Sure Shure? Μικρόφωνα και κάθε περίσταση

psixanwmalos

Νέο μέλος
Μηνύματα
259
Πόντοι
16
Hello guys.

Βρήκα ένα ενδιαφέρον link που σου προτείνει τι mic να πάρεις για κάθε περίσταση.

Βέβαια έχει μόνο mics της Shure.

Όποιος έχει εμπειρία με mics μπορείτε να διαλέξετε ένα μικρόφωνο από κάθε κατηγορία το οποίο να είναι καλύτερο? εννοείται ανεξαρτήτως budget.

Αν έχετε στο μυαλό σας ένα Mic διαφορετικής μάρκας βάλτε αυτό.

Συνοπτικά φτιάξτε την δικιά σας "top list", όπως στο link, με τo ένα και μόνο top μικρόφωνο για κάθε περίσταση. Έτσι για να μαθαίνουμε  ;D

Και μην ξεχνάτε το budget δεν υπάρχει ως κριτήριο!

Το λινκ:

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=3703&p_created=1223912197&p_sid=9JLHJZLj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD0zMzE0LDMzMTQmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0x&p_li=&p_topview=1

[Και κάτι ακόμα.. Πιστεύετε πως η Shure έβαλε τα mics με τυχαία σειρά η από το καλύτερο προς το χειρότερο? Γιατί αν πάρω σαν κριτήριο "'ό,τι πληρώσεις θα πάρεις" μάλλον ισχύει το 2ο]

 
Ξεκινάω εγώ:

Με τα ελάχιστα που έχω δοκιμάσει:

Live Vocals: Shure sm58 (από όσα έχω δοκιμάσει αυτό με άφησε πολύ ευχαριστημένο)

Studio Recording Vocals: Ακόμα το ψάχνω. Σκοπεύω για ένα Shure beta 87a ή Rode NT2

Guitar/Bass: Shure sm57 (με αφήνει πολύ ευχαριστημένο αλλά θέλω και κάτι παραπάνω)

Για drums δεν έχω ιδέα περιμένω από εσάς!

 
Θα ξεκινούσα ένα καινούργιο ποστ, με αφορμή ένα θέμα για τα shure 57 / 58 και 57beta / 58beta, αλλά το link που δίνεται εδώ, είναι σχεδόν το μισό θέμα που ήθελα να καλύψω. Οπότε :

A) Επειδή βαρέθηκα να μαλώνω χρόνια τώρα για τις διαφορές του sm57 και sm58 και αντίστοιχα του 57beta και 58beta και επειδή όλοι κόβουν φλέβες πως αυτά είναι (το 57 και το 58) 2 διαφορετικά μικρόφωνα, ιδού το link της shure :

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=40&p_created=950083200&p_sid=EDmXu6Mj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=

Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα της ΙΔΙΑΣ της εταιρίας, πρόκειται για 2 ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ μικρόφωνα ΣΕ ΟΛΑ τους, εκτός από την γρύλια και το σφουγγαράκι, που τους δίνουν μια διαφορετική "προσέγγιση" στον ήχο, από τεχνικής άποψης για λόγους χειρισμού.

Ιδού και μία ακόμη απόδειξη :

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=2014&p_created=1004615451&p_sid=EDmXu6Mj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjI2LDIyNiZwX3Byb2RzPTAmcF9jYXRzPTAmcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9mbmwmcF9wYWdlPTQmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1iZXRhIDUyQQ!!&p_li=&p_topview=1

Και μία ακόμη :

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=3530&p_created=1182356502&p_sid=EDmXu6Mj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjI2LDIyNiZwX3Byb2RzPTAmcF9jYXRzPTAmcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9mbmwmcF9wYWdlPTgmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1iZXRhIDUyQQ!!&p_li=&p_topview=1

Μπά? Σας χάλασα την φαντασίωση???

Β) To site της shure, είναι από μόνο του ένα πανεπιστήμιο όχι μόνο για τα προιόντα της εταιρίας, αλλά για ένα τεράστιο φάσμα στο θέμα : "ήχος, μικρόφωνα, ασύρματα, ρεύματα, συνδέσεις, ηχογραφήσεις, live, feedback, καλώδια, τεχνικές, θέατρα, studio κτλ, κτλ, κτλ, κτλ". Βάλτε το, μόνιμα σαν σελιδοδείκτη και όποτε έχετε χρόνο, ξεκινάτε να διαβάσετε τα ατελείωτα εκπληκτικά infos και faqs.

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=Ni9JZ6Mj&p_lva=&p_li=&p_accessibility=0&p_redirect=&p_page=1&p_cv=&p_pv=&p_prods=0&p_cats=0&p_hidden_prods=&prod_lvl1=0&cat_lvl1=0&p_search_text=&srch_btn_submit=%C2%A0%C2%A0%C2%A0Search%C2%A0%C2%A0%C2%A0&p_new_search=1&p_search_type=answers.search_fnl

Επιλέξτε κατηγορία θέματος και καλό ταξίδι...

Αυτά.

 
και επειδή όλοι κόβουν φλέβες πως αυτά είναι (το 57 και το 58) 2 διαφορετικά μικρόφωνα,
ΠΟΙΟΙ ακριβως κοβουν φλεβες?γιατι και η κουτση Μαρια ξερει οτι ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια μικροφωνα εκτός από την γρύλια και το σφουγγαράκι.... ;)

 
Οι Μαρίες που ξέρω εγώ, εκτός από κουτσές ΚΑΙ ΞΑΝΘΙΕΣ, έχουν και την δικιά τους απόψη : " Τα μικρόφωνα τα μίλησα, είναι διαφορετικά, δεν ξέρω τι ακούω? "

Να και κανά δυό ακόμη link, για άλλα ενδιαφέροντα θέματα :

http://www.shure.com/ProAudio/Resources/BuyersGuide/index.htm

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=220&p_created=961485322&p_sid=EDmXu6Mj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjI2LDIyNiZwX3Byb2RzPTAmcF9jYXRzPTAmcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9mbmwmcF9wYWdlPTgmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1iZXRhIDUyQQ!!&p_li=&p_topview=1

http://www.shure.com/stellent/groups/public/@gms_gmi_web_ug/documents/web_resource/us_pro_mics_for_music_sound_ea.pdf

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=89&p_sid=EDmXu6Mj&p_lva=749&p_accessibility=0&p_redirect=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjI2LDIyNiZwX3Byb2RzPTAmcF9jYXRzPTAmcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9mbmwmcF9wYWdlPTYmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1iZXRhIDUyQQ!!&p_li=

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=3687&p_sid=EDmXu6Mj&p_lva=2285&p_accessibility=0&p_redirect=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjI2LDIyNiZwX3Byb2RzPTAmcF9jYXRzPTAmcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9mbmwmcF9wYWdlPTEwJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9YmV0YSA1MkE!&p_li=

Και αυτό για να ξεμπερδεύουμε με τα καλώδια και τα balance unbalance :

http://www.rane.com/note110.html

 
" Τα μικρόφωνα τα μίλησα, είναι διαφορετικά, δεν ξέρω τι ακούω? "
Σε αυτο ΦΥΣΙΚΑ και εχουν ΔΙΚΙΟ,τα μικροφωνα ΔΕΝ εχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο ηχο,αλλωστε και στο site της SHURE το λεει αυτο ΞΕΚΑΘΑΡΑ

The different grilles make the response of these two microphones slightly different in the higher frequencies. In addition, the Beta 57Α grille allows a little closer placement of the microphone cartridge, which translates to higher output, more gain before feedback, and a more bass response, i.e. proximity effect.
με αλλα λογια επειδη το σχημα και η κατασκευη τους επιτρεπει διαφορετικη ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ οντως τελικα εχουν και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ηχο.

αλλωστε και εσυ ο ιδιος το λες

Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα της ΙΔΙΑΣ της εταιρίας, πρόκειται για 2 ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ μικρόφωνα ΣΕ ΟΛΑ τους, εκτός από την γρύλια και το σφουγγαράκι, που τους δίνουν μια διαφορετική "προσέγγιση" στον ήχο, από τεχνικής άποψης για λόγους χειρισμού.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε όλα τα μικρόφωνα, αλλά ακόμη περισσότερο στα δυναμικά, ο τρόπος σχεδίασης και κατασκευής του θόλου και γενικότερα του σώματος που "φιλοξενεί" τον κυρίως μηχανισμό (mic capsule) συμμετέχει πολύ ενεργά και δραστικά στην διαμόρφωση της ηχητικής ταυτότητας του εκάστοτε μικροφώνου.

Έτσι, ειδικά στα δυναμικά μικρόφωνα ο τρόπος με τον οποίο φθάνει ο αέρας στο εμπρός και πίσω τμήμα της μεμβράνης αλλά και γενικότερα του όλου ακουστικού μηχανισμού της κάψας  (πίεση, χρονικές διαφορές-απόσταση οπών) είναι αυτός που καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό τόσο την συχνοτική απόκριση όσο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μικροφώνου (κατευθηντικότητα - πλευρική απόριψη, intermodulation distortion κλπ κλπ)

Γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο και τα περισσότερα δυναμικά μικρόφωνα με εκτεταμένη συχνοτική απόκριση (πχ SM7, RE20, MD441) έχουν αρκετά διαφορετική (και πιο πολύπλοκη) σχεδίαση του θόλου και του σώματος (και πιο συγκεκριμένα των οπών εισόδου του αέρα).

Πέρα όμως από αυτό, ο θόλος ενός μικροφώνου (κυρίως στα πυκνωτικά μεγάλου διαφράγματος) συμμετέχει δραστικά στην διαμόρφωση του ηχητικού αποτελέσματος μέσω των resonanses που αναπτύσοντε αλλά και από τον τρόπο στήριξης του mic capsule.

Με αυτά λοιπόν στο μυαλό μπορούμε με ασφάλεια να πούμε πως δύο μικρόφωνα που χρησιμοποιούν το ίδιο βασικό ακουστικό στοιχείο (mic capsule) αλλά έχουν εντελώς διαφορετική σχεδίαση σε ότι αφορά το "μηχανικό" μέρος (θόλος, σασί) είναι δύο εντελώς διαφορετικά μικρόφωνα με διαφορετικά ηχητικά χαρακτηριστικά (και άρα τρόπο χρήσης, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα). Και φυσικά δεν έχουμε συνυπολογίσει και το "ηλεκτρικό" μέρος του μικροφώνου (preamp & ballancing stage) που επίσης διαφοροποιεί κάθε υλοποίηση.

Και αυτό συμβαίνει, όχι μόνο στην shure, αλλά στην πλειονότητα των κατασκευαστών μικροφώνων.....πχ η Neumann έχει 3-4 κάψες μεγάλου διαφράγματος που εναλλάσοντε σε αναρίθμητες (διαφορετικές) σχεδιάσεις.....και βέβαια όχι μόνο από την Neumann....πχ η  Μ7 ίσως είναι η πιο διαδεδομένη LDC capsule σε ΟΛΕΣ τις μάρκες.... 

 
Για μένα το καλύτερο μικρόφωνο για τραγούδι είναι AKG (D330) με εξίσου πολύ καλό το Shure 545. Kαι τα δυό είναι μοντέλα που έχουν σταματήσει να παράγονται.

 
Το 545 παραγεται ακομα

http://www.thomann.de/gb/shure_545_sd.htm

στο αμερικανικο ebay τα βρισκεις σε τιμες ξεφτυλα.

εκτος και αν αναφερεσαι στα ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ (πριν το 1985 δηλ.μια και εκτοτε ολα τα SHURE ειναι Μεξικανικα)

 
Superfunk είπε:
Το 545 παραγεται ακομα

http://www.thomann.de/gb/shure_545_sd.htm

στο αμερικανικο ebay τα βρισκεις σε τιμες ξεφτυλα.

εκτος και αν αναφερεσαι στα ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ (πριν το 1985 δηλ.μια και εκτοτε ολα τα SHURE ειναι Μεξικανικα)
Kαι τα 2 είναι εξαιρετικά (έχω και από τα 2).

 
Παιδια δεν ξερω αν τα 57 και 58 ειναι ίδια,καθως εχω χρησιμοποιήσει μονο το beta58 και το beta87,πάντως και τα δυο ειναι παρα πολυ καλά μικροφωνα.

Και ιδίως με το 58 επαθα εναν ερωτα μετα την πρωτη μας συναντηση σε ενα live.Απο τοτε ειναι το μονο μικροφωνο που χρησιμοποιω τοσο σε live οσο και στις προβες στο studio.

Αν θα διαλεγα εγω παντως η σειρα επιλογης μου θα ηταν 58,57(αφου υποτιθεται οτι ειναι ιδιο με το 58) και 87...

Βεβαια για ακομη μια φορα μιλαμε για καθαρα προσωπικο γουστο

Οσο αναφορα τα AKG που λεει ο φιλος ο studio54GR μου ειχαν δωσει ενα σε καποιο live,σιγουρα οχι το D330 αλλα δεν θυμαμαι και ποιο ακριβως,το οποιο ηταν ενα πολυ καλο μικροφωνο αλλα "επιανε" ηχους απο πολυ μεγαλες γωνιες,οποτε ειχα ενα θεμα με τους μικροφωνισμους και εβγαλα 2 ωρες Live σχεδον συην ιδια θεση!  :)  :)

Βεβαια αυτο ειναι σχετικο καθως ρολο παιζει ο χωρος, το στησιμο, ο ηχοληπτης κλπ κλπ,απλως αναφερω την εμπειρια μου...

Αυτα!Παντως για να κλεισω,το beta 58 το συνιστω ανεπιφυλακτα!

 
Οι διαφορές του 57 / 58 όπως αναφέθηκαν πριν, είναι σωστές και είναι "διαφορές", (άλλωστε το λέω και εγώ... σωστά). Αυτό όμως δεν εμποδίζει το 58άρι να πάρει την θέση του 57 μπροστά στην καμπίνα της κιθάρας κτλ, κτλ, χωρίς να μας πιάνουν υστερίες και ψυχολογικά προβλήματα. Το σφουγγαράκι στο 58άρι, επιφέρει μια ελαφριά πτώση από 8khz και πάνω (που δεν αποτελεί αμάν το πρόβλημα σε σχέση με το 57,) και φυσικά αν το 57άρι το τραβήξεις 2,5 πόντους μακρύτερα από την ηχοπηγή, στην συμπεριφορά των χαμηλών και του proximity effect πλέον έχεις αποτέλεσμα 58άρι και εκεί. Εν ολίγης, ένας γνώστης ηχολήπτης, ούτε καν θα προβληματιζόταν σοβαρά στην επιλογή του ενός ή του άλλου, στις περισσότερες περιπτώσεις. Γιατί φίλοι μου, έτσι όπως πολύ ωραία τα αναλύσατε, περί θόλου / σώματος / σφουγγαριού κτλ που επιφέρουν αυτές τις διαφορές στα συγκεκριμένα 2 ΙΔΙΑ μικρόφωνα, τότε θα πρέπει να συμφωνήσετε πως ούτε 2 57άρια, ούτε 2 58άρια είναι ίδια μεταξύ τους, δηλ. δεν είναι matched, αλλά δεν μιλάμε απλά για τυπικό "ματσάρισμα" αλλά για κάτι πολύ πιο "χοντρό" έτσι όπως και πάλι η shure μας το εξηγεί για τα ίδια της τα προιόντα. Για διαβάστε και αυτό, το πολύ αποκαλυπτικό, αφού θέλετε να επεισέλθουμε σε τέτοιες λεπτομέριες :

http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=220&p_created=961485322&p_sid=8YOuwdMj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTAwLDEwMCZwX3Byb2RzPTAmcF9jYXRzPTAmcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9mbmwmcF9wYWdlPTEmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1mZWVkYmFjaw!!&p_li=&p_topview=1

"The root causes of feedback are irregularities in the frequency response and polar patterns of the microphones, the loudspeakers, and the room acoustics. You have three SM58 mics, but the manufacturing tolerance of those mics over the complete frequency range is +/- 3dB. Therefore, at any certain frequency, two of your mics might have an output variation of 6dB."

Όταν λοιπόν 2 "ΙΔΙΑ" 58άρια, μπορεί να έχουν μεταξύ τους διαφορές της τάξεως του +/- 6db, τότε μάλλον είναι πιο πιθανόν το 57άρι και το 58άρι να είναι τα ίδια μικρόφωνα, παρά τα 58άρια ή τα 57άρια μεταξύ τους.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φίλε audiobox είναι ενδιαφέρον θέμα....

θα χωρίσω την απάντηση μου  σε δύο μέρη...

Πρώτα απ'όλα σε ότι αφορά το θέμα "matched pairs" θα συμφωνήσω με αυτό που γράφεις...και θα το πάω και λίγο παραπέρα...προσωπικά θεωρώ ότι είναι μία από τις μεγαλύτερες απάτες (σε ότι αφορά το θέμα της αυξημένης τιμης) τουλάχιστον σε ότι αφορά τους περισσότερους κατασκευαστές με ελάχιστες εξαιρέσεις (είτε πρόκειται για μπουτικάδες που δουλεύουν κατά παραγγελία, είτε για πιο εξειδεικευμένες στο stereo recording εταιρίες). Με πολύ απλά λόγια θεωρώ ότι δεν είναι δυνατόν (ή είναι τρομερά δύσκολο και χρονοβόρο) να υπάρχει απόλυτο mic matching. Οι λόγοι είναι αρκετοί και απλοί....εκτός από αυτούς που ανέφερες, υπάρχει το θέμα του τρόπου και της μεθοδολογίας με την οποία πραγματοποιούντε οι μετρήσεις.

Αλλά και πέρα από το θέμα των "matched pairs" συμφωνώ πως είναι δυνατόν να υπάρχουν πολύ σημαντικές διαφορές ανάμεσα σε ίδια μικρόφωνα. Και το βρίσκω απόλυτα λογικό καθώς εκτός από τις "αναμενόμενες" κατασκευαστικές αποκλίσεις υπάρχει και το θέμα της λειτουργικής κατάστασης στην οποία βρίσκοντε τα εν λόγω μικόφωνα.....πχ η γήρανση κάποιων υλικών μπορεί να επιφέρει δραματικές αλλαγές και αλοιώσεις στην ηχητική συμπεριφορά ενός μικροφώνου (από την ξεραμένη μεμβράνη ενός LDC που χρειάζεται επειγόντως reskining ως το τρομερά βρώμικο pop filter και την "χτυπημένη" γρίλια ενός handheld dynamic). Σαν παράδειγμα θα αναφέρω το εξής.....από τα χέρια μου έχουν περάσει δεκάδες 57άρια, παρ'όλα αυτά ,και αν και όλα είχαν έναν παραπλήσιο άμεσα αναγνωρίσιμο χαρακτήρα, κανένα δεν ήταν απόλυτα όμοιο με τα άλλα....έτσι ακόμη και σήμερα σχεδόν πάντα δοκιμάζω διαφορετικά 57άρια στην ίδια θέση πριν καταλήξω στην επιλογή μου (αν και η αλήθεια είναι ότι έχω "προτιμήσεις" για το καθένα).

Θέλω λοιπόν να καταλήξω πως θεωρώ απόλυτα λογικό το γεγονός της διαφοροποίησης ανάμεσα σε μικρόφωνα του ίδιου τύπου...(δηλαδή συμφωνούμε :))

ΑΛΛΑ...

το ζήτημα ξεκίνησε από την δική σου αφοριστική τοποθέτηση πέρι ίδιων μικροφώνων  ;)

...και έρχομαι λοιπόν στο δεύτερο σκέλος....το οποίο νομίζω ότι δεν έγινε απόλυτα κατανοητό....στο ποιοι είναι οι παράγωντες που καθορίζουν την διαφορετικότητα των μικροφώνων (κατ'αρχάς ως σχεδιάσεις-τύπους...δεν αναφέρομαι σε κατασκευαστικές αποκλίσεις και φυσιολογικές αλοιώσεις).

Έτσι λοιπόν θα μπορούσαμε να πούμε πως ουσιαστικά μιλάμε για 3 διαφορετικά πράγματα (ασχέτως τύπου).

- Το βασικό ακουστικό στοιχείο (mic capsule)

- Το μηχανικό μέρος (σώμα, θόλος, στήριξη κλπ)

- Το ηλεκτρικό μέρος (προενίσχυση, ballancing stage, καλωδίωση)

Για να πούμε λοιπόν πως 2 μικρόφωνα είναι απόλυτα όμοια (και πάλι μετις διαφορές στις οποίες συμφωνήσαμε παραπάνω  ;)) θα πρέπει να είναι απόλυτα όμοια και στους 3 αυτούς τομείς, τόσο σε ότι αφορά την σχεδίαση-υλοποίηση αλλά και σε ότι αφορά τα υλικά.

Παράδειγμα...αυτή την στιγμή κυκλοφορούν κυριολεκτικά άπειροι κλώνοι του U47, οι οποίοι στην τρομακτική πλειονότητα τους δεν έχουν την παραμικρη σχέση με το αυθεντικό (προσοχή δεν λέω ότι είναι χειρότερα ή καλύτερα...). Κάποια, ελάχιστα έχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό σχεδόν απόλυτο matching με το αυθεντικό και 2 από αυτά μέχρι και την τελευταία βίδα.....μόνο αυτά τα 2 θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε όμοια (αν βέβαια θεωρήσουμε αξιόπιστους τους κατασκευαστές και πιστέψουμε αυτά που λένε περί προέλευσης υλικών που δεν υπάρχουν εδώ και δεκαετίες σε παραγωγή  ;))....τώρα αν ακούγονται το ίδιο?....άλλο θέμα...μόνο μια χρονομηχανή θα μπορούσε να δώσει απάντηση  ;D ;D ;D

Τώρα, η αλήθεια είναι πως η σημαντικότητα αυτών των τριών παραγώντων μεταβάλεται ανάλογα με τον τύπο-είδος του μικροφώνου αλλά παρά την κοινή πεποίθεση των περισσοτέρων η κάψα δεν είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό ενός μικροφώνου, τουλάχιστον όχι μόνη της και όχι πάντα.

Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, δεν απευθήνομαι συγκεκριμένα στον audiobox (τον οποίο συγχαίρω γιατί ξεκίνησε ένα πολύ ενδιαφέρον και σημαντικό θέμα) αλλά γενικά σε όλους και φυσικά πάντα φιλικά.

:)  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ το θέμα, το ξεκίνησα, για να δώσω μία "κατεύθυνση" στην λογική "είναι τα ίδια μικρόφωνα - αποτελούνται από τα ίδια στοιχεία" και πως οι διαφορές τους (μικρές) είναι "τεχνιτές" προερχόμενες από τον μηχανικό σχεδιασμό τους και όχι από το κύκλωμα . Γιατί οι κουτσές, ξανθιές Μαρίες, όταν τις λές : "βάλε στο κλαρίνο 57άρι αφού δεν έχουμε 58άρι και είσαι μιά χαρά" πχ. ή λες στον ντράμερ : "μιά χαρά είσαι με το 58άρι στο snear" και ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να συνεργαστούν και σου λένε : "τι δουλειά έχει το 58άρι στο snear?", ε, τότε νομίζω πως καλό είναι να ξέρουν ότι το 57άρι και το 58άρι ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ είναι το ίδιο μικρόφωνο. Δώστε ένα 58άρι στον τραγουδιστή, κάντε την ρύθμιση στην κονσόλα και στο eq, βγάλτε το και δώστε του ένα 57άρι, πείτε του να μείνει 5 πόντους μακριά από την γρύλια πάση θυσία και δεν θα χρειαστεί να πειράξετε τίποτα από τις προηγούμενες ρυθμίσεις. Αν του βάλετε κι ένα κομψό pop σφουγγαράκι στο 57άρι, τότε θα το έχετε σχεδόν εξομειώσει με το 58άρι, χωρίς κανένα άλλο ΠΡΑΚΤΙΚΟ πρόβλημα ανάμεσα στα δύο μικρόφωνα. Αυτό εννοώ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ, γιατί αν θέλετε την πλήρη αλήθεια, ακόμα και τα πιο matched μικρόφωνα του σύμπαντος δεν είναι ιδια. Έχουν διαφορετικά serial number.

 
παιδιά πολύ ωραίες απόψεις και συμβουλές αληθεια!

αλλά κανείς δεν έκανε mini list με τα αγαπημένα του mics..

το topic έγινε "sm 58 ή 57?" :)

 
αλλά κανείς δεν έκανε mini list με τα αγαπημένα του mics..
Σιγουρα ΔΕΝ ειναι Shure τα δικα μου παντως.... ;D

Εχουμε & λεμε ...

Bass drum/Bass : Electro Voice RE 20

Toms/Floor toms: Sennheiser MD 421

Drums Room/OH:Beyerdynamic MC 740, Royer R-121

Snare Top:Beyer M 201

Snare Bottom:Sennheiser MD 441-U

Vocals: AKG C12,Beyerdynamic MC 740

Guitar Amps: Royer R-121,Sennheiser MD 421,Sennheiser E906,  BEYER M160

Acoustic Gtrs/Stringed Instruments: AKG 414

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top