κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- .Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται...
κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- .Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται...
Πέρα απο τις τυχαίες μικρές μετατροπίες η σημαντικότερη είναι αυτή στο Β του θέματος που πηγαίνει στην 5η ελλάσονα. Στην ρε- δηλαδή όπως θα γινόταν σε μια φούγκα.
Στην αρχή του κομματιού δεν χρησιμοποιείται η ανιούσα μελωδική αλλά η κατιούσα στα μπάσα στην 1η(σολ' date=' φα φυσικο, μι υφεση,ρε) και 5η βαθμίδα αντιστοιχα
Γενικά πάντος οταν ενα κομματι είναι σε ελλάσονα μπορει καθε στιγμή να χρησιμοποιήσει την φυσική, αρμονική, μελωδική χωρις να κάνουμε κάποια διάκριση για το είδος. Λέμε πχ σε σολ- και τέρμα[/quote']
Συμφωνώ απόλυτα απλά δεν εμβάθυνα γιατί για την κατανόηση του χειρισμού των κλιμάκων και των μετατροπιών στην κλασσική αρμονία θέλει αρκετή γνώση. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι στην αρμονική ελλάσωνα τουλάχιστον ως τα τέλη 19ου αρχές 20ου αιώνα αποφεύγεται δια ροπάλου το τριημιτόνιο... Αν λοιπόν κάποιος θελήσει να προσθέσει μία σολιστική κατέντζα σε κάποια κομμάτι ύφους baroque όπως αυτό (σύγχρονοι μουσικοί είμαστε ότι θέλουμε κάνουμε χεχε) θα πρέπει να αποφύγει το 3ημιτόνιο για να είναι πιο κοντά στο αρχικό ύφος αν και όποτε χρησιμοποιήσει την αρμονική ελλάσωνα
κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- .Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται...
Πέρα απο τις τυχαίες μικρές μετατροπίες η σημαντικότερη είναι αυτή στο Β του θέματος που πηγαίνει στην 5η ελλάσονα. Στην ρε- δηλαδή όπως θα γινόταν σε μια φούγκα.
Στην αρχή του κομματιού δεν χρησιμοποιείται η ανιούσα μελωδική αλλά η κατιούσα στα μπάσα στην 1η(σολ' date=' φα φυσικο, μι υφεση,ρε) και 5η βαθμίδα αντιστοιχα
Γενικά πάντος οταν ενα κομματι είναι σε ελλάσονα μπορει καθε στιγμή να χρησιμοποιήσει την φυσική, αρμονική, μελωδική χωρις να κάνουμε κάποια διάκριση για το είδος. Λέμε πχ σε σολ- και τέρμα[/quote']
Συμφωνώ απόλυτα απλά δεν εμβάθυνα γιατί για την κατανόηση του χειρισμού των κλιμάκων και των μετατροπιών στην κλασσική αρμονία θέλει αρκετή γνώση. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι στην αρμονική ελλάσωνα τουλάχιστον ως τα τέλη 19ου αρχές 20ου αιώνα αποφεύγεται δια ροπάλου το τριημιτόνιο... Αν λοιπόν κάποιος θελήσει να προσθέσει μία σολιστική κατέντζα σε κάποια κομμάτι ύφους baroque όπως αυτό (σύγχρονοι μουσικοί είμαστε ότι θέλουμε κάνουμε χεχε) θα πρέπει να αποφύγει το 3ημιτόνιο για να είναι πιο κοντά στο αρχικό ύφος αν και όποτε χρησιμοποιήσει την αρμονική ελλάσωνα
ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΡΗΓΟΡΑ !!!!! :lol: :lol: :lol: