Uli Jon Roth - sails of charon

rgxinap

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,117
Πόντοι
198
Είναι απίστευτο το ότι ένας ροκ'ν'ρολ κιθαρίστας είχε αυτην την τεχνική εν έτει 1977. Προσπαθώ να βγάλω το σόλο απο το περασμένο ΣΚ (καμια ώρα την ημέρα, βασικά σαν αυτο-ψυχοθεραπεία το βλέπω) και ακόμα έχω δρόμο να φθάσω την ταχύτητα και την άνεση του Uli, ο οποίος έγραψε αυτό το σόλο (και το πολύ ωραίο τραγούδι) στην ηλικία των 23 χρονών. Σε συνέντευξη είχε πει οτι όταν το έγραψε δεν μπορούσε να φανταστεί τον αντίκτυπο, και θεωρούσε οτι π.χ. το Earthquake ήταν πιο εντυπωσιακό.




 
Πρωτα απο ολα του παει γαντι του Σουηδου το κομματι.

Και απο την αλλη ξαναδιαπιστωνει κανεις ποσο δυσαναλογο ειναι το παιξιμο του και οι συθεσεις στα προσωπικα του.

Αν μπορουσε να γραφει τοσο καλα οσο παιζει-εξαιρω,προσωπικη αποψη,τα πρωτα του που ειχαν και καλες συνθεσεις-θα ηταν αλλιως τα πραγματα για τον ιδιο.

 
Και απο την αλλη ξαναδιαπιστωνει κανεις ποσο δυσαναλογο ειναι το παιξιμο του και οι συθεσεις στα προσωπικα του.

Αν μπορουσε να γραφει τοσο καλα οσο παιζει


αυτό δυστυχώς είναι μεγάλη αλήθεια και αφορά 10άδες μουσικούς...

 
Συγγνώμη προκαταβολικά αν φανώ βέβηλος για τους φαν αλλά ένας πολύ μεγάλος αριθμός μπουζουξήδων, τα σόλο αυτά τα παίζει νεράκι.

Ξέρω είναι flaming σαν statement αλλά έπρεπε να το πω. Αν θες speed... μπουζούκι. Είμαστε αξεπέραστοι.

Η περιορισμένη δυναμική περιοχή στο 8χορδο, έχει οδηγήσει εκεί. Το ίδιο και τους shredders.

 
Συγγνώμη προκαταβολικά αν φανώ βέβηλος για τους φαν αλλά ένας πολύ μεγάλος αριθμός μπουζουξήδων, τα σόλο αυτά τα παίζει νεράκι.

Ξέρω είναι flaming σαν statement αλλά έπρεπε να το πω. Αν θες speed... μπουζούκι. Είμαστε αξεπέραστοι.

Η περιορισμένη δυναμική περιοχή στο 8χορδο, έχει οδηγήσει εκεί. Το ίδιο και τους shredders.


Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά όλα αυτά είναι ένα άλλο κεφάλαιο -θα έπρεπε σε κάποια φάση να το θίξουμε διεξοδικά (και πιστεύω έχουμε τις διαφωνίες μας σε αυτον τον τομέα) τεσπα- εδω μιλάμε για ροκάδες της 10ετίας του 70.

ο Ritchie είναι πάντα εδώ...

απ τα δυό πάντως διαλέγω χαλαρά Uli


είμαι με τα μοντέρνα στανταρντς ένας μέτριος κιθαρίστας. Με ετούτο παιδεύομαι 1 βδομάδα.

Παράλληλα, δεν υπάρχει σόλο του ρίτσι που να μου πάρει πάνω απο 5 λεπτά να το βγάλω.

Για να λέμε και καμια αλήθεια, έτσι για αλλαγή βρε αδερφέ.

Δεν είδα κανέναν ρίτσι πουθενά σε αυτό το σόλο, και σε καμιά δουλιά του Ουλι μετά και συμπεριλαμβανομένου του "In Trance". Στο "fly to the rainbow" (το 1ο) δεν άκουσα τπτ το ιδιαίτερο , εκεί ίσως να είναι εστω και απο απόσταση πιο κοντά σε αυτα που μπορούσε να παιξει ο ρίτσι.

Επίσης, θα παρακαλούσα να μείνουμε στο κυρίως θέμα. Ευχαριστώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συγγνώμη προκαταβολικά αν φανώ βέβηλος για τους φαν αλλά ένας πολύ μεγάλος αριθμός μπουζουξήδων, τα σόλο αυτά τα παίζει νεράκι.

Ξέρω είναι flaming σαν statement αλλά έπρεπε να το πω. Αν θες speed... μπουζούκι. Είμαστε αξεπέραστοι.

Η περιορισμένη δυναμική περιοχή στο 8χορδο, έχει οδηγήσει εκεί. Το ίδιο και τους shredders.


Ενα στα γρηγορα (οχι και πολυ γρηγορα για να ψιλοκαταλαβαινετε τι παιζω :classic_biggrin: ) και χωρις ζεσταμα...

Προβολή συνημμένου DR0000_00591.mp3

είναι τόσο οικονομική και απλή, απορώ πως το σκέφτηκε ο άνθρωπος, ίσως μελετούσε ανατολικές τεχνικές? Η και φλαμένκο? ή και gypsy τζαζ?

εδω παιγμένο και απο τον μαθητή:


Θυμαμαι σε μια συνεντευξη του να λεει οτι εκεινη την εποχ, αυτη την κλιμακα (νομιζω ειναι η phrygian dominant) την χρησιμοποιουσε στην ροκ μονο ο blackmore και εκεινος. Εκτιμω οτι την ιδεα την πηρε απο τον richie...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
O Roth στην προ internet ήταν ο αγαπημένος κιθαρίστας των κιθαριστών, θυμάμαι αρκετούς νέους κιθαρίστες των 80'ς να τον αναφέρουν στις επιρροές τους στα κιθαροπεριοδικά ενώ το ευρύ κοινό τον αγνοούσε. Μου είχε κινήσει τόσο πολύ τη περιέργεια, μιας και ήμουν ήδη fan των Scorpions της εποχής του, που αγόρασα τα πρώτα τρία albums, πράγμα δύσκολο στις αρχές των 90'ς μιας και ήταν αντιεμπορικά και χωρίς κοινό τότε στην Ελλάδα. Τα έχω ακούσει πολλές φορές αλλά τελικά προτιμώ τις συνθέσεις του με τους Scorpions. Το παίξιμο για μένα έχει λογική μόνο μέσα σε καλή σύνθεση αλλιώς καταντάει ολυμπιακό άθλημα. Γι' αυτό και οι 9/10 shredders των 80'ς μου είναι αδιάφοροι. Όχι ότι η μουσική του Roth έχει σχέση με τη σχολή του Varney αλλά το progressive ύφος (συνήθως) δεν είναι για μένα.

Ο Roth και ο Blackmore είναι μεγάλοι κιθαρίστες γιατί έπαιξαν σε μεγάλες μπάντες, μεγάλους θεωρώ τους Scorprions των 70'ς πριν αρχίσει η γελιοποίηση. Για μένα δε παίζει ρόλο πόσο αργά ή γρήγορα έπαιζαν, αλλά τι έπαιζαν μέσα στο κομμάτι. Τέλος, ο Roth είχε κόλλημα με τον Hendrix και τους ήχους που έβγαλε πρώτος αυτός. Δε ξέρω αν υποσυνείδητα έχει επηρεαστεί απ' τον Blackmore αλλά τον Hendrix τον έχει μελετήσει πάρα πολύ. Όχι μόνο αυτός βέβαια.

*Το Sails of Charon είναι κομματάρα συνθετικά, παικτικά και ηχητικά. Η εκτέλεση (της μπάντας) του Malmsteen δε δίνει κάτι νέο στο κομμάτι. Πρωταθλητής της πολυλογίας ο συγκεκριμένος εδώ και δεκαετίες...ΙΜΟ.

 
@gkourmoul1

Η κλίμακα δεν έχει τπτ το φοβερό. Η τεχνική στην πένα όμως έχει. Αν δοκιμάσεις να το παίξεις, μοιάζει τόσο φυσικό και αβίαστο, και λες πως στον π^%$#τσο δεν το ειχα σκεφτεί.... Βεβαια στην συνέχεια δυσκολεύει και στο αριστερό, τι να πώ έχω μείνει άφωνος! Μιλάμε για 1977!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ενα στα γρηγορα (οχι και πολυ γρηγορα για να ψιλοκαταλαβαινετε τι παιζω :classic_biggrin: ) και χωρις ζεσταμα...

Your browser does not support the HTML5 audio tag.

 
 
 
 
 
 


Προβολή συνημμένου 22140
 Πολυδιάστατος Γεώργιε.... Το σίγουρο είναι ότι δεν θα πεινάσεις!

 
Τέλος, ο Roth είχε κόλλημα με τον Hendrix και τους ήχους που έβγαλε πρώτος αυτός. Δε ξέρω αν υποσυνείδητα έχει επηρεαστεί απ' τον Blackmore αλλά τον Hendrix τον έχει μελετήσει πάρα πολύ. Όχι μόνο αυτός βέβαια.


Μοιράστηκαν την ίδια γυναίκα (ελπίζω όχι ταυτοχρόνως). Επίσης εκτιμούσε τον Χεντριξ και όπως όλος ο κόσμος τότε ξεκίνησε και αυτός με κλάπτον και χέντριξ, η εξέλιξη άρχισε απο το "In Trance". Το σόλο στο In Trance (όπως και όλα τα καλά σόλο μετά απο αυτό) θυμίζει σε κανέναν Κλαπτον ή Χεντριξ ή Μπλάκμορ ?? Δεν το νομίζω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@gkourmoul1

Η κλίμακα δεν έχει τπτ το φοβερό. Η τεχνική στην πένα όμως έχει. Αν δοκιμάσεις να το παίξεις, μοιάζει τόσο φυσικό και αβίαστο, και λες πως στον π^%$#τσο δεν το ειχα σκεφτεί.... Βεβαια στην συνέχεια δυσκολεύει και στο αριστερό, τι να πώ έχω μείνει άφωνος! Μιλάμε για 1977!


Το σιγουρο ειναι το εκανε με χαρακτηριστικη ευκολια με τη στρατ του. Σαν να κανει επιδειξη. Βιρτουοζος στo νεοκλασικο ροκ θεωρειται, παντως.

Και συμφωνω με τον Γιαννη οτι τετοιες τεχνικες για εναν μεσο μπουζουξη ειναι βουτυρο στο ψωμι.

 
Παράλληλα, δεν υπάρχει σόλο του ρίτσι που να μου πάρει πάνω απο 5 λεπτά να το βγάλω.
μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, νταξ' είπαμε να λέμε καμιά μαλ@κία να περνάει η ώρα

Δεν είδα κανέναν ρίτσι πουθενά σε αυτό το σόλο
Gates of Babylon (Γάτες της Βαβυλώνας)

 
Last edited:
μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, νταξ' είπαμε να λέμε καμιά μαλ@κία να περνάει η ώρα

Gates of Babylon (Γάτες της Βαβυλώνας)


Εχεις δίκιο έχει κάτι μακρυνάρια που κρατάνε 10 λεπτά οπότε εκ των πραγμάτων ο μόνος τρόπος να τα μάθω σε 5 είναι να τα παίξω στην διπλή ταχύτητα ?

Εσυ απο χρόνους πως τα πας? π.χ. για το Γατες πόσο θα σου έπαιρνε? Και πόσο για το "Sails of charon"?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εσύ απο την άλλη αν θες καμια βδομάδα να μάθεις το Γάτες οφ μπαμπυλον, τότε να υποθέσω γύρω στον χρόνο για το "Sails of Charon"?? πέφτω μέσα?
Όχι. Δεν μπορώ να παίξω κανένα από τα 2 δυστυχώς, αν και θα ήθελα ?

 
Η περιορισμένη δυναμική περιοχή στο 8χορδο, έχει οδηγήσει εκεί. Το ίδιο και τους shredders.


Δεν πιστευω οτι φταινε οι 8 χορδες του μπουζουκιου και εχει οδηγησει εκει.

Φταιει ο ηχος του που ειναι καθαρος, χωρις sustain και εφε. Το ιδιο συμβαινει και σε αλλα ειδη κιθαρας, εκτος ηλεκτρικης. Δεν υπαρχει gain, αρα οι δυναμικες πρεπει να ερθουν αποκλειστικα με τη χρηση των χεριων. Το δεξι δεν εχει πολλες επιλογες για δυναμικες, ειδικα στο μπουζουκι. Αρα το αριστερο πρεπει να κανει την διαφορα, δηλαδη να "τρεξει".

Και στο μπουζουκι, βεβαιως, ισχυει ο,τι σε ολα τα οργανα. Αυτος που εχει να "πει" κατι, δεν χρειαζεται δαιμονιωδη ταχυτητα για να γινει πιστευτος.

 
2 σχόλια  :

1) ας μην ξεχνάμε και έναν παικταρά ονόματι Eric Johnson, επίσης το 1975 έπαιζε παπάδες με τους electromagnets

2) σχετικά με τον ήχο του Uli σε αυτό το τραγούδι, πως μπορεί να μην έχει θόρυβο απο τους μονοπήνιους? Το ίδιο ισχύει και για τον Ρορυ, πως έπαιζαν με τόσο gain, αλλά με καθόλου θόρυβο? Αν βαλω noise gate, το attack πάει περίπατο.

Επίσης η χρηση του Wah είναι απλά φοβερή, δεν μπορώ με τίποτα με τα πτωχά μου μέσα να πετύχω αυτόν τον ήχο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top