Προσφάτως μετέφερα στις αποσκευές κιθάρα για 7η φορά. Στον Βενιζέλο έχει για εύθραυστα και στα σοβαρά αεροδρόμια της Ευρώπης το ίδιο.Satanas είπε:Για γνώση και συμμόρφωση μάγκες....
Σε δυο σοβαρά λοιπόν αεροδρόμια, ένα των Βρυξελλών και ενα της αθηνας, 2 θήκες κιθαρας σπάσμένες μεχρι τώρα (ευτυχως μονο οι θήκες, το όργανο οκ).otto## είπε:Προσφάτως μετέφερα στις αποσκευές κιθάρα για 7η φορά. Στον Βενιζέλο έχει για εύθραυστα και στα σοβαρά αεροδρόμια της Ευρώπης το ίδιο.
Ελπίζω να μην ήμουν απλά κωλόφαρδος για 7η φορά. ???
καλα ειχε πλακα αυτη τη φορά. ηταν να πεταξω απο Θεσσαλονίκη για Άμστερνταμ και λογω ομίχλης πεταξαμε απο καβαλα. οταν λοιπον στην καβαλα τους ειπα οτι αυτο ειναι κιθαρα καί πρεπει να παει απο belt για εύθραυστα η κοπελα με κοιταζε αποσβολωμένη. επεμεινα και ηρθε ενας υπεύθυνος οπου μου εξήγησε πως το νορμαλ belt ειναι παρα πολυ μικρο και πως θα την πανε σιγα σιγα στις στροφές ;D. ηρθε λοιπον κυρια. ουτε γρατζουνια δεν ειχει η θηκη.frunobulax είπε:Σε δυο σοβαρά λοιπόν αεροδρόμια, ένα των Βρυξελλών και ενα της αθηνας, 2 θήκες κιθαρας σπάσμένες μεχρι τώρα (ευτυχως μονο οι θήκες, το όργανο οκ).
Κατα τα άλλα, σε τοπικά (και μη "σοβαρά αεροδρόμια) ενα γερό στραπάτσο ακουστικής(έφυγε η μπαταρία! απορώ ποσο δυνατά χτύπησε), ενα πετάλι με σπασμένα knobs (κάτι τρύπησε το flight case και έσπασε δυo knobs απο ενα πετάλι) και ενα flight case/πεταλιέρα που είδα απο τον χωρο αναμονης να πέφτει απο το οχημα μεταφοράς και να μένει επι 10 λεπτά μέσα στον διάδρομο χωρίς κανένας να το βλέπει.
Πλεον δίνω μάχες καθε φορά και το όργανο ανεβαίνει στη καμπίνα.
Ναι ειμαι τυχερος με μονο δυο θηκες σπασμένες και είσαι τυχερος που δεν εχεις παθει ζημια σε αυτες τις επτά πτήσεις.
Στη πραγματικότητα ειναι θεμα ανθρώπου, υπαλλήλου, το ποσο καταλαβαίνει και "σεβεται" την ιδιαιτερότητα του οργανου και όχι θεμα εταιρίας διαχείρισης αεροδρομιου/αεροπορικης.otto## είπε:Τώρα απο αυτα που λες μαλλον πρεπει όντως να ειμαι πολυ κωλοφαρδος.
θελει παντως και αυτοκολλητα εύθραυστο οπωσδήποτε. ακούγεται χαζο αλλα ΠΡΕΠΕΙ. ασε που σε ολοκληρο το ΜΑΚΈΔΟΝΙΑ κανεις δεν ειχε. Αυτο το αεροδρομιο πάντως ειναι περισσότερό κτελ παρα ό,τι αλλο. Μια φορα να μην υπάρχει προβλημα δεν εχει παίξει.frunobulax είπε:Στη πραγματικότητα ειναι θεμα ανθρώπου, υπαλλήλου, το ποσο καταλαβαίνει και "σεβεται" την ιδιαιτερότητα του οργανου και όχι θεμα εταιρίας διαχείρισης αεροδρομιου/αεροπορικης.
Μου εχει τύχει να τους δω να τα αγγίζουν με τοση προσοχη λες και κουβαλουσαν νιτρογλυκερίνη, μου εχει τύχει και το αντίθετο, δηλαδη να δω απο το παραθυρο του αεροπλανου, στο Ηράκλειο, να πετάνε την κιθαρα όπως ακριβως στο πρωτο βίντεο του ποστ.
Ναι εννοείται αυτο... αλλα ουτως η αλλως οταν παραδίδεις όργανο (στα σοβαρα αεροδρομια τουλαχιστον) και εφοσων αυτονοητα το όργανο παει με τα ευθραυστα, σου βάζουν αυτοκολλητα. Οι δικες μου θηκες ειναι τίγκα στο αυτκολλητο..otto## είπε:θελει παντως και αυτοκολλητα εύθραυστο οπωσδήποτε. ακούγεται χαζο αλλα ΠΡΕΠΕΙ. ασε που σε ολοκληρο το ΜΑΚΈΔΟΝΙΑ κανεις δεν ειχε. Αυτο το αεροδρομιο πάντως ειναι περισσότερό κτελ παρα ό,τι αλλο. Μια φορα να μην υπάρχει προβλημα δεν εχει παίξει.
κι ομως αυτο που έμαθα αυτη τη δοση ειναι οτι τα αυτοκόλλητα τα προμηθευει η εταιρία που πετας και οχι το αεροδρόμιο. πετουσα με transavia και τους ρώτησα στην Ολλανδία και μου ειπαν οτι η συγκεκριμένη εταιρια δεν εχει τετοια και θα πρεπει την αλλη φορα να τα προμηθευτώ εκ των προτέρων. ειναι κουλο αλλα ισχύει. επισης κουλό ηταν που ρώτησα παντού στο αεροδομιο και κανεις δε μου έδινε/ειχε. το κλου ηταν που ενας υπαλληλος του αεροδρομίου (οχι συγκεκριμενης αερογραμμης) μου είπε:frunobulax είπε:Ναι εννοείται αυτο... αλλα ουτως η αλλως οταν παραδίδεις όργανο (στα σοβαρα αεροδρομια τουλαχιστον) και εφοσων αυτονοητα το όργανο παει με τα ευθραυστα, σου βάζουν αυτοκολλητα.
Ναι αλλα αυτο γίνεται κυρίως με τελε ή στρατ. Έχω μεταφέρει σετ νεκ και νεκ θρου. Επίσης κιθάρες με floyd είναι μανούρα να ξαναρυθμίζεις αφού έχεις διαλύσει. Δεν έρχεται ακριβώς το floyd παντα.Tamtam είπε:Λύσιμο το μπράτσο και στο backbag. Ούτε τις χορδές δεν χρειαζεται να βγάλεις, απλώς να τις χαλαρώσεις.
Βέβαια, η set neck μου δεν ταξιδεύει ποτέ η καημένη... αλλά αυτά έχει η ζωή.
ειλικρινά πονεσα με την εικονα. καταλαβαίνω οτι οι άνθρωποι που δουλεύουν σαν φορτωτες τραβανε μεγάλο λουκι ολη μερα αλλα αυτο δε δικαιολογει την καταστροφική αδιαφορία. δυστυχώς αυτο συμβαίνει σε πολλα επαγγελματα. βγαίνω λιγο οφτοπικ αλλα ισως να κολλαει στη γενικη ιδέα. προσφατα διαβασα ενα άρθρο που έγραφε για την αποστασιοποίηση και πολλες φορες, καταθλιπτικου τύπου, αδιαφορια που κυριεύει ανθρωπους που δουλεύουν στην υγείαTamtam είπε:question: why didn’t I in the first place buy a seat for the viol?
Because of my previous experiences of flying with viols. During 48 years of professional life, I made many flights with viols, which were accommodated in the wardrobe of the plane or taken by hand to the hold. Only once I had a problem when transporting a cello, but it had nothing to do with being put in the hold. After my viol arrived in delay after some concerts in Germany 10 years ago, I established a norm for performing trips, that the people who hire me pay an extra ticket for the viol or provide a local instrument for me to play, to fear that the instrument would not arrive on time. My last flight with a viol dissociated from performance had been the one bringing the Lewis to Rio.
Δεν ξε΄ρω βρε Όθωνα, προσωπικά, δυσκολεύομαι να συγχωρήσω στους άλλους πράγματα που δεν θα συγχωρούσα ή δεν θα επέτρεπα καν στον εαυτό μου.otto## είπε:ειλικρινά πονεσα με την εικονα. καταλαβαίνω οτι οι άνθρωποι που δουλεύουν σαν φορτωτες τραβανε μεγάλο λουκι ολη μερα αλλα αυτο δε δικαιολογει την καταστροφική αδιαφορία. δυστυχώς αυτο συμβαίνει σε πολλα επαγγελματα. βγαίνω λιγο οφτοπικ αλλα ισως να κολλαει στη γενικη ιδέα. προσφατα διαβασα ενα άρθρο που έγραφε για την αποστασιοποίηση και πολλες φορες, καταθλιπτικου τύπου, αδιαφορια που κυριεύει ανθρωπους που δουλεύουν στην υγεία
νοσηλευτές, γιατρούς, τραυματιοφορεις κλπ. λογω κακων συνθηκων, χαμηλης αμοιβης και υπερωριών χανουν κάθε ενδιαφερον για το λειτουργημα τους με προφανείς συνέπειες.
Πριν αρκετά χρόνια κολλητός φίλος, ντράμερ, περιόδευε με τη γερμανική μπάντα που έπαιζε τότε. Και είδε το... ξεφόρτωμα του εξοπλισμού του από το αεροπλάνο- στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Είχε την κάμερα στο χέρι και τράβηξε βίντεο. Παρότι τα πάντα ήταν σε flight cases με fragile αυτοκόλλητα, τα πετούσαν λες και άδειαζαν τούβλα. Εννοείται ότι του έκαναν ζημιές. Φυσικά διεκδίκησε και πήρε αποζημίωση.frunobulax είπε:Σε δυο σοβαρά λοιπόν αεροδρόμια, ένα των Βρυξελλών και ενα της αθηνας,
Αν δεν τους αρεσει η δουλεια τους ,οι συνθηκες και οι απολαβες να φυγουνε και να πανε αλλου.ειλικρινά πονεσα με την εικονα. καταλαβαίνω οτι οι άνθρωποι που δουλεύουν σαν φορτωτες τραβανε μεγάλο λουκι ολη μερα αλλα αυτο δε δικαιολογει την καταστροφική αδιαφορία. δυστυχώς αυτο συμβαίνει σε πολλα επαγγελματα. βγαίνω λιγο οφτοπικ αλλα ισως να κολλαει στη γενικη ιδέα. προσφατα διαβασα ενα άρθρο που έγραφε για την αποστασιοποίηση και πολλες φορες, καταθλιπτικου τύπου, αδιαφορια που κυριεύει ανθρωπους που δουλεύουν στην υγείανοσηλευτές, γιατρούς, τραυματιοφορεις κλπ. λογω κακων συνθηκων, χαμηλης αμοιβης και υπερωριών χανουν κάθε ενδιαφερον για το λειτουργημα τους με προφανείς συνέπειες.
Δεν θα τους εμπιστεύόμουν ούτε οδοντογλυφίδα.Terry RoscoeBeck5 είπε:Πριν αρκετά χρόνια κολλητός φίλος, ντράμερ, περιόδευε με τη γερμανική μπάντα που έπαιζε τότε. Και είδε το... ξεφόρτωμα του εξοπλισμού του από το αεροπλάνο- στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Είχε την κάμερα στο χέρι και τράβηξε βίντεο. Παρότι τα πάντα ήταν σε flight cases με fragile αυτοκόλλητα, τα πετούσαν λες και άδειαζαν τούβλα. Εννοείται ότι του έκαναν ζημιές. Φυσικά διεκδίκησε και πήρε αποζημίωση.