Η διαδικασία ανάπτυξης ενός synthesizer, δεν έχει κάποια σχέση με τον προγραμματισμό ήχων στο ίδιο synthesizer. Το σύνολο των επιστημονικών γνώσεων ή δεξιοτήτων που χρειάζονται για το πρώτο, δεν είναι διόλου αναγκαία για το δεύτερο. Ισχυρίζεσαι λοιπόν ότι ο ιάπων τα έχει όλα αυτά; Και που το ξέρεις; Πάντως, ο ίδιος δεν το λέει ο άνθρωπος, ούτε τα βιογραφικά του το λένε. Απλώς, κατέχει από synth programming και (επειδή είναι δημοσιογράφος που κατάφερε να γίνει γνωστός) θεωρείται πλέον αρκετά ειδικός ώστε να τον απασχολούν σε όλα αυτά που αναφέρεις. Αν ο LK είχε τελικά πάρει εκείνη τη δουλειά (αν και είναι δικηγόρος) τώρα κάποιοι θα βλέπανε τα βίντεό του και (επειδή είναι παιδαράς, ως γνωστόν) συντομα θα βλέπαμε και Boss patches από τον LK. Απλά πράγματα είναι.Waterfall-K είπε:@Trolley, κανεις μεγαλη προσπαθεια να μην καταλαβεις τι λεω αλλα δυσκολο...Ο εν λογω Ιαπωνας δεν ειναι μονο sound designer, εχει συνεργαστει με τις εταιρειες που αναφερθηκαν στην δημιουργια και αναπτυξη των παραπανω hardware & soft synths. Ουτε αυτο τον κανει synth expert φανταζομαι.
ή Δημοσιογράφο;Ισως τον κανει τοτε καλο φουρναρη/πυροσβεστη/χειρουργο/ναυαγοσωστη?
Και που έγραψα εγώ ότι οι επώνυμοι προγραμμάτιζαν τους ήχους μόνοι τους; (hint : πουθενά δεν το έγραψα). Έγραψα, ότι η υπογραφή τους είχε μαρκετινίστικη αξία και ναι - να είσαι απόλυτα βέβαιος - είναι πολύ πιο ακριβή (από την υπογραφή του ιάπωνα) η υπογραφή του Nile Rodgers π.χ. Εκεί πάει και το "ότι πληρώνεις, παίρνεις".. στην μαρκετινίστικη αξία, όχι στην ποιότητα των ήχων.Λαθος. Το οτι οι Signature Sound Libraries χρησιμοποιούσαν τα ονοματα μουσικων με τεραστια καριερα δεν σημαινει οτι οι ηχοι τους ηταν απαραιτητα καλυτεροι απο του Χ Ιαπωνα, ουτε βεβαιως οτι οι ηχοι αυτοι ηταν φτιαγμενοι απο τους συγκεκριμενους μουσικους. Ξερεις, εκτος ολιγων εξαιρεσεων, ολοι αυτοι οι διασημοι μουσικοι δεν ασχολουνται με sound design, εχουν αλλους γι αυτη τη δουλεια. Ουτε τον χρονο εχουν, ουτε την ορεξη, και πολλες φορες ουτε την γνωση εχουν να το κανουν.
Και κάτι ακόμη που παραγνωρίζεις (εκτός αν δεν το ξέρεις) : η φυσική θέση για έναν αποδεδειγμένα ικανό και καταξιωμένο synth programmer είναι δίπλα σε έναν μουσικό, όσο γίνεται περισσότερο πλούσιο και επίσης καταξιωμένο. ΕΚΕΙ καταλήγουν αυτοί οι άνθρωποι, όχι να κάνουν reviews με ηχειάκια των 2 ιντσών στο YouTube. Καταλήγουν ΕΚΕΙ, διότι ΕΚΕΙ είναι το χρήμα και ΕΚΕΙ υπάρχει πρόβλημα έλλειψης ικανού προσωπικού.Το "οτι πληρωνεις παιρνεις" λοιπον ειναι πιθανοτερο να ισχυει για τις sound libraries καποιων Ιαπωνων...δημοσιογραφωνκαι οχι καποιων διασημων μουσικων.
Θα επρεπε? Δε μου λετε, εχετε ορεξη να μιλησουμε σοβαρα ή απλα να γραψετε κατι για να περασει το μεσημερι? Τι "αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports" μας τσαμπουνας ωρε Theoctapus? Που ζεις? Δεν ξερεις γιατι εχουν παει ολοι στην Κινα και κανουν εκει παραγωγη? Δεν ξερεις οτι τα κοστη εκει ειναι κατω του μισου? Θες..."αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports" καποιας εταιρειας για να μαθεις τι γινεται στην Κινα? Θα μας τρελανετε μεσημεριατικα? Ετσι που το πατε σε λιγο θα μας πειτε οτι μπαινουν και μεσα οταν παραγουν προιοντα στην Κινα. Να μεταφερουν τα εργοστασια τοτε στη...Σουηδια.theoctapus είπε:Πως μπορείς να το ξέρεις αυτό; Έχεις αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports της εταιρίας;
Δηλαδη εσυ οταν βλεπεις μια sound library με το ονομα του, πχ, J.M. Jαrre πανω, την αγοραζεις γιατι σου κανει κλικ το ονομα, ενω ξερεις οτι οι ηχοι ειναι φτιαγμενοι απο 5 ασχετους. Μαλιστα. Εγω δεν γουσταρω τον Jarre, περιμενω να βγουν sound libraries με το ονομα του Jack Nicholson, του Γιωργου Καραγκουνη και της Scarlett Johansson. ;DΚαι που έγραψα εγώ ότι οι επώνυμοι προγραμμάτιζαν τους ήχους μόνοι τους; (hint : πουθενά δεν το έγραψα). Έγραψα, ότι η υπογραφή τους είχε μαρκετινίστικη αξία
Έκανα μια μικρή προσθήκη για να μην είναι ακριβώς το ίδιο ;DNikolas είπε:Έχω κακό Ιντερνετ αλλά με κάλυψη ο χταπόδης από πάνω 100%! Πήγα να γράψω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πράγμα!
Δεν με κατάλαβες. Δεν σου λέω ότι χρεάζεσαι αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports για να ξέρεις ότι η παραγωγή στην Κίνα είναι φθηνότερη απ' ότι στα περισσότερα μέρη του δυτικού κόσμου. Αυτό που σου λέω είναι ότι πρέπει να έχεις αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports για να ξέρεις ΠΟΣΟ φθηνότερη. Μην ξεχνάς ότι σχολίασα το "εχοντας ομως το 1/3 του κοστους". Μην διαβάζεις επιλεκτικά.Waterfall-K είπε:Θα επρεπε? Δε μου λετε, εχετε ορεξη να μιλησουμε σοβαρα ή απλα να γραψετε κατι για να περασει το μεσημερι? Τι "αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports" μας τσαμπουνας ωρε Theoctapus? Που ζεις? Δεν ξερεις γιατι εχουν παει ολοι στην Κινα και κανουν εκει παραγωγη? Δεν ξερεις οτι τα κοστη εκει ειναι κατω του μισου? Θες..."αναλυτικούς ισολογισμούς και cost analysis reports" καποιας εταιρειας για να μαθεις τι γινεται στην Κινα? Θα μας τρελανετε μεσημεριατικα? Ετσι που το πατε σε λιγο θα μας πειτε οτι μπαινουν και μεσα οταν παραγουν προιοντα στην Κινα. Να μεταφερουν τα εργοστασια τοτε στη...Σουηδια.
Εσύ λοιπόν, ισχυρίζεσαι ότι ο J.M. Jαrre μπορεί να υπογράψει μία sound library που ΔΕΝ έχει περάσει από το δικό του "ποιοτικό" έλεγχο και την έχουν φτιάξει 5 άσχετοι. ΜάλισταWaterfall-K είπε:Δηλαδη εσυ οταν βλεπεις μια sound library με το ονομα του, πχ, J.M. Jαrre πανω, την αγοραζεις γιατι σου κανει κλικ το ονομα, ενω ξερεις οτι οι ηχοι ειναι φτιαγμενοι απο 5 ασχετους. Μαλιστα.
Παραδειγμα εφερα τον Jarre. Δεν ξερω τι ποιοτικο ελεγχο περναει, αν περναει και απο ποιον, εμενα με ενδιαφερει οταν γραφει πανω "J.M Jarre Library" να ειναι φτιαγμενη απο τον ιδιο, οχι να ειναι "ποιοτικα ελεγμενη" απο τον ιδιο και αλλες μαρκετινιστικες μπουρδες.marathon είπε:Εσύ λοιπόν, ισχυρίζεσαι ότι ο J.M. Jαrre μπορεί να υπογράψει μία sound library που ΔΕΝ έχει περάσει από το δικό του "ποιοτικό" έλεγχο και την έχουν φτιάξει 5 άσχετοι. Μάλιστα
Η καλυτερη προταση ως τωρα...Ας μαθουμε για αρχη τι ειναι synhtesizer και τι workstation και μετα τα υπολοιπα
για αφελή δεν σε έχω....Waterfall-K είπε:Παραδειγμα εφερα τον Jarre. Δεν ξερω τι ποιοτικο ελεγχο περναει, αν περναει και απο ποιον, εμενα με ενδιαφερει οταν γραφει πανω "J.M Jarre Library" να ειναι φτιαγμενη απο τον ιδιο, οχι να ειναι "ποιοτικα ελεγμενη" απο τον ιδιο και αλλες μαρκετινιστικες μπουρδες.
Γελάνε ήδη οι ιεροί βράχοι της ακρόπολης, το ακούσαμε κι αυτό, venom vs voyager.Waterfall-K είπε:Και επειδη συνεχιζεις και παραμενεις αδιαβαστος και αναμασας την καραμελα του Venom, την επομενη φορα που θα το αναφερεις υποτιμητικα, θα σου πεταξω ενα Venom vs Voyager συγκριτικο που θα γελασουν και οι πετρες του ΝΟΙΖ.
Έλα όμως που σε αφορά.Waterfall-K είπε:Το αν ανεχεσαι "εξυπνακιστηκες συμπεριφορες" να το πεις αλλου, δεν με αφορα.
Να σου πω εδω οτι παιζω με "συνθετητες" (sic) απο τα μεσα της δεκαετιας του 80, οταν εσυ μαλλον δεν ειχες καν γεννηθει. Να σου πω επισης οτι στο σπιτι μου υπαρχουν ακομα τρεις "συνθετητες" (sic again) των 80s, ενας εκ των οποιων ειναι ακριβως στα 40cm αποσταση απο την δεξια μου πλευρα. Το ονομα αυτου: Yamaha SY77.nektarios είπε:Και βεβαίως ο ΗΧΟΣ δεν είναι μόνο specs και τεχνολογία, βρες να ακούσεις κανένα συνθετητή από την δεκαετία του 80 και κατόπιν σύγκρινε τον με τις πορδές που ακούς από το venom.
H 20χρονη εμπειρια μου στο γενικο εμποριο μου εχει δειξει οτι το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ειναι ενα μοτο που τις περισσοτερες φορες δεν ισχυει. Αυτα στα λεω τωρα γιατι μιλαμε μεσω νετ και δεν με ξερεις και δεν σε ξερω, αν αυριο ερθεις στο μαγαζι μου θα σου πω το αναποδο φυσικα. Οπως και καθε εμπορος εξαλλου.Προφανώς υπάρχουν περιπτώσεις που το "ότι πληρώνεις παίρνεις" δεν ισχύει και προφανώς υπάρχουν άλλες που ισχύει*. Ποιό είναι συνολικά πιο συχνό δεν είναι εφικτό να το μάθουμε ποτέ.
Επανερχομαι στον φιλο μου τον Νεκταριο. Βλεπω επιμενει να γραφει ασυναρτησιες. Δυστυχως ειναι τσεκαρισμενο οτι δεν φταιει η ζεστη, τα ιδια ελεγε και τον χειμωνα.Γελάνε ήδη οι ιεροί βράχοι της ακρόπολης, το ακούσαμε κι αυτό, venom vs voyager.
είναι τοοοόσο τραβηγμένο, όσο και τα δικά σου ;DWaterfall-K είπε:Ωραιο παραδειγμα ωρε Marathon, οχι, πραγματικα ωραιο και μες το κλιμα... ;D
Αφήνεις πάντως διάπλατη τη πιθανότητα να είσαι έμπορος από εκείνους που πουλάνε ρολόγια SFIKO και ΟΜ3GA ή τηλεοράσεις FILIPS και να μας τα λες όλα αυτά για να δημιουργήσεις buzz, ώστε να συνεχίσεις να πουλάς παλιατζούρα σα να είναι κάτι χρήσιμο.Waterfall-K είπε:H 20χρονη εμπειρια μου στο γενικο εμποριο μου εχει δειξει οτι το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ειναι ενα μοτο που τις περισσοτερες φορες δεν ισχυει. Αυτα στα λεω τωρα γιατι μιλαμε μεσω νετ και δεν με ξερεις και δεν σε ξερω, αν αυριο ερθεις στο μαγαζι μου θα σου πω το αναποδο φυσικα. Οπως και καθε εμπορος εξαλλου.
...και εάν δεν ξέρει αγγλικά? ;Dtrolley είπε:Θα κάνω πάντως το εξής: θα στείλω mail στον ιάπωνα (ναι, μα τον Κουροσάβα) και θα τον ρωτήσω αν θεωρεί τον εαυτό του δημοσιογράφο. Συνεχίζουμε τη συζήτηση όταν απαντήσει.
Να'σαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλοι εμποροι (οχι εγω παντως) που θα σου πουν "οτι πληρωσεις παιρνεις φιλε μου, SFIKO ειν'αυτο...." ;Dtrolley είπε:Αφήνεις πάντως διάπλατη τη πιθανότητα να είσαι έμπορος από εκείνους που πουλάνε ρολόγια SFIKO και ΟΜ3GA ή τηλεοράσεις FILIPS και να μας τα λες όλα αυτά για να δημιουργήσεις buzz, ώστε να συνεχίσεις να πουλάς παλιατζούρα σα να είναι κάτι χρήσιμο.
Να τον ρωτησεις την ακριβη σχεση του με τα Yamaha/Korg/Arturia synths.Θα κάνω πάντως το εξής: θα στείλω mail στον ιάπωνα (ναι, μα τον Κουροσάβα) και θα τον ρωτήσω αν θεωρεί τον εαυτό του δημοσιογράφο. Συνεχίζουμε τη συζήτηση όταν απαντήσει.
Kαλη προσπαθεια, αλλα καταλαβαινεις κι εσυ οτι δεν το σωνεις. Τι να σωθει εξαλλου? Εδω μιλαμε για κατακλυσμο... ;DΦιλτρο και του moog, φιλτρο και του venom ;D
τοτε να συννενοηθουνε με μουσικη, σαν τις Στενες Επαφές Τρίτου Τύπου.marathon είπε:...και εάν δεν ξέρει αγγλικά? ;D