TONTO

Ωραίες πληροφορίες. Αθάνατα τα synths εκείνης της περιόδου. Πρέπει να βρω χρόνο να αρχίσω να φτιάχνω modules πάλι σιγά σιγά. 

 
To LP το έχετε ακούσει; 

Όχι ότι είναι και αριστούργημα.




 
To LP το έχετε ακούσει; 

Όχι ότι είναι και αριστούργημα.


αυτό είναι το δεύτερο.

το πρώτο που ήταν πιό σημαντικό είναι αυτό





αλλά βασικά ήταν δίσκος για να δείξει τις δυνατότητες του

 
 Να ενα αρθρακι για το TONTO

https://www.rollingstone.com/feature/history-of-giant-stevie-wonder-synth-tonto-752161/

  Δυο σημεια με ενδιαφερον ειναι οτι 1ον) η διαβοητη ευαισθησια των αναλογικων στη θερμοκρασια του περιβαλλοντος εκανε την μπαντα να διαλυθει ?  και 2ον) του αρεσε και του καλαρεσε το TONTO του Stevie Wonder, μεχρι που ζητησαν royalties οι τοντιστας ? οποτε εκει ειπε αντε γεια και τελειωσε η φαση ?

 Συμπερασμα: Δοξα το θεω που υπαρχουν τα ΠΣΗΦΙΑ ? ενας τονος μηχανημα ( κυριολεκτικα) και αλλος ενας τονος εκατοδολλαρα για να βαρανε μπλικιμπλικιμπλον και να μην μπορεις να το κουρδισεις με τιποτα, δοξασμενος ο Μπιλ Γκειτς ?

 
 Να ενα αρθρακι για το TONTO

https://www.rollingstone.com/feature/history-of-giant-stevie-wonder-synth-tonto-752161/

  Δυο σημεια με ενδιαφερον ειναι οτι 1ον) η διαβοητη ευαισθησια των αναλογικων στη θερμοκρασια του περιβαλλοντος εκανε την μπαντα να διαλυθει ?  και 2ον) του αρεσε και του καλαρεσε το TONTO του Stevie Wonder, μεχρι που ζητησαν royalties οι τοντιστας ? οποτε εκει ειπε αντε γεια και τελειωσε η φαση 


Δε βλεπω που ειναι το προβλημα οταν ειναι γεγονος οτι οι δυο ειχαν πρωταρχικο ρολο, αλλωστε πλεον ειναι τεκμηριωμενο οτι η συμβολη τους ηταν ουσιαστικη.

Σε αλλες συνεντεύξεις εχει ειπωθει οτι τοτε δεν ηταν η καταλληλη εποχη για το κινημα των μαυρων να φανει οτι πισω απο αυτο ηταν δυο λευκοι.

Οσο για τα ψηφια...να υπενθυμισω οτι βρισκομαστε στο 1971  εως 1974

 
 Το ειδε ο stevie το προβλημα ( no pun intended ? ) για αυτο εβαλε τους γοριλες του να ψειρισουν  τις ταινιες, και απο εδω πανε και οι αλλοι ? τα παντα για τα λεφτα, θα αγιασουν τα κοκκαλακια του και αυτουνου.

 Κατα τα αλλα ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν ειμαστε στο 73, τουλαχιστον απο την αποψη των synthesizer, διοτι στην απιθανη περιπτωση του να ειχαμε καν synth, θα ειχαμε αυτα τα ματζαφλαρια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Γιατι μπερδευευτηκες;

 "Broken promises presaged the inevitable breakup of TONTO and Stevie Wonder that year too, following their greatest creative achievement, Innervisions, which won the Grammy for Album of the Year in ’74. With an armful of golden Gramophones during the Grammy telecast, Stevie never thanked Malcolm, Bob or TONTO for their contributions. In the middle of production on his next album, Margouleff and Cecil finally asked Stevie for royalties on their past work, which resulted in a year-long legal battle that ended their collaboration and resulted in zero payments to the producers. There had never been anything in writing between Stevie, Bob and Malcolm. “No paperwork, no royalties,” is how Cecil puts it. The legal argument became moot once Stevie’s crew secretly cleaned out the Record Plant vaults of all his tapes."

 Απο το αρθρο που παρεθεσα  Οτι δεν καταλαβες να σε ξεμπερδεψω.

 
 Γιατι μπερδευευτηκες;

 "Broken promises presaged the inevitable breakup of TONTO and Stevie Wonder that year too, following their greatest creative achievement, Innervisions, which won the Grammy for Album of the Year in ’74. With an armful of golden Gramophones during the Grammy telecast, Stevie never thanked Malcolm, Bob or TONTO for their contributions. In the middle of production on his next album, Margouleff and Cecil finally asked Stevie for royalties on their past work, which resulted in a year-long legal battle that ended their collaboration and resulted in zero payments to the producers. There had never been anything in writing between Stevie, Bob and Malcolm. “No paperwork, no royalties,” is how Cecil puts it. The legal argument became moot once Stevie’s crew secretly cleaned out the Record Plant vaults of all his tapes."

 Απο το αρθρο που παρεθεσα  Οτι δεν καταλαβες να σε ξεμπερδεψω.


Εγω δεν μπερδεύτηκα καθόλου. Αλλά δεν ξέρω καν αν έκατσες να δεις όλα τα βίντεο που έβαλα.

Είπα λοιπον εξ αρχής ότι τους έριξε ο Στήβι κανονικότατα και με τη βούλα.

Μετά από τόσα χρόνια it all comes into place.

τώρα αν έφταιγαν ή όχι ή αν είχαν high hopes κλπ είναι άλλη ιστορία και φυσικά δεν μειώνει την αξία τους καθώς συνέχισαν και με άλλους καλλιτέχνες.

1. δεν είναι ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι που ξεκινάνε μια συνεργασία καλή τη πίστει που λένε.

2. δεν είναι τυχαίο που μετα το songs in the key of life, όπου μεταφέρθηκαν πολλά τραγούδια από την συνεργασία τους (έστω και χωρίς αυτούς) η καριέρα του Stevie, ποιοτικά πάντα, πήγε στον γκρεμό. (μην έρθει κανείς να μου πει για hotter than July ή να συγκρίνει το αστείο τουλάχιστον ενορχηστρωτικά I just called to say I love you με τα αριστουργήματα της περιόδου Talking book - songs in the key of life).

3. Στα βίντεο που παράθεσα φαίνεται η διαδικασία της ηχογράφησης και η συνδρομή των δυο, σε σχεδόν 24ωρη βάση, καθώς θα ήταν αδύνατον να χειριστεί ο ίδιος τα μηχανήματα.

4. Η συνδρομή των δύο αναφέρεται στην συντριπτική πλειοψηφία των άρθρων

5. Σε όλους τους δίσκους αναφέρονται ως associate producers και προς το τέλος ως engineers που φυσικά γνωρίζουμε τι αποκομίζουν.

Στο παρακάτω ο Bob Marguleff προς το τέλος αναφέρεται στην διαδικασία τον πρώτο "ρόδινο" καιρό





Και εδώ αναφέρεται η όλη ιστορία

https://reverb.com/news/stevie-wonder-and-tonto-the-synth-orchestra-and-production-duo-behind-his-pivotal-albums

 
 Οι περισσοτεροι απο τους pop καλλιτεχνες, εχουν απο πισω την κουστωδια που κοβει και ραβει. Φυσικα για να φτασεις σε σημειο να εχεις κουστωδια πρεπει να εχεις δωσει και

καποιο στιγμα, ασχετα αν καποιες φορες αυτο το στιγμα δεν εχει να κανει με την ιδια τη μουσικη.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top