Το attenuator χαλαει τον ηχο ?

aris 17561

Μέλος
Μηνύματα
3,478
Πόντοι
38
Καλησπερα ,

χρειαζομαι βοηθεια για να παρω την εξης αποφαση...

Ειμαι κατοχος πλεον 2 κεφαλων... Ο ενας ειναι ο 6505+ head 120 βατ ( τον πουλησα τον 60αρι) και ενας engl fireball 60...

To θεμα ειναι οτι αφενως μεν 2 κεφαλες ειναι too much αφετερου σκεφτομουν μηπως δωσω τον fireball και βαλω και κανενα φραγκακι στην τσεπη... Ο fireball εχει ομως ενα καλο.... Μπορει να παιξει σε extreme χαμηλες εντασεις... Οταν το βολιουμ ειναι περιπου στο 0.5 και αυτο βοηθαει τις ωρες οπου κοιμαται καποιος διπλα ενω ο peavey ακομα και με το βολιουμ στο 0 ακουγεται και διπλα...

Οποτε σκεφτηκα την λυση ενος attenuator... 2 ειναι τα ερωτηματα που με ταλανιζουν λοιπον...

1) παραμορφβνει το σημα ? με την λογικη οτι ο ενισχυτης θα ειναι περιπου στο 1,5 και να μετατρεπεται σε ψυθηρο . Δεν εχω απαιτηση να παιζω με το βολιουμ στο 5...

2) θα μπορω να παιζω σε extreme χαμηλες εντασεις οπου οι χορδες της κιθαρας ακουγονται δυνατοτερα... ? Δεν γινεται συνεχεια αυτο , ομως υπαρχουν στιγμες μεσα στο σπιτι οπου δεν γινεται αλλιως...

3) Τις αλλες ωρες οπου θα παιζω κανονικα χωρις να ενοχλω και θα το κλεινω το ατεν... Τοτε το πεταλι αυτο ειναι true by pass η θα πρεπει να ξεστηνω το συστημα για να παρω τον πραγματικο ηχο του ενισχυτη...

Αυτα...

 
σιγουρα θα αλλοιώνει κάπως αλλά εμένα προσωπικά δε θα με ενοχλουσε.

ό,τι έχω ακουσει απο ηχογράφηση ίσα ισα που μπορώ να αντιληφθώ μια μειωση στα πριμα.

εγώ θα κοιταζα τον 6/12

Power Plug - 6/12 Attenuator

είναι και φτηνος ;)

 
Πούλησες τον ήδη γομάρι 60ρη για να πάρεις έναν 120ρη, και μετά ψάχνεις... attenuator; Άβυσσος η ψυχή του εν πολυκατοικία Νεοέλληνα ηλεκτροκιθαρωδού. Σύμφωνα με τις ερωτήσεις σου:

1) Ναι, θα υπάρχει μια φυσική αλλοίωση στον ήχο σου, η οποία είναι απολύτως αναμενόμενη όχι μόνο λόγω της παρέμβασης επιπλέον ηλεκτρονικών σταδίων μετά τον τελικό αλλά και λόγω ψυχοακουστικής (και οι συχνότητες δεν θα γίνονται αντιληπτές με τον ίδιο τρόπο - σκέψου το σαν έναν wow factor σε υψηλές εντάσεις - αλλά και ούτε θα ακούς τον "αέρα" να κινείται με τον ίδιο τρόπο). Επομένως πάρε το ως δεδομένο πριν προχωρήσεις σε επιπλέον αγορές, οι οποίες για χιλιοστή φορά λέμε πως ίσως να ήταν άχρηστες αν κάποιος αγόραζε κάτι που συμφωνούσε με τις πραγματικές του ανάγκες.

Aπό κει και πέρα, δεν είναι όλα τα attenuators το ίδιο παρεμβατικά στον τελικό σου ήχο, ούτε διαθέτουν την ίδια ηχητική απόδοση, κάτι που περιγράφεται λεπτομερέστατα σε προηγούμενα συγκριτικά θρεντς.

2) Σε συνθήκες που οι... χορδές της κιθάρας ακούγονται δυνατότερα από τον ίδιο σου τον ήχο, μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι πως είναι εντελώς αστείο (θηλυκά πάντα) να συζητάμε για οποιαδήποτε απαίτηση ηχητικής πιστότητας.

3) Ένα attenuator δεν είναι πετάλι. Είναι μια συσκευή που παρουσιάζει ένα φορτίο στον ενισχυτή για τους γνωστούς λόγους. Προσωπικά, δεν έχω δει κανένα να είναι true bypass με footswitch, αλλά απλά με ροοστάτη όπου στην ελάχιστη τιμή του θα είναι "αόρατο" σαν κύκλωμα. Γκούγκλαρα όμως και είδα πως όντως υπάρχουν και με διακόπτη true bypass, πχ: http://www.jimkelleyamplifiers.com/JimKelleyPowerAttenuatorMK.htm

 
Υπάρχουν διάφορες λύσεις για whisper levels...

Λύση 1η.

Φθηνό (σχετικά) attenuator όπως το THD Hotplate και μετά από το line out είτε απ' ευθείας σε H/Y με cabinet impulses ή σε POD (ναι καλά διαβάζεις) στο οποίο χρησιμοποιείς μόνο τις καμπίνες και μετά έξοδο σε ηχειάκια.

Λύση 2η.

Πολύ ακριβό reactive attenuator στο οποίο ο ήχος θα διαφέρει σχεδόν μόνο λόγω της μειωμένης έντασης στα μεγάφωνα (όχι απαραίτητα κακό) και λόγω ψυχοακουστικής όπως προανέφερε ο BS. Τσέκαρε τα Ultimate Attenuator, MotherLoad Elemental και Faust.

Για εντάσεις πολύ χαμηλής πρόβας (αλλά όχι ψιθύρου) μπορείς να πας και σε πιο οικονομικές λύσεις όπως το DR Z brake light.  

 
αν βαλεις το ποντεσιομετρο του ατενιουειτορ στο 0 λογικα ειναι σα να μην δουλευει...

Καποια εχουν και ον-οφ...

 
bloody_sunday είπε:
Πούλησες τον ήδη γομάρι 60ρη για να πάρεις έναν 120ρη, και μετά ψάχνεις... attenuator; Άβυσσος η ψυχή του εν πολυκατοικία Νεοέλληνα ηλεκτροκιθαρωδού. Σύμφωνα με τις ερωτήσεις σου:

1) Ναι, θα υπάρχει μια φυσική αλλοίωση στον ήχο σου, η οποία είναι απολύτως αναμενόμενη όχι μόνο λόγω της παρέμβασης επιπλέον ηλεκτρονικών σταδίων μετά τον τελικό αλλά και λόγω ψυχοακουστικής (και οι συχνότητες δεν θα γίνονται αντιληπτές με τον ίδιο τρόπο - σκέψου το σαν έναν wow factor σε υψηλές εντάσεις - αλλά και ούτε θα ακούς τον "αέρα" να κινείται με τον ίδιο τρόπο). Επομένως πάρε το ως δεδομένο πριν προχωρήσεις σε επιπλέον αγορές, οι οποίες για χιλιοστή φορά λέμε πως ίσως να ήταν άχρηστες αν κάποιος αγόραζε κάτι που συμφωνούσε με τις πραγματικές του ανάγκες.

Aπό κει και πέρα, δεν είναι όλα τα attenuators το ίδιο παρεμβατικά στον τελικό σου ήχο, ούτε διαθέτουν την ίδια ηχητική απόδοση, κάτι που περιγράφεται λεπτομερέστατα σε προηγούμενα συγκριτικά θρεντς.

2) Σε συνθήκες που οι... χορδές της κιθάρας ακούγονται δυνατότερα από τον ίδιο σου τον ήχο, μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι πως είναι εντελώς αστείο (θηλυκά πάντα) να συζητάμε για οποιαδήποτε απαίτηση ηχητικής πιστότητας.

3) Ένα attenuator δεν είναι πετάλι. Είναι μια συσκευή που παρουσιάζει ένα φορτίο στον ενισχυτή για τους γνωστούς λόγους. Προσωπικά, δεν έχω δει κανένα να είναι true bypass με footswitch, αλλά απλά με ροοστάτη όπου στην ελάχιστη τιμή του θα είναι "αόρατο" σαν κύκλωμα. Γκούγκλαρα όμως και είδα πως όντως υπάρχουν και με διακόπτη true bypass, πχ: http://www.jimkelleyamplifiers.com/JimKelleyPowerAttenuatorMK.htm
Bloody sunday , προφανως για να προχωρησα στην πωληση του 60αρι κινεζικου 6505+ , θα υπηρχε καποιος βασικος λογος... Με το σκεπτικο οτι υπαρχει μεταξυ τους μια διαφορα της ταξεως των 900 ευρω θα επρεπε να υπηρχε σημαντικος λογος για να προχωρησα σε αντικατασταση...

Ως εκ τουτου μην απορεις και τοσο γιατι προκειται για προσωπικη επιλογη κατοπιν σκεψης και οχι κωληματος...

Ο 6505+ κομπο λοιπον μια που το εχεις αποροια , δεν ειναι τοσο σφιχτος σαν ενισχυτης οπως ο αντιστοιχος 120αρης με απαιτιτικη χρηση για τα δικα μου αυτια μπουστερ πεταλιων τα οποια δεν ειναι και το καλυτερο μου. Συν τοις αλλοις ειναι ενισχυτης μουντος και θολος και χρειαζεται και ενα eq στην λουπα. Ολα αυτα εμενα με κουραζουνε...

Αν παρατηρησεις τις αγγελειες θα δεις οτι εχω πουλησει ολο μου σχεδον τον εξοπλισμο προκειμενου να αποκτησω τον 120αρι που ειναι πολυ πιο κοντα στα δεδομενα μου... Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορω να παιξω τις ωρες οπου καποιος στο διπλανο μου δωματιο κοιμαται... Κατα τα αλλα ολες τις αλλες ωρες δεν εχω προβλημα... Και επειδη ξερω και την αγαπη σου για low wattage ενισχυτες σε πληροφορω οτι κοπιασα αρκετα μεχρι να μπορεσω να δοκιμασω ολους τους μικρους ενισχυτες και κανενας δεν με ικανοποιησε οσο ο πιβι και ο bugera 6262 . Για εμενα δεν αποτελει κρητηριο ομως η αγορα ενισχυτη για τις ωρες που καποιος κοιμαται... Εφοσον υπαρχουν λυσεις οπως attenuator η στην τελικη και η χρηση του fireball που παιζει σε οποια ενταση θελησω...

Ολη αυτη η απαντηση απευθυνεται στο αβυσος. Και ξεκαθαριζω την θεση μου διοτι ειναι αντιληπτο οτι εισαι ενας μορφωμενος ανθρωπος με γνωσεις επι της μουσικης και πιστευω οτι δεν πρεπει να γινεται προιον κριτικης οι επιλογες του καθε κιθαρωδου.

1) οκ αντιληπτο

2) Ηχητικη ποιοτητα αποζητω υπο οποιεσδηποτε συνθηκες εφοσον ρωταω κατι που δεν ξερω και πρεπει να μαθω το επιπεδο της ποιοτητας... Φανταζομαι οτι για αυτο τον λογ φτιαχτηκαν ολα αυτα τα μαραφετια

3) κατα βαση αυτο με ενδιαφερει... Ν ειναι αορατο τις στιγμες οπου δεν θα το χρειαζομαι...

Και ευχαριστω για το λινκ...

Υπάρχουν διάφορες λύσεις για whisper levels...

Λύση 1η.

Φθηνό (σχετικά) attenuator όπως το THD Hotplate και μετά από το line out είτε απ' ευθείας σε H/Y με cabinet impulses ή σε POD (ναι καλά διαβάζεις) στο οποίο χρησιμοποιείς μόνο τις καμπίνες και μετά έξοδο σε ηχειάκια.

Λύση 2η.

Πολύ ακριβό reactive attenuator στο οποίο ο ήχος θα διαφέρει σχεδόν μόνο λόγω της μειωμένης έντασης στα μεγάφωνα (όχι απαραίτητα κακό) και λόγω ψυχοακουστικής όπως προανέφερε ο BS. Τσέκαρε τα Ultimate Attenuator, MotherLoad Elemental και Faust.

Για εντάσεις πολύ χαμηλής πρόβας (αλλά όχι ψιθύρου) μπορείς να πας και σε πιο οικονομικές λύσεις όπως το DR Z brake light.  
σε ευχαριστω πολυ... Θα τσεκαρω... Αν θελετε πλεον ενω εχω παρει μια ιδεα για το ολο θεμα μπορειτε να μου προτεινεται με περισσοτερη θερμη καποιες δοκιμασμενες επιλογες...

 
Η καλύτερη λύση αν μένεις σε διαμέρισμα και θέλεις να κάνεις ηχογραφήσεις, είναι να φτιάξεις Isolation  Box + attenuator.

Στο Youtube θα βρείς αρκετά βιντεάκια,



 
messalion είπε:
http://www.ehx.com/products/signal-pad

αν δεν καταλαβες το τι κανει ακριβως απο το βιντεο (επειδη ειναι και χαλια το ντεμο) πες μου να σου εξηγησω  ;)

Για χρηση στο effects loop μιλαμε...?

Δε νομιζω να εχει το αποτελεσμα που θελει ο αρης...

 
blackie είπε:
Για χρηση στο effects loop μιλαμε...?

Δε νομιζω να εχει το αποτελεσμα που θελει ο αρης...
δεν προσδιορισε

Τώρα αυτό attenuator είναι ή volume pedal?
στην ουσια volume pedal ειναι

εγω το χρησημοποιω ως εξης

στην αρχη ή στο τελος των πεταλιων μου το EHX - ρυθμιζω τον ενισχυτη π.χ. στο 5 και απο το EHX εχω το 100% του ενισχυτη που ειναι στο 5 - οποτε με το EHX θα ειναι κατι σαν να ειχες εναν ενισχυτη που η απολυτη τιμη του ειναι μεχρι το 5

δεν ξερω πως αλλιως να το εξηγησω

 
Αρη ειλικρινα και με ολη μου την καρδια θα σου ελεγα να κρατησεις τον fireball που παιζει ομορφα και σε χαμηλες εντασεις για το σπιτι,και να βρειτε με τους φιλους-μπαντα σου ή και με αλλες μπαντες ωστε να μοιραζεστε τα εξοδα (οπως κανουμε αρκετοι) ενα δικο σας προβαδικο να βαλεις μεσα τον peavey και να τον απολαμβανεις.

Μπορει να ακουγεται extreme λυση αλλα ειναι ο μονος τροπος να ακουσεις τον ενισχυτη σου οπως πρεπει (και ξερεις ποσο συμπαθω τον συγκεκριμενο).

Κατα τα αλλα μια φορα τεσταρα εκτενως σε εναν φιλο ενα τετοιο http://www.thdelectronics.com/product_page_hotplate.html το οποιο υπηρχε μεν (δεν μπορω να πω οτι γινοταν "αορατο" στον ηχο-ουτε περιμενα να γινει) αλλα εκανε τη δουλεια του πιστευω καλα.

 
To Hotplate συμφωνα με διαφορες κριτικες ειναι το χειροτερο σε αφορα στην εννοια της μεταφορας του οριτζιναλ ηχου...

 
blackie είπε:
To Hotplate συμφωνα με διαφορες κριτικες ειναι το χειροτερο σε αφορα στην εννοια της μεταφορας του οριτζιναλ ηχου...
Εχω δοκιμάσει ότι υπάρχει,εκτός απο το Torpedo το οποίο είναι και πανάκριβο.

Ολα καταστρέφουν  το clean κανάλι,σε gain καταστάσεις και μέχρι -6 -8db

καλά είναι,αλλά πάλι δεν μπορείς να ανοιξεις ενισχυτή 50-120w σε διαμέρισμα.

Ισως το Axe Fx μεταχειρισμένο σε καλή τιμή είναι η λύση για το προβλημα  σου.

 
aris 17561 είπε:
Ολη αυτη η απαντηση απευθυνεται στο αβυσος. Και ξεκαθαριζω την θεση μου διοτι ειναι αντιληπτο οτι εισαι ενας μορφωμενος ανθρωπος με γνωσεις επι της μουσικης και πιστευω οτι δεν πρεπει να γινεται προιον κριτικης οι επιλογες του καθε κιθαρωδου.
Άρη, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Η συλλογιστική σου έχει μερικές τρύπες αλλά δεν θα τις σχολιάσω αυτή τη στιγμή (θα ήμουν και εντελώς οφτόπικ). Όσον αφορά τις επιλογές, αντικείμενο κακοπροαίρετης κριτικής όχι, αντικείμενο σχολιασμού στα πλαίσια δημόσιας συζήτησης φυσικά.

Πίσω στο θέμα: το Signal Pad είναι ένα απλό ποτενσιομετράκι που στη χρήση του σε αυτή τη θέση είναι γνωστό και ως volume box. Ρίξε μια ματιά σε σχετικά θρεντς, πχ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=163841.0

 
bloody_sunday είπε:
Η συλλογιστική σου έχει μερικές τρύπες
Για εσενα... Για εμενα ειναι μια χαρα...

Πίσω στο θέμα: το Signal Pad είναι ένα απλό ποτενσιομετράκι που στη χρήση του σε αυτή τη θέση είναι γνωστό και ως volume box. Ρίξε μια ματιά σε σχετικά θρεντς, πχ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=163841.0
Ευχαριστω πολυ !!!

 
μα ρε παιδιά οι high gain ενισχυτές τον χρειάζονται όντως τον attenuator? Γιατι στην πρόβα πχ θα τον έβαζες τόσο δυνατά μεχρι να κομπρεσσάρουν οι τελικές? Δε νομιζω, ειδικά με 2χ12 και πάνω.

Μήπως αυτή η γενική αντιληψη "βαλτον δυνατά για ν ακουστει καλα" έχει την αιτιολογία της απλά στο οτι αυτο που αντιλαμβανόμαστε αλλάζει καθώς ανεβαινουν τα ντεσιμπέλ, και δεν έχει να κάνει με το αν "ψηνονται" - που σιγα μη ψηνονται - οι τελικές?

μιλάω πάντα για ενισχυτες high gain που η βρώμα βασιζεται στην προενισχυση. Άλλο τα καθαρα.

 
IraklisZS είπε:
μα ρε παιδιά οι high gain ενισχυτές τον χρειάζονται όντως τον attenuator? Γιατι στην πρόβα πχ θα τον έβαζες τόσο δυνατά μεχρι να κομπρεσσάρουν οι τελικές? Δε νομιζω, ειδικά με 2χ12 και πάνω.

Μήπως αυτή η γενική αντιληψη "βαλτον δυνατά για ν ακουστει καλα" έχει την αιτιολογία της απλά στο οτι αυτο που αντιλαμβανόμαστε αλλάζει καθώς ανεβαινουν τα ντεσιμπέλ, και δεν έχει να κάνει με το αν "ψηνονται" - που σιγα μη ψηνονται - οι τελικές?

μιλάω πάντα για ενισχυτες high gain που η βρώμα βασιζεται στην προενισχυση. Άλλο τα καθαρα.
+1000.

Είναι η αίσθηση που δίνουν τα πιο πολλά db, όχι η ανάγκη για μεγαλύτερη ένταση γενικά.

Having said that, είναι εξαιρετικά εκνευριστικό να έχεις έναν ενισχυτή που να έχει χρήσιμο volume range από 0 ως 1, 1,5 το πολύ.

Having said that 2, κάποιοι ενισχυτές φαίνεται να έχουν "καλύτερο ήχο" σε χαμηλές εντάσεις σε σχέση με άλλους, ακόμα και με το gain στο 10. Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό, δεν ξέρω. Είναι ο ηχητικός χαρακτήρας του ενισχυτή, ο σχεδιασμός του τελικού σταδίου, της προενίσχυσης, δεν ξέρω.

Άρα, να πάρει ή να μην πάρει attenuator? ΙΜΗΟ, να πάρει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top