Solaris

  • Thread starter Thread starter OurDarkness
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 48
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 10K
longshadow είπε:
Mellotron ?
Yes!...(το πρώτο sampler στην ιστορία αν θυμάμαι καλά?)..

Όντως είναι ;; - δεν ήμουν ποτέ βέβαιος.

 
Ιδού η αλήθεια τελικά:

(Wright, Waters, Gilmour; from :00 – 3:55) begins with the fading-in of a dense synthesizer pad created with EMS VCS 3, an ARP Solina, a Hammond organ and the sound of wet fingers running around the rims of wine glasses filled with various amounts of water (recycled from an earlier project known as Household Objects).

 
Χμμ, melotron όχι. Ανοίξτε λίγο την ένταση, ο συγκεκριμένος ήχος ακούγεται πολύ σιγανά. Είναι ο πρώτος, πρώτος ήχος.

Eye με πρόλαβες! Το όργανο λέγεται glass harmonica  ;)

 
OurDarkness είπε:
Eye με πρόλαβες! Το όργανο λέγεται glass harmonica  ;)
Τους π0uστ1δες, δουλέψανε πιο πολύ γι' αυτά τα τριάμιση λεπτά, απ' όσο δουλεύουν άλλοι για ένα ολόκληρο δίσκο...

 
Η δική μου άποψη είναι η εξής:

ΌΤαν ένας τιτάνιος εξοπλισμός σε καταπλακώνει δημιουργικά τότα μάλλον δεν γνωρίζεις πώς να τον χρησιμοποιείς . Το πρώτα πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να έχει την κατάληλο ομάδα ειδικών που θα σε διευκολύνουν και θα φροντίσουν ότι το στούντιο σου απλώς πετάει. Τώρα αν απλώς είσαι συνθεσυλέκτες αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση το ΤΙΤΑΝΙΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ. Το ΤΙΤΑΝΙΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ είναι ένα μέροις απόλυτης δημιουργία, απόλυτου σχεδιασμού, ενα στούντιο που εξελίσεται μαζί με τον δημιουργού, και συνδέεται απευθείας με τα εγγεφαλικά κύματα του δημιουργού . Γαι όλα αυτά φροντίζει ο δημιουργός και η προσωπική του ομάδα .

Ας μην κατηγορούμαι τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
kilon είπε:
Ας μην κατηγορούμαι τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια. 
Σεβαστή η άποψή σου kilon, αλλά είναι πραγματικά κρίμα που μετά από τόσα κατεβατά και φαιά ουσία που επένδυσα για να τα γράψω, δεν αναγνωρίζεις τουλάχιστον την σοβαρή πιθανότητα ότι τα πράγματα μπορούν κάλλιστα να είναι και όπως τα παραθέτω.

Δεν κατηγορούμε τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια... ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε καλλιτέχνες μεγάλου βεληνεκούς που εννοείται ότι τον παίζουν στα δάχτυλα. Αυτά που έγραψα είναι υπαρκτά και σε πληροφορώ ότι δεν συμβαίνουν μόνο με τον Howlett, ούτε μόνο στην ηλεκτρονική μουσική.

OurDarkness, να το ανοίξουμε το θρεντ από Τρίτη που θα πω κι εντυπώσεις, και να πούμε και για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξή του στο προηγούμενο SOS ( http://www.soundonsound.com/sos/feb08/articles/jmjarre.htm) σχετικά με την επανηχογράφηση του Oxygene με οπτικοακουστικό εξοπλισμό αναφοράς ( πχ. κάμερες high definition με διπλούς φακούς μελετημένους για να προσομοιώνουν το βάθος πεδίου και την αντίληψη της ανθρώπινης όρασης!!!!!  :o :o - το οπτικό αυτό υλικό βεβαίως δεν μπορεί καν να αναπαραχθεί σε home theater ακόμη, παρά μόνο σε λίγες υπερσύγχρονες αίθουσες κινηματογράφου στην Αμερική, αν και λέγεται ότι σε 3 χρόνια η Philips θα έχει έτοιμη την πρώτη οικιακή συσκευή).

 
bloody_sunday είπε:
Ας μην κατηγορούμαι τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια.   
Σεβαστή η άποψή σου kilon, αλλά είναι πραγματικά κρίμα που μετά από τόσα κατεβατά και φαιά ουσία που επένδυσα για να τα γράψω, δεν αναγνωρίζεις τουλάχιστον την σοβαρή πιθανότητα ότι τα πράγματα μπορούν κάλλιστα να είναι και όπως τα παραθέτω.

Δεν κατηγορούμε τον εξοπλισμό για την ανθρώπινη άγνοια... ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε καλλιτέχνες μεγάλου βεληνεκούς που εννοείται ότι τον παίζουν στα δάχτυλα. Αυτά που έγραψα είναι υπαρκτά και σε πληροφορώ ότι δεν συμβαίνουν μόνο με τον Howlett, ούτε μόνο στην ηλεκτρονική μουσική.

OurDarkness, να το ανοίξουμε το θρεντ από Τρίτη που θα πω κι εντυπώσεις, και να πούμε και για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξή του στο προηγούμενο SOS ( http://www.soundonsound.com/sos/feb08/articles/jmjarre.htm) σχετικά με την επανηχογράφηση του Oxygene με οπτικοακουστικό εξοπλισμό αναφοράς ( πχ. κάμερες high definition με διπλούς φακούς μελετημένους για να προσομοιώνουν το βάθος πεδίου και την αντίληψη της ανθρώπινης όρασης!!!!!  :o :o - το οπτικό αυτό υλικό βεβαίως δεν μπορεί καν να αναπαραχθεί σε home theater ακόμη, παρά μόνο σε λίγες υπερσύγχρονες αίθουσες κινηματογράφου στην Αμερική, αν και λέγεται ότι σε 3 χρόνια η Philips θα έχει έτοιμη την πρώτη οικιακή συσκευή).
Έχεις την άποψη σου και έχω την άποψη μου και η ζωή συνεχίζεται.

Φυσικά και αναφέρομαι στους επαγγελματίες του είδους που σε καμμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι παίζουν τον εξοπλισμό τους στα δάχτυλα τους. Πχ δεν είναι μυστικό ότι λατρεύω τον βαγγελάκη αλλά μια δυο φορές που τον έχω δει να αυτοσχεδιάζει και για να είμαι συγκεκριμένος εδώ ...



και κυρίως εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=AkOWLigKvm4

εχώ προσγειωθεί στην πραγματικότητα.

λοιπόν ο κ. Βαγγέλης αυτοδιαφημίζει τον εαυτό του ώς κάποιο που έχει το αστήρευτο ταλέντο να κάτσει και με μία προσπάθεια να δημιουργήσει ένα κομμάτι αριστούργημα. Οποιος έχει διαβάσει τις συνεντευξεις του και έχει μελετήσει τον τρόπο που δουλεύει θα ισχυριστεί ότι είναι ένας μουσικός δημιουργός που παίζει τον εξοπλισμό του στα δάχτυλα και ότι εκφράζεται άμεσα. Το δεύτερο το ισχυρίζεται πολύ συχνά και ίδιος. Όταν όμως παρακολουθώ αυτά τα βίντεο συνειδητοποιώ ότι η πραγματικότητα είναι ολίγον διαφορετική. Προφανώς , τουλάχιστον για μένα, αυτός ο αυτοσχεδιασμό είναι άθλιος. Οι μελωδίες που βγάζει θα μπορουσε να τις βγάλει οποιοσδήποτε ερασιτέχνης. ΠΟυ είναι το αστείρευτο ταλέντο?

Σίγουρα ο βαγγέλης έχει φτιάξει μουσική απο τις καλύτερες που έχουν δημιουργηθεί , για μένα θα είναι για πάντα ένας απο τους κορυφαίους συνθέτες. Απο την άλλη όμως δεν μπορώ να καταπιώ τον μύθο του βαγγέλη , όπως δεν μπορώ να κατπιώ δηλώσεις του τύπου "πάιζω τον εξοπλισμό μου στα δάχτυλα". Κακά τα ψέμματα κάθε καλλιτέχνης θέλει να δημιουργήσει ένα μύθο γήρω απο το όνομα του, ότι είναι φοβερός , τρομερός , ταλαντούχος . Ποιά είναι η πραγμτικότητα ?

Η δική μου αποψή , απο όσα έχω κατανοήσει απο την μουσική μέχρι σήμερα είναι ότι η μουσική είναι ένα χάος , ένα αδάμαστο χάος που αιώνα με τον αιώνα αντιλαμβανόμαστε πόσο μικροί είμαστε μπραστά της. Οι γνώσεις γύρω απο το τι κάνει ένα ήχο και μια μουσική γοητευτική είναι ελάχιστες, μετρημένες , και πολλές αβέβαιες και θεωρητικές. Η σωστη αξιοποίηση του εξοπλισμό απαιτεί μια κατανόηση αλληλένδυτη με την κατανόηση της μουσικής και του ήχου. Δεν είναι λοιπό θεωρητικά εφυκτό να πούμε με ακρίβεια έστω και σχετικά πόσο της 100 αξιοποιούμαι τον εξοπλισμός μας μιας και κανείς δεν γνωρίζει σε ικανοποιητικό βαθμό τι είναι ικανός να κάνει ένας εξοπλισμός.

Για αυτό λοιπόν "έκαστος στο είδος του". Δεν μπορεί ένας βαγγέλης να ανταγωνιστεί τους ταλαντούχους ηχοσυνθέτες στην δημιουργίας ήχων. Για αυτόν τον λόγο έχει  στο / είχε στο προσωπικό ένα ηχοσυνθέτη που έχει δημιουργήσει ήχους και γαι τον jean michel jarre. Όπως έχει προσωπικό που ειδικεύεται σε συγκεκριμένα θέματα και το βοηθάνε να μεγαλουργήσει. 

http://en.wikipedia.org/wiki/Frederick_Rousseau

Ποιός είναι λοιπόν αυτός που παίζει τον μουσικό εξοπλισμό στα δάχτυλα του? Κάνεις , υπάρχουν μόνο άνθρωποι που κάνουν βαρύγδωπες δηώσεις και κομπάζουν για τις ικανότητες τους μέχρι κάποια μέρα να την πατήσουν κάπως έτσι

http://www.youtube.com/watch?v=aFdzjmnWb0s

Τουλάχιστον αύτοι κάποτε ήταν μεγάλοι , τώρα πια δεν βγαίνει μουσική όπως έβγαινε στην δεκαετία 80-90... κρίμα

 
kilon είπε:
Ποιός είναι λοιπόν αυτός που παίζει τον μουσικό εξοπλισμό στα δάχτυλα του? Κάνεις , υπάρχουν μόνο άνθρωποι που κάνουν βαρύγδωπες δηώσεις και κομπάζουν για τις ικανότητες τους μέχρι κάποια μέρα να την πατήσουν κάπως έτσι

http://www.youtube.com/watch?v=aFdzjmnWb0s
E OXI ρε Κίλον. Αντί να του πείς ΜΠΡΑΒΟ που παιδεύεται σαν τον ΜΑΛ*&^ΚΑ με τέτοια μηχανήματα - ψυχοβγάλτες που ξεκουρδίζονται ακόμη κι αν τα ΣΤΡΑΒΟΚΟΙΤΑΞΕΙΣ επειδή του αρέσει να κρατάει την αύρα, το vibe, το feeling, και επειδή δεν καταφεύγει σε ετοιματζίδικες λύσεις, αντί να τον ΘΑΥΜΑΣΕΙΣ που (ξανα)πετά το automation στα σκουπίδια, αντί να τον ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙΣ που πιστεύει τα παρακάτω και εν έτει 2008 ηχογραφεί & κάνει live performance έτσι...

The original was also recorded without the aid of a sync track or timecode, and pre-dated MIDI sequencing, so Jean Michel elected not to use these tools for the remake either. “I played and triggered all the sequences by hand,” he continues. “With sequencers you are working with patterns and blocks, so it was very interesting revisiting songs and realising that the process of not working with patterns is a totally different journey — a totally different trip, really. I remembered that when I started to do electronic music I was obsessed — I more or less forgot that obsession along the way — about not having anything being repeated in exactly the same way. For me it was exactly the opposite attitude to that of Kraftwerk, Tangerine Dream and all those electronic bands who were doing something more robotic. I considered electronic music in a much more sensual, organic way, where nothing should be repeated.
“So, on Oxygene nothing is repeated the same way. Each sound, even if appears to be the same, has a slightly different attack and release, and, as the sequences are being made by hand, by definition they are not exactly the same.
... εσύ δηλώνεις με περισσή αφέλεια ξανθιάς που θυμίζει ένα άλλο μέλος του φόρουμ ότι ΚΟΜΠΑΖΕΙ και ότι την "πατά" σαν να είναι πρωτάρης!!!  :o  ::) Έλεος!

 
Το εν λόγω βιντεακι του kilon δεν είναι available anymore  :(

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
kilon είπε:
Eίναι απίστευτο πόσο εύκολα η γνώση καταρίπτει μύθους. 
Aν θες να πεις κατι kilon, πες το ευθεως και οχι με σοφιστικε μισολογα. Αν υπονοεις οτι πιστευω σε μυθους, θελω να σε πληροφορησω οτι 23 χρονια μετα την πρωτη μερα που πατησα το ποδι μου στο ωδειο (εκτος κι αν θες να μετρησεις και τα χρονια που τραγουδουσα στο... μπανιο), εχω προχωρησει πολυ στο να καταλαβαινω τι ειναι μυθος και τι οχι.

 
bloody_sunday είπε:
Eίναι απίστευτο πόσο εύκολα η γνώση καταρίπτει μύθους. 
Aν θες να πεις κατι kilon, πες το ευθεως και οχι με σοφιστικε μισολογα. Αν υπονοεις οτι πιστευω σε μυθους, θελω να σε πληροφορησω οτι 23 χρονια μετα την πρωτη μερα που πατησα το ποδι μου στο ωδειο (εκτος κι αν θες να μετρησεις και τα χρονια που τραγουδουσα στο... μπανιο), εχω προχωρησει πολυ στο να καταλαβαινω τι ειναι μυθος και τι οχι.
κατσε να φορεσω τα γαντια μου και θα σου δειξω εγώ...

Γιατι υπάρχει άνθρωπος που να τα γνωρίζει όλα, γιατί να μην πιστεύεις σε μύθους δεν σε πιάνω. Εκτός αν τα ξέρεις όλα...

Εσύ πιστεύεις οτι υπάρχουν καλλιτέχνες που παίζουν τον εξοπλισμό στα δάχτυλα, εγώ δαιφωνώ εν μέρη. Σίγουρα όταν ασχολήσε με κάτι πάρα πολύ θα το χειρίζεσαι με πολυ ευκολία , αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είσαι φοβερός και τρομερός μιας και εξοπλισμός είναι πολύ βαθής.

Στο συγκεκριμένο βίντεο ο γιαννάκης έρχεται αντιμέτωπος με τον δικό του μύθο ότι επειδή έχει ένα μεγάλο όνομα και πολύ βαρύ ότι μπορεί να ελέγχει κάτι που και ίδιος δεν συνειδητοποιεί ότι δεν δαμάζεται τόσο εύκολα ακόμα και απο άνθρωπο του δικού του μοναδικό και κορυφαίου ταλέντου. Αλήθεια τι προσπαθεί να πετύχει?

Οι αρχαίοι το λένε ύβρις , εγώ το λέω ανοησία . Είναι εντελώς χαζό να βλέπω ένα άνθρώπο  με το δικό του ταλέντο να προσπαθέι να βελτιώσει κάτι που απο τις φύσης του είναι τρομερά δύσκολο να βελτιωθεί και να κατστρέφει έτσι με την δική του ανοησία και υπεροψία μια συναυλία.

Είναι η ίδια υπεροψία που τον οδήγησε να δημιουργήσει ένα πολύ πιο DANCE δίσκο δηλαδή το TEA & TEO κα να απετύχει οικτρά. Όπως κάπως έτσι την πάτησε και ο βαγγελάκης προσπαθόντας να μπεί στα χωράφια του Hans Zimmer με τα soundtrack του Αλέξανδρου και του Ελ Γκρέκου. Και τα δύο είναι πολυ πιο απαράδεκτα απο το TEA & TEO.

Δυστηχώς η υπεροψία υπάρχει απλώχερα στην μουσική βιομηχανία και ειδικά τώρα που εξοπλισμός και η τεχνολογία έχουν φτάσει σε άλλη διάσταση. Νομίζουν οτί θα χτυπήσουν τα δαχτυλά τους και έτσι απλά θα δημιουργήσουν μουσικάρες γιατι έχουν ένα όνομα. Νομίζουν οι ανόητοι οτι τεχνολογία είναι ένα μικρό βουνό που απλά δαμάζεται όταν είναι ένα μικρό σύμπαν.

Εμένα με έχει κουράσει πια η επαγγελματική μουσική γιατί βλέπω μόνο image και όχι μουσική πια . Η όμορφη μουσική θέλει σκληρή δουλεία και ταπεινοφροσύνη και oχι τυμπανοκρουσίες και τηλεπανυγήρια.

Πρότιμω τον τιποτένιο πορομένο ερασιτέχνη , με ενθουσιάζει πιο εύκολα. 

Και δεν σε χαρακτήρησα ηλίθιο αν αυτό εννοείς , αυτός εκεί ψήλα που έχουν πάρει τα μυαλά τους αέρα χαρακτηρίζω ηλίθιους.

Ερώτηση:

γιατι οι μουσικοί είναι τόσο ψωνάρες? 

 
;D ;D ;D ωραίο το ανέκδοτο με τους Prodigy. bloody_sunday sorry αλλά οι prodigy είχαν πάρα πολύ πράμα από synth από τα Πρώτα βήματα της καριέρας τους (What Evil Lurks (1991),Experience (1992)).Ο λόγος που πατώσανε ήταν επειδή βαμήσαν τον ήχο που αγαπούσε ο κόσμος να τους ακούει όπως τα άλμπουμ Experience και Music For The Jilted Generation που ήταν από τα καλύτερα άλμπουμ σε σύγκριση με τα νεότερα.Το να έχεις πολύ πράγμα από εξοπλισμό δεν σημαίνει ότι είναι απλώς επειδή έχεις τα φράγκα αλλά για να έχεις μεγάλη ποικιλία ήχων γιατί άλλο ήχο έχει η roland άλλο η Κorg άλλο η nordlead άλλο η access κ.τ.λ. από εταιρίες.Εξάλλου κάθε εταιρία φημίζεται για κάτι συγκεκριμένο π.χ. το ένα συνθ έχει πολύ ζεστά bass το άλλο βαμάτα pads το άλλο πολύ καλά leads και ουτ το καθ΄εξής.Πάντα φιλικά  :).

*Δες video charly και fire για το λόγο του αληθές με τους Prodigy.

 
Ναι αλλά δεν αναιρεί αυτό το γεγονός, ότι μπούχτισε με αυτά ο prodigy child, τα διαολόστειλε και έκατσε να ασχοληθεί με το ριζονάκι του και με τα pt για το τελικό μαστερ.

Και βασικά ο κόσμος δεν τους έκλασε λόγω ήχου, αλλά λόγω κομματιών. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο!

Πάντως αν και ψιλοσυμφωνώ με bloody στα περί τέλματος που προκύπτει από τα άπειρα όργανα, απλά βλέποντας αυτό από τον kilon

Εμένα με έχει κουράσει πια η επαγγελματική μουσική γιατί βλέπω μόνο image και όχι μουσική πια . Η όμορφη μουσική θέλει σκληρή δουλεία και ταπεινοφροσύνη και oχι τυμπανοκρουσίες και τηλεπανυγήρια.
με έστειλε ψιλοαδιάβαστο, καθώς πολλές φορές έχω οδηγηθεί κι εγώ σε αυτό το συμπέρασμα. Τελικά όμως καταλήγω ότι μάλλον εμείς οι ακροατές φταίμε, καθώς εμείς τα ανεχόμαστε (μάλιστα πολλοί θεοποιούν τέτοιες ντίβες, μόνο και μόνο επειδή συμπεριφέρονται έτσι). Τες πα άκυρο!

 
Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες ruffneck για τους ήχους που μπορεί να προτιμάει κάποιος από Ρολαντ, άλλους από Αccess κλπ. Εγώ δεν είπα να έχει κάποιος μόνο ένα συνθ και να αυτομαστιγώνεται προσπαθώντας να βγάλει τα πάντα από αυτό, απλά να αποφεύγει τις υπερβολές.

Τώρα για τους Prodigy, πιστεύω ότι μέχρι σήμερα πρέπει να έχει γίνει αντιληπτό στο φόρουμ ότι προσέχω, επαληθεύω και ελέγχω τα γραπτά μου... Στα βιντεο που είπες δεν είδα απολύτως τίποτα από το πλήθος του εξοπλισμού. Πράγματι πάτωσαν, περισσότερο λόγω των κομματιών όπως λέει ο Μπουκάου, πάντως ένα ακόμη ψαξιματάκι δείχνει και πάλι την ορθότητα αυτών των λίγων που έγραψα (δεν μιλάω προφανώς για αυτό... http://www.geocities.com/jaksa_prodigy/equipment.htm γιατί αυτό πιάνει ανεξαιρέτως όλες τις εποχές των Prodigy). Και ούτε καν αυτά εχρησιμοποιούντο σαν συνθς, πχ. το W30 λειτουργούσε σαν μύδι κίμπορντ με το Cubase.

Kilon το ποστ σου είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από την μια πρόταση και μόνο που είχες γράψει (δεν κάνω πλάκα)...

 
bloody_sunday είπε:
Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες ruffneck για τους ήχους που μπορεί να προτιμάει κάποιος από Ρολαντ, άλλους από Αccess κλπ. Εγώ δεν είπα να έχει κάποιος μόνο ένα συνθ και να αυτομαστιγώνεται προσπαθώντας να βγάλει τα πάντα από αυτό, απλά να αποφεύγει τις υπερβολές.

Τώρα για τους Prodigy, πιστεύω ότι μέχρι σήμερα πρέπει να έχει γίνει αντιληπτό στο φόρουμ ότι προσέχω, επαληθεύω και ελέγχω τα γραπτά μου... Στα βιντεο που είπες δεν είδα απολύτως τίποτα από το πλήθος του εξοπλισμού. Πράγματι πάτωσαν, περισσότερο λόγω των κομματιών όπως λέει ο Μπουκάου, πάντως ένα ακόμη ψαξιματάκι δείχνει και πάλι την ορθότητα αυτών των λίγων που έγραψα (δεν μιλάω προφανώς για αυτό... http://www.geocities.com/jaksa_prodigy/equipment.htm γιατί αυτό πιάνει ανεξαιρέτως όλες τις εποχές των Prodigy). Και ούτε καν αυτά εχρησιμοποιούντο σαν συνθς, πχ. το W30 λειτουργούσε σαν μύδι κίμπορντ με το Cubase.

Kilon το ποστ σου είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από την μια πρόταση και μόνο που είχες γράψει (δεν κάνω πλάκα)...
Συνεχίζεις να κάνεις λάθος  αν δεις στο charly καλά, έχει ένα jd-800 2 w30 που έχεις αναφέρει και εσύ καθώς και το tr-808 και tr-909 υπάρχουν και άλλα 4 synth που δεν μπορώ να τα διακρίνω δυστυχώς.Τλσπ δεν θα χαλάσουμε και τη καρδιά μας για μια συζήτηση ;).Τώρα για τον ήχο αναφερόμουν και εγώ στα tracks απλώς εγώ δεν το διευκρίνισα σωστά.Πάντως ρε παιδιά δεν νομίζω ότι μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων να είναι τόσο ανόητη μόνο και μόνο για να κάνουν συλλογή από synth κάτι θα σκαλίζουν και ας μην είναι σε επαγγελματικό στάδιο ακόμα ίσως να το γουστάρουν και σαν χόμπι στην τελική.Τέλος πάψτε επιτέλους να ασχολήστε με τον κάθε producer,δεν λέω είναι ωραίο πράγμα να σου αρέσουν κάποιοι producers σαν πρότυπα αλλά είναι πιο ωραίο ακόμη, αν εσύ μπορέσεις να τους ξεπεράσεις ή να δείξεις το δικό σου νέο μουσικό κόσμο που θα ανταποκριθεί στο κοινό που εσύ απευθύνεσαι.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Γ.....Α ΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΚΑΙ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ!!!!

 
pliz.

Συνοπτικά: άλλο δεν ξέρω και άλλο δεν προσπάθησα αρκετά. Άλλο δε γίνεται και άλλο δεν μπορώ εγώ ο ίδιος να το κάνω. Κι όπως είπε και ο Durrant η μάθηση δεν είναι τίποτε άλλο παρά προοδευτική ανακάλυψη της άγνοιάς μας.

 
bloody_sunday είπε:
Kilon το ποστ σου είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από την μια πρόταση και μόνο που είχες γράψει (δεν κάνω πλάκα)...
Eίμαι καλό παιδί κατα βάθος , εκεί που χάνεται το φώς, τρίτη πόρτα δεξία.

Πάντως οι prodigy φοβεροί κάποτε... βεβαια εντάξει δεν λέω να είσαι στην κορυφή συνέχεια είναι κουραστικό.

Υπάρχουν όμως και οι πολύ καλοί ακόμα , δες πχ Royksopp φρέσκος ήχος πρωτότυπος και δημιουργικός. Φοβεροί πλάστες του ηλεκτρονικου ήχου. 



θέλει απλώς λίγο ψάξιμο , εχουμε γίνει πολλοί και υπάρχει ένα μικρό χάος. Μην ανησυχήτε όμως όλοι θα εξυπηρετηθείτε.... το μαγαζί τους χωρά όλους.... με λίγο στρίγμωγμα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top