I second that.audiokostas είπε:Μπορεί σε άλλο σταθμό....... αν και δεν θα ναι το ίδιο.
φυσικά, αφού αποτελεί προαπαιτούμενο για την ιεραρχική ανέλιξηaudiokostas είπε:Η βλακεία είναι κατοχυρωμένο προσόν διοίκησης.
Πραγματικά τέλος εποχής. Χωρίς να έχω υπάρξει φανατικός του, τον θεωρώ εξέχουσα φυσιογνωμία στο χώρο του. Οι εκπομπές του έφεραν πολλά καινούρια ακούσματα στ' αυτιά μου στα τέλη του 70, αρχές 80 όταν η μουσική που ξέφευγε από τα τετριμμένα ήταν μάλλον ακριβό χόμπι για τους πολλούς.Evilnye είπε:... και σίγουρα είναι ένα τέλος εποχής ...
Σωστά όλα αυτά, αλλά νομίζω πως ο συγκεκριμένος δικαιούται λόγω προσφοράς να επιλέξει μόνος του πότε θα αποχωρήσει. Ας ξεκινήσουν οι περικοπές από τους διάφορους αμόρφωτους που αμοίβονται υπέρογκα για να μεταδίδουν αγώνες ποδοσφαίρου και ας ασχοληθούν με τον Πετρίδη αργότερα.gdevelek είπε:μερικές σκέψεις από μένα
35 χρόνια, μήπως είναι αρκετά;
τι impact είχε αυτή η εκπομπή εδώ και 15-20 χρόνια;
όσοι διαμαρτύρονται, πόσες εκπομπές του έχουν ακούσει τα τελευταία 15-20 χρόνια;
πολλοί κόβονται λόγω κρίσης, ευτυχώς ο Πετρίδης ως στέλεχος (ή διευθυντής δισκογραφικής δεν έχει κανένα οικονομικό πρόβλημα...
Τελικά, ποιος είναι ο μεγαλύτερος; Και με ποιο κριτήριο;θυμάμαι πριν περίπου 20 χρόνια, άκουγα εκπομπή του Πετρίδη, έβαλε τραγούδι του Springsteen και τον αποκάλεσε "μεγαλύτερο ρόκερ της εποχής", πήρε τηλέφωνο ακροατής και με σοβαρό και ευγενικό ύφος του είπε "όπως πολύ καλά ξέρεις, ο μεγαλύτερος ρόκερ της εποχής μας είναι ο Greg Sage", ο Πετρίδης έχοντας φάει γερή γροθιά στο στομάχι άρχισε τα "ναι εντάξει αλλά ξέρεις σ' αυτή την εκπομπή δεν μπορούμε να ... μπλα μπλα... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε..."
Ο Πετριδης ειχε παθος με αυτο που εκανε και δεν ελεγε ψεμματα.gdevelek είπε:το ποιός είναι ο μεγαλύτερος είναι προφανώς υποκειμενικό, το θέμα είναι πως ο Πετρίδης *συμφωνούσε* με τον ακροατή (και με μένα, παρεμπιπτόντως), αλλά στην εκπομπή του έλεγε ΨΕΜΜΑΤΑ, αφού η εκπομπή του απευθυνόταν στη γενική "μάζα" που ιδέα δεν είχε ποιός ήταν ο Greg Sage... κι ο Πετρίδης έπαιζε αυτή τη μασκαράτα, να λέει αυτό που το κοινό του ήθελε να ακούσει...
Κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι κι εγώ. Οι κριτικοί που έστρεφαν την προσοχή του κοινού σε δήθεν εξεζητημένα ακούσματα και σε συγκροτήματα που τώρα δεν τα θυμούνται ούτε τα μέλη τους (προφανώς δεν ισχύει αυτό για τους Wipers) έκαναν περισσότερο κακό παρά καλό σε όσους (ελλείψει άλλης ενημέρωσης) ήταν αναγκασμένοι να τους διαβάζουν / συμβουλεύονται. Εκεί διέφερε ο Πετρίδης.trolley είπε:Την εποχή που ο Sage έβγαλε τον πρώτο (από τρεις συνολικά) δίσκο του έγινε το τηλεφώνημα που λες, και η μόνη περίπτωση να μπερδέψει κάποιος το ειδικό βάρος του Springsteen με το ειδικό βάρος του (θαυμάσιου) Sage, ήταν να είναι εκ' γενετής ηλίθιος.
Ο Πετρίδης, δεν έλεγε ψέμματα (που το γράφεις και με κεφαλαία), απλά βρέθηκε απροετοίμαστος απέναντι σε ένα από τα πιο άκυρα τηλεφωνηματα που θα μπορούσαν να γίνουν, απέναντι σε κάποιον ελληναρά αναγνώστη του 'Ηχος' που από την πασπερμία των δίσκων της ανεξάρτητης σκηνης που παρουσιαζόταν, έπιασε (βλ. κατάλαβε) μόνο το δίσκο του Sage.
Τόσα χρόνια μετά, είναι εκπληκτικό ότι ακόμη δεν έχεις καταλάβει τι έγινε (ο Sage ΔΕΝ υπάρχει ουσιαστικά μετά το δίσκο του 85), και αντι να υπερθεματίζεις το ότι ο άνθρωπος (ο Πετρίδης) δεν ήταν ποτέ έρμαιο των μοδών που σαρώνανε τα μυαλά των ελλήνων ακροατών, λες ότι ήταν ψεύτης.