ΣΥΝΔΕΣΗ "TRS INSERT "ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΕ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ

degdekis

Μέλος
Μηνύματα
1,049
Πόντοι
38
Καλησπερίζω το φόρουμ μετά απο πολύ καιρό,και μπαίνω κατευεθείαν στο θέμα.

Ισως φανεί χαζή η ερώτηση αλλά ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με θέματα τύπου send-return κτλπ...

Λοιπόν έχω ήδη παραγγείλει 2

http://www.thomann.de/gr/golden_age_project_pre73.htm

και ψάχνω για κομπρέσορα. Λέω να πάω στον

http://www.thomann.de/gr/fmr_audio_rnc_1773.htm

Eπειδή έχω μπερδευτεί με τα ballanced και unballanced γιατί η προενίσχυση είναι ballanced

και ο κομπρέσορας unballanced κτλπ, διάβασα παντού ότι ο συγκεκριμένος κομπρέσορας λειτουργεί καλύτερα και πλήρως αθόρυβα σαν "insert", μέσω του input jack του κάθε καναλιού του που λειτουργεί καυτόχρονα και για να στέλνει ήχο και για να λαμβάνει (δηλαδη κάνεις με ένα βύσμα TRS και το send κ το return).

Η ερώτηση είναι η εξής. Τo "insert" input στο πισω πανελ της προενίσχυσης έχει την αντίστοιχη λειτουργία για να τα συνδέσω έτσι? Δουλευει δηλαδη σαν send-return με ένα καλώδιο? και άν ναι με τι καλώδιο? Τι είναι ένα TRS καλώδιο? Ενα στέρο patchcable σαν αυτό κάνει τη δουλειά?

http://www.thomann.de/gr/the_sssnake_sk369s-03_patchkabel.htm

Παραθέτω και τα μανιουαλ γιατι εγώ αν και τα διάβασα και εχω μία υποψία ότι οντως γίνεται αυτό, θα ήθελα και την άποψη των πιο έμπειρων σε τέτοια θέματα, μην κάνω την αγορά τσάμπα...δεν θέλω να συνδέσω τα μηχανήματα και να ακούω βόμβους μετα.

http://www.fmraudio.com/assets/rncqsv0.60.pdf

http://www.micsdirect.com/manual_pre73mk2.pdf

Ευχαριστώ τα μάλα!!!!!! ;D ;D ;D

 
Η σύνδεση έτσι είναι. Θέλεις τέτοιο καλώδιο

http://www.thomann.de/gr/cae_audiokabel_60.htm

για απευθείας TRS σύνδεση, ή τέτοιο

http://www.thomann.de/gr/cordial_cfy_15_vpp.htm

για την κλασσική, σε περίπτωση ας πούμε που θες να συνδέσεις και κάτι άλλο σε σειρά.

Τώρα το αν θα ακούς βόμβους, αυτό είναι ένα γενικότερο θέμα και παίζουν πολλά ρόλο. Σίγουρα οι balanced συνδέσεις είναι προτιμότερες, αν όμως δεν έχεις κάποιο πρόβλημα στο χώρο ή με τα ίδια τα μηχανήματα, λογικά δε θα έχεις πρόβλημα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το καλώδιο αυτό είναι ένα jack stereo που παει σε 2 mono.δεν νομίζω ότι ταιριάζει. οι δυο μονάδες πρεπει να  ενώνονται με ένα καλώδιο με ενα jack σε κάθε ένα. Το ένα στο input και το άλλο στο insert. Εσύ τι συνδεσμολογία έχεις υπόψην σου? Δεν έχει send-return 2 θυληκά βύσματα παρα μονο ενα σε κάθε συσκευή που κάνει και το send και το return... ??? ???

 
O RNS έχει (ως εναλλακτική επιλογή) δυο βύσματα για κάθε κανάλι, οπότε βάζεις τη stereo άκρη στον προενισχυτή και τα in out στον κομπρέσορα. Έτσι ας πούμε μπορείς να βάλεις στη σειρά τον κομπρέσορα και ένα eq, ή κάποιον άλλο unballanced επεξεργαστή που δεν έχει 2 σε 1 βύσμα. Αν βέβαια δεν σκοπεύεις να βάλεις άλλον επεξεργαστή στο insert, με το απλό στέρεο καλώδιο γλυτώνεις λίγη μακαρονάδα. ;D

 
Λες δηλαδή να βάλω το στέρεο στον προενισχυτή και τα αλλα 2 μονοφωνικά, ένα στο αριστερό ινπουτ και ένα στο δεξί ίνπουτ του κομπρέσροα? Το eq (αν και όποτε) που θα συνδεθεί? Επίσης έχε στο νου σου πως μιλάμε για 2 προενισχυτές που θα συνδέσουμε έναν σε κάθε κανάλι του κομπρέσορα...κάπου σε χάνω... :P

 
Αυτός δεν είναι ο κομπρέσσορας;

fmr-audio-rnc1773-391239.jpg


 
ναι

ετοιμαζω και εγω ενα σχεδιαγραμμα για να φανει καλύτερα τι εννοω...

 
Τι να φανεί καλύτερα, ότι έχει είσοδο και έξοδο για κάθε κανάλι;  ??? ;D ;D

 
https://www.dropbox.com/s/olpsjv33bu4qdjo/%CF%83%CE%AC%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B70001.jpg?dl=0

το μεσαιο ειναι ο κομπρεσορας

θυμίζω ότι οι "in" Θύρες του είναι "πανελα" (send return) με καλώδιο trs

αυτο θελω

Γινεται?

αν απλα τελικά τα συνδέσω με unballanced ολα με καλωδια μηκους μερικων εκατοστων θα έχω θέμα με βομβους? επειδη έχω αρχίσει και το βαριέμαι το θέμα...

ή να πάω κατευθείαν στο dbx 266/166 που είναι στερεο ballanced κομπρέσορας με ανεξάρτητα κανάλια να τελειώνω? ο μόνος λόγος που το κάνω όλο αυτό είναι γιατί ΛΕΝΕ ότι ο fmr είναι πολυ ανωτερος του dbx....

 
δεν βαρέθηκα τη κουβέντα μας...συμβουλές ψάχνω...βαρέθηκα την αναζήτηση και τη σπαζοκεφαλιά καθως είναι 2-3 εβδομαδες που το ψάχνω το ζήτημα ξεκινώντας απο την αναζήτηση προενισχυτή, μετά κομπρέσορα και πως και τι θα κολλήσει καλύτερα κλτπ...

κ λεφτά για πέταμα δεν υπάρχουν κ ήδη έχω ρίξει κοντά στο χιλλιάρικο και δεν ξερω τι σκατα έχω κάνει και αν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα...

 
Όσο αφορά σύνδεση και θόρυβο, στα είπα από αρχή νομίζω

manosx είπε:
Η σύνδεση έτσι είναι. Θέλεις τέτοιο καλώδιο

http://www.thomann.de/gr/cae_audiokabel_60.htm

για απευθείας TRS σύνδεση, ή τέτοιο

http://www.thomann.de/gr/cordial_cfy_15_vpp.htm

για την κλασσική, σε περίπτωση ας πούμε που θες να συνδέσεις και κάτι άλλο σε σειρά.

Τώρα το αν θα ακούς βόμβους, αυτό είναι ένα γενικότερο θέμα και παίζουν πολλά ρόλο. Σίγουρα οι balanced συνδέσεις είναι προτιμότερες, αν όμως δεν έχεις κάποιο πρόβλημα στο χώρο ή με τα ίδια τα μηχανήματα, λογικά δε θα έχεις πρόβλημα.
Για σύνδεση σαν το σχεδιάγραμμά σου, θέλεις το πρώτο καλώδιο.

Τώρα το αν σου κάνουν τα μηχανήματα κλπ, αυτό είναι άλλο θέμα. Προσωπικά θα έψαχνα κάτι καλύτερο σε μεταχειρισμένο...

 
Οπως σου είπε και ο manosx με ένα καλώδιο Υ για κάθε προενισχυτή, είσαι έτοιμος. Τα "προβλήματα" θορύβου αρχίζουν απο το 1.5 μέτρο και πάνω, αρα φρόντισε να είναι κοντά.

Σχόλιο για τον Compressor: δεν τον έχω ακούσει και μπορεί να είναι εξαιρετικός αλλά σίγουρα λειτουργεί κυρίως σαν στέρεο. Αν θέλεις να έχεις 2 διαφορετικές πηγές ταυτόχρονα π.χ. μπάσο και κιθάρα... την έκατσες.

 
Αυτό με το Υ ακόμη δεν το έχω καταλάβει...πρέπει να είμαι ή πολυ άσχετος (πολύ πιθανόν) ή πολύ χαζός...(ελπίζω όχι). Αν προσθέσει κανείς τη λαλακία που ΜΑΛΛΟΝ έχω κάνει έχοντας παραγγείλει τον έναν προενισχυτή απο το ebay μεταχειρισμένο και μη προσέχοντας ότι είναι της προηγούμενης γενιάς που σημαίνει ΧΩΡΙΣ insert (#%#^%&%@$!@#^), προσανατολίζομαι σε 2 πιθανά σενάρια...

1ον κανονική σύνδεση έξοδος κάθε προενισχυτή σε είσοδο κάθε καναλιού κομπρέσορα με μονοφωνικά καλώδια unballanced καλώδια και απο κει πάλι με ίδιου τύπου καλώδια στη κονσόλα (σε line), με καλώδια 10-30 εκατοστά για να μην έχουμε hum...

2oν dbx 266 όλα ballanced και καθάρισες, αλλά τα reviews λένε πως ο FMR είναι πολύ ανώτερο μηχάνημα.

Φυσικά δεν θα γράφω 2 ξεχωριστές πηγές, παρά μόνο ακουστικές κιθάρες, φωνές, γενικώς ηχογραφήσεις με μικρόφωνα άντε και κανα μπάσο στο di mode των προενισχυτών.

επίσης η κονσολίτσα που χρησιμοποιώ έχει ένα μονοφωνικό fx send και δυο μονοφωνικα left right  return. δεν ξέρω αν θα μπορούσα με κάποιο τρόπο να βάλω τον κομπρέσορα εκεί να μου επεξεργάζεται το συνολικό σήμα. φαντάζομαι ότι γίνεται αλλά αυτό το ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΟ fx send θα μου μαμήσει το σήμα αφού εγώ θα γράφω στερεοφωνικά. Ποιός ο λόγος να πάρω το στερεο σήμα να το κάνω μόνο, να το στέιλω στο κομπρέσορα για επεξεργασία και να επιστρέψει πάλι "και καλα" στέρεο απο τα return?

Δεν ξέρω έχω χάσει τη μπάλα... ::) ::) ::) ::)

 
1ον κανονική σύνδεση έξοδος κάθε προενισχυτή σε είσοδο κάθε καναλιού κομπρέσορα με μονοφωνικά καλώδια unballanced καλώδια και απο κει πάλι με ίδιου τύπου καλώδια στη κονσόλα (σε line), με καλώδια 10-30 εκατοστά για να μην έχουμε hum...
είναι μια χαρά. Μην ασχολείσαι άλλο. (Το Υ αφορά το insert).

Φυσικά δεν θα γράφω 2 ξεχωριστές πηγές, παρά μόνο ακουστικές κιθάρες, φωνές, γενικώς ηχογραφήσεις με μικρόφωνα άντε και κανα μπάσο στο di mode των προενισχυτών.
Αν όμως θες να γράψεις κιθάρα και φωνή (ή μπάσο) ταυτόχρονα θα έχεις θεμα με τη ρύθμιση του κομπρέσορα. Θα είναι μια ρύθμιση και για τα 2.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top