Streaming 2024

Μήπως μυρίζει νοθεία; ... απάτη;

Παρακάτω κάποια "σχετική" ανακοίνωση της Roland και της UMG (Universal Music Group) μόλις χθες.

https://www.roland.com/us/company/press_releases/2024/Music-Industry-Unites-to-Protect-the-Rights-of-Mus/

https://www.universalmusic.com/music-industry-unites-to-protect-the-rights-of-musicians-amid-the-growth-of-generative-ai-technology/

https://aiformusic.info/

Founding Supporters: Roland & Universal Music Group

 
Σωστός...

Sharing a screenshot of a headline on Instagram which reads: “Spotify CEO claims “the cost of creating content” is “close to zero”, deadmau5 responds in the caption: “Incorrect. The cost of creating content was 25+ years of my life and much of those proceeds going to your company you complete fucking idiot.”

 
Μάλλον,,, κάποιοι είχαν "επαναπαυθεί"; και μάλλον,,, δεν μπόρεσαν να προβλέψουν το μέλλον με όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις; Τώρα που... επίσης μάλλον... η τεχνολογία τους ξεπέρασε, απλά δεν μπορούν να το μαζέψουν όλο αυτό το πράγμα και... ψάχνουν... γενικά - γενικώς - ψάχνουν...

Η τεχνολογία τους προσπέρασε γρήγορα και απότομα, ένα πράγμα σα σταματημένους θα έλεγα ή κάπως έτσι τέλος πάντων, με αποτέλεσμα να χρειάζεται ικανούς - γνώστες και άτομα μέσα στα πράγματα, να πω τεχνολόγους; ίσως... για να βάλουν τα πράγματα σε μιά σειρά αλλά και σε τάξη για την επόμενη μέρα που... τεχνολογικά τουλάχιστον μόλις τους προσπέρασε. Μάλλον...

 
Το θέμα είναι ότι πλέον όπως έχει γίνει η δουλειά, από αυτό που ονομάζαμε τότε "δισκογραφία" δεν θα δεις φράγκο.

Παράλληλα, είναι τέτοιος ο όγκος της μουσικής που ανεβαίνει στις πλατφόρμες, που σχεδόν τα πάντα όλα χάνονται σε αυτόν τον ορυμαγδό.   

Όπως πολύ ωραία το έθιξε ο Γκίνος, οι πλατφόρμες δεν μιλάνε καν για μουσική αλλά για περιεχόμενο. Οπότε πλέον δεν μιλάμε καν για μουσικούς, αλλά για "περιεχομενατζίδες" ?

Στα καλά νέα της ημέρας: Ευτυχώς που ως γερούνδιοι θα μείνουμε μακριά από αυτό το παιχνίδι και θα συνεχίζουμε να παίζουμε μουσική όποτε μπορούμε.

Καλή τύχη στους νέους.

 
Αν και το συγκεκριμένο βίντεο θέτει πολλά και μερικές φορες δύσκολα bullets που κάθε ένα ειναι και θέμα σοβαρης συζήτησης, ειναι θλιβερό πως οι νεότεροι απορρίπτουν σιγα σιγα οτιδήποτε (και η μουσική μέσα σε αυτο) είναι προιόν μιας κοπιαστικής διαδικασίας. Δηλαδή ολο και λιγοτεροι ειναι διαθεσιμοι να μπουν σε μια διαδικασία μάθησης ή παραγωγής, η οποια απαιτεί μακρά σε χρόνο και κοστοβόρο σε κόπο και χρήμα. Η πρόοδος δειχνει οτι οι τέχνες οριακά κινδυνεύουν απο αυτή την προοπτική. 

Μια κυνική απάντηση στο παραπάνω θα ήταν βέβαια ότι απο τη στιγμή που οι περισσότεροι δε θα λάβουν οικονομικο αντικρισμα στον κοπο τους, δεν εισέρχονται καν στη διαδικασια. 

Την ίδια στιγμή μου έρχεται πάντα στο μυαλο κάτι που είχε πει σε μια συνέντευξη ο Sonny Rollins όταν τον ρώτησαν για την αμοιβή του John Coltrane στο Kind of Blue. Η στιχομυθία πήγαινε περιπου έτσι:

-Αληθεύει οτι ο John Coltrane πληρώθηκε... (κατι του στυλ 150$) για το Kind of Blue?

-Δε γνωριζω τι πληρώθηκε ακριβώς, αλλά δε θα μου έκανε εντύπωση γιατί περιπου τόσο ήταν οι αμοιβές τότε.

-Μα είναι ο σημαντικότερος δίσκος στην ιστορία της τζαζ.

-Ναι αλλά τότε δεν το ξέραμε, και επίσης τότε οταν έμπαινες στο στούντιο σου δίνανε αυτο το ποσό και μετά σου λέγανε ότι θα βγάλεις και απο τα δικαιώματα που δεν τα έβλεπες ποτέ. Επειδή το ξέραμε ότι δε θα βγάλουμε ποτέ λεφτά απο αυτό κοιτούσαμε να πάμε τη μουσική στα άκρα. 

Η διαφορά στο mindset των γενεών είναι χαώδης.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το όλο βίντεο (δικαίως διότι δεν φταίει το βίντεο ή ο δημιουργός) αφήνει μια πικρή γεύση στον νέο μουσικό να παραδοθεί χωρίς αντίδραση στο σύστημα που θα σπεύσει να του φάει ακόμα και αυτή την ελάχιστη συνδρομή σε ένα cdbaby που μάλλον ποτέ δεν θα την πάρει πισω απο το στρημινγκ

είναι τόσο πολύπλοκο το σύστημα που σου λέει ο ταλαίπωρος 

τι κάθομαι και ασχολούμαι όταν ο άλλος φτιάχνει playlist και τις παίζει ο κόσμος που στην τελική θα πάρει και τα δικά μου που θα είναι κάτω απο 1000.

η μονη αντίδραση είναι αγορά φυσικού προϊόντος και μπουκοταζ στις πλατφορμες

 
η μονη αντίδραση είναι αγορά φυσικού προϊόντος και μπουκοταζ στις πλατφορμες
Έλα όμως που πλέον όλο και λιγότεροι μπαινουν στη διαδικασία να φτιαξουν φυσικο προιόν καθως το κόστος ειναι υψηλό και μαζι με την διανομή δεν επιστρέφει χρημα. 

Στις ΥΠΑ οι περισσότεροι καλλιτεχνες εχουν κανει eshop στις ιστοσελιδες τους και πουλανε απο εκει τους δισκους τους μαζι με merchandise και σε συνδυασμους.

Όμως ολο και περισσότεροι πλέον δεν κανουν δισκους (με την παλια έννοια) αλλά κομμάτια μεμονωμένα και μάλιστα πολλες φορες σε 6-7 διαφορετικα mix ωστε να ακουγονται σε διαφορετικες συσκευές. Αυτο ειναι πιο δυσκολο και ασύμφορο να κοπει σε φυσικη μορφή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έλα όμως που πλέον όλο και λιγότεροι μπαινουν στη διαδικασία να φτιαξουν φυσικο προιόν καθως το κόστος ειναι υψηλό και μαζι με την διανομή δεν επιστρέφει χρημα. 

Στις ΥΠΑ οι περισσότεροι καλλιτεχνες εχουν κανει eshop στις ιστοσελιδες τους και πουλανε απο εκει τους δισκους τους μαζι με merchandise και σε συνδυασμους.

Όμως ολο και περισσότεροι πλέον δεν κανουν δισκους (με την παλια έννοια) αλλά κομμάτια μεμονωμένα και μάλιστα πολλες φορες σε 6-7 διαφορετικα mix ωστε να ακουγονται σε διαφορετικες συσκευές. Αυτο ειναι πιο δυσκολο και ασύμφορο να κοπει σε φυσικη μορφή.
το βίντεο δεν είπε ένα πράγμα

ότι η εταιρεια του Εκ είναι χρεωμένη.

Χρεωμένη αλλά εξακολουθεί να υφίσταται

ορίστε ??

η νοθεία έχει παει στο θεο

το ότι οπως είπε ο Γκινος υπάρχουν 10δες σοηδοί με ψευδώνυμα που φτιάχνουν λιστες που τις βάζει ο άλλος για να φάει το βραδυ των χριστουγεννων ακούγοντας μια εκτελεση του αγια νυχτα σημαίνει ότι το σύστημα αυτοτροφοδοτείται απο τους ίδιους τους δημιουργούς του.

μέχρι οι ίδιες οι εταιρείες να το μυριστούν ότι υπάρχει καποιος ρορ που τους παίρνει τα λεφτά του κανιε γουεστ που ούτως ή αλλως τον πληρωνουν

 
πιστεύω οτι όσο το σύστημα αυτό δεν ενοχλεί τις εταιρείες θα συνεχίσει να υπάρχει

απλά αυτή τη στιγμή ειναι σε μια φάση σαν το γκρηκ χρηματιστήριο το 1999.

μετρημένες οι μέρες του

τουλαχιστον στη μορφή αυτή. Δεν μπορει να πάει επαπειρον

 
Χρεωμένη αλλά εξακολουθεί να υφίσταται


Μία εταιρεία δεν αξιολογείται από το πόσα οφείλει, αλλά από το ποιες είναι οι προοπτικές για να πάψει να οφείλει. Το ίδιο ισχύει και με τις χώρες, για να σε προλάβω.

Και κάτι άλλο δεν είπε το βίντεο, α) δεν αναφέρθηκε στην Ελληνική αγορά και β) δεν είπε κάποιο παράδειγμα σχετικό με την Ελληνική αγορά.


Δεν χρειάζεται. Δεν ισχύει κάτι ειδικό για την Ελλάδα. Αυτά που είπε, ισχύουν για όλους.

 
Και κάτι άλλο δεν είπε το βίντεο, α) δεν αναφέρθηκε στην Ελληνική αγορά και β) δεν είπε κάποιο παράδειγμα σχετικό με την Ελληνική αγορά.
θα επρεπε γιατι υποτιθεται την ξερει καλύτερα και απο πρωτο χερι

 
θα επρεπε γιατι υποτιθεται την ξερει καλύτερα και απο πρωτο χερι


Ναι, αλλά δεν υπάρχει "ελληνικό κλαδί" σε αυτές τις υπηρεσίες, απ' όσο καταλαβαίνω. Οι όροι συνεργασίας δεν αλλάζουν από χώρα σε χώρα, ούτε ασχολείται η υπηρεσία streaming με την εθνικότητα των καλλιτεχνών.

 
Ναι, αλλά δεν υπάρχει "ελληνικό κλαδί" σε αυτές τις υπηρεσίες, απ' όσο καταλαβαίνω. Οι όροι συνεργασίας δεν αλλάζουν από χώρα σε χώρα, ούτε ασχολείται η υπηρεσία streaming με την εθνικότητα των καλλιτεχνών.
? ? ?

"Υπάρχουν οικονομικά δεδομένα"

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top