THE T.BONE SCT700 + SM57

  • Thread starter Thread starter PGS
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 14
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 3K

PGS

Νέο μέλος
Μηνύματα
81
Πόντοι
6
Καλησπέρα έχει κανείς εμπειρία απ' το T.BONE SCT700 για ηχογράφηση φωνητικών?? Επίσης πέρα απ' το sm 57 ποια mics χρησιμοποιείτε για να ηχογραφείτε ηλ. κιθάρα?? Thanks in advance!

 
Υπαρχουν πολλα μικροφωνα για κιθαρα αλλα για τι χρηματα μιλαμε?

 
Υπαρχουν πολλα μικροφωνα για κιθαρα αλλα για τι χρηματα μιλαμε?
Εώς 300 ευρώ maximum. Πρόκειται για home studio φάση και το παιδί που ξεκινάμε μια μπάντα τώρα ψάχνει για οικονομικό πυκνωτικό για φωνητικά για την παραγωγή demo. Της κιθάρας του το ζήτησα εγώ και έχει να δαπανήσει ως 500ευρώ συνολικά για mic κιθάρας και φτηνό φωνής (μεγάλου διαφράγματος). Έχει ήδη ένα shure ασύρματο δε θυμάμαι μοντέλο και απλά ψάχνει και ένα φτηνό πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος μπας και μπορεί να του δώσει καλύτερα αποτελέσματα στην studiακή ηχογράφηση της φωνής μεμονομένα.(για demos)
 
Για τσεκαρε το sennheiser e906 - ειναι η 'απαντηση΄ της sennheiser στο sm57, προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο...

 
Για τσεκαρε το sennheiser e906 - ειναι η 'απαντηση΄ της sennheiser στο sm57' date=' προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο...[/quote'] thanks για το tip
 
Αν δεν θες να πας ντε και καλά σε Shure SM57, όποιο καλής ποιότητας δυναμικό μικρόφωνο φωνής θα κάνει την δουλειά.

Παραπέρα συνδιασμοί με πυκνωτικά είναι κοινοί και χτησιμοποιούνται κυρίως για το ambience και τον όγκο.

Κοίταξε και το σχετικό άρθρο.

 
Αν δεν θες να πας ντε και καλά σε Shure SM57' date=' όποιο καλής ποιότητας δυναμικό μικρόφωνο φωνής θα κάνει την δουλειά.Παραπέρα συνδιασμοί με πυκνωτικά είναι κοινοί και χτησιμοποιούνται κυρίως για το ambience και τον όγκο.

Κοίταξε και το σχετικό άρθρο.
Στο άρθρο που παρέθεσες δεν καταλαβαίνω κάτι.

Γενικός κανόνας τοποθέτησης είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται τρείς φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή.
Δηλαδή, αν το πρώτο είναι τοποθετημένο σε απόσταση 1μ από την πηγή,

το δεύτερο θα πάει τρία μέτρα από την πηγή,

ή τρία μέτρα από το προηγούμενο μικρόφωνο, και άρα 4μ από την πηγή;

Επίσης αν καθυστερήσουμε το σήμα του π΄ρωτου μικροφώνου με ένα delay

τόσα χιλιοστά του δευτερολέπτου

ώστε ο ήχος του πρώτου να συμπέσει με του δευτέρου,

θα λύσουμε το πρόβλημα φάσης;

 
Καλησπέρα παιδιά. Ξέρει κανείς αν η direct in είσοδος μικροφώνου στις κάρτες ήχου (η προενισχυμένη είσοδος) παρέχει με κάποιο τρόπο phantom 48v τροφοδοσία στα πυκνωτικά mics??

 
στις εξωτερικές κάρτες

και έχουν και κουμπάκι για ενεργοποίηση

 
στις εξωτερικές κάρτες
και έχουν και κουμπάκι για ενεργοποίηση
Μάλλον η sound blaster platinum pro δεν κάνει...
 
+1 Κι από εμένα για το e609 της Sennheiser!! Τώρα τελευταία το χρησημοποιώ όλο και περισσότερο!!

Επίσης το Blue Raven της Εlectro Voice είναι άλλη μια πολύ καλή επιλογή!

 
+1 Κι από εμένα για το e609 της Sennheiser!! Τώρα τελευταία το χρησημοποιώ όλο και περισσότερο!!
Επίσης το Blue Raven της Εlectro Voice είναι άλλη μια πολύ καλή επιλογή!
To sennheiser θα είναι και κατά πάσα πιθανότητα η επιλογή για την κιθάρα. Αλλά για φωνή ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση. Η παλιά κονσόλα που θα χρησιμοποιηθεί δεν έχει phantom 48V και με κάρτα ήχου την Platinum το πρόβλημα παραμένει. Υπάρχει καμία λύση για τα φωνητικά??

 
Ξέρει κανείς ποια είναι η πιο φτηνή λύση για phantom 48v τροφοδοσία;

 
:( Φίλε μου το sct-700 είναι δυστηχώς μάπα,αν θες να κάνεις παραγωγή βεβαίως.Αν κάνεις ακόμα την πλάκα σου χτύπα το!Όπως το πήρα δοκιμαστικά έτσι το πούλησα την άλλη μέρα.

Κάνει μόνο για ενισχυτή μπάσσου και τίποτα άλλο σοβαρό recording κατά την γνώμη μου.

Τώρα πάω για Audio Technica at4040.Κορυφαίο!(και τσεκαρισμένο αυτή τη φορά) :wink:

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top