Σύγχρονες παραγωγές: γιατί όλα στα κόκκινα;

Kώστας Εβδομηνταεννιάς

kwstas79

Μέλος
Μηνύματα
7,401
Πόντοι
98
Παίρνοντας αφορμή από πρόσφατο θέμα, αναρωτήθηκα γιατί όλες οι σύγχρονες παραγωγές (οκ, εκτός ίσως από κάποιες "εναλλακτικές" ) κοκκινίζουν τους δείκτες στα στερεοφωνικά μας.

Γιατί όμως γίνεται αυτό; Τόσο δύσκολο το θεωρούν κάποιοι να ανοίξουν λίγο παραπάνω την ένταση στο στερεοφωνικό τους;

Εκτός και αν έχει περάσει πιά η άποψη ότι επειδή ακούγεται δυνατότερα (και όχι καλυτερα) είναι ποιοτικότερο. Δηλαδή η αποκορύφωση της μ@λ@κισμένης σκέψης.

 
ο λογος ειναι μονο ενας (η μαλλον δυο) το ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ & η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ .Προκειμενου να ακουστει η παραγωγη μας ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ (& αρα ΚΑΛΥΤΕΡΑ..) απο του ανταγωνιστη μας βαζουμε φωτια στα κοκκινα... :twisted:

μη μου γυρνας το μαχαιρι στη πληγη και εσυ γιατι μολις τωρα πηρα ενα εκπληκτικο (και οχι κοκκινο) μαστερινγκ του νεου μας αλμπουμ στα χερια μας και το βλεπω να "τρωει πορτα" στην εταιρια γιατι δεν "ειναι δυνατο"... :twisted:

 
Χαχαχα! Πωωωω ρε πίκρα!!! ¶λλαξε εταιρεία!!!!!

Ρε Νίκο τα ραδιόφωνα και οι τηλεοράσεις δεν έχουν κάποιο κομπρέσσορα που φέρνει την στάθμη στα ίσα όταν εκπέμπουν όμως; Ή είπα λακαμία; Γιατί νομίζω ότι κάτι τέτοιο υπάρχει ακόμα και σε παρακμιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς της επαρχίας που παίζουν μόνο σκυλάδικα και διαφημίσεις.

 
Χαχαχα! Πωωωω ρε πίκρα!!! ¶λλαξε εταιρεία!!!!!Ρε Νίκο τα ραδιόφωνα και οι τηλεοράσεις δεν έχουν κάποιο κομπρέσσορα που φέρνει την στάθμη στα ίσα όταν εκπέμπουν όμως; Ή είπα λακαμία; Γιατί νομίζω ότι κάτι τέτοιο υπάρχει ακόμα και σε παρακμιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς της επαρχίας που παίζουν μόνο σκυλάδικα και διαφημίσεις.
Για αυτό κάποιες φορές όταν η ταινία που βλέπω κάνει διάλειμμα και πέσουν διαφημίσεις ακούγονται πιο δυνατά;

 
Οι διαφημίσεις παίζονται πιο δυνατά, για να περάσει το μήνυμά τους πιο έντονα. Νομίζω δεν είναι απαραίτητα θέμα κομπρέσορα αλλά δεν αποκλείεται κιόλας.

Αντίθετα, αν σε ενοχλεί η ανεβασμένη ένταση των διαφημίσεων, μπορείς να βάλεις ένα κομπρέσορα στην έξοδο του ήχου της τηλεόρασής σου και να "συμμαζεύεις" ουσιαστικά τον ήχο στα ίδια επίπεδα με την ταινία. Υπάρχουν και έτοιμα προϊόντα για αυτό το σκοπό.

http://www.hama.de/portal/articleId*123114/action*2563/searchMode*1/bySearch*audio+level#2

 
Χαχαχα! Πωωωω ρε πίκρα!!! ¶λλαξε εταιρεία!!!!!Ρε Νίκο τα ραδιόφωνα και οι τηλεοράσεις δεν έχουν κάποιο κομπρέσσορα που φέρνει την στάθμη στα ίσα όταν εκπέμπουν όμως; Ή είπα λακαμία; Γιατί νομίζω ότι κάτι τέτοιο υπάρχει ακόμα και σε παρακμιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς της επαρχίας που παίζουν μόνο σκυλάδικα και διαφημίσεις.
Είναι απόλυτα σωστό αυτό που λες και είναι απόλυτοι κουραμπιέδες αυτοί που masterάρουν τα πάντα με τετράγωνη κυματομορφή.

Οι κομπρέσσορες των σταθμών (tv,radio) φέρνουν όλα τα κομμάτια στο ίδιο level,οπότε είτε έχεις στάθμη beatles είτε audioslave,σαν level θα ακουστούν το ίδιο,άσε που σαν ποιότητα ,το παλιό θα ακουστεί καλύτερα γιατί το audioslave θα γίνει τελείως τετραγωνο ενώ oi beatles έχουν ακόμη headroom για να κομπρεσσαριστούν.

Δεύτερον,στα κλαμπ και στα μπαρ ο dj ακούει από πριν το επόμενο track και ρυθμίζει από πριν την ένταση να είναι ίδια με το τραγούδι που παίζει εκείνη τη στιγμή.Που να χτυπιέται κάτω ο παραγωγός των audioslave πάλι το ίδιο θα ακουστεί το τραγούδι τους με το hey jude.

¶ρα καταλήγουμε ότι στα μέσα που στηρίζουν οι εταιρείες τις πωλήσεις τους,δηλ. τηλεόραση,ραδιόφωνο,μαγαζιά,το αν το mastering είναι κλιπαρισμένο ή πικάρει στα -14 δεν έχει καμία σημασία και έτσι καταλήγουμε στο πόσο ηλίθια πρακτική είναι το κυνήγι της έντασης.

 
Οι διαφημίσεις παίζονται πιο δυνατά' date=' για να περάσει το μήνυμά τους πιο έντονα. Νομίζω δεν είναι απαραίτητα θέμα κομπρέσορα αλλά δεν αποκλείεται κιόλας.
Αντίθετα, αν σε ενοχλεί η ανεβασμένη ένταση των διαφημίσεων, μπορείς να βάλεις ένα κομπρέσορα στην έξοδο του ήχου της τηλεόρασής σου και να "συμμαζεύεις" ουσιαστικά τον ήχο στα ίδια επίπεδα με την ταινία. Υπάρχουν και έτοιμα προϊόντα για αυτό το σκοπό.

http://www.hama.de/portal/articleId*123114/action*2563/searchMode*1/bySearch*audio+level#2[/quote']

Κοίτα να δεις, limiter για την TV? 8O Μήπως να βάλω και highpass φίλτρο στο πλυντήριο γιατί με ενοχλεί το βουητό του όταν γυρίζει τα ρούχα; :D :D :D :D :D :D :D
 
Μπά καλύτερα πάρε ένα noise supressor! Ή να τα πλένεις στο χέρι, σε ξύλινη κουρδισμένη vintage mint σκάφη πάντα! :D :D :D

 
Κοίτα να δεις' date=' limiter για την TV? 8O Μήπως να βάλω και highpass φίλτρο στο πλυντήριο γιατί με ενοχλεί το βουητό του όταν γυρίζει τα ρούχα; :D :D :D :D :D :D :D[/quote']

απτα ελαχιστα πολυ εξυπνα αστεια του νοιζ :wink: (δεν κανω πλακα)
 
¶ρα καταλήγουμε ότι στα μέσα που στηρίζουν οι εταιρείες τις πωλήσεις τους,δηλ. τηλεόραση,ραδιόφωνο,μαγαζιά,το αν το mastering είναι κλιπαρισμένο ή πικάρει στα -14 δεν έχει καμία σημασία και έτσι καταλήγουμε στο πόσο ηλίθια πρακτική είναι το κυνήγι της έντασης.
+10000000000

ελα ομως που δεν μπορεις να τους κανεις να σε πιστεψουν οταν τους τα λες.....κακα τα ψεμματα ολοι εχουν αναλωθει στο κυνηγι των db... :cry:

και οχι μονο στην Ελλαδα...παρε το τελευταιο των Red Hot C.P & περασε το απο το ....μετρητη σου δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ κατω απο +1...... :roll:

 
Kαλά γενικά τα τελευταία album των RHCP έχουν πάρα μα πάρα πολλα κλιπαρίσματα!!

Το τελευταίο αλμπουμ που άκουσα και πραγματικά απόρισα πως είναι δυνατόν να βγήκε στην κυκλοφορία με τόσο άθλιο mastering και τόσο πολύ compression που όταν το ακούς από κάποιο ραδιόφωνο μόνο τη φωνή διακρίνεις είναι το album της Lilly Allen.

 
μ'αυτό είναι το θέμα ότι κατά ένα μεγάλο ποσοστό άλμπουμ δεν ακούγετε καλά!

¶ντε το stadium arcadium έχει και φυσικό κομπρεσάρισμα και κλιπαρίσματα από την ταινία που προσωπικά μου αρέσει, αλλά τα digital είναι κουραστικά!

 
Σαν καλός άσχετος με το θέμα να αρχίσω τις υποθέσεις μου πάνω στα δυνατά mastering.

Α. Καλός μάστορας για mastering είναι αυτός που θα δώσει τον σωστό 'αέρα' στα όργανα ωστε στο αποτέλεσμα να μπορεί να φουλάρει την ένταση και να δείξει στους λοιπούς ηχολήπτες "κοιτάξτε πόσο καλή δουλειά κάνω εγώ". Και όντως στην ψηφιακή δυνατή εποχή που ζούμε, με πολλά όργανα στις συνθέσεις, χρειάζεται μαστοριά για να κάνεις κάτι τέτοιο. Ίσως αυτος ειναι ένας καλός λόγος που ακριβές παραγωγές ακούγονται fine ακόμα και με το δυνατό mastering τους. Καλοί επαγγελματίες. Οι υπόλοιποι 'αδαείς' ηχολήπτες. απλά θα την παλέψουν εις βάρος των αυτακίων μας. Συγχρονοι καιροί και έθιμα κύριοι...

Και κάτι που βρήκα στο internet. Το είχε πει ο Κουίνσι Τζόουνς: "Η μίξη σταματάει όταν δεν έχεις τίποτα άλλο να αφαιρέσεις απο το τραγούδι δίχως να χαθεί η αίσθηση του." Προσωπικά βρίσκω μια μικρή μουσική όαση σε σημερινές παραγωγές που δεν γεμιζουν την ενορχήστρωση με κάθε λογής αηδίες (παράδειγμα υπερβολικής ενορχήστρωσης κατα την άποψη μου το you know my name με τα φωνητικά του Chris Cornell απο την πρόσφατη James Bondική ταινία. Οκ κύριε ηχολήπτα, τα καταφέρατε. Τώρα τι? :Ρ )

Β. Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί έχουν Limters. Οι καταναλωτές τι έχουν? Εαν πετάξεις καμμιά 10αριά cds σε σιντιέρα στο αυτοκινητάκι σου, βάλεις το radio-CD να παίζει ότι βρει μπροστά του και αρχίσεις να ακούς το κάθε cd στην δική του διαφορετική ένταση, ο δυνατότερος θα κερδίσει. Οπότε μια εμπορική εταιρεία δεν ενδιαφέρεται για cds που θα δώσουν 'αδύναμη' ένταση στους ακριβοπληρωμένους καλλιτέχνες της. Εδώ μπάινει η μαεστρία της παραπάνω υπόθεσης 'Α'.

Γ. Και μην γελίομαστε. Η ερώτηση για τα κόκκινα mastering ειναι πολυτέλεια όταν άνω του 80% του πληθυσμού κατεβάζει και ακουει Mp3αρισμένα τραγούδια σε ότι ένταση και ποιότητα γουστάρισε ο εκάστοτε mp3αριστής :ΡΡΡ Με δύο δικά μου λόγια, ο μεγαλύτερος αδαείς στην όλη υπόθεση ειναι ο σημερινός ακροατής. Έχουμε μάθει σε δυνατές εντάσεις. Εκωφαντικές πόλεις, τσίτα τα videogames, τρελά volumes στις κινηματογραφικές αίθουσες, δυνατές διαφημίσεις. Πως θα βγει ο ήχος έξω απο όλα αυτά? Πως θα ακουστεί το ΔΙΚΟ μας τραγούδι πιο δυνατό? Πως θα πει ο ραδιοφωνικός σταθμός 'δυνατό track για δυναμικούς ακροατές', πως θα πει η διαφημιστική εταιρεία ή ο παραγωγός μιας ταινίας 'Μμμμ. Πολύ ένταση αυτο το κομμάτι. Ας πλησιάσω την εταιρεία με μια βαλιτσούλα λεφτά για δικαιωματάκια." Και εμεις οι άμοιροι τα χάφτουμε και βέβαια μας αρέσει. Μέχρι που μεγαλώνουμε και ανακαλύπτουμε την Jazz Και την Κλασσική Και ηρεμούν τα αυτάκια μας :ΡΡΡ

 
Μέχρι που μεγαλώνουμε και ανακαλύπτουμε την Jazz Και την Κλασσική Και ηρεμούν τα αυτάκια μας :ΡΡΡ
:lol: :lol: :lol: :lol: Έγραψες!!! :wink:

 
μ'αυτό είναι το θέμα ότι κατά ένα μεγάλο ποσοστό άλμπουμ δεν ακούγετε καλά!
¶ντε το stadium arcadium έχει και φυσικό κομπρεσάρισμα και κλιπαρίσματα από την ταινία που προσωπικά μου αρέσει' date=' αλλά τα digital είναι κουραστικά![/quote']

Μα εγώ απλά αναφερόμουν στο γεγονός ότι υπάρχουν περιπτώσεις που 1 τραγούδι θα βαρέσει κόκκινο, αλλά δεν θα κλιπάρει. Ξέρω είναι σπάνιο αλλά συμβαίνει! Σε αυτήν την περίπτωση δεν έχω κανένα πρόβλημα!
 
είναι ωραίο να χρησιμοποιούμε και το volume όταν θέλουμε να ακούσουμε δυνατότερα, αλλά στις περισσότερες παραγωγές το κατεβάζω και μάλον σε αυτές που δεν γουστάρω 8)

 
Εντάξει ας μη γελιόμαστε οι δυνατές μίξεις κάνουν τα κομμάτια να ακούγονται 'καλύτερα' (μπάσσα κ πρίμα πιο δύνατα--> όλες οι συχνότητες παρούσες).

Αν δεν πειράξεις την ένταση στο στερεοφωνικό σου κ ακούσεις το ίδιο κομμάτι σε 2 διαφορετικές μίξεις τότε σίγουρα η δυνατή μίξη θα σου φανεί πιο 'γεμάτη' κ θα τη γουστάρεις.

Βέβαια άμα ένας ολόκληρος δίσκος είναι στο ίδιο level, χωρίς δυναμικές στο τέλος θα κουραστείς... (εκτός κ αν είναι Slayer).

 
Εντάξει ας μη γελιόμαστε οι δυνατές μίξεις κάνουν τα κομμάτια να ακούγονται 'καλύτερα' (μπάσσα κ πρίμα πιο δύνατα--> όλες οι συχνότητες παρούσες).
Αν δεν πειράξεις την ένταση στο στερεοφωνικό σου κ ακούσεις το ίδιο κομμάτι σε 2 διαφορετικές μίξεις τότε σίγουρα η δυνατή μίξη θα σου φανεί πιο 'γεμάτη' κ θα τη γουστάρεις.

Βέβαια άμα ένας ολόκληρος δίσκος είναι στο ίδιο level' date=' χωρίς δυναμικές στο τέλος θα κουραστείς... (εκτός κ αν είναι Slayer).[/quote']

ή Motorhead

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top