Τροφή για σκέψη

Status
Not open for further replies.
trolley είπε:
...... από αυτή που έχεις εσύ, ή ο ημι-ηλίθιος ιάπωνας.....
χαχαχα

ο τσο κοζουκι

 
cos_dr είπε:
χαχαχα

ο τσο κοζουκι
Εντάξει, ωραίος είναι...

Μου θυμίζει πάντα κάτι κουλτουριάρικες γιαπωνέζικες ταινίες που έβλεπα όταν ήμουν νέος.

 
trolley είπε:
Ένα σετ συμπερασμάτων μπορεί να "βγει" διαβάζοντας τα specs. Ένα άλλο σετ, αγγίζοντας το κλαβιέ. Ένα άλλο, αφού το χρησιμοποιήσεις σε πρόβα. Ένα άλλο, αφού το χρησιμοποιήσεις σε συναυλία, ένα άλλο στο στούντιο, ένα άλλο αφού το κρατήσεις δύο χρόνια, και ένα άλλο αφού το κρατήσεις είκοσι χρόνια. Από όλα αυτά τα πιθανά σετ συμπερασμάτων, μόνο το πρώτο καλύπτεται από την ανάγνωση reviews και specs, οπότε το επιχείρημά σου αυτο-ακυρώνεται.
Ακριβώς.

... από αυτή που έχεις εσύ, ή ο ημι-ηλίθιος ιάπωνας του οποίου τα βίντεο review βλέπουμε που-και-που...
;D ;D ;D Πως λέμε semi-modular..

Επίσης, ΠΟΤΕ δεν μιλούν για specs. Μιλούν μόνο για ΗΧΟ, διότι μόνο αυτό τους ενδιαφέρει. Για specs μιλούν μόνο όσοι έχουν δημοσιογραφικό οίστρο (όπως εσύ, και μπράβο σου) και λιγοστά χρήματα (όπως οι περισσότεροι από εμάς).
Δεν έχει σημασία ο ήχος παρά μόνο τα specs. Να, δείτε την καινούρια μου σύνθεση και αποθεώστε με:

400 ταλαντωτές, 500 φίλτρα, 600 περιβάλλουσες και 1700 εφφέ στα 900 MHz.

Έχοντας αγοράσει λίγα πραγματικά ακριβά (στην κατηγορία τους) αντικείμενα στη ζωή μου, σε διαβεβαιώνω ότι πάντοτε η εμπειρία ήταν αντάξια της δαπάνης. Δεν πρόκειται για "παραμύθια με δράκους" αλλά για την ωμή πραγματικότητα που αφορά κάθε τεχνολογικό προϊόν, χωρίς καμία εξαίρεση. Το ότι - σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στην περίπτωση της Moog - γίνονται καταχρήσεις της (επάξια κερδισμένης όμως) εταιρικής φήμης, δεν δικαιώνει την αφοριστική σου διάθεση. Να, δες τι κάνεις εδώ...
Την ίδια εμπειρία έχω κι εγώ.

... παίρνεις το πιο άσχημο και δυσανάλογα ακριβό synth του πλανήτη και νομίζεις ότι αυτό στοιχειοθετεί επιχείρημα;  Δηλαδή, αν σου δίνανε αυτό και το miniBrute, πιο θα κράταγες; Αν σου δίναν αυτό και το VoicaKeys; Άρα, προφανώς υπάρχουν και χειρότερα synths και προφανώς υπερβάλλεις, αλλά ναι, συμφωνώ μαζί σου ότι είναι καρνάβαλος. Αν θέλει κάποιος ένα τέτοιο όργανο από τη Moog υπάρχουν και φθηνότερα.
Ποιό περίμενες να πάρει; Δεν είναι φανερή η πικρόχολη εμπάθεια και η ασχετοσύνη;

Έλα, σχολιάστε και για αυτό τώρα:

484d1043753319-manley-budget-how-spend-goldmassive.jpg


το οποίο φυσικά είναι αισχρό EQ που μας το πουλάει η Manley έναντι πινακίου ενώ υπάρχουν κάτι Behringer που κάνουν και φραπόγαλο με 68 ευρώ.

 
trolley είπε:
Εν' τω μεταξύ, όταν είχα πάρει εγώ καινούργιο το JD-800 μου... την έλεγε ακριβώς όπως κάνεις εσύ τώρα με τα Moog... "και τι το θες αυτό, ούτε πολλά δείγματα δεν έχει, και τι ντραμς είναι αυτά".. και άλλα τέτοια... "πάρε ένα Wavestation να κάνεις τη δουλειά σου"... :) :) :)
Αχ.

Μέγα απωθημένο, από τότε που ήμουν φοιτητής ακόμη. Περνούσα από τας παραλίας στας Σαλόνικας και το είχε ο Δημητριάδης (;;) στην βιτρίνα και κρεμόταν ένα καρτελάκι ... 610.000 δρχ.. εμείς δεν είχαμε λεφτά ούτε δια έναν καϊφέ.. :(

Να φανταστείς ακόμη και τώρα το ψάχνω καμμιά φορά στο ebay.

 
OurDarkness είπε:
Να φανταστείς ακόμη και τώρα το ψάχνω καμμιά φορά στο ebay.
Τα είχα φτιάξει με μία κοπελιά και ήμουν καψούρης, με σκέψεις όπως "θα κόψω τα περιττά έξοδα" κλπ. Σαββάτο πρωί, της τηλεφωνώ στο σπίτι και το σηκώνει η μάνα της "Α, εσύ είσαι, η <ΤΑΔΕ> έφυγε με τη παρέα της για ένα τριήμερο στην Πάτρα".

Τα πήρα τόσο άσχημα, που κατέβηκα στο κέντρο και αγόρασα το JD-800 για να ηρεμήσω.

:) :) :) :) :)

 
trolley είπε:
Τα πήρα τόσο άσχημα, που κατέβηκα στο κέντρο και αγόρασα το JD-800 για να ηρεμήσω.
Δεν θα ήταν καλύτερο -και φτηνότερο- να έχεις αγοράσει ένα εισιτήριο για Πάτρα?  :D

 
trolley είπε:
Τα είχα φτιάξει με μία κοπελιά και ήμουν καψούρης, με σκέψεις όπως "θα κόψω τα περιττά έξοδα" κλπ. Σαββάτο πρωί, της τηλεφωνώ στο σπίτι και το σηκώνει η μάνα της "Α, εσύ είσαι, η <ΤΑΔΕ> έφυγε με τη παρέα της για ένα τριήμερο στην Πάτρα".

Τα πήρα τόσο άσχημα, που κατέβηκα στο κέντρο και αγόρασα το JD-800 για να ηρεμήσω.

:) :) :) :) :)
Χαχαχα, δεν παίζεσαι  :D

Δηλαδή πάλι καλά που δεν σου είπε ότι σε κερατώνει με τον καλύτερό σου φίλο, κατά αναλογία θα είχες ότι υπήρχε στην Roland.. ;D

Κάποτε είχα πάρει με αντίστοιχο τρόπο το Massive Passive... ξέρεις του στύλ, αρκετά καταπιέζομαι εσωτερικά, δεν υπάρχει λόγος να καταπιέζομαι και εξωτερικά, και μια που το θέλω, και μια που η ζωή είναι μικρή κλπ..

Αν θυμάμαι καλά το πούλησες όμως κάποια στιγμή; Δεν σου άρεσε;

Η μήπως επέστρεψε η κοπέλα γονυπετής; ;D ;D

 
marathon είπε:
Δεν θα ήταν καλύτερο -και φτηνότερο- να έχεις αγοράσει ένα εισιτήριο για Πάτρα?  :D
Είμαι πεπεισμένος πως ούτε καν την σκέφτηκε αυτήν την πιθανότητα..

 
trolley είπε:
Τα είχα φτιάξει με μία κοπελιά και ήμουν καψούρης, με σκέψεις όπως "θα κόψω τα περιττά έξοδα" κλπ. Σαββάτο πρωί, της τηλεφωνώ στο σπίτι και το σηκώνει η μάνα της "Α, εσύ είσαι, η <ΤΑΔΕ> έφυγε με τη παρέα της για ένα τριήμερο στην Πάτρα".

Τα πήρα τόσο άσχημα, που κατέβηκα στο κέντρο και αγόρασα το JD-800 για να ηρεμήσω.

:) :) :) :) :)
καλα ξηγήθηκες.

Και εγω το αγαπούσα το οργανο αυτο.

Και ας μην το επιασα ποτε στα χέρια μου.

γιατί.... στην Αθήνα είχε το ιδιο καρτελάκι πάνω.

Και την εποχή εκείνη ημουν προπαιδευόμενος σε arranger και κλασσικο πιάνο.

Μετα τους εγραψα ολους και αρχισα να παιζω ροκ.

Μετα την ειδα συνθέτης.

Μετα.......................... μπλα μπλα..

 
nektarios είπε:
Αν δεν μπορείς να αξιολογήσεις τον ήχο ενός moog (ΆΣΧΕΤΑ από το πόσο κοστίζει) τότε τα casio τα m-audio venom και οι φυσαρμόνικες είναι μονόδρομος.
Νεκταριος, ο....αξιολογητης ηχου. Να σου πω κατι που το εχεις ακουσει χιλιαδες φορες αλλα δεν θες να το καταλαβεις:το θεμα Ηχου στα synths ειναι εν μερει κατι το υποκειμενικο. Απο που προκυπτει οτι το αγαπημενο σου Minimoog εχει ΤΟΝ ηχο σε συγκριση με τα υπολοιπα synths, αναλογικα και ψηφιακα, τα τελευταια 45 χρονια, μονο εσυ ξερεις. Νομιζεις οτι ξερεις βεβαια. Ενα απλο περασμα του οποιουδηποτε απο το YouTube ειναι ικανο να του δωσει να καταλαβει μια βασικη εικονα του ηχου οποιουδηποτε synth. Ειναι το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο να καταλαβει καποιος που ειναι εντελως ασχετος με τα synths οτι το αγαπημενο σου synth ειναι τραγικα basic σαν sound engine και ηχος. Μερικοι basic lead & bass ηχοι και αυτο ηταν.

Αυτο ισχυει βεβαια για ολα τα αναλογα monosynths της εποχης του Minimoog. Το οτι αναφερουμε συνεχεια το Minimoog ειναι οχι γιατι εχουμε καποιο κολλημα με την αναλογη εταιρεια, αλλα γιατι μερικα fanboys το εχουν αναγαγει στην κορωνιδα των synths και μας τα εχουν πρηξει. Αν εγω ομως αυριο βγω και πω τα ιδια για καποιο αναλογο αρχαιολογικο monosynth αλλης εταιρειας, πχ το Yamaha CS-30, ολοι θα πεταχτουν και θα βριζουν, και θα εχουν δικιο. Η Moog ομως χαιρει μιας ιδιοτυπης ασυλιας.

Οχι απο μενα παντως. 

Αν σου αρεσει λοιπον ο ηχος του Νεκταριε, αγορασε ενα. Αλλα μη κανεις ακυρες συγκρισεις με μεγαθυρια του σημερα, δεν σε (το) παιρνει απ'οπου κι αν το πιασεις το θεμα, τεχνολογικα, συνθετικα, ηχητικα. Και επειδη συνεχιζεις και παραμενεις αδιαβαστος και αναμασας την καραμελα του Venom, την επομενη φορα που θα το αναφερεις υποτιμητικα, θα σου πεταξω ενα Venom vs Voyager συγκριτικο που θα γελασουν και οι πετρες του ΝΟΙΖ. 8)

Γιατι καλη η πλακιτσα περι "ηχου" αλλα οταν μιλανε τα SPECS, τα "νομιζω/πιστευω/γνωμη μου ειναι..." κλπ πανε περιπατο. Το συγκριτικο των specs ειναι για την αθεατη πλευρα των δυο αυτων synths, για τον ηχητικο τους χαρακτηρα ανατρεξτε στο youtube για να γελασετε λιγο με τον "ηχο"...

Δεν έγραψα αυτό. Δεν "είπα" πουθενά ότι πρέπει να το αγοράσει. Είπα, να μπορεί να το αγοράσει.
Ειπες οτι "Η γνώμη κάποιου για όργανα που δεν μπορεί να αγοράσει (λόγω των οικονομικών του) είναι άχρηστη." Αρα, καποιος πρεπει να το αγορασει για να εχει γνωμη που δεν ειναι "αχρηστη". Η πλειοψηφια δηλαδη των πληκτραδων που δεν εχουν να σκασουν 13 χιλιαρικα για την παραπανω λατερνα δεν μπορουν να εχουν μια "χρησιμη" αποψη γι αυτην. Ελα που μπορουν ομως.

Ένα σετ συμπερασμάτων μπορεί να "βγει" διαβάζοντας τα specs. Ένα άλλο σετ, αγγίζοντας το κλαβιέ. Ένα άλλο, αφού το χρησιμοποιήσεις σε πρόβα. Ένα άλλο, αφού το χρησιμοποιήσεις σε συναυλία, ένα άλλο στο στούντιο, ένα άλλο αφού το κρατήσεις δύο χρόνια, και ένα άλλο αφού το κρατήσεις είκοσι χρόνια. Από όλα αυτά τα πιθανά σετ συμπερασμάτων, μόνο το πρώτο καλύπτεται από την ανάγνωση reviews και specs, οπότε το επιχείρημά σου αυτο-ακυρώνεται.
Αντιγραφω και ποσταρω ενα αποσπασμα απο ενα παλιοτερο μου ποστ, γιατι πραγματικα το να γραφουμε τα ιδια και τα ιδια εδω και 500 χρονια κουραζει.

"Τα synths τα συγκρινεις κυριως με κριτηριο την δυνατοτητα που εχει το καθενα απο αυτα να δημιουργει νεους ηχους, τα συγκρινεις δηλαδη και τα αξιολογεις γι αυτο που εχουν κατασκευαστει να κανουν ολα τα synths και ειναι το μοναδικο αντικειμενικο κριτηριο. Δεν μας ενδιαφερει τι ειδους sound engine εχει το καθενα, μας ενδιαφερει τι μπορει να κανει με αυτη τη sound engine, τι δυνατοτητες δημιουργιας νεων ηχων και επεξεργασιας αυτων εχει." Το πως παιζει λοιπον το κλαβιε, φιλτατε Trolley, πως "καθεται" στα live ή στο στουντιο κλπ, ειναι λεπτομερειες. Καποιος αγοραζει ενα synth κυριως για τον ηχο του, αν του αρεσει στο αυτι του, και μετα για τις δυνατοτητες της sound engine του. Τα συγκριτικα τεστ δε μεταξυ των synths γινονται κυριως με τεχνικους ορους, aka SPECS, και οχι συμφωνα με το χρωμα/υλικο κατασκευης/ονομα εταιρειας/φημη/βαρος/τιμη και αλλα...πεμπτοκλασατα κριτηρια.

Απ' την άλλη, έχεις εσύ κάποια αμφιβολία για το αν κάποιος (ο Vangelis, o Zimmer, o Wakeman κλπ) που (ένεκα της οικονομικής τους ευμάρειας, επακόλουθη της αξίας τους) έχουν πλατύτερη και πληρέστερη αντίληψη της αξίας των οργάνων (ακριβών ή προσιτών) από αυτή που έχεις εσύ, ή ο ημι-ηλίθιος ιάπωνας του οποίου τα βίντεο review βλέπουμε που-και-που (σ.σ. εσύ καλά κάνεις και τα βάζεις), ή εγώ; Και βέβαια έχουν.
Φυσικα και εχουν. Αυτο δεν σημαινει οτι ολοι οι υπολοιποι δεν εχουν γνωμη. Οχι, εσυ κι εγω δεν εχουμε ιδεα πως ειναι η αισθηση του πληκτρολογιου, του ribbon και των faders ενος CS80, μπορω να σου πω ομως με σιγουρια οτι το εν λογω θρυλικο synth ειναι κατα τα αλλα ενα πολυ basic synth επισης, παρα τον fat ηχο που μπορει να βγαλει. Τι να κανουμε τωρα? Ισως αυτο να μην αρεσει στους φανατικους λατρεις του CS80, αλλα αυτο το synth ειναι κατι ετη φωτος μακρια απο το να θεωρηθει (και αυτο) η κορωνιδα των synths. 

Επίσης, ΠΟΤΕ δεν μιλούν για specs. Μιλούν μόνο για ΗΧΟ, διότι μόνο αυτό τους ενδιαφέρει.
Οταν τους ρωτανε, μιλανε και για specs. O ηχος ειναι το πρωτο πραγμα που ολοι κοιταμε, χαιρω πολυ, μετα ομως ερχονται τα specs και η τιμη. Η πλειοψηφια των πληκτραδων δεν δινει 3 χιλιαρικα για να εχει 10 mono lead ηχους που μπορει να τους εχει και απο ενα sampler ή VA με το 1/3 της τιμης, συν μερικες ακομα χιλιαδες ηχων. Κι αυτο οχι γιατι δεν εχει το τριχιλιαρο, αλλα γιατι δεν του αρεσει το πιασιμο κ@λου.

Έχοντας αγοράσει λίγα πραγματικά ακριβά (στην κατηγορία τους) αντικείμενα στη ζωή μου, σε διαβεβαιώνω ότι πάντοτε η εμπειρία ήταν αντάξια της δαπάνης. Δεν πρόκειται για "παραμύθια με δράκους" αλλά για την ωμή πραγματικότητα που αφορά κάθε τεχνολογικό προϊόν, χωρίς καμία εξαίρεση.
Εχοντας μια εμπειρια σχεδον 20 ετων στο εμποριο, μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι το "οτι πληρωνεις παιρνεις" ειναι μια απο τις πιο μεγαλες πατατες που μπορει καποιος να ακουσει, ειναι δε "εφευρεση" των ιδιων των εμπορων για να πουλανε απιστευτα προιοντα σε απιστευτες τιμες. Το "οτι πληρωνεις παιρνεις" δεν ειναι ο κανονας, δυστυχως.

Το ότι - σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στην περίπτωση της Moog - γίνονται καταχρήσεις της (επάξια κερδισμένης όμως) εταιρικής φήμης, δεν δικαιώνει την αφοριστική σου διάθεση.
Θα ηθελα να μας πεις μια μερα λεπτομερειες απ'αυτην την "επάξια κερδισμένη εταιρική φήμη" της Moog σε σχεση με αλλες εταιρειες του χωρου. 3-4 μοντελα εχει βγαλει ολα κι ολα, εχουμε εδω και 50 χρονια και μιλαμε για το...Minimoog. :-X Καλα τους την ειπε ο Dave Smith, ο οποιος ειπε σε ελευθερη μεταφραση "αν αυτους δεν τους πειραζει που βγαζουν ξανα και ξανα το ιδιο μοντελο με αλλη συσκευασια, εμενα μου περισσευει." ;D

παίρνεις το πιο άσχημο και δυσανάλογα ακριβό synth του πλανήτη και νομίζεις ότι αυτό στοιχειοθετεί επιχείρημα;
Φυσικα. Μολις το εγραψες κι εσυ ο ιδιος: "δυσανάλογα ακριβό synth". Αυτο που λεω εδω και 200 χρονια δηλαδη για τα synths της εν λογω εταιρειας, οτι σε σχεση με οσα προσφερουν σαν synths, ειναι δυσαναλογα ακριβα! Το οτι υπαρχουν παλι εφαμιλλα ή χειροτερα synths απο τα Moog ειναι γεγονος. Κανε ενα συγκριτικο του ΜiniBrute που κοστιζει 422€ ή του DSI Mopho Keyboard που κοστιζει 750€ ή του Mopho Keyboard SE που κοστιζει 840€ ή του Mopho x4 που κοστιζει 1150€ ή του flagship της DSI, το Prophet 12, που κοστιζει 2600€, και πες μας σοβαρα ΓΙΑΤΙ ενα Voyager κοστιζει 3600€ και ΤΙ περισσοτερο προσφερει ηχητικα, τεχνολογικα, συνθετικα, λειτουργικα, εμφανισιακα κλπ κλπ απο τα παραπανω synths ωστε να δικαιολογει την τιμη του εν ετει 2014.

Μη μας πεις παλι για τον "ηχο" του και αλλες αφηρημενες εννοιες γιατι θα σαλταρουμε απ'τις ταρατσες.

Επανέρχομαι ειδικά σε αυτό, διότι έχει και.. ταξικές αποχρώσεις... δηλαδή ωρέ Waterfall-K, στραβώνεις που ακούς ότι οι μουσικοί με περισσότερα χρήματα (φαντάζομαι όταν γράφεις "πλούσιοι" δεν εννοείς εφοπλιστές, ε;) έχουν πιάσει και καλύτερα όργανα στα χέρια τους, από εμένα ή εσένα...;
Ειπα εγω οτι στραβωνω? Ωρε Trolley διαβαζε προσεκτικοτερα τι γραφω και σε τι απαντω.

Να σου γνωρίσω το φίλο μου τον Κώστα απ' τα Πατήσια (εκ' πεποιθήσεως άνεργο, πριν και από την κρίση) που πιστεύει ακόμη ότι το καλύτερο σαμπλερ όλων των εποχών είναι το ... Mirage.. :) :) βλέπεις δεν κατάφερε ποτέ να μαζέψει χρήματα για να πάρει AKAI.
Παρομοια περιπτωση με τα fanboys της Moog, που πιστευουν οτι ενα Minimoog ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει η αναλογικη τεχνολογια, ή με τα αντιστοιχα Yamaha fanboys και το CS80 κλπ.

Εν' τω μεταξύ, όταν είχα πάρει εγώ καινούργιο το JD-800 μου... την έλεγε ακριβώς όπως κάνεις εσύ τώρα με τα Moog... "και τι το θες αυτό, ούτε πολλά δείγματα δεν έχει, και τι ντραμς είναι αυτά".. και άλλα τέτοια... "πάρε ένα Wavestation να κάνεις τη δουλειά σου"... :) :) :)
Υποκριτές... (ατιμούτσικα)... :) :) :)
Trolley, δεν σε πιανω ρε φιλε ωρες ωρες. Τι δουλεια εχει ο φιλος σου και αυτα που σου ελεγε με αυτα που λεω εγω για την Moog? Καμια σχεση η δικη μου περιπτωση με του φιλου σου. Εγω δεν εχω βγαλει ποτε "μαπα" ενα Kronos ή ενα V-Synth, για παραδειγμα, επειδη δεν τα εχω εγω, και των οποιων η τιμη τους ειναι μια χαρα σε σχεση με αυτα που προσφερουν. Σε αντιθεση δηλαδη με αυτο που κανει η Moog σε ολα ανεξαρτητως τα προιοντα της. Εχεις δει ποτε κανεναν, ή εμενα, να "γκρινιαζουμε" γιατι το Kronos X κοστιζει 3500€? Οχι. Γιατι αραγε? Ελα ντε...

Ποιό περίμενες να πάρει; Δεν είναι φανερή η πικρόχολη εμπάθεια και η ασχετοσύνη;
Η ασχετοσυνη μου ιδιαιτερα κανει μπαμ. Αφου ως και ενα τουβλο σαν και σενα την καταλαβε...
laugh4.gif


είναι αισχρό EQ που μας το πουλάει η Manley έναντι πινακίου ενώ υπάρχουν κάτι Behringer που κάνουν και φραπόγαλο με 68 ευρώ.
Κλασσικος ασχετος και απονηρευτος καταναλωτης. ;D Εμεις οι εμποροι να ξερεις οτι υπεραγαπαμε το ειδος σας. Τα περισσοτερα λεφτα αφηνετε, οι καλυτεροι πελατες ειστε. :-* Το τι παραμυθι τρωτε δεν λεγεται. Αλλα καλα να παθετε, γιατι οταν ερχεται μια εταιρεια σαν την Behringer και σας πουλαει προιοντα made in China σε τιμες αναλογες, εσεις την θαβετε. Και πατε και αγοραζετε εφαμιλλα ή και χειροτερα προιοντα σε διπλασιες τιμες, κι ας ειναι κι αυτα made in China, αρκει να ειναι "μαρκα". Το θελετε το δουλεμα, το τραβαει ο οργανισμος σας."Οτι πληρωνεις παιρνεις", ε, γατονι OurDarkness?.... ;D ;D 

ΥΓ:

Ο "ημι-ηλίθιος Ιάπωνας" ειναι απο τους μεγαλυτερους synth experts στον κοσμο. Μια αναγνωση του βιογραφικου του δεν θα εβλαπτε πριν χαρακτηρισετε καποιον "ημι-ηλίθιο".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οχι, καλος ειναι ο ιαπωνας, τον εχω δει, ειναι και παιχτρονι.

Μου θυμιζει ποσο ηλίθιος ειμαι κι εγω. χαχαχα

Μονο που δεν καταλαβαινω τι λεει.

 
cos_dr είπε:
Μονο που δεν καταλαβαινω τι λεει.
Τωρα τελευταια εχει παντα Αγγλικους υποτιτλους στα βιντεο του, εχει αρχισει να βαζει υποτιτλους και στα παλια του βιντεο. Οταν δεις κατω δεξια απο το βιντεο το παρακατω εικονιδιο, πατα το (αν δεν ειναι ηδη ενεργοποιημενο) και διαλεξε σε τι γλωσσα θες τους υποτιτλους.

2014_08_06_013336.png


 
Τι analog synth τι Sampler, τι Manley τι Behringer, το ίδιο είναι... μην είστε κορόιδα λαίμαι...

metallicus είπε:
ενώ θεωρούσα ειλικρινά τον Waterfall παράλογο σχετικά με κάποιες απόψεις του, τείνω τελικά να συμφωνήσω

Άστο καλύτερα  ;D ;D ;D

 
OurDarkness είπε:
Πρότεινε του να κάνετε groupaki. Να το ονομάσετε That makes two of us.
Μακαρι να δεχοταν, θα ηταν τιμη μου.
"Katsunori Ujiie is a creative director, composer, arranger, and keyboardist.


He has a great career in field of software production, musical education and producing.



As a sound designer, he produced for Yamaha digital equipments like
DX, SY, QY, VL, EX, CS, MOTIF, etc and Arturia software synthesizers.


Also he visited many countries in Asia, Russia and Europe as a demonstrator.



He is also Vice Chief Managing Director of Japan Synthesizer Programmers Association (JSPA)"


Ενταξει, δεν ειναι και o...OurDarkness, αλλα το παλευει το "παιδι"...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καταρχήν αυτό το "ότι πληρώνεις παίρνεις" γενικά ισχύει, σύμφωνα με τις εμπειρίες μου. Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά βασικά αυτές οι εξαιρέσεις έχουν πιο πολύ να κάνουν με το χρήστη, παρά με το προϊόν τελικά. Παράδειγμα: Μπορεί ένα παιδί (14 ετών) να είναι σούπερ ευχαριστημένος με το netbook των 199 ευρώ. Να είναι μούρλια χαρούμενος και να ΜΗ καταλαβαίνει γιατι καν υπάρχουν τα imac των 1500 ευρώ (ή κάτι άντιστοιχο). Κάνει τη δουλειά του! Τελείωσε!

Επιπλέον, θα πρέπει, κάποια στιγμή, να σκεφτούμε τι αγοράζουμε μαζί με το προϊόν:

α. Το προϊόν

β. Τα manual (αν υπάρχουν)

γ. Το status που συνοδεύει το προϊόν

δ. Τη μοναδικότητα του προίόντος (αν ισχύει).

Ειδικά αν είναι το θέμα του "δ" στη μέση, το αφήνουμε στην άκρη, αφού μπαίνει στη σχέση που έχει ο καλλιτέχνης με το μοναδικό έργο του και την αξία ενός μοναδικού έργου τέχνης.

Τώρα για τα υπόλοιπα. Εντάξει, δεν είναι άχρηστη η γνώμη του μη έχοντος, αλλά μάλλον βαραίνει περισσότερο αυτή του έχοντος. Όπως δε θα πας στο κιθαρίστα για γνώμη στα πιάνα.

Κάπως έτσι.

 
Ένα μικρό σχόλιο για το ότι πληρώνεις παίρνεις. Επειδή έχω κάποιες γνώσεις στα ηλεκτρονικά και επειδή από τότε που έμαθα να χρησιμοποιώ κατσαβίδι απέκτησα το συνήθειο να ανοίγω όποια συσκευή πέσει στα χέρια μου, να πω ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων η τιμή μιάς συσκευής αντικατροπτίζεται απόλυτα στα "εντόσθιά" της, απ' τον τρόπο που είναι τοποθετημένα τα καλώδια, απ' το μέγεθος και πλήθος των ηλεκρολυτικών στην ανόρθωση, απ' τα ics, τις διόδους, τια αντιστάσεις, τους πυκνωτές, τις συνδέσεις, τα βύσματα, you name it. Και καθόλου να μην ξέρεις την τιμή της συσκευής μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις μια υπόθεση. Και μπορεί τα υλικά και η ποιότητα κατασκευής σπανίως να αναφέρονται στα specs αλλά είναι εξίσου σημαντικά.

Τώρα κατά πόσο αυτό μεταφράζεται και σε καλύτερο ήχο (ότι και να σημαίνει αυτό) είναι άλλη μεγάλη κουβέντα που πρακτικά ΔΕΝ έχει απάντηση.

 
theoctapus είπε:
...στις περισσότερες των περιπτώσεων η τιμή μιάς συσκευής αντικατροπτίζεται απόλυτα στα "εντόσθιά" της, απ' τον τρόπο που είναι τοποθετημένα τα καλώδια, απ' το μέγεθος και πλήθος των ηλεκρολυτικών στην ανόρθωση, απ' τα ics, τις διόδους, τια αντιστάσεις, τους πυκνωτές, τις συνδέσεις, τα βύσματα, you name it. Και καθόλου να μην ξέρεις την τιμή της συσκευής μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις μια υπόθεση.
O κυριος Uli Behringer εχει διαφορετικη αποψη.

"I desperately wanted to have my own equipment but as a student I couldn't afford to establish my own recording studio. One day I opened up a signal processor of an established brand and I realized that despite a selling price of $1,000 the components inside were just worth $100. It was then that I started to design equipment; initially for myself, but surprisingly I had immediately sold ten pieces to my friends and fellow musicians before I had even built them. I discovered that all of my musician friends faced the same dilemma. There was simply a tremendous need for good and affordable sound equipment."

Uli Behringer

Παρε παραδειγμα την ψηφιακη κονσολα Behringer X32. Η κονσολα αυτη ειναι τα δυο τελευταια χρονια, απο τοτε που κυκλοφορησε δηλαδη, best seller σε ολο τον πλανητη. Την βλεπεις σχεδον παντου, απο θεατρα, γηπεδα, στουντιο και συναυλιακους χωρους, σε live του B.B. King, ακομα και του Σπανουδακη στο Ηρωδειο. Η κονσολα αυτη φτιαχτηκε μετα απο συνεργασια των τεχνικων τμηματων της Behringer και της Midas, ο οποια Midas ανηκει απο το 2009 στην Behringer. Το τι σημαινει βεβαια το ονομα Midas στις κονσολες δεν χρειαζεται να το γραψουμε.

Αυτη η κονσολα λοιπον, Τheoctapus, πωλειται στα 2300€. Συμφωνα με το review του SOS,

"The built-in effects cover far more ground than usual, and achieve a far higher sound quality than would be expected of a console at several times the price of the X32. At the launch price, this console has no alternative — anything remotely comparable costs between two and four times more. Moreover, the X32 compares favourably from a features point of view with some very serious high-end live-sound consoles."

H κονσολα αυτη, οπως φυσικα και ολα τα Behringer προιοντα, ειναι Made In China. Οι αντιστοιχες κονσολες αλλων εταιρειων, που κοστιζουν ομως τα τετραπλασια, το πιθανοτερο ειναι να κατασκευαζονται κι αυτες στην Κινα. Στις μερες μας λιγα πραγματα πλεον δεν κατασκευαζονται εκει. Πες μου λοιπον Που βλεπεις το "οτι πληρωνεις παιρνεις" οταν αγοραζεις ενα εφαμιλλο προιον σε τετραπλασια τιμη το οποιο ομως ειναι κι αυτο κατασκευασμενο στην Κινα. Εδω καποιος μας κλεβει, και το μονο σιγουρο ειναι οτι ο κλεφτης δεν λεγεται Behringer.

Παραδειγματα υπαρχουν απειρα, κοιτα το iPhone σου το οποιο κοστιζει κοντα 1000€ και το οποιο εχει αστειο κοστος παραγωγης, διοτι κι αυτο ειναι Made In China. Μηπως κι αυτο ειναι "οτι πληρωνεις παιρνεις"?

Στα μουσικα, κοιτα την αγαπημενη μας Kurzweil και Hammond, οι οποιες μετεφεραν την παραγωγη τους κι αυτες στην Κινα, αλλα οι τιμες παρεμειναν στα ιδια επιπεδα. "Οτι πληρωνεις παιρνεις" κι αυτες, ε? Ναι....

Μπορω να σου γραφω παραδειγματα ως το αλλο πρωι. Το "οτι πληρωνεις παιρνεις" ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα παραμυθια του εμποριου, μη τσιμπατε λοιπον.

Και μια και τον αναφεραμε, παρτε κι ενα ωραιο live βιντεακι με τον Lee Ritenour και τον...Uli Behringer στα πληκτρα. Ο τυπος ειναι μεγαλη μουρη τελικα. 8)


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν μίλησα για το made in X. Δεν υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος για να υποστηρίξει κανείς ότι η Κίνα ΔΕΝ μπορεί να φτιάξει προιόντα ποιότητας.

Ο κύριος Behringer λοιπόν μπορεί να λέει ότι θέλει, μπίζνα κάνει και μάλιστα με πολύ συγκεκριμένο τρόπο (δίνω στον λαουτζίκο στην μισή τιμή ότι δεν μπορεί να αγοράσει από άλλους). Εγώ σου λέω αυτά που βλέπω ο ίδιος. Behringer δεν είμαι αλλά σίγουρα είμαι πιο ειλικρινής.

Άσε που υποστηρίζεις μια θέση που αφορά χιλιάδες επί χιλιάδων προιόντα φέρνοντας παραδείγματα. Δεν πάει έτσι φίλε μου.

Πλέον με την αφθονία προιόντων εκεί έξω είναι σχεδόν σίγουρο ότι μπορείς να βρείς σε χαμηλές τιμές συσκευές με τις οποίες "κάνεις την δουλειά σου" μέχρι "τα σπάνε". Δεν μπορώ να το αρνηθώ. Όμως από αυτό μέχρι να υποστηρίζεις ότι κάθε τι ακριβό είναι για κορόιδα υπάρχει μια κάποια απόσταση.

 
καταράκτη: Τα υπόλοιπα που ανέφερα δε σε ενδιαφέρουν; Δε παίζουν ΚΑΝΕΝΑ ρόλο; Δηλαδή κάθε τι στο κόσμο, κατά την κοσμοθεωρία σου είναι υπερβολικά σε τιμή. Δε πα να πρέπει να πληρώσουν κόσμο σε άλλες χώρες, μεταφορικά, υπέρογκους φόρους, εμπάρκα, εκτυπώσεις, και ότι άλλο στο διάλο...

Τελικά ρε συ, τι δουλειά κάνεις; Έχεις κάποια σχέση με κάποια επιχείρηση για να γνωρίζεις τα ότι νά'ναι έξοδα που προκείπτουν συνέχεια; Ακόμη και το packaging έχει το κόστος του.

Πώς να το κάνουμε;

Άσε που η γνώμη του ένος επιχειρηματία στο χώρο μπορεί να έχει να κάνει με το να σπρώξει τα δικά του προϊόντα... Θεμιτά ή αθέμιτα.

 
Μία διευκρίνηση από 'μένα, καθότι εγώ "έβρισα" πρώτος τον συμπαθή ιάπωνα.

Ο ιάπωνας είναι δημοσιογράφος, της ιντερνετικής εποχής μας βεβαίως, αλλά αυτό είναι και τίποτε περισσότερο. Η συνέπεια στον τρόπο που εργάζεται, η επιμονή του και η συμπαθής τηλεοπτική του παρουσία, τον έχουν κάνει δημοφιλή στις εταιρείες που (γιατί όχι άλλωστε;) υποστηρίζουν την προσπάθειά του δίνοντάς του όργανα για να κάνει παρουσιάσεις.

Έχω μεγάλο σεβασμό για ανθρώπους που έχουν επιλέξει να λειτουργούν έτσι, διότι ΚΑΙ αυτό χρειάζεται στην αγορά, και είναι σίγουρα προτιμότερο από τα αμιγώς κειμενικά reviews που διαβάζαμε για πολλά χρόνια.

ΟΜΩΣ, υπάρχει ένα όριο στο πόσο μακρυά μπορεί να πάει μία αμιγώς δημοσιογραφική προσέγγιση, και αυτό το όριο είναι εμφανές σε ΟΛΑ τα reviews αυτού του τύπου, είτε από τον Ιάπωνα, είτε από κάποιον άλλο. Θα τους δεις π.χ. να μαλακίζονται συνέχεια με το κουμπί για το "ανoιγοκλείσιμο" του φίλτρου, ή να ψιλοκουνάνε τα κουμπάκια για να μας πουν αν είναι woobly, αλλά κοιτάς το ηχητικό σύστημα από το οποίο ΑΚΟΥΝΕ το όργανο, και η λέξη "ημι-ηλίθιος" σου έρχεται κατ' ευθείαν στο στόμα.

Δουλειά του ιάπωνα είναι να οπτικοποιήσει μία απλή παρουσιάση των specs, και την κάνει πολύ καλά (υποθέτω, δεν ξέρω ιαπωνικά), ΑΛΛΑ υπάρχουν τόσα περισσότερα πράγματα να ειπωθούν και να συζητηθούν, στα οποία ο άνθρωπος δεν εμβαθύνει καθόλου (και γιατί τάχα να το κάνει;).

Τα reviews που γίνονται από μουσικούς (έβλεπα πριν κάποιες εβδομάδες τον Belew να παρουσιάζει μία πεταλιέρα) είναι εντελώς διαφορετικά : οι συζητήσεις για specs είναι ελάχιστες έως ανύπαρκτες, οι συζητήσεις για τον ήχο της συσκευής είναι στο προσκήνιο και υπάρχει διαρκής υποστήριξη των επιχειρημάτων με πραγματικό playing του οργάνου ή της συσκευής.

Σόρυ λοιπόν αγαπητέ Waterfall-K αλλά υπάρχουν ΟΛΑ αυτά. Για ποιο λόγο θα έπρεπε να πάρουμε σοβαρότερα τον ιάπωνα απ'αυτό που έγραψα, δεν μπορώ να το κατανοήσω. Η δημοσιογραφική κριτική για ένα μουσικό όργανο έχει μεν κάποιο ενδιαφέρον αλλά όχι απαραιτήτως τόόόόσο ενδιαφέρον... και - επί τη ευκαιρία - το ίδιο ισχύει για τη δημοσιογραφική κριτική οποιουδήποτε πράγματος, των δίσκων μουσικής π.χ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top