Βοήθεια με προενισχυση μικροφωνου...

NemOOO

Μέλος
Μηνύματα
1,576
Πόντοι
36
Καλημέρα....

Λοιπόν ακούστε το προβλημα μου...

Εχω μια behringer xenyx με 4 mic εισοδους με προενισχυση και συνολο 12 εισόδους line in...Μεχρι τώρα καλύπτω της 4 εισοδους για την ηχογραφηση drums με δυναμικά μικρόφωνα....Το προβλημα είναι το εξής...Σκέφτομαι την αγορά 2 overhead πυκνωτικών (πολυ χαμηλού budget) αλλά προκύπτει προβλημα με τις εισοδους...δεν μου φτάνουν...

Τι προτείνεται να κάνω?Χρηματα δεν υπάρχον πολλά απλά πείτε τι επιλογες έχουμε και βλέπουμε...((οσο το δυνατον φτηνότερες :lol: ))

Αν στριμώξω τα 3 δυναμικά των tom σε μιά εισοδο με ενα behringer micromix που έχω ? http://www.behringer.com/MX400/index.cfm?lang=ENG

Και μου μείνει μια εισοδο με προενισχυση για το floor tom και 2 για τα πυκνωτικά θα είναι χάλια το αποτελεσμα?

 
Αν καταφερεις να ισορροπησεις το αποτελεσμα, θα εισαι μια χαρα!

 
Με 100€ αγοράζεις άλλη μια μικρή κονσόλα με 4mic inputs, και συνδέεις το main out της σε 2 κανάλια της xenyx. Its called submixing!

Σύνολο 8 mic inputs, υπεραρκετά για drum recording on a budget!

 
H Xenyx 1202, 89€ στον Thomann. Υπάρχουν και Alesis, Yamaha, Phonic etc... Μια και έχεις ήδη Behringer, καλό είναι να κρατήσεις το ίδιο "χρώμα" στους προενισχυτές...

 
Τωρα που γίνεται η κουβέντα ποια είναι η άποψη σας για τα Behringer c-2 (ζευγάρι) και c-3 μονο του...?

Ποιο απο τα 2 θα προτιμούσατε?

 
Τα C2 για overheads που τα εχω δοκιμασει ειναι σχετικα καλα για τα 70Ε που δινεις. Υπολογισε πως εχεις στερεοφωνικο αποτελεσμα, μιας και τα C2 ειναι και "ζυγισμενα" μεταξυ τους.

 
Το κονσολάκι είναι line mixer και δεν ξέρω πως μπορείς εκεί να βάλεις mic.

Anyway ας πούμε πως δεν έχουμε καμιά βοήθεια από πουθενά και θέλουμε να γράψουμε μια ντραμς με 4 κανάλια.

Ο mainstream τρόπος είναι 2 οverhead, kick,snare.

Aλλά ας κάνουμε τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα και να προσπαθήσουμε να γράψουμε την ντραμς με 2 μικρόφωνα.

Αφού λοιπόν γράψουμε τα δύο overhead αρχίζει η επιστημινική φαντασία.

Αντιγράφουμε το ένα κανάλι και το περνάμε από ένα φίλτρο που επιτρέπει να ακούγεται η μπότα όσο το δυνατόν ισχυρότερα. ΤΡΙΓΚΑΡΟΥΜΕ με το drumagog μια μπότα που το καλύτερο θα είναι να είναι ένα sample με την δική μας.

Με την ίδια διαδικασία μπορούμε να πάρουμε και το ταμπούρο αλλά και τα τομ.

Το αποτέλεσμα που θα πάρεις θα χρειάζεται κάποιο editing βέβαια αλλά άξίζει τον κόπο.

Τώρα το πρόβλημα είναι τι να κάνουμε 2 άχρηστα κανάλια από τα 4 που είχαμε αρχικά???

Εεεε δεν ξέρω ίσως να ηχογραφήσουμε την κουδούνα με 2 mic ένα μέσα ένα έξω.

 
Τώρα το πρόβλημα είναι τι να κάνουμε 2 άχρηστα κανάλια από τα 4 που είχαμε αρχικά???

Εεεε δεν ξέρω ίσως να ηχογραφήσουμε την κουδούνα με 2 mic ένα μέσα ένα έξω.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Ρε παιδιά sorry που το θυμήθηκα τόσο αργά αλλά με δουλευετε (!??!?!?!?) ή σοβαρολογείτε?

Θα βγεί αποτελεσμα απο αυτό το πραγμα? :lol: :lol:

 
Γιατί δεν το δοκιμάζεις. Μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα.

 
ΣΤΑ 4 ΚΑΝAΛΙΑ ΘΑ ΠAΡΕΙΣ ΤH ΜΠΌΤΑ ΤΟ ΤΑΜΠΟΎΡΟ ΚΑΙ ΤΑ 2 OVER.ΜΕ ΈΞΥΠΝΟ ΚΟΜΡΕΣΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ EQUALIZING(ΕΓΏ ΠΑΊΖΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΊΗΣΗ ΈΝΤΑΣΗΣ)ΘΑ ΒΓAΛΕΙΣ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ.

 

Παρόμοια θέματα

F
Απαντήσεις
17
Εμφανίσεις
3K
freemindgr
F

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top