Βοήθεια για αγορα μηχανής

kontras

Νέο μέλος
Μηνύματα
687
Πόντοι
16
Πρώτα πρώτα συγνώμη για το εντελώς off του ποστ μου. Αλλά επειδή γνωρίζω ότι πιό "ψείρας" άνθρωπος από τον μουσικό δεν υπάρχει και επειδή πολλοί από εδώ έχουν μηχανή, θα ήθελα τη βοήθειά σας.

Θέλω να αγοράσω μια μηχανή σε στυλ honda magna 250, ή honda steed, μεταχειρισμένη φυσικά, και να δώσω γύρω στα 2000. Έχετε να προτίνετε κάτι σε τέτοιο στυλ; Γενικότερα είμαι παντελώς άσχετος από μηχανές, αλλά δεν την παλεύω άλλο για 10 χιλιόμετρα να θέλω 3 ώρες. Και λέω αν είναι να πάρω μηχανή, να είναι και λίγο "ροκ".

Δεν θα ήθελα να πάρω ούτε σκούτερ, ούτε αγωνιστική μηχανή, ούτε κρος.

Επίσης, όσοι γνωρίζετε και μπείτε στον κόπο, μήπως υπάρχουν "μάντρες" για μηχανές ή κάτι τέτοιο που να μπορεί κάποιος να αγοράσει μια μηχανή σ αυτά τα λεφτά με δόσεις;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 
Παλιότερα έψαχνα κι εγώ για τις συγκεκριμένες μηχανές! Η magna μου άρεσε περισσότερο, είναι αρκετά πιο άνετη στην οδήγηση από τα περισσότερα μοντέλα steed, αλλά σαν σύνολο μου πήγε καλύτερα η steed, αν και αρκετά πιο δύσκολη στην οδήγηση - στη magna είσαι σε πιο "όρθια" θέση, ενώ στη steed πονάει λίγο η μέση μετά από ώρα οδήγησης. Στις μηχανές τους πάντως θα ψήφιζα τη steed, άσχετα αν η magna είναι νεότερο μοντέλο. Και τις δύο αυτές μπορείς να τις βρείς μέχρι 2000 άνετα πάντως. Αν την παλεύεις με τα τιμόνια και το "κάθισμα" της steed, εγώ θα σου την πρότεινα χαλαρά έναντι της magna - χωρίς να λέω ότι η magna δεν είναι καλή βέβαια (εμφανισιακά μου άρεσε περισσότερο η magna  :-[).

 
Φίλε Gothic ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, χαίρομαι που τελικά υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που ζητούν τέτοιες μηχανές, γιατί η αλήθεια είναι ότι έχω φάει τρελλό κράξιμο, καθώς όλοι θέλουν να πάρω κρος!!!!

Έχεις δίκιο στο ότι η magna είναι πιό όμορφη (http://www.bikepics.com/pictures/594710/), αν και δεν διαφέρει ΤΟΣΟ πολύ από την Steed. Μια που το χεις ψάξει, μήπως ξέρεις αν υπάρχει κάποιο είδος "μάντρας" που να μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Btw, εσύ σε τί κατέληξες;

 
Εγώ μιλούσα για κάπως παλιότερα μοντέλα, αλλά και τα καινούρια καλά είναι!  ;D  Εγώ εν τέλει αναγκάστηκα να τα δώσω σε εντελώς άλλη φάση (ΔΥΣΤΥΧΩΣ  :'( ) αλλά αν αγόραζα τότε σίγουρα θα'ταν η steed. Αν έπαιρνα σήμερα μάλλον θα΄παιρνα τη magna της φωτογραφίας!  ;D Μάντρα ξέρω μόνο στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα τίποτα, οπότε μάλλον δεν μπορώ να σε βοηθήσω...  :(

 
Bαριες , δυσκινητες, δυσχρηστες  , η προταση μου ειναι να κοιταξεις για μια

naked  με πιο αναλαφρο στυλ  για κινηση μεσα στην πολη , μην σε παρασερνει

η χαμηλη θεση οδηγησης

 
Σ'αυτό ο dkall έχει πολύ μεγάλο δίκιο βασικά, αλλά το θέμα είναι πως πολλοί (εμού συμπεριλαμβανομένου) κολλάν με τις εν λόγω μηχανές και δεν θέλουν άλλη, έστω κι αν είναι δύσκολη, δεν μπορείς να χωθείς πουθενά, δεν μπορείς ν'ανέβεις πεζοδρόμια εύκολα κλπ.  ;D

 
ναι ρε γμτ, αυτό είναι μεγάλη αλήθεια. μ αρέσει τόσο πολύ η χαμηλή θέση οδήγησης που έχουν, συν το γεγονός ότι έχουν στυλ ρε παιδί μου

 
dkall είπε:
Bαριες , δυσκινητες, δυσχρηστες  , η προταση μου ειναι να κοιταξεις για μια

naked  με πιο αναλαφρο στυλ  για κινηση μεσα στην πολη , μην σε παρασερνει

η χαμηλη θεση οδηγησης
Ακριβώς αυτό. Θες 100 τετραγωνικά για να πάρεις μια στροφή. Θα σου πρότεινα να κοιτάξεις κάποια on-off ή και naked που είναι της μοδός. Αλλιώς μια πιο καθημερινή Supermoto όπως η FMX της Honda.

Σου προτείνω κάποιες ακόμα που στη θέση σου θα κοίταγα. Η CB 250 της Honda, την αγαπημένη (λόγω τιμής) KLE 500 της Kawasaki, κάποια 600άρα XT (Yamaha) του ’98 και όχι μόνο, κάποια 250/400άρα DR-Z (Suzuki) και γενικά μηχανές που θα σε βολέψουν στην κίνηση της Αθήνας αλλά θα σε καλύψουν κι αν θελήσεις ένα άνετο, νορμάλ ταξιδάκι. Επίσης όλες -πλην της CB- προσφέρονται και για off road εξορμήσεις τα Σαββατοκύριακα. Αυτά και σε συμβουλεύω να μην καταλήξεις σε κάποια στυλ chopper που κάνουν μόνο για τις ατελείωτες ευθείeς (και τους δρόμους) της Αμέρικα.

 
Εγω θα σου προτεινα να ριξεις μια ματια σε ενα BMW F650GS...

Σκυλι το μηχανακι...

 
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Η αλήθεια είναι ότι όσο περισσότερα πράγματα διαβάζω, τόσο απομακρύνομαι από το στυλ της τσόπερ, γιατί όντως δεν λέει να πάρω καμιά στροφή και να μαζέψω τη μπουγάδα της απέναντι...

Παναγιώτη είδα όλες σου τις προτάσεις, νομίζω ότι θα κινηθώ είτε σε ΧΤ είτε σε cbf 250. Ευχαριστώ πολύ

bsiap πολύ ωραία η μηχανή που μου έδειξες, αλλά είναι λίγο τσουχτερή και δε με παίρνει!!!

 
Καλως ήρθες στο κλάμπ!

Ωραίες οι τσοπεριές παιχταρά μου, αλλά δυστυχώς δε στρίβουν!

Δεν εννοώ ότι μόνο οι supersport στρίβουν, προς Θεού, απλώς είναι τέτοια η γεωμετρία τους που δε σου προσφέρουν ουσιαστική ασφάλεια στη στροφή όσο οι άλλες κατηγορίες, κάποιες λιγότερο, κάποιες περισσότερο...

Οι naked που σου πρότειναν είναι σίγουρα οι απόλυτη λύση για την πόλη και πάλι όμως με επιφύλαξη (τέτοια θα έπαιρνα κι εγώ μάλλον) γιατί οι street καταβολές τους στους δρόμους της ΑΘήνας τους δημιουργούν πολλά προβλήματα όσων αφορά στις αναρτήσεις, στα λάστιχα κλπ. Αυτό σημαίνει ότι ίσως ιδανική λύση για την Αθήνα είναι κάτι σαν το XT που έχει μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις, On/off ελαστικά, λεπτό κοστούμι (για να περνάς από παντού) και ψηλό κέντρο βάρους.

Τί είναι το σημαντικότερο για σένα όμως?

Να γουστάρεις αυτό που οδηγείς άσχετα αν θα χρειαστεί να δώσεις κάτι παραπάνω σε συντήρηση στο μέλλον, συνδυάζοντας φυσικά και ασφάλεια

ή θες απλώς να κάνεις τη δουλειά σου έυκολα και γρήγορα χωρίς πολλά έξοδα συντήρησης?

Για τη δεύτερη περίπτωση ένα σκούτερ 200-250άρι θα ήταν καλή περίπτωση ίσως, αλλιώς πας σε άλλη κατηγορία πληρώνοντας το ανάλογο "τίμημα"...

ρίξε μια ματιά στο http://motocikleta.gr/forum/index.php υπάρχουν άτομα που μπορούν να σε βοηθήσουν ΠΟΛΥ!

Η Μιχαλακοπούλου και η Καλλιρόης είναι δρόμοι γεμάτοι αντιπροσωπείες, αξεσουάρ και ό,τι μπορείς να φανταστείς σχετικό με μηχανές!Και από δόσεις άλλο τίποτα εννοείται. Δύσκολη η αγορά μεταχειρισμένου, κάνε τα πάντα για καινούργιο...

ΥΓ1: Μη νομιζεις ότι με 2000 καθάρισες, ό,τι και να πάρεις βέβαια, γιατί καλό είναι να υπολογίσεις και τον εξοπλισμό σου....(Κράνος, γάντια, μπουφάν τουλάχιστον...)

ΥΓ2:Επίσης καλό είναι ό,τι και να πάρεις να έχει όσο γίνεται καλύτερα φρένα. Αν θυμάμαι καλά το magna όπως και το CBF250 δεν έχουν πίσω δισκόφρενο, όταν τώρα πια ακόμα και τα παπιά έχουν!

 
έλα ρε αγόρι μου, εσένα περίμενα! Κι έσπαγα το κεφάλι μου να δω πώς λεγόταν το club στο οποίο είσαι μέλος... θα το τσεκάρω το φόρουμ τώρα αμέσως

για σκούτερ που λες, το ξέρω ότι ίσως είναι η καλύτερη λύση, αλλά έχω το κόλλημα ότι αφού θα πάρω δίκυκλο, θέλω να είναι "μηχανή", καταλαβαίνεις πώς το λέω.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση, θα τα λέμε πια κι "από κει".

 
Έχε υπ 'όψιν σου ότι θες και κανα χιλιάρικο για εξοπλισμό όπως σωστά επεσήμανε ο Acanthor. Και φυσικά αφού δεν έχεις εμπειρία στην οδήγηση μοτοσικλέτας, αρχικά να οδηγείς συντηρητικά γιατί η παιδεία των Ελλήνων οδηγών (τόσο σε αυτοκίνητα όσο και σε μοτοσικλέτες) όπως θα ξέρεις, είναι από ελάχιστη ως ανύπαρκτη. Καταλαβαίνεις τι γίνεται όταν αυτή συνδυάζεται με την κυκλοφοριακή κόλαση της Αθήνας.

Εννοείται ότι αυτά θα τα ακούσεις κι από τον δάσκαλό σου (ελπίζω) αλλά έχε τα υπόψη σου εκ των προτέρων.

Σίγουρα στο φόρουμ που σου σύστησε ο φίλος πιο πάνω θα βρεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα σε ό ,τι αφορά την αγορά που ενδιαφέρεσαι να κάνεις αλλιώς θα βρεις και χρήσιμες πληροφορίες σε σχετικά περιοδικά. Τέλος, μην τσιγκουνευτείς στον εξοπλισμό ασφάλειας καθώς και στο να δώσεις το "κάτι παραπάνω" για μια ενδεχομένως καλύτερη κατασκευαστικά μηχανή, διότι αυτές οι "λεπτομέρειες" θα σε σώσουν.... 

 
Ως κάτοχος honda hornet θα πρότεινα ή street ή on-off . Τα chopper μόνο για μόστρα είναι,δεν στρίβουν το ίδιο καλά με τις προαναφερθείσες,δεν φρενάρουν και δεν είναι άνετες. Υπολόγισε όπως προαναφέρθηκε και εξοπλισμό δήλαδή ένα κράνος από 200ευρώ και πάνω(ανάλογα με το πόσα διαθέτεις αλλά και το πόσο κοστολογείς την αξία του κεφαλιού σου...), ένα υφασμάτινο μπουφάν(δες colory αλλά και άλλες μάρκες) και γάντια για αρχή. Υπολόγισε ότι θα έχεις τέλη κυκλοφορίας(δεν θυμάμαι) και ασφάλεια (200 περίπου για το hornet) αλλά και βενζίνη(καίνε τα άτιμα και όσο ανεβαίνεις κυβικά ή άμα έχουν καρμπιρατέρ άστα...). Γενικά μην περιμένεις να δώσεις λίγα εκτός και αν τα παραπάνω δεν σε ενδιαφέρουν. Τέλος και για να κάνω την αντιπρότασή μου θα΄πήγαινα για κανονικής εισαγωγής μεταχειρισμένο street όπως Honda CB500, Kawasaki ER500,ER6 ,Suzuki GSF500 ,Yamaha Fazer.Θέλει ψάξιμο και υπομονή. Τέλος μη νομίζεις ότι φθηνό μηχανάκι στη τιμή αγοράς είναι πάντα καλύτερο γιατί συνήθως θες μετά από λίγο χρήματα για λάστιχα,ίσως αλυσίδα,λάδια,τακάκια κτλ και το φθηνό γίνεται πανάκριβο. Ελπίζω να μην σε κούρασα ;D

 
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας. Panagioti μόλις σε καλωσόρισα κι από εκεί (μουαχα ναι νιουφοχαιρετισμός).

Η αλήθεια είναι ότι σε εξοπλισμό θα δώσω λεφτά, αφού ό,τι και να πάρω σίγουρα θα του αλλάξω φρένα και γενικότερα θα φάει ένα σερβισάκι, έτσι και μόνο για το γαμώτο. Έχω βρει αυτή εδώ http://tpauto.gr/store/car_ads_article_models_motos.asp?articleID=12033 και έχω ψηθεί τρελλά. Τόσο τρελλά που λεώ το Σάββατο να πάω να την τσιμπήκω. Φίλε chembeast τις είχα δει μερικές από αυτές που προτίνεις, αλλά ρε γμτ είμαι λίγο ψαρωμένος με τα 500. Γι αυτό σκεφτόμουν να πάρω για αρχή μια 250, να μάθω καλά (όσο καλά γίνεται δηλαδή) να οδηγώ και μετά να δω ίσως σε 1-2 χρόνια κάτι καλύτερο. Το κάτι καλύτερο στη δική μου φαντασία είναι να έχει abs.

Πάντως όταν με το καλό την πάρω, κερνάω καφέ στους απαντήσαντες με τις μηχανές μας!

 
Πάρε κράνος και όρμα! ;D

Ωραίο μηχανάκι είναι μην μασάς. Τα κυβικά μην τα φοβάσαι-ίσως το βάρος-. Πιο πολύ να φοβάσαι την φαγούρα στον δεξιό καρπό και την βλακεία που κυκλοφορεί αναμεσά μας. Και πάλι άμα σου αρέσει το μωρό όρμα ,εξάλλου τον μάγκα δεν τον κάνουν τα κυβικά....Ο καφές ισχύει εαν με το καλό αρχίσεις τις εξορμήσεις κατά κόρινθο πλευρά . Τα λέμε 8)

 
Χτύπα το. Η κατηγορία είναι η καλύτερη για πρώτη μηχανή.

Θα σε βολέψει αφάνταστα. Πόλη αλλά και βόλτα.

 
Eυχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Μέσα στο ΣΚ θα κάνω μια περατζάδα στα καταστήματα που πρότεινε ο Acanthor και θα σας έχω νέα!

 
Αγαπητοί φίλοι

η αναζήτηση τελείωσε και είμαι πλέον κάτοχος αυτής της μηχανής. 30.000 χιλιόμετρα, με συναγερμό, bagster, σχάρα, μοντέλο του 2001, cb 500, 2.400 ευρόπουλα.

http://img227.imageshack.us/my.php?image=dsc00048xh9.jpg

Μόλις τακτοποιηθώ με άδειες, ασφάλειες και τα ρέστα, κανονίζω καφεδάκι για τα κερασιάτικα!

Υ.Γ. Το ξέρω, κι εμένα με χαλάει το μπλε με τις χρυσές ζάντες, σα σουμπαρού είναι, αλλά τί να κάνω που ήταν ευκαιρία πολύ καλή...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top