RayDTutto είπε:
Ναι ρε φίλε, εντάξει, ένα typo κάναμε.
Αν έχεις δει το επεισόδιο, τις "παρουσιάσεις" των "καλλιτεχνών" τις παρακολουθούσαν οι τηλεθεατές από το σπίτι τους, αλλά ήταν παραταγμένοι με avatars σαν σε συναυλία, ενώ υπήρχαν, αν θυμάμαι καλά, διαδραστικές λειτουργίες...
Σκέψεις:
- Έχω βαρεθεί / συχαθεί (εδώ και χρόνια) τις ιαχές, τις κλανιές και τη μασχαλίλα διαφόρων που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η μεγαλύτερη και καλύτερη συναυλία όλων των εποχών ήταν το Woodstock (το οποίο, ειρωνικά, το έχουν βέβαια δει μόνο σε ταινία) και θεωρούν ότι πρέπει να προσπαθούν να μετατρέψουν σε κάτι τέτοιο οποιοδήποτε συναυλιακό δρώμενο.
- Πιστεύω / Ξέρω ότι σπανιότατα τυχαίνει να συμβεί μπροστά μου/σου κάτι καλλιτεχνικά αξιόλογο σε τέλειο συγχρονισμό με την ικανότητά σου να το δεχθείς. Συγκεκριμένα, έχει να μου συμβεί από το '81, οπότε τις περισσότερες φορές χρειάζομαι πάνω από μία ευκαιρίες για να κατανοήσω κάτι.
- Σπάνια (και στον κόσμο της ροκ, σχεδόν ποτέ) δεν συμβαίνει κάτι πραγματικά πρωτότυπο που να λειτουργεί διαδραστικά με το κοινό - δηλ. ο καλλιτέχνιος θα κάνει κάθε βράδυ τα ίδια, θα πει τα ίδια, θα αστειευτεί με τον ίδιο τρόπο και θα προτάξει το μικρόφωνο στο κοινό την ίδια στιγμή. Το λες και natural replay, αλλά πανάκριβο αν θες να το δεις πάνω από δύο-τρεις φορές.
- Παρ'όλη τη θεαματική προσπάθεια που γίνεται, τελικά η μουσική των μεγάλων σταδίων δεν λειτουργεί σαν μουσική, αλλά σαν χαβαλές. Αυτό το ακούγαμε ως φήμη από τη δεκαετία του '70 (τώρα το έχω επιβεβαιώσει βλέποντας πολλά βίντεο της περιόδου από εμφανίσεις των διαφόρων μεγαθηρίων της εποχής), αλλά θεωρώ ότι εξακολουθεί να ισχύει. Ο καλλιτέχνης οφείλει να βλέπει το κοινό του και να (αν μου επιτρέπετε) κινδυνεύει από το κοινό του. Συνεπώς, οι μικροί χώροι με καμιά 200αριά άτομα το πολύ είναι ιδανικοί. Έλα όμως που αυτό "δεν βγάζει τα λεφτά του". Άρα, το streaming είναι όντως μία ιδέα...
...
...
... που στην Ελλάδα θα αποτύχει, διότι:
α) οι Έλληνες προτιμούν το τζάμπα και ας είναι σάπιο φρούτο.
β) δεν υπάρχει πραγματικά καλλιτεχνική δραστηριότητα στη χώρα.
γ) το (β) σε συνδυασμό με το ότι, ωσάν απευθύνεσαι σε internet-aware κοινό, τότε οι συγκρίσεις με το εξωτερικό είναι αναπόφευκτες.
Αυτά.