The "mixerless" studio

dienekes

Νέο μέλος
Μηνύματα
532
Πόντοι
16
Δεν ξέρω κατά πόσο το έχετε σκεφτεί... Πόσο απαραίτητη θεωρείτε την κονσόλα σε ένα σημερινό στούντιο; Και αναφέρομαι σαφώς σε home studio, αλλά και σε όποια περίπτωση δεν χρειάζεται να ηχογραφήσουμε, για παράδειγμα, μια ολόκληρη ορχήστρα να παίζει.

Πιστεύω ότι οι software mixers που παρέχονται στις σύγχρονες πολυκάναλες κάρτες, καθώς και οι προενισχυτές (ενσωματωμένοι ή μη) που μπορούμε να βρούμε σε καλές τιμές, καταστούν πλέον την κονσόλα μια μάλλον παρωχημένη λύση.

Προσοχή: δεν αναφέρομαι σε control surfaces, όπως για παράδειγμα το Mackie Control Universal, οι οποίες εν τέλει απλώς διευκολύνουν τη ζωή μας (σε σχέση με την εναλλακτική λύση του να παίζεις με το ποντίκι ή το trackball). Μιλάω για τις κονσόλες και τους μίκτες με την παραδοσιακή έννοια που έρχεται από το αναλογικό παρελθόν.

 
Κι εμένα μου έχει περάσει από το μυαλό κάτι τέτοιο..

όμως.. Μια καλή (i.e. Mackie)&κονσόλα δίνει καλύτερες προενισχύσεις από μια καλή προενίσχυση (στα ίδια χρήματα).

Οι πολλές είσοδοι είναι πάντα χρήσιμες.

Σε Η/Υ περιβάλλον μπορείς εύκολα και άνετα να πάρεις επιστροφή της κάρτας σε κανάλι να παντσάρεις τον ήχο και να πάρεις έξοδο στα ηχεία...

&

Just my 2 cents...

 
Μια καλή (i.e. Mackie)&κονσόλα δίνει καλύτερες προενισχύσεις από μια καλή προενίσχυση (στα ίδια χρήματα).
Νομιζω ακριβως το αντιθετο φιλε sandman

γενικα ο dienekes εχει δικιο , οτι οταν δηλαδη δεν υπαρχει λογος ταυτοχρονης ηχογραφησης , ο μικτης ειναι εντελως περιττος στην αλυσιδα ηχογραφησης εφοσον υπαρχει ενας καλος προενισχυτης (εννοειται καλυτερος αυτων του μικτη).

 
Δεν πιστεύω ότι στα ίδια λεφτά μπορεί κανείς να πάρει ανάλογης ποιότητας προενίσχυση από μια κονσόλα, όσο από έναν dedicated προενισχυτή.

Πέραν αυτού, ακόμα και αν θέλουμε περισσότερα από ένα κανάλια ταυτόχρονα, γιατί θα πρέπει να τα περάσουμε σώνει και καλά από κονσόλα;

Ένα ακόμα αρνητικό πιστεύω ότι είναι πως το eq σε πολλές "οικονομικές" κονσόλες χρωματίζει αρνητικά τον ήχο και καταλήγει μάλλον άχρηστο.

 
Αυτός είναι και δικός μου προβληματισμός σχετικά με το τι να συνδέσω επάνω στην M-Audio 2496. Απο την μία σκεφτόμουνα μια κονσόλα σαν την Soundcraft Compact και απο την άλλη μια προενίσχυση της M-Audio αλλα δεν είμαι καθόλου σίγουρος για τα υπέρ και κατά.

Επίσης δεν είμαι σίγουρος για την χρήση αυτού εδώ

 
Σχετικά με το δίλημα κονσόλα ή προενισχυτής.

Σκεφτείτε ότι ένας προ που κοστιζει σχεδόν όσο μια κονσόλα δίνει 1 ή 2 προενισχύσεις, ενώ μια κονσόλα από 8 και πάνω.

Αρα μπορεί να καταλάβει κανείς ότι στην περίπτωση της κονσόλας οι εκπτώσεις στη σχεδίαση είναι αναπόφευκτες συγκριτικά, καθώς πέρα από αυτά διαθέτει και πολλά άλλα.

Το ζήτημα είναι:

Μου χρειάζονται αυτά;

Έχω τόσες ταυτόχρονες πηγές ήχου να γράψω;

Αν ναι, η κονσόλα είναι μονόδρομος.

'Η μία πολυκάναλη κάρτα.

Αν όχι, τότε ακόμα και ένας συνδιασμός κάρτας / προενισχυτή είναι... ταμάμ!

Από κεί και πέρα είναι θέμα βαλαντίου. 'Οτι δώσεις θα πάρεις...

 
Αν ναι' date=' η κονσόλα είναι μονόδρομος.

[u']'Η μία πολυκάναλη κάρτα.[/u]
¶ρα... η κονσόλα δεν είναι μονόδρομος! :wink:

Θεωρώ δεδομένο ότι μιλάμε για πολυκάναλη κάρτα, από τη στιγμή που θέλουμε πάνω από τα τυπικά 1-2 κανάλια ταυτόχρονα. :wink: [/u]

 
Παντως οσον αφορα εμενα ,&μετα απο ενα καλο ψαξιμο και με την βοηθεια του φιλτατου κυριου Σπ.Χατζηνικολαου&, κατασταλαξα στην m-audio delta 66 pci και αντι για το δικο της break out box πηρα το m-audio omni i/o με το οποιο συνεργαζεται α ψ ο γ α .

περιλαμβανει 2 προενισχυτες μικροφωνου με phantom power και αλλες 2 στερεο εισοδους line , 4 effects send/return , 2&headphone outputs&με ξεχωριστο ποτενσιομετρο για το καθενα , &2 ζευγαρια εξοδων ηχου για συνδεση των μονιτορς led ενδειξης ευαισθησιας και peak , δεχεται xlr kai καρφι , εχει πολυ μεγαλη ευελιξια συνδεσεων& μεσω του software που την συνοδευει , πολυ καλογραμμενο manual και επισης ειναι ε ξ α ι ρ ε τ ι κ α& αθορυβη και παντα υπαρχει αψογη εξυπηρετηση ως αναφορα τους τελευταιους drivers απο το&site της εταιριας.

πραγματικα την προτεινω σαν παρα πολυ καλη λυση για ολους τους χρηστες pc / mac που δεν χρειαζονται πανα απο 4 καναλια ταυτοχρονη εγγραφη.

ελπιζω να βοηθησα καπως.&

 
θα γίνω γραφικός και θα επαναλάβω ότι μια m-audio (πχ), δεν έχει σε καμία περίπτωση εξίσου καλούς προενισχυτές όσο (πάλι πχ) μια Mackie με τεχνολογία VLZ...

 
"γιαυτο" καλο θα ήταν και χρήσιμο δε,να χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον εικόνα όργανα στην προαναφερομενη κάρτα ήχου!
 
συμφωνω απολυτα sandman. απλα στο θεμα home studio , ολα πιστευω οτι ειναι θεμα αλυσιδας. δηλ.

καλο pc - καλη μητρικη - καλοι σκληροι δισκοι - καλη και γρηγορη μνημη - καλα καλωδια - καλη προενισχυση - καλο μικροφωνο - καλη πηγη ηχου εν τελει.

επειδη δεν διαθετουν ολοι την οικονομικη ανεση , πιστευω οτι η εν λογω εταιρια προσφερει πολλες τιμιες λυσεις και πανω απο τα ορια του αποδεκτου.γι αυτο και δημοσιευσα την απαντηση μου πριν.

συμφωνω ομως οτι αν ειχα και εγω την οικονομικη δυνατοτητα , θα πηγαινα σε mackie η οποια οντως ειναι αρκετα σκαλακια παραπανω.

 
Παιδιά, δεν υπάρχει mixerless studio. Το μόνο θέμα είναι αν ο μίκτης θα είναι μέσα ή έξω από τον υπολογιστή. Για όλους τους γνωστούς λόγους (σταθερότητα, καλύτερη ποιότητα ήχου κλπ) είναι προτιμότερο ο μίκτης να είναι ΕΞΩ από τον υπολογιστή, εκτός αν έχει κανείς τέτοια κάρτα ήχου με τέτοια προενίσχυση ώστε να καταργηθεί η παράμετρος "καλύτερη ποιότητα ήχου". Ακόμη και τότε, δεν έχω βρει ακόμη τρόπο να καταργηθεί η πρώτη, δηλαδή η "σταθερότητα".

Εγώ προσωπικά δεν έχω εξωτερικό μίκτη, αλλά ο λόγος είναι ότι δεν έχω στούντιο. Έχω μόνο έναν υπολογιστή στον οποίο γράφω ΜΟΝΟ τα plug-ins μου. Την εποχή που είχα hardware synths είχα μία ωραιότατη Mackie.

 
Δεν ειναι το ιδιο . κανει αλλη δουλεια το ενα και αλλη το αλλο (σε ενα home studio . εκτος κι αν βγαζει καποιος ολα τα τρακς απο το pc ena ena πολυκαναλα και τα βαζει στην κονσολα ενα ενα παλι για να τα μιξαρει εκει , πανως στην κονσολα δηλαδη)

υπαρχει δηλαδη hardwaremixerless studio

 
To να μιξάρονται αναλογικά τα audio streams απο μια πολυκάναλη ηχογράφηση για μερικούς φαίνεται να έχει μεγάλη επίπτωση στην ποιότητητα του τελικού mix.

Αυτή την στιγμή δεν θυμάμαι ακριβώς τί και πώς, αλλά μια εταιρία έχει βγάλει ενα rack το οποίο δεν κάνει τίποτα παραπάνω απο audio summing.

Οι περισσότεροι χρήστες του το συνδυάζουν με κάρτες ήχου με πολλαπλά outputs και συνήθως με κάποιο finalizer του τύπου WAVES L2.

Έχει κανείς άλλος υπόψιν αυτό το προϊόν;

 
θα γίνω γραφικός και θα επαναλάβω ότι μια m-audio (πχ)' date=' δεν έχει σε καμία περίπτωση εξίσου καλούς προενισχυτές όσο (πάλι πχ) μια Mackie με τεχνολογία VLZ...[/quote']
Δεν έχεις ακούσει το octane μάλλον. :wink:
 
Έχει κανείς άλλος υπόψιν αυτό το προϊόν;
Τόσο η Roland όσο και η Yamaha (και έιμαι σίγουρος κι άλλες εταιρίες έχουν τέτοια μηχανήματα).

Ψάξε τα στο Google, Yahoo, ως Audio Patchbays...

 
Επαναφέρω το θέμα γιατί έχω 2 επιλογές στο μυαλό μου για μια μεγάλη επένδυση σε λίγο καιρό και μ'έχει φάει η σκέψη. Καταρχήν αυτό που θέλω είναι ένα σύστημα με τουλάχιστον 16 κανάλια βασισμένο σε υπολογιστή (pentium 3.4 me 3gb ram) που δουλεύει Cubase πάντα. Οι δύο πιθανές επιλογές που έχω στο μυαλό μου είναι οι εξείς:

Ηardware mixer option:

Μια mackie onyx 1640 με firewire card για απευθίας σύνδεση με υπολογιστή 16 καναλιών χώρις να χρειάζομαι κάρτα ήχου και με επιστροφή ένoς stereo καναλιού από το pc για monitoring. Στην ουσία η κονσόλα θα χρησημοποιείται για προενίσχυση +eq μικροφώνου για 16 κανάλια, καθώς η πραγματική μίξη θα γίνεται στο cubase.

1xtascam controler γιατί με το ποντίκι δουλειά σε 16+ κανάλια δεν γίνεται.

Συνολικο κόστος 2700 ευρώ

Μixerless option

2x m-audio delta 10/10 κάρτες ήχου για 20 εισόδους/εξόδους στο pc

2x m-audio octane mic preamps για προενίσχυση των παραπάνω εισόδων.

1xtascam controler για το θέμα με το ποντίκι πάλι.

Συνολικό κόστος 2400 ευρώ

Tι να κάνω? :roll: :cry:

 
Θα μοπρουσες παντα να πας για 2x8 yamaha i88x(που έιναι πολυ καλυτερη προενισχυση και απο τα δυο(dm2000)), εχει 499 ευρω(αρχικη τιμη ηταν πανω απο 1000 αλλα η εταιρια προσπαθει να σπρωξει το mlan και εχων ριξει γελειωδως τις τιμες, μην δωσεις παραπανω απο τοσα, και οι κονβερτορες ειναι επισης πολυ ανωτεροι...και συμπληρωνεις με το tascam ετσι εχεις: 16analog ins/outs balanced(4high quality mic preamps), 16 adat ins,24/96, mlan me 1800 euro περιπου.

 
Ναι αλλά έτσι έχεις μόνο 4 mic preamps! :? Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι standar 12 κανάλια για drums με αντίστοιχα τουλάχιστον 12 mic pre

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top