θέλω 8in/out ποιοτικό conversion !!!

nikos76

Νέο μέλος
Μηνύματα
181
Πόντοι
16
Λοιπόν ,θέλω να πάρω ένα «μηχανάκι» με πολύ καλό AD/DA ,χρειάζομαι 8 in/out  γιατί  έχω μερικά καλά περιφερειακά (Avalon 737sp, UNIVERSAL AUDIO 1176 LN, SPL Vitalizer ,Lexicon pcm70 κλπ) τα οποία θέλω να τα χρησιμοποιώ και κατά τη μίξη .

Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να έχει Mic preamp  γιατί έχω όπως είπα τον Avalon και αν χρειαστεί να γράψω πάνω από μια πηγή ταυτόχρονα έχω αναλογική κονσόλα Amek(Big) με 24 mic/line(και με πολύ καλά eq’s) . . .

Εγώ αυτό που θέλω είναι ένα ποιοτικό conversion για να μη χάνω πιο πολλά απ όσα κερδίζω βάζοντας στην αλυσίδα της μίξης τα outboard (και φυσικά για να έχω σωστό και πλούσιο ήχο και κατά το recording και κατά το monitoring !!!) . 

Θα με βόλευε δε να επικοινωνεί με το pc κατευθείαν (μάλλον κάτι σε Firewire) κι όχι μέσω ψηφιακών εξόδων που θα καταλήγουνε στις ψηφιακές εισόδους της κάρτας μου .

Και

Α)Δεν θέλω να ξεπεράσω

    το φράγμα των 1700 euro

Β)Δουλεύω σε PC  με το Samplitude10 Pro(το λέω για τυχών ασυμβατότητες  των drivers με το pc ή με το daw…)

Μετά από μια έρευνα που έκανα βρήκα αυτό

http://www.thomann.de/gr/rme_fireface_800.htm

καλή κάρτα ,αξιόπιστη λειτουργία-σταθερότητα(είχα rme και ξέρω . . .) αλλά μπαίνω σε σκέψεις : απ αυτά τα 1199 euro πόσα αντιστοιχούν στους convectors  ?μήπως πληρώνω και για πράγματα τα οποία δεν μου χρειάζονται ???

και αυτό !!! ??? !!! . . . . . .

http://www.jrrshop.com/lynx-aurora-8fw-p-7058.html?amp%3Bcurrency=USD&currency=EUR

το οποίο μάλλον με ενθουσιάζει σαν ιδέα (κι απ ότι έχω διαβάσει “παντού” ο ήχος της Lynx και των Aurora 8 / Aurora 16 απλά σπέρνει !!!)αλλά με φοβίζει το ότι είναι κάτι πολύ «φρέσκο» και δεν έχει δήξει τα τυχών κουσούρια του . . .

στα + του και οι Asio drivers . . .

Οι όποιες γνώμες για αυτά που βρήκα ή οι όποιες νέες προτάσεις θα με βοηθήσουν πολύ .

ευχαριστώ .

 
Όχι φίλε μου. Το aurora fw που το είδες καινούριο; Το κλασικό aurora είναι, μόνο που βγήκε κάρτα για να συνδέεται μέσω firewire στον υπολογιστή. Και είναι από τους κορυφαίους κονβέρτορες και γαϊδούρι από άποψη αξιοπιστίας και αυτό φαίνεται και στην τιμή του. Οπότε αν τα διαθέτεις ΠΑΡΤΟ. Από τα 2 είναι το μοναδικό που κάθεται απέναντι στα μηχανήματα που έχεις.

 
Κατά πάσα πιθανότητα το Aurora θα είναι καλύτερο από το RME Fireface 800, αλλά δεν ξέρω αν και κατα πόσο μπορείς να ακούσεις αυτό το πολύτιμο και ενίοτε φευγαλέο 5-10% δίνοντας 40-50% περισσότερα χρήματα.

Θα πρότεινα να ακούσεις και τους δύο μετατροπείς μεμονωμένα και σε μίξη. Αν είσαι perfectionist, και μπορείς σίγουρα να ακούσεις την διαφορά τότε πάρε το Aurora.

Προσωπικά, κι εγώ σκέφτομαι κάποια στιγμή να αλλάξω τα 2 Fireface 800, αλλά ΜΟΝΟ αν όντως ακούσω διαφορά. ;)

 
Τσεκαρε και την Apogee ROSETTA 800 + firewire card, αλλα οι πιθανοτητες λενε οτι  θα δυσκολευτεις για να δουλεψει σωστα στο set up σου.

Δυστηχως ειναι πιο πολυ MAC oriented hardware, αν και ειναι συμβατες με PC , μπορει να υπαρξουν διαφορες ανωμαλιες αναλογως το configuration του υπολογιστη.

http://www.apogeedigital.com/support/documents.php?show=rosetta800

 
    :o :o :o

Συγνωμη ρε Νικο αλλα ο avalon  δεν παει με τα "μπαζα" που αναφερεις (rme_fireface_800,lynx-aurora). Πας για Prism και πανω

εκτος εαν θες να κανεις "νταουνγκρειτ" στο συστημα σου!!!!

 
Η γνώμη μου είναι να προχωρήσεις στην αγορά της aurora και δεν θα το μετανιώσεις. (Δουλεύω με lynx και rme)

Παιδιά ας μην υπερβάλουμε. Όντως o ήχος των Prism είναι ο πιο κοντινός ως προς τον ποιοτικό αναλογικό σήμερα, αλλά εδώ μιλάμε και για άλλο ποσό χρημάτων. Δηλαδή μιλάμε "μόνο" για 5000 δολλάρια ή ευρώ. Δεν είναι το ίδιο με τα 1700 που διαθέτει ο φίλος.

 
OurDarkness είπε:
Προσωπικά, κι εγώ σκέφτομαι κάποια στιγμή να αλλάξω τα 2 Fireface 800, αλλά ΜΟΝΟ αν όντως ακούσω διαφορά. ;)
φίλε μου OurDarkness μπορώ να σου υπογράψω ότι θα ακούσεις μεγάλη διαφορά σε σχέση με την lynx...το αν θα ανταποκρίνεται στο αισθητήριο σου είναι άλλη συζήτηση και μόνο ο ίδιος μπορεί να το κρίνεις ορίζοντας παραμέτρους της τελικής χροιάς που θέλεις να "ντύσεις" τις παραγωγές σου... αν και από ότι έχω αντιληφθεί με κατά καιρούς γραφόμενά σου, πρέπει να είμαστε αρκετά κοντά στα γούστα... ;)

όσο για τους αφορισμούς του digi δεν τους ασπάζομαι... συγκεκριμένα -και χωρίς να έχω ποτέ ασχοληθεί με hardware της prismsound-

μπορώ να πω ότι προσωπικά μπορώ σχετικά εύκολα να συγκρίνω τον avalon με φθηνότερα pre χωρίς να τα κάνω να "κοκινίζουν" από ντροπή, αλλά την lynx μόνο με πολύ ακριβότερα A/D και D/A...

 
npap είπε:
Προσωπικά, κι εγώ σκέφτομαι κάποια στιγμή να αλλάξω τα 2 Fireface 800, αλλά ΜΟΝΟ αν όντως ακούσω διαφορά. ;)
φίλε μου OurDarkness μπορώ να σου υπογράψω ότι θα ακούσεις μεγάλη διαφορά σε σχέση με την lynx...το αν θα ανταποκρίνεται στο αισθητήριο σου είναι άλλη συζήτηση και μόνο ο ίδιος μπορεί να το κρίνεις ορίζοντας παραμέτρους της τελικής χροιάς που θέλεις να "ντύσεις" τις παραγωγές σου... αν και από ότι έχω αντιληφθεί με κατά καιρούς γραφόμενά σου, πρέπει να είμαστε αρκετά κοντά στα γούστα... ;)

όσο για τους αφορισμούς του digi δεν τους ασπάζομαι... συγκεκριμένα -και χωρίς να έχω ποτέ ασχοληθεί με hardware της prismsound-

μπορώ να πω ότι προσωπικά μπορώ σχετικά εύκολα να συγκρίνω τον avalon με φθηνότερα pre χωρίς να τα κάνω να "κοκινίζουν" από ντροπή, αλλά την lynx μόνο με πολύ ακριβότερα A/D και D/A...
Ειλικρινά με βάζετε σε μεγάλο πειρασμό στο να επενδύσω σε άλλους μετατροπείς. Έχω ακούσει κατά καιρούς διάφορους ηχολήπτες να πλέκουν εγκώμια σε μετατροπείς και πραγματικά κάποια στιγμή θα ήθελα να τους τεστάρω, αν μη τι άλλω για να βγω από την περιέργεια. Επίσης θα ήθελα να κάνω blind test έτσι ώστε να μην πάω προϊδεασμένος ότι το ακριβότερο μηχάνημα είναι ντε και καλά το καλύτερο. Η λογική μου λέει ότι σε τέτοια high-end μηχανήματα οι διαφορές ως προς τα μηχανήματα *mid-end* είναι σχετικά μικρή και αμβλύνονται όσο η τιμή αυξάνεται. Δηλαδή περιμένω να ακούσω, 5-10% καλύτερο (ίσως και 20%?), λίγο καλύτερο, κατά περίπτωση καλύτερο (ανάλογα με το ηχητικό περιεχόμενο), καλύτερο και πιο ξεκούραστο μετά από πολλές ώρες χρήσης αλλά δε νομίζω ότι θα είναι μέρα και νύχτα. Ελπίζω να βρεθώ προ εκπλήξεως και να έχετε δίκαιο.

Η αλήθεια είναι ότι σε ένα αντίστοιχο τεστ σε 2 high-end equalizer (GML 8200 και Manley Massive Passive) οι διαφορές που άκουσα ήταν εμφανείς (για το συγκεκριμένο είδος και σε συγκεκριμένο συχνοτικό εύρος). Δεν ξέρω αν κι εκεί πήγα προϊδεασμένος, γιατί είχα ήδη διαβάσει την γνώμη του τύπου που διεξήγαγε το test ή οποία ήταν πολωμένη προς το ένα από αυτά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το καλύτερο EQ ήταν το GML 8200 αλλά σε άλλες μίξεις που ζήτησα να ακούσω, το καλύτερο ήταν το Massive Passive. Θα μου πείτε, βέβαια, ότι και τα δύο αυτά είναι high-end ενώ για τους μετατροπείς που προαναφέραμε τα πράγματα ήταν διαφορετικά, αλλά ήθελα να δώσω το στίγμα της προκατάληψης που μπορεί να επηρρεάσει μία τέτοια αγορά. Αν θέλετε μπορώ να ανεβάσω τα αρχεία για να κάνουμε μία σύγκριση.

Φυσικά συμφωνώ κι εγώ με τον npap ως προς το θέμα των αφορισμών. Η RME Fireface 800 έχει σαφώς καλύτερους μετατροπείς από πολλά high-end μηχανήματα προ δεκαετίας. Αυτο σημαίνει ότι προ δεκαετίας δεν υπήρχαν πολύ καλές ηχογραφήσεις;

Η γνώμη μου είναι να προχωρήσεις στην αγορά της aurora και δεν θα το μετανιώσεις. (Δουλεύω με lynx και rme)

Παιδιά ας μην υπερβάλουμε. Όντως o ήχος των Prism είναι ο πιο κοντινός ως προς τον ποιοτικό αναλογικό σήμερα, αλλά εδώ μιλάμε και για άλλο ποσό χρημάτων. Δηλαδή μιλάμε "μόνο" για 5000 δολλάρια ή ευρώ. Δεν είναι το ίδιο με τα 1700 που διαθέτει ο φίλος.
Πολύ πρόσφατα είδα μία αγγελία στην οποία πωλήθηκαν 5 Prism AD/DA μετατροπείς. Ο τύπος ήθελε να αγοράσει DAD μετατροπείς. Γιατί άραγε; Και τα δύο υποστηρίζουν DSD/DXD και όλες τις συνήθεις δειγματοληψίες, και τα δύο παρέχουν κάθε δυνατή συνδεσιμότητα, και τα δύο χρησιμοποιούν κορυφαία κυκλώματα, και τα δύο έχουν άψογη κατασκευή. Κάποια λογική εξήγηση ίσως;

Προσωπικά, ο μόνος λόγος να επενδύσω σε τέτοιο μετατροπέα είναι να θέλω να παράγω SACD. Τίποτε άλλο - τουλάχιστον προς το παρόν, γιατί δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον.

 
το αστείο της υπόθεσης είναι ότι η εμπειρία μου έχει δείξει ότι το πλείστον των ακροατών (ακόμα κι εδώ μέσα που υπάρχει ένα επίπεδο απαιτήσεων), όταν τους αντιπαραθέσεις με μια audiophile παραγωγή, ειδικά στο μέτριο κατά κανόνα αναπαραγωγικό σύστημα του σπιτιού τους, ξυνίζουν τα μούτρα περιφρονητικά...

υπάρχει εθισμός στον "εμπορικό" πρόσκαιρα και πλασματικά εντυπωσιακό ήχο και έλλειψη παιδείας στον φυσικό, οπότε τα σημεία αναφοράς είναι όσα και οι ...κ#λοι...(και είναι φυσικό και μη μεμπτόν απαραίτητα αυτό)...

το χω ξαναπεί αν θυμάμαι καλά... η "μάχη" του ηχολήπτη δίνεται με κανόνες ψυχοακουστικής και οι συζητήσεις για

το "παιρετέρω" καταντάνε "γραφικές" αντιπαραθέσεις με κριτήρια ανάλογων "για super cars"...

αν διακρίνετε στοιχεία υπερβολής στην θέση μου, απλά κάντε ανάλογες αναγωγές στην καθημερινότητα που βιώνουμε όλοι αναζητώντας το "κάτι" στον ήχο, που ως δια "μαγείας" (άτιμε θεέ με τα τερτίπια που έφτιαξες τ' αυτιά μας) ποτέ δεν είναι σταθερό, ακόμα και στην διάρκεια μιας ίδιας μέρας στην ζωή μας......

κι όταν ο Γιάννης βρει την "λογική εξήγηση" για τον τύπο που αναφέρει παραπάνω θα την κάνουμε μαζί ομελέτα με αυγά κολόμβου...:)

 
5-10% διαφορά στην ποιοτητα του ηχου...

ειναι μια μεγαλη διαφορά!!!

Φιλε μου να προτιμήσεις την AURORA, δεν υπάρχει καμια συγκριση με την fireface.

 
Aiolos είπε:
5-10% διαφορά στην ποιοτητα του ηχου...

ειναι μια μεγαλη διαφορά!!!

Φιλε μου να προτιμήσεις την AURORA, δεν υπάρχει καμια συγκριση με την fireface.
συμφωνώ με όλους . . . αλλά πιο πολύ με σενα !!!

Ναι ,κι εγω πιστευω οτι 5-10% είναι μεγάλη διαφορά ,αν και εκτιμώ πως το 5-10% μάλλον θα είναι 20-30% και θα μιλάμε για τεράστια διαφορά . . .

σας ευχαριστώ όλους και να πω πως όταν το πάρω στα χέρια μου θα μιλάμε με στοιχεία . . . 

 
Γεια χαρα!εχοντας δουλεψει με convertors οπως prism,apogge,digidesign,rme,benchmark,mytek και audio denmark,εχω καταλιξει στο οτι για την επιλογη convertor χρειαζεται χρονος και χρημα!

δηλαδη τεσταροντας convertors σε  a-b test θα καταλιξεις σιγουρα να επιλεξεις τον πιο εντυπωσιακο!αυτον που ακουγεται πιο "γεματος"(benchmark) πιο "in your face"(mytek,apogee) αλλα τελικα αναιβενοντας κατηγορια και ακουγοντας και κυριος δουλευοντας τους πιο ακριβους convertors σιγουρα θα καταλαβεις οτι αυτο που σθμβενει ειναι οτι η "δουλεια σου" ενοοντας tracking,mixing,mastering,ολο και βελτιωνεται!αυτο οφειλεται στο οτι τα πιο ακριβα μηχανιματα δεν ακουγονται πιο "πλουσια" αλλα πιο "neutral" επιτρεποντας σου να καταλαβεις αν κατι ειναι οκ η τελικα χρειαζεται να το κανεις πιο "πλουσιο"(οτι αυτο σημενει)με επεξεργασια,στην κατηγορια αυτη ανηκοθν convertors οπως prism,audio denmark κ.τ.λh lynx καταφερε λοιπον σε χαμηλη σχετικα τιμη να ακουγεται πολυ κοντα στα prism κ.τ.λ

στο σθνηστο ανεπιφυλακτα!

αν παλι το ζhτουμενο σου ειναι convertor με χαρακτηρα προτημησε apogee,cranesong,benchmark κ.τ.λ

για rme δεν το σηζηταμε εκτος αν το θεμα ειναι τα χρηματα!

ελπιζω να βοηθησα!

 
πάντως ρε Κωστή (ειδικά εσύ άτιμο παιδί...άντε σε είπα και παιδί ποιος στη χάρη σου...) Γιάννη και Νίκο, μήπως πρέπει να αποφεύγεται (και μάλιστα δια ροπάλου) η κάθε τυχόν σύγκριση υποκειμενικής "ηχητικής απόδοσης" με χρήση ποσοστών?

μη το ρίξουμε στα "super cars" που ανέφερα παραπάνω... 5-10% ή 20-30% κλπ που? στην ροπή, στην τελική ταχύτητα? που?

και με τα αυτιά ποιανού... τα δικά μου? τα δικά σας? του μπάρμπα μου?

ή μήπως τα spec ή η ποιότητα των ηλεκτρονικών μπορεί να έχει άμεση αριθμητική αντιστοίχιση στον ήχο και μάλιστα ποσοστιαία...

οι ηχητικές διαφορές κατά περίπτωση είναι μεγάλες σίγουρα, αλλά πάντα ντυμένες στην υποκειμενικότητα της αντίληψης του καθένα μας...

άντε μη σας καλέσω να κοντράρουμε τα "μηχανάκια" μας για να βρούμε πιο έχει καλύτερες επιδόσεις στα 0-100 από στάση (του Νίκα)... ;D

 
npap είπε:
πάντως ρε Κωστή (ειδικά εσύ άτιμο παιδί...άντε σε είπα και παιδί ποιος στη χάρη σου...) Γιάννη και Νίκο, μήπως πρέπει να αποφεύγεται (και μάλιστα δια ροπάλου) η κάθε τυχόν σύγκριση υποκειμενικής "ηχητικής απόδοσης" με χρήση ποσοστών?

μη το ρίξουμε στα "super cars" που ανέφερα παραπάνω... 5-10% ή 20-30% κλπ που? στην ροπή, στην τελική ταχύτητα? που?

και με τα αυτιά ποιανού... τα δικά μου? τα δικά σας? του μπάρμπα μου?

ή μήπως τα spec ή η ποιότητα των ηλεκτρονικών μπορεί να έχει άμεση αριθμητική αντιστοίχιση στον ήχο και μάλιστα ποσοστιαία...

οι ηχητικές διαφορές κατά περίπτωση είναι μεγάλες σίγουρα, αλλά πάντα ντυμένες στην υποκειμενικότητα της αντίληψης του καθένα μας...

άντε μη σας καλέσω να κοντράρουμε τα "μηχανάκια" μας για να βρούμε πιο έχει καλύτερες επιδόσεις στα 0-100 από στάση (του Νίκα)... ;D
Ναι, έχεις δίκαιο, το 5-10% είναι ίσως παρακινδυνευμένο. Πάντως αναφερόμουν σε ένα γενικό 5-10% της ποιότητας του ενός μετατροπέα ως προς τον άλλον, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν αρκετές άλλες συνιστώσες.

αν παλι το ζhτουμενο σου ειναι convertor με χαρακτηρα προτημησε apogee,cranesong,benchmark κ.τ.λ
Ενδιαφέρον που αναφέρεις CraneSong ως χρωματισμένο. Λογικά θα πρέπει να αναφέρεσαι στο HEDD 192 το οποίο φημίζεται ως transparent, εκτός κι αν αρχίζει κανείς να ρυθμίζει τα πράσινα κουμπάκια στα δεξιά του. ;)

 
Σωστός, αλλά αφού παίζεις μεταξύ 2, γιατί να μην πάρεις το πιο καλό (αντικειμενικά); Δεν ξέρω κατά πόσο γενικότερα είναι καλύτερο το lynx από το rme, αλλά από τη στιγμή που στον τομέα convertion είναι καλύτερο, γιατί να μην το προτιμήσει, μιας και απότι λέει αυτό τον ενδιαφέρει;

Βέβαια συμφωνώ με το υποκειμενικό και φυσικά και με το άλλο: να ξέρεις τον εξοπλισμό σου πάνω από όλα.

Άσχετο, αλλά μια και σε βρήκα εύκαιρο να σε ρωτήσω. Στο θέμα με τα νέα τασκαμ είπα ότι πλέον αναζητώ μονιτορ ως τα 1000€ (μαξ) για το σπίτι, στις 6,5 ίνστες. Αν έχεις να προτίνεις κι εσύ κάτι πες το (σε ρωτάω, μπας και σου ξέφυγε)

 
Δεν διαφωνω Νικο οτι οι διαφορές μεταξύ super cars ειναι υποκειμενικές :)

Μεταξύ όμως cars και super cars ειναι μεγάλες και  αντικειμενικές και μαλιστα με τα αυτια τα δικά μου ;D

 
Έχει πλάκα πάντως το θέμα με τους converters γιατί στην ουσία, πληρώνουμε για ένα μηχάνημα που υποβαθμίζει τον ήχο μας και αυτό που κοστίζει τα περισσότερα δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να τον υποβαθμίζει λιγότερο από τα άλλα!

:D

 
Ενδιαφέρον που αναφέρεις CraneSong ως χρωματισμένο. Λογικά θα πρέπει να αναφέρεσαι στο HEDD 192 το οποίο φημίζεται ως transparent, εκτός κι αν αρχίζει κανείς να ρυθμίζει τα πράσινα κουμπάκια στα δεξιά του. ;)

Ακριβως!τα κουμπακια,tube simulation(triode,pentode)και tape saturation

δεν ειναι τυχαιο που η ιδια εταιρια το πλασαρει ως harmonically enhanced digital device και οχι ωσ ενα απλο ad/da!

Παντως ο lynx σκοτωνει οτι πιο κοντα σε PRISM εχω ακουσει,με το 1/5 της τιμης,και με λιγα σχετικα παραπανω χρηματα περνεις το 16καναλο(αφου εχεις κονσολα οσο πιο πολα,τοσο καλυτερα) ;)

 
haryy είπε:
Έχει πλάκα πάντως το θέμα με τους converters γιατί στην ουσία, πληρώνουμε για ένα μηχάνημα που υποβαθμίζει τον ήχο μας και αυτό που κοστίζει τα περισσότερα δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να τον υποβαθμίζει λιγότερο από τα άλλα!

:D
Πολύ σωστή και οξυδερκής παρατήρηση, αν και η καθεμία "υποβάθμιση" έχει το χαρακτήρα της, άλλη πιο λαμπερή, άλλη πιο ουδέτερη, άλλη πιο αναλυτική και unforgiving σε λάθη ηχοληπτικά, άλλη πιο κολακευτική... αλλά ας μην το βλέπουμε σαν αναβάθμιση αλλά σαν "μετάφραση".  ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top