Τροφή για σκέψη

Status
Not open for further replies.
Έχω κακό Ιντερνετ αλλά με κάλυψη ο χταπόδης από πάνω 100%! Πήγα να γράψω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πράγμα!

 
Waterfall-K είπε:
@Trolley, κανεις μεγαλη προσπαθεια να μην καταλαβεις τι λεω αλλα δυσκολο...Ο εν λογω Ιαπωνας δεν ειναι μονο sound designer, εχει συνεργαστει με τις εταιρειες που αναφερθηκαν στην δημιουργια και αναπτυξη των παραπανω hardware & soft synths. Ουτε αυτο τον κανει synth expert φανταζομαι.
Η διαδικασία ανάπτυξης ενός synthesizer, δεν έχει κάποια σχέση με τον προγραμματισμό ήχων  στο ίδιο synthesizer. Το σύνολο των επιστημονικών γνώσεων ή δεξιοτήτων που χρειάζονται για το πρώτο, δεν είναι διόλου αναγκαία για το δεύτερο. Ισχυρίζεσαι λοιπόν ότι ο ιάπων τα έχει όλα αυτά; Και που το ξέρεις; Πάντως, ο ίδιος δεν το λέει ο άνθρωπος, ούτε τα βιογραφικά του το λένε. Απλώς, κατέχει από synth programming και (επειδή είναι δημοσιογράφος που κατάφερε να γίνει γνωστός) θεωρείται πλέον αρκετά ειδικός ώστε να τον απασχολούν σε όλα αυτά που αναφέρεις.  Αν ο LK είχε τελικά πάρει εκείνη τη δουλειά (αν και είναι δικηγόρος) τώρα κάποιοι θα βλέπανε τα βίντεό του και (επειδή είναι παιδαράς, ως γνωστόν) συντομα θα βλέπαμε και Boss patches από τον LK. Απλά πράγματα είναι.

Ισως τον κανει τοτε καλο φουρναρη/πυροσβεστη/χειρουργο/ναυαγοσωστη?
ή Δημοσιογράφο;

Λαθος. Το οτι οι Signature Sound Libraries χρησιμοποιούσαν τα ονοματα μουσικων με τεραστια καριερα δεν σημαινει οτι οι ηχοι τους ηταν απαραιτητα καλυτεροι απο του Χ Ιαπωνα, ουτε βεβαιως οτι οι ηχοι αυτοι ηταν φτιαγμενοι απο τους συγκεκριμενους μουσικους. Ξερεις, εκτος ολιγων εξαιρεσεων, ολοι αυτοι οι διασημοι μουσικοι δεν ασχολουνται με sound design, εχουν αλλους γι αυτη τη δουλεια. Ουτε τον χρονο εχουν, ουτε την ορεξη, και πολλες φορες ουτε την γνωση εχουν να το κανουν.
Και που έγραψα εγώ ότι οι επώνυμοι προγραμμάτιζαν τους ήχους μόνοι τους; (hint : πουθενά δεν το έγραψα). Έγραψα, ότι η υπογραφή τους είχε μαρκετινίστικη αξία και ναι - να είσαι απόλυτα βέβαιος - είναι πολύ πιο ακριβή (από την υπογραφή του ιάπωνα) η υπογραφή του Nile Rodgers π.χ. Εκεί πάει και το "ότι πληρώνεις, παίρνεις".. στην μαρκετινίστικη αξία, όχι στην ποιότητα των ήχων.

Το "οτι πληρωνεις παιρνεις" λοιπον ειναι πιθανοτερο να ισχυει για τις sound libraries καποιων Ιαπωνων...δημοσιογραφων :P και οχι καποιων διασημων μουσικων.
Και κάτι ακόμη που παραγνωρίζεις (εκτός αν δεν το ξέρεις) : η φυσική θέση για έναν αποδεδειγμένα ικανό και καταξιωμένο synth programmer είναι δίπλα σε έναν μουσικό, όσο γίνεται περισσότερο πλούσιο και επίσης καταξιωμένο. ΕΚΕΙ καταλήγουν αυτοί οι άνθρωποι, όχι να κάνουν reviews με ηχειάκια των 2 ιντσών στο YouTube. Καταλήγουν ΕΚΕΙ, διότι ΕΚΕΙ είναι το χρήμα και ΕΚΕΙ υπάρχει πρόβλημα έλλειψης ικανού προσωπικού.

Κάθε επάγγελμα έχει το φυσικό του χώρο. Ο ιάπων ΕΙΝΑΙ δημοσιογράφος και ο φυσικός του χώρος είναι το YouTube. Δεν υπάρχει τίποτε παράξενο, απλά είσαι επίμων guy. :)

 
theoctapus είπε:
Πως μπορείς να το ξέρεις αυτό; Έχεις αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports της εταιρίας;
Θα επρεπε? Δε μου λετε, εχετε ορεξη να μιλησουμε σοβαρα ή απλα να γραψετε κατι για να περασει το μεσημερι? Τι "αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports" μας τσαμπουνας ωρε Theoctapus? Που ζεις? Δεν ξερεις γιατι εχουν παει ολοι στην Κινα και κανουν εκει παραγωγη? Δεν ξερεις οτι τα κοστη εκει ειναι κατω του μισου? Θες..."αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports" καποιας εταιρειας για να μαθεις τι γινεται στην Κινα? Θα μας τρελανετε μεσημεριατικα? Ετσι που το πατε σε λιγο θα μας πειτε οτι μπαινουν και μεσα οταν παραγουν προιοντα στην Κινα. Να μεταφερουν τα εργοστασια τοτε στη...Σουηδια.

Και που έγραψα εγώ ότι οι επώνυμοι προγραμμάτιζαν τους ήχους μόνοι τους; (hint : πουθενά δεν το έγραψα). Έγραψα, ότι η υπογραφή τους είχε μαρκετινίστικη αξία
Δηλαδη εσυ οταν βλεπεις μια sound library με το ονομα του, πχ, J.M. Jαrre πανω, την αγοραζεις γιατι σου κανει κλικ το ονομα, ενω ξερεις οτι οι ηχοι ειναι φτιαγμενοι απο 5 ασχετους. Μαλιστα. Εγω δεν γουσταρω τον Jarre, περιμενω να βγουν sound libraries με το ονομα του Jack Nicholson, του Γιωργου Καραγκουνη και της Scarlett Johansson. ;D

Τα υπολοιπα περι "δημοσιογραφου" τα αφηνω ασχολιαστα, δεν εχει νοημα πλεον. Ο τυπος ειναι αυτος που ειναι, εσυ παλι μπορεις να πιστευεις γι αυτον οτι θελεις. Δημοσιογραφος? Δημοσιογραφος. Μεσιτης? Μεσιτης. Εφοριακος? Γιατι οχι...

 
Nikolas είπε:
Έχω κακό Ιντερνετ αλλά με κάλυψη ο χταπόδης από πάνω 100%! Πήγα να γράψω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πράγμα!
Έκανα μια μικρή προσθήκη για να μην είναι ακριβώς το ίδιο ;D

 
Waterfall-K είπε:
Θα επρεπε? Δε μου λετε, εχετε ορεξη να μιλησουμε σοβαρα ή απλα να γραψετε κατι για να περασει το μεσημερι? Τι "αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports" μας τσαμπουνας ωρε Theoctapus? Που ζεις? Δεν ξερεις γιατι εχουν παει ολοι στην Κινα και κανουν εκει παραγωγη? Δεν ξερεις οτι τα κοστη εκει ειναι κατω του μισου? Θες..."αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports" καποιας εταιρειας για να μαθεις τι γινεται στην Κινα? Θα μας τρελανετε μεσημεριατικα? Ετσι που το πατε σε λιγο θα μας πειτε οτι μπαινουν και μεσα οταν παραγουν προιοντα στην Κινα. Να μεταφερουν τα εργοστασια τοτε στη...Σουηδια.
Δεν με κατάλαβες. Δεν σου λέω ότι χρεάζεσαι αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports για να ξέρεις ότι η παραγωγή στην Κίνα είναι φθηνότερη απ' ότι στα περισσότερα μέρη του δυτικού κόσμου. Αυτό που σου λέω είναι ότι πρέπει να έχεις αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports για να ξέρεις ΠΟΣΟ φθηνότερη. Μην ξεχνάς ότι σχολίασα το "εχοντας ομως το 1/3 του κοστους". Μην διαβάζεις επιλεκτικά.

Και on that note θα σε παρακαλούσα όταν συνομιλούμε να μιλάς λίγο πιο κόσμια. Δεν πήγαμε μαζί φαντάροι, ούτε είμαστε κολλητάρια και σίγουρα δεν ανέχομαι εξυπνακίστικες συμπεριφορές. Συνεννοηθήκαμε; Κάνε μια προσπάθεια σε παρακαλώ.

 
Waterfall-K είπε:
Δηλαδη εσυ οταν βλεπεις μια sound library με το ονομα του, πχ, J.M. Jαrre πανω, την αγοραζεις γιατι σου κανει κλικ το ονομα, ενω ξερεις οτι οι ηχοι ειναι φτιαγμενοι απο 5 ασχετους. Μαλιστα.
Εσύ λοιπόν, ισχυρίζεσαι ότι ο J.M. Jαrre μπορεί να υπογράψει μία sound library που ΔΕΝ έχει περάσει από το δικό του "ποιοτικό" έλεγχο και την έχουν φτιάξει 5 άσχετοι. Μάλιστα

 
Μαλιστα  8)

Ας μαθουμε για αρχη τι ειναι synhtesizer και τι workstation και μετα τα υπολοιπα θα τα βρουμε στην πορεια εχουμε δρομο ακομα  ;D ;D ;D ;D

 
marathon είπε:
Εσύ λοιπόν, ισχυρίζεσαι ότι ο J.M. Jαrre μπορεί να υπογράψει μία sound library που ΔΕΝ έχει περάσει από το δικό του "ποιοτικό" έλεγχο και την έχουν φτιάξει 5 άσχετοι. Μάλιστα
Παραδειγμα εφερα τον Jarre. Δεν ξερω τι ποιοτικο ελεγχο περναει, αν περναει και απο ποιον, εμενα με ενδιαφερει οταν γραφει πανω "J.M Jarre Library" να ειναι φτιαγμενη απο τον ιδιο, οχι να ειναι "ποιοτικα ελεγμενη" απο τον ιδιο και αλλες μαρκετινιστικες μπουρδες.
@Τheoctapus, μια χαρα κοσμια μιλαω. Το αν ανεχεσαι "εξυπνακιστηκες συμπεριφορες" να το πεις αλλου, δεν με αφορα. And on that note (που λενε και στο χωριο μου διπλα στο Λονδινο) προσωπικα δεν ανεχομαι "δασκαλιστικου τυπου συμπεριφορές" και υφακι.

Συνεννοηθηκαμε? Νομιζω ναι. Τι διαολο? Ενηλικες ειμαστε. 8)

Ας αραξουμε λοιπον τωρα να πιουμε κανα καφε, η συζητηση εχει φυγει ως συνηθως εκτος του αρχικου θεματος και μεις αναλυουμε την επαγγελματικη ζωη του γνωστου Ιαπωνα.

Ας μαθουμε για αρχη τι ειναι synhtesizer και τι workstation και μετα τα υπολοιπα
Η καλυτερη προταση ως τωρα...
 
Waterfall-K είπε:
Παραδειγμα εφερα τον Jarre. Δεν ξερω τι ποιοτικο ελεγχο περναει, αν περναει και απο ποιον, εμενα με ενδιαφερει οταν γραφει πανω "J.M Jarre Library" να ειναι φτιαγμενη απο τον ιδιο, οχι να ειναι "ποιοτικα ελεγμενη" απο τον ιδιο και αλλες μαρκετινιστικες μπουρδες.
για αφελή δεν σε έχω....

αυτή δηλ που έχει το όνομά του....την έχει φτάξει ο ίδιος? ;D

Jeff_Beck_EnmoreTheatre.jpg


...και εγώ παράδειγμα φέρνω

 
Waterfall-K είπε:
Και επειδη συνεχιζεις και παραμενεις αδιαβαστος και αναμασας την καραμελα του Venom, την επομενη φορα που θα το αναφερεις υποτιμητικα, θα σου πεταξω ενα Venom vs Voyager συγκριτικο που θα γελασουν και οι πετρες του ΝΟΙΖ.
Γελάνε ήδη οι ιεροί βράχοι της ακρόπολης, το ακούσαμε κι αυτό, venom vs voyager.

Σου είχε παραθέσει ένα pdf ο Ourdarkness κάποτε, αλλά έκανες τον Katsunori.

Τέλος επειδή είναι χάσιμο χρόνου να ασχολείται κανείς μαζί σου ο ΗΧΟΣ δεν είναι αφηρημένη έννοια όπως λές, αφηρημένος είσαι μάλλον εσύ.

Και βεβαίως ο ΗΧΟΣ δεν είναι μόνο specs και τεχνολογία, βρες να ακούσεις κανένα συνθετητή από την δεκαετία του 80 και κατόπιν σύγκρινε τον με τις πορδές που ακούς από το venom.

 
Waterfall-K είπε:
Το αν ανεχεσαι "εξυπνακιστηκες συμπεριφορες" να το πεις αλλου, δεν με αφορα.
Έλα όμως που σε αφορά.

Τέλοσπάντων, νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι όσο και να χτυπάμε τον κώλο μας δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσο κοστίζει ένα προιόν σε έναν βιομήχανο και τι περιθώριο κέρδους έχει. Φυσικά μπορεί να έχει τεράστιο αλλά είναι δικαίωμά του.

Η κουβέντα έχει γίνει άπειρες φορές. Αν θέλει κάποιος να κάνει την δουλειά του με behringer ας την κάνει, μην μας το παίζει έξυπνος μετά ότι δήθεν έχει το ίδιο και καλύτερο προιόν και έχει δώσει κλάσμα των χρημάτων. Έλεος πια, δεν είναι όλα μαύρα/άσπρα. Προφανώς υπάρχουν περιπτώσεις που το "ότι πληρώνεις παίρνεις" δεν ισχύει και προφανώς υπάρχουν άλλες που ισχύει*. Ποιό είναι συνολικά πιο συχνό δεν είναι εφικτό να το μάθουμε ποτέ. Όλοι όμως έχουμε κάποια εμπειρία, καταναλωτικά όντα είμαστε όλοι και είτε μας αρέσει είτε όχι η καλύτερη ποιότητα και η περισσότερη δουλειά στοιχίζει περισσότερο.

Κι όλ' αυτά γιατί τα Moog είναι ακριβά. Χεστήκαμε που είναι ακριβά. Αποτελούν το 10-10% της παγκόσμιας αγοράς, πως στα κομμάτια έχουν καταφέρει να χαρακτηρίζουν το σύνολό της είναι μυστήριο.

*υποψιάζομαι ότι κανείς σ' αυτή την συζήτηση δεν ψωνίζει παντελόνια απ' την λαική. 

 
Ωραιο παραδειγμα ωρε Marathon, οχι, πραγματικα ωραιο και μες το κλιμα... ;D

nektarios είπε:
Και βεβαίως ο ΗΧΟΣ δεν είναι μόνο specs και τεχνολογία, βρες να ακούσεις κανένα συνθετητή από την δεκαετία του 80 και κατόπιν σύγκρινε τον με τις πορδές που ακούς από το venom.
Να σου πω εδω οτι παιζω με "συνθετητες" (sic) απο τα μεσα της δεκαετιας του 80, οταν εσυ μαλλον δεν ειχες καν γεννηθει. Να σου πω επισης οτι στο σπιτι μου υπαρχουν ακομα τρεις "συνθετητες" (sic again) των 80s, ενας εκ των οποιων ειναι ακριβως στα 40cm αποσταση απο την δεξια μου πλευρα. Το ονομα αυτου: Yamaha SY77.
Ελα, τσιμπα μια φωτο να δεις κι εσυ επιτελους ενα σοβαρο synth. :-*

image.png
(πσσστ! Το μεσαιο στα δεξια ειναι....
whisper.gif
)





Προφανώς υπάρχουν περιπτώσεις που το "ότι πληρώνεις παίρνεις" δεν ισχύει και προφανώς υπάρχουν άλλες που ισχύει*. Ποιό είναι συνολικά πιο συχνό δεν είναι εφικτό να το μάθουμε ποτέ.
H 20χρονη εμπειρια μου στο γενικο εμποριο μου εχει δειξει οτι το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ειναι ενα μοτο που τις περισσοτερες φορες δεν ισχυει. Αυτα στα λεω τωρα γιατι μιλαμε μεσω νετ και δεν με ξερεις και δεν σε ξερω, αν αυριο ερθεις στο μαγαζι μου θα σου πω το αναποδο φυσικα. Οπως και καθε εμπορος εξαλλου.
Τεσπα...

Γελάνε ήδη οι ιεροί βράχοι της ακρόπολης, το ακούσαμε κι αυτό, venom vs voyager.
Επανερχομαι στον φιλο μου τον Νεκταριο. Βλεπω επιμενει να γραφει ασυναρτησιες. Δυστυχως ειναι τσεκαρισμενο οτι δεν φταιει η ζεστη, τα ιδια ελεγε και τον χειμωνα. :(

Ελα Νεκταριε, παρε το παρακατω αφιερωμενο ε-ξαι-ρε-τι-κα, και μεγεια το κουρεμα αγορι μου...
laugh4.gif


Moog Voyager vs M-Audio Venom





Voyager



* 3 Oscillators (4 waves)

* FM, Sync

* White/Pink Noise

* 2 ADSR Envelope Generators (Amp/Filter)

* 1+1 LFO (with Triangle, Square, Sample & Hold)

* 2 Filters (1-4 Pole / dual LP in parallel mode or HP/LP in series mode)

* 2 Slots Modulation Matrix

* 1-voice Polyphony

Venom



* 3 Oscillators (94 waves)


* FM, Sync, Pulse-Width Modulation, Ring Modulation



* 3 AHDSR Envelope Generators
(Amp/Filter/Freely Assignable)


* 3 LFO
(with Sine, Sine+, Triangle, Saw, Square, Sample & Hold, Linear Sample & Hold, Logarithmic Sample & Hold, Logarithmic Square, Exponential Square, Logarithmic Up Saw, Exponential Up Saw)


* 1 Multimode Filter
(2-Pole LP, 2-Pole BP, 2-Pole HP, 4-Pole LP, 4-Pole BP, 4-Pole HP)


* 16 Slots Modulation Matrix



* 12-voice Polyphony



* 4 Parts Multitimbral



* Poly & Mono mode



* Unison mode
(up to 12 voices)


* 4 Arpeggiators with tap tempo



* Effects
(EQ Bandpass, Compressor, Auto Wah, Distortion, Reducer, Reverb, Delay, Flanger, Chorus, Phaser, Master EQ)


* Built-in USB Audio/MIDI interface



* Mic/AUX/Instrument inputs
(incoming audio can be modified by the Filter, Amp and Effects)

Voyager: €3400

Venom: €200                   
mock.gif


Αυτα για να μαθαινουν οι νεοι και να μη παραμυθιαζονται απο διαφορους Νεκταριους. Οσο για τον ηχο, ενταξει, δεν ειμαι και τοσο σαδιστης, δεν ποσταρω λοιπον καποιο βιντεο, οποιος ενδιαφερεται για παραπανω γελιο το YouTube ειναι ανοιχτο ολο το 24ωρο... ;D

 
Waterfall-K είπε:
Ωραιο παραδειγμα ωρε Marathon, οχι, πραγματικα ωραιο και μες το κλιμα... ;D
είναι τοοοόσο τραβηγμένο, όσο και τα δικά σου ;D

 
Waterfall-K είπε:
H 20χρονη εμπειρια μου στο γενικο εμποριο μου εχει δειξει οτι το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ειναι ενα μοτο που τις περισσοτερες φορες δεν ισχυει. Αυτα στα λεω τωρα γιατι μιλαμε μεσω νετ και δεν με ξερεις και δεν σε ξερω, αν αυριο ερθεις στο μαγαζι μου θα σου πω το αναποδο φυσικα. Οπως και καθε εμπορος εξαλλου.
Αφήνεις πάντως διάπλατη τη πιθανότητα να είσαι έμπορος από εκείνους που πουλάνε ρολόγια SFIKO και ΟΜ3GA ή τηλεοράσεις FILIPS και να μας τα λες όλα αυτά για να δημιουργήσεις buzz, ώστε να συνεχίσεις να πουλάς παλιατζούρα σα να είναι κάτι χρήσιμο.

Θα κάνω πάντως το εξής: θα στείλω mail στον ιάπωνα (ναι, μα τον Κουροσάβα) και θα τον ρωτήσω αν θεωρεί τον εαυτό του δημοσιογράφο. Συνεχίζουμε τη συζήτηση όταν απαντήσει.

 
Φιλτρο και του moog, φιλτρο και του venom ;D

Εγω παντως ακολουθησα τη συμβουλη και ψαχνω χρηση του venom on stage...ακομα να βρω καποιον σοβαρο :(

 
trolley είπε:
Θα κάνω πάντως το εξής: θα στείλω mail στον ιάπωνα (ναι, μα τον Κουροσάβα) και θα τον ρωτήσω αν θεωρεί τον εαυτό του δημοσιογράφο. Συνεχίζουμε τη συζήτηση όταν απαντήσει.
...και εάν δεν ξέρει αγγλικά? ;D

 
trolley είπε:
Αφήνεις πάντως διάπλατη τη πιθανότητα να είσαι έμπορος από εκείνους που πουλάνε ρολόγια SFIKO και ΟΜ3GA ή τηλεοράσεις FILIPS και να μας τα λες όλα αυτά για να δημιουργήσεις buzz, ώστε να συνεχίσεις να πουλάς παλιατζούρα σα να είναι κάτι χρήσιμο.
Να'σαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλοι εμποροι (οχι εγω παντως) που θα σου πουν "οτι πληρωσεις παιρνεις φιλε μου, SFIKO ειν'αυτο...." ;D

Το κακο ειναι οτι υπαρχουν ακομα πιο πολλοι πελατες που θα το χαψουν.

Θα κάνω πάντως το εξής: θα στείλω mail στον ιάπωνα (ναι, μα τον Κουροσάβα) και θα τον ρωτήσω αν θεωρεί τον εαυτό του δημοσιογράφο. Συνεχίζουμε τη συζήτηση όταν απαντήσει.
Να τον ρωτησεις την ακριβη σχεση του με τα Yamaha/Korg/Arturia synths.

Φιλτρο και του moog, φιλτρο και του venom ;D
Kαλη προσπαθεια, αλλα καταλαβαινεις κι εσυ οτι δεν το σωνεις. Τι να σωθει εξαλλου? Εδω μιλαμε για κατακλυσμο... ;D
 
marathon είπε:
...και εάν δεν ξέρει αγγλικά? ;D
τοτε να συννενοηθουνε με μουσικη, σαν τις Στενες Επαφές Τρίτου Τύπου.

 
Λοιπόν του το έστειλα. Έγραψα τα εξής:

"Hello. I am an amateur musician from Greece and i am having a dispute with a friend of mine, about you and your role in the music business. I claim that you are functioning as a modern-day journalist providing reviews and some insight on synthesizers, he insists that this is not the proper way to think about you. Trivial as it may seem, we would really like your response on that. We admire what you do, only for different reasons and your view on the matter would greatly help us. Kind Regards."

Ας περιμένουμε λοιπόν.

Υ.Γ. Ρε, πλάκα σου κάνω με τα SFIKO, χαλάρωσε τρελλαμένε.

 
Tι είναι αυτό ?   :o :o :o

Ρε σε σηκώσαμε από το youtube για να μας παραθέσεις τα specs ?

ΡΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΕΙΠΑΜΕ !!!!! - ΟΧΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗ SPECS !!!!

Και τι αποδεικνύει τώρα αυτό ? Ειλικρινά τώρα χωρίς πλάκα.

ΡΕΕΕΕ  ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΙΑ , ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ !!!!

200 ευρώ πήγε το venom, ακρίβυνε, το είχα αφήσει 190.

Waterfall πραγματικά με έκανες και γέλασα, χαλάλι σου.

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top