Το πολλαπλό σου είδωλο-ενα τραγουδι και η ιστορια του...

βα

Νέο μέλος
Μηνύματα
121
Πόντοι
16
ενα τραγουδι των χειμερινων κολυμβητων που για καποιον περιεργο λογο με συγκινει ιδιαιτερως και η ιστορια του, ετσι οπως την εχει διηγηθει ο ιδιος ο αργυρης μπακιρτζης σε μια παλια του συνεντευξη(χωρις να ειμαι σιγουρος,πρεπει να ταν στην αυγη).

παραδεχομαι πως οι στιχοι απο μονοι τους ισως και να φαινονται λιγο χαζοι η ''οτι να ναι'' αλλα μολις διαβασεις την ιστορια πιστευω αποκτουν αλλο βαρος.

Ήρθες κι απόψε βιαστικά

για λίγα χάδια και φιλιά

και χάθηκες στη νύχτα

Σ ´αυτό το κρύο τον καιρό

μέσα στο σπίτι μοναχός

διαβάζω - τραγουδάω

Κ´ ενώ ακούω το χιονιά

το πολλαπλό σου είδωλο

στα κρύσταλλα κοιτάζω

Θέλεις;

- Θέλω πάντα!

Έχεις κέφι;

- Έχω πάντα!

Ίσως έρθω...

- Έλα ´μέσως, μωρό μου!

Δε θέλω!

- Μην έρθεις...

Δεν έχω κέφι!

- Μην έρθεις...

Ίσως έρθω...

- Μην περάσεις, μωρό μου..

Συχνάζεις στo μικρό καφέ κι εγώ στη Μυροβόλο

κι έτσι πώς θα τα φέρουμε, ποτές δε θα ιδωθούμε

Εγώ ξυπνάω απ' τις εφτά κι εσύ το μεσημέρι

κι όταν τινάζω τα χαλιά, στο βόλεϊ πάντα τρέχεις

Στην παμπ πηγαίνεις στις εννιά κι εγώ έντεκα με μία

κι έτσι πώς θα τα φέρουμε, ποτές δε θα ιδωθούμε

Μα πού θα πάει ο καιρός κι οι βουλισμένοι χρόνοι

θε νά 'ρθει κάποιο σούρουπο ξανά ν' ανταμωθούμε

Αυτό το τραγούδι έγινε επιτυχία από τον εθνικό μας τραγουδιστή. Είναι ωραίο τραγούδι, με τρία μέρη, ένα το γνωστό και άλλα δυο εισαγωγικά, αλληλένδετα μεταξύ τους. Στην πιο γνωστή εκδοχή υπάρχει μόνο το τρίτο μέρος, αφού φαίνεται ότι τα δυο πρώτα κρίθηκαν, κακώς, χωρίς ενδιαφέρον. Πρέπει να πω ότι δέκα χρόνια μετά την έκδοση ενός τραγουδιού μπορεί ο οιοσδήποτε να το εκτελέσει.
Η ιστορία της πρώτης εγγραφής του έχει πολύ ενδιαφέρον. Την πρώτη πλευρά του του πρώτου μας δίσκου, την είχαμε γράψει σε διάστημα ενός μηνός περίπου, ενώ τη δεύτερη δεν προλάβαμε. Ενδιάμεσα αλλάξαμε κιθαρίστα, ο Παπάζογλου δεν είχε κονσόλα για να μας ηχογραφήσει κι έτσι καθυστερούσαμε πάνω από έξι μήνες να ολοκληρώσουμε το δίσκο. Ένα μεσημέρι παίρνει τηλέφωνο ο Παπάζογλου και μας λέει ότι βρήκε κονσόλα για μερικές ώρες, από μια άλλη ηχογράφηση που είχε τελειώσει πιο γρήγορα. Πήγαμε στο στούντιο και η δεύτερη πλευρά γράφτηκε όλη σε ένα απόγευμα, σε τρεις ώρες! Το τραγούδι αυτό το είχαμε αφήσει τελευταίο, επειδή είναι αρκετά δύσκολο για τη φωνή μου, ανεβαίνει πολύ ψηλά προς το τέλος. Το παίξαμε μια φορά, δεν μου άρεσε και είπα στον Παπάζογλου να το ξαναγράψουμε. Εκείνος είχε ένα ραντεβού, μάλλον με καμιά κοπέλα, και βιαζόταν, οπότε εξοργίστηκε και μίλησε άπρεπα. Ένοιωσα πολύ άσχημα. Ή έπρεπε να μαλώσω και να μη γίνει ο δίσκος, ή να σκύψω το κεφάλι και να το αφήσω να περάσει. Δεν ήξερα τι να κάνω.

Οπότε, εκείνη ακριβώς τη στιγμή, η κοπέλα για την οποία είχα γράψει το τραγούδι και με την οποία είχα χαθεί , ως από μηχανής θεός, κατέβαινε τις σκάλες του στούντιο στο βάθος. Μόλις την είδα ξεχάστηκα και γράφτηκε η πολύ ωραία, συγκρατημένα δραματική, εκτέλεση του δίσκου.

Το τραγούδι μιλά για το σπίτι μου στην 7ης Μεραρχίας, ένα από τα τέσσερα που έχω αλλάξει σε 27 χρόνια στην Καβάλα. Ο στίχος "...το πολλαπλό σου είδωλο, στα κρύσταλλα κοιτάζω" αναφέρεται στα κρύσταλλα με κατακόρυφες λωρίδες, που πολλαπλασιάζουν τις σκιές, της εξώπορτας του διαμερίσματος. Ακόμη χρησιμοποίησα λέξεις και εκφράσεις που είχε πει εκείνη: "θέλεις, θέλω πάντα, έχεις κέφι, έχω πάντα, έλα απόψε, μην περάσεις, μωρό μου, δε θέλω, μην έρθεις, δεν έχω κέφι, μην έρθεις, ίσως έρθω, μην περάσεις, μωρό μου". Με το στίχο "συχνάζεις στο Μικρό Καφέ κι εγώ στη Μυροβόλο" γίνεται μια αντιπαράθεση ανάμεσα στα δυο αυτά στέκια της Καβάλας. Το Μικρό Καφέ ήταν, κατά κάποιο τρόπο, πιο σινιέ, κι εκεί σύχναζαν κυριλέ, της πλάκας κυριλέ, τύποι, ενώ οι θαμώνες της Μυροβόλου ήταν, θα έλεγα, πιο αδέσμευτοι μέχρι οριακά φρικιά. Το τραγούδι περιγράφει επακριβώς αληθινές καταστάσεις.

Ο στίχος "στην παμπ πηγαίνεις στις εννιά" αναφέρεται στο παλιό μπαράκι του Σαλαβάτη στη Βενιζέλου, το Vanitas, στο οποίο πήγαινα κάπου-κάπου (ένα από τα ελάχιστα μαγαζιά της Καβάλας, στα οποία σύχναζα).

Από το πάρκο στη Μυροβόλο

Συμπληρωματικό του προηγούμενου, για τη διαδρομή από το πάρκο, με το γήπεδο του βόλεϊ, μέχρι τη Μυροβόλο, όπου σύχναζα, και η ηρωϊδα ερχόταν ή ήλπιζα να έλθει να με συναντήσει. Το τραγούδι αυτό στάθηκε η αφορμή της συνεργασίας μας με τη Μπάντα της Φλώρινας. Ψάχναμε να βρούμε μια μπάντα και μας είπαν ότι κάπου στην Κοζάνη ζει ο μάγος του κλαρίνου Χάρι Τζέιμς. ΄Επαθα πλάκα. "Ποιος είναι αυτός ο Χάρι Τζέιμς;" ρώτησα παντού. Τελικά ήταν ένας ντόπιος, τσιγγάνος που είχε πάει στην Αμερική και γύρισε μ' αυτό το ψευδώνυμο. Έπαιζε κλαρίνο, σπουδαίος μουσικός, αλλά δεν μπόρεσα να τον βρω. Μετά φτιάξαμε μια μπάντα με καθηγητές από ωδεία της Θεσσαλονίκης, αλλά το αποτέλεσμα ήταν μάλλον τυπικό και σφιγμένο, ενώ από παλιά ονειρευόμουνα μια μπάντα λαϊκή που θα έπαιζε πολύ ελεύθερα. Τη βρήκαμε στη Φλώρινα, μετά από ένα επεισοδιακό ταξίδι, όπου η παλιά Μερσεντές μου 170S, του 1949, τα έφτυσε στην τελευταία ανηφοριά, στο πρόσωπο του Τάσου το Βαλκάνη, "άρχοντα" της Δυτικής Μακεδονίας στο κλαρίνο, και στη μπάντα του.

Η συνάντηση και η συνεργασία μαζί τους μας χάρισαν αξέχαστες στιγμές και μια βαθιά φιλία.




p.s.

ο ''εθνικος μας τραγουδιστης'' δεν ειναι αλλος απο τον γιωργο νταλαρα που εκανε και το κομματι γνωστο σε ενα πιο μεγαλο κοινο.

 
Άν και δέν έτυχε να ακούσω χειμερινούς κολυμβητές στο παρελθόν,καταγούσταρα και με το τραγούδι και με την ιστορία.

thanks!

 
τους ακούω αρκετά χρόνια. είναι μια πραγματικά άξια μπάντα! Να ακούσετε και το '' ο καφές'' είναι απο τα τελευταία που 'εχουν βγάλει.

 
βα είπε:
p.s.ο ''εθνικος μας τραγουδιστης'' δεν ειναι αλλος απο τον γιωργο νταλαρα που εκανε και το κομματι γνωστο σε ενα πιο μεγαλο κοινο.
  Ο γνωστος....θειος που ολα τα σφαζει,ολα τα μαχαιρωνει. Ας μην εκφραστω καλυτερα γι αυτον.... ;D  να πω μονο οτι το συγκεκριμενο κομματι ο Βακιρτζης(αν και δε μ΄αρεσει η φωνη του) το λεει σαφως με συναισθημα, και ΔΕΝ εχει αναγκη αυτο το τραγουδι το....θειο για να το κανει γνωστο στο νταλαροκοινο.

  Ειναι γνωστο κι απο μονο του, χωρις τη γνωστη ισοπεδωτικη κορωνα - κονσερβα...Μα τι διαολο... τερμα τον εχει τον κομπρεσορα στο λαρυγγι ?  ;D ;D

 
Ωπα! μου χε ξεφύγει αυτό το τοπικ..

Το τραγούδι με όλους τους στίχους και μ αυτή την ενορχήστρωση το νιώθω ολοκληρωμένο και ιστορία σίγουρα συγκινητική.

Ευχαριστούμε Βα

 
Aκομα και με την "περιεργη" φωνη του Μπακιρτζη, το τραγουδι με το πρωτο ακουσμα σε εκανε να νοιωθεις οτι ειχε λογο υπαρξης.

Η αληθεια ειναι ομως οτι ο Νταλαρας ειναι υπευθυνος για την εξαπλωση του τοσο σε πανελλαδικο ισως και σε παγκοσμιο επιπεδο μιας και αυτος δειχνει να το αγαπαει και να το χρησιμοποιει συχνα. Να σαι καλα φιλε  για το thread.. αλλα και για την ιστορια πισω απο τους στιχους.

 
kateme, ο Μπακιρτζης ειναι πολυ μεγαλη μορφη του ελληνικου τραγουδιου. και οχι μονο του τραγουδιου δηλαδη, γενικοτερα. μην ξεχναμε οτι εχει πρωταγωνιστει στην  καλυτερη ταινια του συγχρονου ελληνικου κινηματογραφου :




 
santso 4 είπε:
   Ο γνωστος....θειος που ολα τα σφαζει,ολα τα μαχαιρωνει. Ας μην εκφραστω καλυτερα γι αυτον.... ;D  να πω μονο οτι το συγκεκριμενο κομματι ο Βακιρτζης(αν και δε μ΄αρεσει η φωνη του) το λεει σαφως με συναισθημα, και ΔΕΝ εχει αναγκη αυτο το τραγουδι το....θειο για να το κανει γνωστο στο νταλαροκοινο.

   Ειναι γνωστο κι απο μονο του, χωρις τη γνωστη ισοπεδωτικη κορωνα - κονσερβα...Μα τι διαολο... τερμα τον εχει τον κομπρεσορα στο λαρυγγι ?  ;D ;D
Δυστηχως ομως ο Θειος το εκανε γνωστο στο ευρυ κοινο.

Γενικα νομιζω οτι κριτικαρεις με μια σχετικη ελαφροτητα ενα πολυ σημαντικο κεφαλαιο της Ελληνικης μουσικης επειδη απλα δεν σ αρεσει..

Νομιζω οτι καποια πραγματα πρεπει να σκεφτομαστε πριν ανοιξουμε το στομα μας..εκτος κι αν εισαι 18 χρονω...οποτε δικαιολογησε.

Ειδικα επειδη ο εν λογο κυριος δισκογραφουσε πριν εγω και εσυ καλα καλα γεννηθουμε ..

 
matawan είπε:
στην  καλυτερη ταινια του συγχρονου ελληνικου κινηματογραφου :


+1

-Ήτανε πέναλτι κύριε Πάνο?

-Ο ορισμός του πέναλτι κυρία μου.

 
vagelism είπε:
Δυστηχως ομως ο Θειος το εκανε γνωστο στο ευρυ κοινο.

Γενικα νομιζω οτι κριτικαρεις με μια σχετικη ελαφροτητα ενα πολυ σημαντικο κεφαλαιο της Ελληνικης μουσικης επειδη απλα δεν σ αρεσει..

Νομιζω οτι καποια πραγματα πρεπει να σκεφτομαστε πριν ανοιξουμε το στομα μας..εκτος κι αν εισαι 18 χρονω...οποτε δικαιολογησε.

Ειδικα επειδη ο εν λογο κυριος δισκογραφουσε πριν εγω και εσυ καλα καλα γεννηθουμε ..
  Κατ' αρχας να πω οτι δεν ειμαι 18 αλλα....2x18, 36 δηλαδη.... Οσο για το "πολυ σημαντικο" κεφαλαιο της μουσικης μας, εχω να πω οτι ηταν οντως σημαντικο μεχρι καμμια 25 - 30 χρονια πριν, τοτε δηλαδη που ελεγε τα κομματια που του πηγαιναν, δηλαδη το γνωστο ελαφρολαικο - εντεχνο του Κουγιουμτζη, του Ακη Πανου, του Λοιζου κλπ. Τα περισσοτερα απο αυτα τα τραγουδια τα ειπε πραγματικα συγκλονιστικα. Εγω ομως ενισταμαι στο οτι πηγε να τραγουδησει ΟΛΑ τα ειδη, και για διαφορες αλλες ενεργειες του στο χωρο που υποδηλωνουν ενα στυγνο τεχνοκρατη - επιχειρηματια - μεγαλομανη, στοιχεια που σαφως και ΔΕΝ ταιριαζουν σ΄ενα πραγματικο μουσικο που θα επρεπε να χαρακτηριζεται απο πιο πολυ συναισθημα και ρομαντισμο.

  Οσο για το....αχανες ρεπερτοριο του, εχω να πω οτι τον σιχαθηκα απο τοτε που την ειδε και ΛΑΪΚΟΣ και ΡΟΚΑΣ και ΡΕΜΠΕΤΗΣ και ΤΕΝΟΡΟΣ και ΦΛΑΜΕΝΓΚΙΣΤΑΣ και ΛΥΡΙΚΟΣ και ΠΟΠ και (για ενα διαστημα με το Ρεμο)ΣΚΥΛΑΣ και ΚΛΑΣΙΚΟΣ ( με τη Φιλαρμονικη του Ισραηλ) ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ.... 

  Ειναι προφανες νομιζω οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορει να ειναι καλος σ΄ολα τα ειδη. Αν το προσπαθει, μαλλον κατι αλλο τον χαρακτηριζει αλλα σιγουρα οχι αγαπη για τη μουσικη.

 
Αν και το συγκεκριμένο δεν είναι το αγαπημένο μου των χειμερινών, μόνο καλά λόγια έχω να πω για τον κύριο Μπακιρτζή και την παρέα του. Ειδικά από τότε που τους είδα live στο Λυκαβηττό (να ήταν το 95-96;).

Για όσους δε γνωρίζουν, θα πρότεινα να ψάξουν οπωσδήποτε και τον πρώην μπουζουκτζή του συγκροτήματος, τον Ισίδωρο Παπαδάμου, ο οποίος έχει κυκλοφορήσει και μερικά προσωπικά άλμπουμ τα οποία μάλιστα διέθεσε και εντελώς δωρεάν ο ίδιος, πολύ πριν το downloading γίνει της μόδας. Έχω το πρώτο του και είναι αριστούργημα. Είναι δε εντελώς οικιακό προϊόν μια και έχει γραφτεί στο προσωπικό του στούντιο ενώ τραγουδούν ο γιος του και η κόρη του εκτός από τον ίδιο.

 
Λοιπόν να πω και εγώ δυό κουβέντες για το Αργύρη Μπακιρτζή, μια και τον είχα γνωρίσει σε μια επίσκεψη στο σπίτι του στη Θάσο. Είχαμε πάει απρόσκλητοι μια παρέα 18 ατόμων με αρχηγό τον (αγαπημένο μου φίλο) Διονύση Ρούσο, ο οποίος παίζει τώρα μόνιμα με τους χειμερινούς (αν τον έχετε πετύχει μιμείται τέλεια τη φωνή του Μπακιρτζή).

Ο Μπακιρτζής λοιπόν παρά το ξαφνικό της επίσκεψης - εισβολής στο σπίτι του για να μας ευχαριστήσει σχεδόν μάδησε μια δάφνη που είχε για να μας δώσει τα δαφνόφυλλα, φοβερός τύπος. Και η φωνή του όταν μιλάει είναι ίδια με το τραγούδι του.

Οι χειμερινοί κατά τη γνώμη είναι από τα σχήματα που έχουν επηρεάσει πολύ κόσμο με την εκλεπτυσμένη σουρεαλιστική αθωότητα των στίχων και της μουσικης τους.

 
Οι χειμερινοί κατά τη γνώμη είναι από τα σχήματα που έχουν επηρεάσει πολύ κόσμο με την εκλεπτυσμένη σουρεαλιστική αθωότητα των στίχων και της μουσικης τους.
Αγαπημένοι Χειμερινοί Κολυμβητές με προσωπική αδυναμία το άλμπουμ "Η μαστοράντζα του Εντερμπίλ":

http://www.musiccorner.gr/nees_kyklof/05/kolymvites.html

Απίστευτα τραγούδια σαν παραμύθι/δοξασίες και αξιοπρόσεκτο ένθετο,σαν βιβλίο λαογραφικής ιστορίας.

 
santso 4 είπε:
  Κατ' αρχας να πω οτι δεν ειμαι 18 αλλα....2x18, 36 δηλαδη.... Οσο για το "πολυ σημαντικο" κεφαλαιο της μουσικης μας, εχω να πω οτι ηταν οντως σημαντικο μεχρι καμμια 25 - 30 χρονια πριν, τοτε δηλαδη που ελεγε τα κομματια που του πηγαιναν, δηλαδη το γνωστο ελαφρολαικο - εντεχνο του Κουγιουμτζη, του Ακη Πανου, του Λοιζου κλπ. Τα περισσοτερα απο αυτα τα τραγουδια τα ειπε πραγματικα συγκλονιστικα. Εγω ομως ενισταμαι στο οτι πηγε να τραγουδησει ΟΛΑ τα ειδη, και για διαφορες αλλες ενεργειες του στο χωρο που υποδηλωνουν ενα στυγνο τεχνοκρατη - επιχειρηματια - μεγαλομανη, στοιχεια που σαφως και ΔΕΝ ταιριαζουν σ΄ενα πραγματικο μουσικο που θα επρεπε να χαρακτηριζεται απο πιο πολυ συναισθημα και ρομαντισμο.

 Οσο για το....αχανες ρεπερτοριο του, εχω να πω οτι τον σιχαθηκα απο τοτε που την ειδε και ΛΑΪΚΟΣ και ΡΟΚΑΣ και ΡΕΜΠΕΤΗΣ και ΤΕΝΟΡΟΣ και ΦΛΑΜΕΝΓΚΙΣΤΑΣ και ΛΥΡΙΚΟΣ και ΠΟΠ και (για ενα διαστημα με το Ρεμο)ΣΚΥΛΑΣ και ΚΛΑΣΙΚΟΣ ( με τη Φιλαρμονικη του Ισραηλ) ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ....  

  Ειναι προφανες νομιζω οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορει να ειναι καλος σ΄ολα τα ειδη. Αν το προσπαθει, μαλλον κατι αλλο τον χαρακτηριζει αλλα σιγουρα οχι αγαπη για τη μουσικη.
Φιλε Βα σορρυ για το offtopicΔεν διαφωνω μαζι σου - και εμενα καποιες φορες με εχει ξενισει με τις επιλογες του.

{Σχετικα με το στυγνος τεχνοκρατης}...αν οντος ειναι..πραγματικα χαιρομαι που ειναι. Γιατι σε μια χωρα σαν την Ελλαδα..{που εχουν αποψη μεχρι και οι πετρες}..οποτε εδωσα τα χρηματα μου για να τον δω..ειδα μια πολυ σοβαρη παρασταση με σοβαρες ενορχηστρωσεις -ηχο και φως..και οχι αρπαχτη. Απο την Αθηνα μεχρι την Λημνο .. Και αυτος να εχει τον τελευταιο λογο για ολα.

Τα ιδια ωστοσο λεγονται για ολους τους μεγαλους..Δειτε το dvd του Sting.. Bring on the Night..να δειτε ποσο αμειλικτος ειναι..

Αυτο που νοιωθω πραγματικα παντος ειναι οτι ειμαι πολυ λιγος για να μπορεσω να κρινω {-ουμε  τον συγκεκριμενο  ανθρωπο.

Αυτο που με προβληματιζει ομως ειναι..γιατι αποκαλουμε  τον Sting, τον Peter Gabriel,τον Αl di meola,τον Paco de Lucia {θυμασαι την συνεργασια με τον Bryan Adams??} τον Steve Gadd τον Vinnie Colauita {Megadeath -Barbara Streizant -Backstreet Boys-Chick Corea} και ολους αυτους -  χαμαιλεοντες και πολυπλευρους καλλιτεχνες που εχουν την δυνατοτητα να παιζουν με τοσο διαφορετικους μουσικους ..και αποκαλουμε τον Νταλαρα μεγαλομανη? Ποιος οριζει τα ορια αναμεσα στην τεχνη και την μεγαλομανια?

Καλο βραδυ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο εν λογω αοιδος ουδεμια σχεση εχει με τους καλιτεχνες που ανεφερες, συγνωμη δηλαδη...

Και επειδη τυγχανει να ξερω και καποια γεγονοτα παραπανω...  στο λεξικο Μπαμπινιωτη διπλα στις λεξεις "μεγαλομανης", "καλαμοκαβαλημενος", θα επρεπε να γραφει το ονομα του...

Ειναι η ταπεινη μου αποψη για τον χαρακτηρα του ανθρωπου και οχι για το οποιο, μικρο η μεγαλο ταλεντο του, η την προσφορα του στο Ελληνικο τραγουδι κλπ.....

 
Και έτσι να είναι, είναι θέμα του forum της Espresso και όχι ενός μουσικού forum.  ;)

 
george956 είπε:
Ο εν λογω αοιδος ουδεμια σχεση εχει με τους καλιτεχνες που ανεφερες, συγνωμη δηλαδη...

Και επειδη τυγχανει να ξερω και καποια γεγονοτα παραπανω...  στο λεξικο Μπαμπινιωτη διπλα στις λεξεις "μεγαλομανης", "καλαμοκαβαλημενος", θα επρεπε να γραφει το ονομα του...

Ειναι η ταπεινη μου αποψη για τον χαρακτηρα του ανθρωπου και οχι για το οποιο, μικρο η μεγαλο ταλεντο του, η την προσφορα του στο Ελληνικο τραγουδι κλπ.....
και για ποιο λογο τον κρινεις βαση του χαρακτηρα του..?

Βγηκατε για μπυρες και δεν σε κερασε? Δουλεψατε μαζι και δεν σε πληρωσε?.. η βασιζεσαι σε αποψεις απο τριτους - τριτων ξαδερφια του περιπτερα η θεια που τον ξερουν..? Oλη η Ελλαδα ξερει τον Γιωργο Νταλαρα και εχει κατι να πει για την γουνα του τελικα..

Και δηλαδυ μας λες..φιλε Γιωργο οτι αν ανεβασεις ενα κομματι στο Νοιζ να το ακουσουμε..

και  πχ ξερουμε οτι εισαι ενα ****παιδο και μισο....θα ηθελες να σε κρινουμε βαση αυτου...η της μουσικης σου?? γιατι αυτο κανεις...

Κρινεις ενα καλλιτεχνη βαση της ΦΗΜΗΣ του σαν ανθρωπο ..εκτος κι αν σου εχει κανει κατι προσωπικα που θες να μοιραστεις μαζι μας. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιατι κατ' εμε ο καλλιτεχνης κρινεται ΚΑΙ απο τον χαρακτηρα του.

Δεν μπορω να διανοηθω γιατι θα επρεπε να θαυμαζω καποιον που ενω ειναι καλλιτεχναρα

ειναι και παιδεραστης, πχ.....

Και επιτελους δεν μου αρεσει οταν καποιος προσπαθει τοσο κραυγαλεα να μου πει " ΕΓΩ τα τραγουδαω ολα, απο ρεμπετικο μεχρι λυρικη σκηνη να 'ουμ..."

Για να μην πιασουμε και τα κοινωνικοπολιτικα - που σιγουρα θα απαγορευεται - και το πως η "προοδευτικη" σταση καποιου εξαργυρωνεται, και κατι αλλα που εχουν να κανουν με..... χμμμ.... καποιες υποχρεωσεις ΟΛΩΝ ΜΑΣ με την ΕΦΟΡΙΑ.

Ο καλλιτεχνης εκτιθεται και κρινεται για ολα και απο ολους, και ο καθενας εχει το δικαιωμα να κρινει με διαφορετικα κριτηρια τον οποιονδηποτε.

Τωρα σοβαρα, θελεις να σου απαντησω στην τελευταια σου ερωτηση;

Ισως να ειμαι φιλαρακι του Πανουση... ;D

Τελος παντων, για μενα σταματαει εδω αυτη η συζητηση.

 
Ευτυχως που ολη η Ελλαδα δεν κρινει με τα κατ εσε σου δεδομενα φιλε George...γιατι την ειχαμε γαμησει..

Επρεπε να ειχαμε γινει ολοι σαολιν μοναχοι - καλλιτεχνες για να μην κριθουμε αυστηρα απο τα αμεμπτου ηθικης αυστηρα σου κριτηρια..

Τελικα και εγω για σενα αυτο καταλαβα..

Οτι εχεις περασει πολυ καιρο στις παραστασεις .....του Πανουση... ;D ;D ;D

Καποιος εδω μεσα ειχε πει κατι πολυ σοφο.. οτι οι αποψεις {ειδικα απο ανωνυμους}εδω μεσα ειναι σαν τις κωλοτρυπιδες...

Ολοι εχουν και απο μια..

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top