απο οτι παιζουμε οι δυο μας μεσα σε ενα δωματιακι! Οχι οτι τον καλυπτουμε δηλαδη (σε λογικα πλαισια παντα). Τελος θεμα αγχους δεν πρεπει να υπαρχει μεγαλο γιατι ειναι γενικα ανετο παιδι και ειμαστε και κολληταρια.

Τι ωτοαπσιδες? πως βοηθανε?

Συγνωμη για τυχον ανακριβειες αλλα στα φωνητικα δεν ειμαι και πολυ σχετικος!

 
GeorgeRewindBand είπε:
Τι ωτοαπσιδες? πως βοηθανε?

Συγνωμη για τυχον ανακριβειες αλλα στα φωνητικα δεν ειμαι και πολυ σχετικος!
Οι ωτοασπίδες βοηθάνε πάρα πολύ στο να ακούει ο ίδιος τον εαυτό του.. Δοκιμάστε με μία στο ένα αφτί και εάν δεν κάνει δουλειά δοκιμάστε και με τις 2...

 
Ευχαριστω φιλε... Που τις βρισκω? Ειναι κανενα ειδικο ειδος?

Αλλες προτασεις παιδια? ;D

 
GeorgeRewindBand είπε:
Ευχαριστω φιλε... Που τις βρισκω? Ειναι κανενα ειδικο ειδος?

Αλλες προτασεις παιδια? ;D
Οι απλές από ένα φαρμακείο για μόνωση ήχου θα κάνουν δουλειά... ;)

 
Και οταν πει στον μπασιστα ξερεις χαμηλωσε σε ακουω εσενα και δεν ακουω τον αλλο μην τον λαβετε στα υποψην...οι ωτοασπιδες εχουν την ταση να κωβουν τους ψηλους και μεσαιους ηχους και να διατηρουν τα μπασα...

 
A ok γιατι ειχα δει κατι για μουσικους στον γερμαναρα(Τhoman) αλλα σιγα... Και απλα για να ξερω εσεις οι τραγουδιστες απο εδω μεσα πως προπονειστε η κανετε προθερμανση μαθαινετε τα κομματια κλπ... Παιδια το ξερω ρωταω πολλα αλλα απο εδω μεσα μονο παιρνω σοβαρες απαντησεις! Γενικα μιληστε μου για την διαδικασια εξασκησης και την παραγωγικη καθως και τι προσεχετε οταν ειστε στο στουντιο...

Επισης αμα εχετε καμια αλλη λυση να προτεινετε καλοδεχουμενη!!

Α και γενικα παιδια χαλαρωστε δεν παιζουμε σαν τρελοι :P!! Σε φυσιολογικες εντασεις και σε λογικα πλαισια μπορει να ειμαστε πιτσιρικαδες αλλα δεν σημαινει πως παμε για να τα σπασουμε η να καψουμε ενισχυτες!! Απλα παιζουμε σε υψηλοτερες εντασεις απο οτι σε ενα δωματιο με δυο ακουστικες πχ... Ευχαριστω και παλι!!!

 
GeorgeRewindBand είπε:
A ok γιατι ειχα δει κατι για μουσικους στον γερμαναρα(Τhoman) αλλα σιγα... Και απλα για να ξερω εσεις οι τραγουδιστες απο εδω μεσα πως προπονειστε η κανετε προθερμανση μαθαινετε τα κομματια κλπ... Παιδια το ξερω ρωταω πολλα αλλα απο εδω μεσα μονο παιρνω σοβαρες απαντησεις! Γενικα μιληστε μου για την διαδικασια εξασκησης και την παραγωγικη καθως και τι προσεχετε οταν ειστε στο στουντιο...

Επισης αμα εχετε καμια αλλη λυση να προτεινετε καλοδεχουμενη!!

Α και γενικα παιδια χαλαρωστε δεν παιζουμε σαν τρελοι :P!! Σε φυσιολογικες εντασεις και σε λογικα πλαισια μπορει να ειμαστε πιτσιρικαδες αλλα δεν σημαινει πως παμε για να τα σπασουμε η να καψουμε ενισχυτες!! Απλα παιζουμε σε υψηλοτερες εντασεις απο οτι σε ενα δωματιο με δυο ακουστικες πχ... Ευχαριστω και παλι!!!
φιλε μου καλησπερα ειδα το θεμα σου.ειμαι τραγουδιστης κ το παθαινα και εγω αυτο που λες.αρχικα εφοσον εχει μπασσσα φωνη και ειναι 17 χρονων ξεχασε τραγουδια nirvana hard rock κλπ..η φωνη στους αντρες πλαθεται τελειως μετα τα 23-24 και παλι για μια μπασσα φωνη εανι δυσκολα να τα βγαλει αυτα εκτος αν εχει τεχνικη πολυ καλη πχ βαυρτονοι ειναι o tate,o axel κλπ...η ωτοασπιδα οντως βοηθαει αλλα οχι ολους.πρεπει να το ψαξει μονος του να βρει τι τον βολευει γιατι ειναι καθαρα θεμα ενστικτου το να τραγουδα και τι μηχανισμους κινει το σωμα.τελος το μονιμο θεμα στα studio ειναι οτι οι περισσοτεροι εχουμε συνιθησει να τραγουδαμε σπιτι μας το οποιο σημαινει ανακλαση του ηχου-φωνης ενω oi χωροι στα studio απορροφουν τον ηχο και το κυριοτερο..δεν θα βρεις πουθενα στουντιο που η μικροφωνικη του να δινει ολη την αισθηση της φωνης που ακους στο live η στο σπιτι την φωνη.το να ακουγονται οι αρμονικες της φωνης απο τα ηχεια ειναι οσο σημαντικο να ακουγουνται και της κιθαρας κλπ

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top