- Μηνύματα
- 288
- Πόντοι
- 16
...Η να είναι όλα τα πλήκτρα στην ίδια ευθεία, χρωματική κλίμακα, πολύ πιο λεπτά (σαν τα τωρινά μαύρα) και αφήνοντας ένα κενό μεταξύ τους για να μην πατάμε δύο μαζί. Επειδή το κενό θα είναι εκμεταλλεύσιμο και από τις δύο πλευρές, η οκτάβα θα μπορεί να έχει περίπου την ίδια απόσταση που έχει τώρα
όχι δεν τρελάθηκα, άλλα έχω νευριάζει >
>
>
και θα εξηγήσω παρακάτω γιατί.
Καταρχήν:
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
-Οι κλίμακες και οι αναστροφές των συγχορδιών θα έχουν το ΙΔΙΟ ΣΧΗΜΑ σε όλες τις τονικότητες. Στην περίπτωση ίσων μαύρων και άσπρων μόνο δύο παραλλαγές. Ασχολίαστο.
-Η γεωμετρική απόσταση στο κλαβιέ θα ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ. Το αυτί θα εκπαιδεύεται καλύτερα και θα μπορεί να παίζει κανείς ευκολότερα "με το αυτί". Ένας καλός φαύλος κύκλος δηλαδή ;D που θα επιταχύνει την εξέλιξη του μουσικού, αντί να παπαγαλλίζει δακτυλοθεσίες.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΚΛΑΒΙΕ:
-Ο αρχάριος μπορεί να κάτσει και να παίξει mary had a little lam ή τα κάλαντα απο το πρώτο μάθημα οπότε μεγαλύτερη πιθανότητα να συνεχίσει να τα ακουμπάει στο δάσκαλο (χ@στήκαμε)
-Ίσως ευνοείται η τεχνική στο γρήγορο παίξιμο κλιμάκων ( ξανά χ@στήκαμε)
Γιατί έχω νευριάσει:
Γιατί παίζοντας ήδη κάποιο άλλο όργανο (όσο τέλος πάντων) το αυτί και τα δάχτυλα έχουν ήδη κάποια προεργασία. Και αναρωτιέμαι γιατί το αυτί μένει σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλετο, ενώ τα δάχτυλα πρέπει να αποστηθίσουν δεκάδες διαφορετικές θέσεις για το ίδιο πράγμα!!!
Ξέρω ότι άν ξεπεράσει κανείς το πρώτο στάδιο, αυτά ίσως ξεπερνιούνται. Αλλα πόση φαιά ουσία θα έχει σπαταληθεί μέχρι τότε, και πόση θα συνεχίσει να σπαταλιέται στην εξάσκηση για να παραμείνει κανείς μάχημος;
Ερώτηση:
Έχει φτιαχτεί τέτοιο πράγμα ποτέ; (στο google δέν βρήκα κάτι)
Υπάρχει κανείς άλλος που θα το ήθελε:
Και ναι, όντως σοβαρά μιλάω
όχι δεν τρελάθηκα, άλλα έχω νευριάζει >



Καταρχήν:
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
-Οι κλίμακες και οι αναστροφές των συγχορδιών θα έχουν το ΙΔΙΟ ΣΧΗΜΑ σε όλες τις τονικότητες. Στην περίπτωση ίσων μαύρων και άσπρων μόνο δύο παραλλαγές. Ασχολίαστο.
-Η γεωμετρική απόσταση στο κλαβιέ θα ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ. Το αυτί θα εκπαιδεύεται καλύτερα και θα μπορεί να παίζει κανείς ευκολότερα "με το αυτί". Ένας καλός φαύλος κύκλος δηλαδή ;D που θα επιταχύνει την εξέλιξη του μουσικού, αντί να παπαγαλλίζει δακτυλοθεσίες.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΚΛΑΒΙΕ:
-Ο αρχάριος μπορεί να κάτσει και να παίξει mary had a little lam ή τα κάλαντα απο το πρώτο μάθημα οπότε μεγαλύτερη πιθανότητα να συνεχίσει να τα ακουμπάει στο δάσκαλο (χ@στήκαμε)
-Ίσως ευνοείται η τεχνική στο γρήγορο παίξιμο κλιμάκων ( ξανά χ@στήκαμε)
Γιατί έχω νευριάσει:
Γιατί παίζοντας ήδη κάποιο άλλο όργανο (όσο τέλος πάντων) το αυτί και τα δάχτυλα έχουν ήδη κάποια προεργασία. Και αναρωτιέμαι γιατί το αυτί μένει σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλετο, ενώ τα δάχτυλα πρέπει να αποστηθίσουν δεκάδες διαφορετικές θέσεις για το ίδιο πράγμα!!!
Ξέρω ότι άν ξεπεράσει κανείς το πρώτο στάδιο, αυτά ίσως ξεπερνιούνται. Αλλα πόση φαιά ουσία θα έχει σπαταληθεί μέχρι τότε, και πόση θα συνεχίσει να σπαταλιέται στην εξάσκηση για να παραμείνει κανείς μάχημος;
Ερώτηση:
Έχει φτιαχτεί τέτοιο πράγμα ποτέ; (στο google δέν βρήκα κάτι)
Υπάρχει κανείς άλλος που θα το ήθελε:
Και ναι, όντως σοβαρά μιλάω
Τελευταία επεξεργασία από moderator: