σε τι χρησιμευει το ντι α'ι'?

ntadis

Νέο μέλος
Μηνύματα
140
Πόντοι
16
γεια παιδες..

παιζω πληκτρα[stage piano kawai mp4] σε διαφορα μαγαζακια [συνηθως μετριου εως φτωχου ηχητικου εξοπλισμου] και θα ηθελα να ρωτησω ποσο απαραιτητο ειναι αυτο το "ντι α'ι" και τι περιπου κανει..

Αν μπορουσατε και να μου προτεινετε κανενα οσο το δυνατον φτηνο θα ημουν ευγνωμων. ή μηπως αξιζει να ξοδευτω λιγο παραπανω? καπου πηρε το αυτι μου οτι δεν αξιζει να παρω ακριβο.

.

(η αγορα θα γινει απο σαλονικα)

cya

:D

 
fleamail to link που εβαλες δυστιχος δεν λειτουργει, ή μαλλον λειτουργει αλλα δενυπαρχει τετοια θεματικη ενοτητα(τουλαχιστον ετσι λεει)Αν μπορεις κανε εναν κοπο και ξαναστηλε το σωστο ή πες μας με δικα σου λογια!

Ευχαριστω!!

 
http://www.noiz.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=280&mode=thread&order=1&thold=0
Δεν ξέρω βέβαια αν ήθελε να λινκάρει αυτό ο flea... :wink:

Για όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω...

impedance = εμπέδηση.

Σύνθετο μέγεθος, αποτελείται από πραγματικό και φανταστικό μέρος.

Το πραγματικό είναι η αντίσταση και το φανταστικό η ανάδραση.

¶ρα... impedance ΟΧΙ αντίσταση.

 
Επειδή δεν το καταλαβαίνω καλά το άρθρο, μήπως θα μπορούσε κάποιος να πει κάποια περισσότερα πράγματα κυρίως όσον αφορά τη συνδεσμολογία και για το αν είναι απαραίτητο το DI σε μια studio ηχογράφηση ή σε ένα live;

Πχ κάποιος που θέλει να ηχογραφεί τα φωνητικά του στο home studio του πχ με το Cubase 4 πέρα από τα πυκνωτικά μικρόφωνα και τους προενισχυτές των μικροφώνων είναι απαραίτητο και το DI; Και αν είναι απαραίτητο, πώς ακριβώς γίνεται η συνδεσμολογία όλων αυτών;

Τέλος, η συνδεσμολογία αυτή ισχύει και για τα live, όπου αντί για την κονσόλα του Cubase χρησιμοποιούμε hardware κονσόλα;

Ευχαριστώ.

 
http://www.noiz.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=280&mode=thread&order=1&thold=0
Δεν ξέρω βέβαια αν ήθελε να λινκάρει αυτό ο flea... :wink:

Για όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω...

impedance = εμπέδηση.

Σύνθετο μέγεθος' date=' αποτελείται από πραγματικό και φανταστικό μέρος.

Το πραγματικό είναι η αντίσταση και το φανταστικό η ανάδραση.

¶ρα... impedance ΟΧΙ αντίσταση.[/quote']

Εντάξει κι άλλοι ξέρουμε φυσική και μιγαδικούς αλλά δεν κάνουμε έτσι. Το θέμα είναι να γράφονται οι όροι όπως τους καταλαβαίνει ο κόσμος.

¶σε που με τον όρο "αντίσταση" δεν είναι απαραίτητο να εννοεί κανείς ωμική. Μπορεί να εννοεί χωρητική, επαγωγική ή σύνθετη. Ο όρος "αντίσταση" είναι γενικός και αναφέρεται στη συνολική δυσκολία διέλευσης ρεύματος. Γι αυτό άλλωστε προσδιορίζεται κιόλας.

Όσο για το φανταστικό μέρος που λες ανάδραση ελπίζω να εννοείς τη δυσκολία λόγω αρμονικών σε χαμηλές και υψηλές συχνότητες ανάλογα χαρακτήρα του κυκλώματος (Ωμικο-χωρητικό ή ωμικο-επαγωγικό).

Σε ωμικοεπαγωγικά κυκλώματα που είναι αυτά που μας ενδιαφέρουν στην περίπτωσή μας πέρα απο τις κατασκευαστικές σταθερές του πηνίου παίζει ρόλο η συχνότητα που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο δυσκολεύει τη διέλευση ρεύματος. Υπάρχουν πολλαπλές αρμονικές οι οποίες αντιτίθενται.

Στα χωρητικά συμβαίνουν άλλα πράγματα που δεν είναι σκόπιμο να αναφερθούν. Το όλο θέμα μπορεί να περιγραφεί με διανυσματική ανάλυση αλλά θα αρχίσω να ξεφεύγω. Απλά γράφω το post για να εξηγήσω στο φίλο Granule οτι εδώ δεν δίνουμε εξετάσεις φυσικής ή ηλεκτροτεχνίας κτλ οπότε οι όροι μπορούν να χρησιμοποιούνται λίγο πιο ελεύθερα και δεν είναι ανάγκη να διορθώνουμε κάποιον οταν χρησιμοποιεί τον όρο αντίσταση αντί για εμπεδηση. Αν είμασταν σε ένα forum πιο εξειδικευμένο για φυσική και ηλεκτρισμό ίσως ναι αλλά το θέμα είναι όταν σε διαβάζουν να σε καταλαβαίνουν οι περισσότεροι.

Φιλικά Νίκος
 
http://www.noiz.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=280&mode=thread&order=1&thold=0
Δεν ξέρω βέβαια αν ήθελε να λινκάρει αυτό ο flea... :wink:

Για όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω...

impedance = εμπέδηση.

Σύνθετο μέγεθος' date=' αποτελείται από πραγματικό και φανταστικό μέρος.

Το πραγματικό είναι η αντίσταση και το φανταστικό η ανάδραση.

¶ρα... impedance ΟΧΙ αντίσταση.[/quote']

Εντάξει κι άλλοι ξέρουμε φυσική και μιγαδικούς αλλά δεν κάνουμε έτσι. Το θέμα είναι να γράφονται οι όροι όπως τους καταλαβαίνει ο κόσμος.

¶σε που με τον όρο "αντίσταση" δεν είναι απαραίτητο να εννοεί κανείς ωμική. Μπορεί να εννοεί χωρητική, επαγωγική ή σύνθετη. Ο όρος "αντίσταση" είναι γενικός και αναφέρεται στη συνολική δυσκολία διέλευσης ρεύματος. Γι αυτό άλλωστε προσδιορίζεται κιόλας.

Όσο για το φανταστικό μέρος που λες ανάδραση ελπίζω να εννοείς τη δυσκολία λόγω αρμονικών σε χαμηλές και υψηλές συχνότητες ανάλογα χαρακτήρα του κυκλώματος (Ωμικο-χωρητικό ή ωμικο-επαγωγικό).

Σε ωμικοεπαγωγικά κυκλώματα που είναι αυτά που μας ενδιαφέρουν στην περίπτωσή μας πέρα απο τις κατασκευαστικές σταθερές του πηνίου παίζει ρόλο η συχνότητα που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο δυσκολεύει τη διέλευση ρεύματος. Υπάρχουν πολλαπλές αρμονικές οι οποίες αντιτίθενται.

Στα χωρητικά συμβαίνουν άλλα πράγματα που δεν είναι σκόπιμο να αναφερθούν. Το όλο θέμα μπορεί να περιγραφεί με διανυσματική ανάλυση αλλά θα αρχίσω να ξεφεύγω. Απλά γράφω το post για να εξηγήσω στο φίλο Granule οτι εδώ δεν δίνουμε εξετάσεις φυσικής ή ηλεκτροτεχνίας κτλ οπότε οι όροι μπορούν να χρησιμοποιούνται λίγο πιο ελεύθερα και δεν είναι ανάγκη να διορθώνουμε κάποιον οταν χρησιμοποιεί τον όρο αντίσταση αντί για εμπεδηση. Αν είμασταν σε ένα forum πιο εξειδικευμένο για φυσική και ηλεκτρισμό ίσως ναι αλλά το θέμα είναι όταν σε διαβάζουν να σε καταλαβαίνουν οι περισσότεροι.

Φιλικά Νίκος


Δεν διαφωνώ οτι και άλλοι ξέρουν φυσική και μυγαδικούς...

Πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά... στο λύκειο τα κάνουν (έκαναν ή κάνουν... δεν ξέρω :) )

Όμως...

Δεν είναι ένα το αντικείμενο που χρησιμοποιεί τον όρο ....

και επίσης....

Αν πρόσεξες το πόστ μου... ξεκίνησε με την φράση...

"Για όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω... "

Όποτε... κρίνεις άσκοπη μια τέτοια διευκρήνιση για "όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω"..;

Αν όχι... τότε κρίνω εγώ άσκοπη την παρατήρησή σου περί του κοινού της γνώσεως μυγαδικών και άλλων βασικών, για κάποιους όχι για κάποιους άλλους, αρχών.
 
Δεν το κρίνω άσκοπο απλά τη γνώμη μου είπα σχετικά με όρους που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται. Απλά είπα να χρησιμοποιούνται πιο προσιτοί όροι.

Αλλά αφού επιμένεις, και μιας και θέλω να εμβαθύνω κι εγώ, μπορείς να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς με τον όρο ανάδραση?

Όρισε τον επιστημονικά αν θες. Επίσης προσπάθησε να οριοθετήσεις επιστημονικά πρώτα (το εύκολο μέρος είναι αυτό), αλλά και με απλά λόγια στη συνέχεια ετσι ωστε να σε καταλαβαίνει κάποιος που δεν γνωρίζει φυσική και ηλεκτρισμό ούτε τους ορισμούς αντίσταση (ωμική χωρητική επαγωγική), εμπέδηση και σύνθετη αντίσταση. Πέρα απο τους φυσικούς ορισμούς θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατι προκύπτει η ανάγκη κατηγοριοποίησης αυτών των "αντιστάσεων" απο ορθολογικής πλευράς. Τι σημαίνει και τι εκφράζει πραγματικά "χειροπιαστά" ο κάθε όρος?

Γιατί πρoέκυψε η ανάγκη έκφρασης των διανυσματικών εξισώσεων των μεγεθών τέτοιων κυκλωμάτων με φανταστικό συντελεστή που στην ουσία τις ανάγει στο μιγαδικό επίπεδο?

Και όχι αυτά τα πράγματα δεν τα κάνουν στο λύκειο σε τέτοιο βάθος. Στα τμήματα ηλεκτρολόγων μηχανικών, φυσικών και άλλων παρεμφερών επιστημών ναι. Στο λύκειο βασανίζουν τα παιδιά με όρους που ούτε οι ίδιοι οι δάσκαλοί τους δεν εχουν αποσαφηνίσει πολλές φορές με αποτέλεσμα να έχεις παπαγαλάκια φερέφωνα των βιβλίων τους χωρίς να έχουν αποκωδικοποιήσει το πραγματικό νόημα των εξισώσεων και την ορθολογική εξήγηση των φαινομένων.

Κατάλαβες ποιο ήταν το νόημα που ήθελα να περάσω? Το να χρησιμοποιείς όρους επι όρων δεν λέει τίποτα. Αντίθετα η "μετάφραση" των εξισώσεων σε "χειροπιαστούς όρους" βοηθά περισσότερο τον μη μυημένο κόσμο που δεν ξέρει θεωρία φυσικής αλλά καταπιάνεται με τις εφαρμογές της.

Επίσης βοηθά πάρα πολύ στο να βοηθήσεις κάποιον να καταλάβει, να ανάγεις το φαινόμενο στο μηχανικό μοντέλο ή μηχανικό ανάλογο όπως λέμε.

Δηλαδή να βρεις και να παραλληλίσεις ένα μηχανικό φαινόμενο που λειτουργεί με παρόμοια εξέλιξη με αυτό το "δυσνόητο φαινόμενο" που θες να περιγράψεις στον ακροατή σου. Ο μη μυημένος κόσμος αντιλαμβάνεται πολύ καλύτερα τα μηχανικά μεγέθη και μεταβολές διότι τα έχει κάνει "κτήμα" του βασει εμπειρίας. Όλοι καταλαβαίνουν πολύ καλά πχ τι θα πεί δύναμη, μάζα, ταχύτητα αλλά δεν καταλαβαίνουν εύκολα όρους όπως ένταση ηλ. ρεύματος, φορτίο, δυναμικό κτλ. Πχ ένα μηχανικό ανάλογο για να περιγράψει την ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος που διαρρέει αγωγό είναι χονδρικά η ταχύτητα με την οποία διαρρέει το νερό μια νοητή διατομή ενός λάστιχου Αυτό προϋποθέτει βέβαια να έχεις κατανοήσει πλήρως αυτά που περιγράφεις και ανάγεις σε μηχανικά μεγέθη διότι υπάρχουν λεπτές έννοιες που πολλές φορές μπορεί να οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα.

Εξήγησε μου λοιπόν αν θες τους παραπάνω όρους (αντίσταση εμπέδηση) σαν να θέλεις να περιγράψεις σε κάποιον που δεν ξέρει φυσική

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αντί να καταλήξει το Θέμα στο να μαλώνουν 2 μέλη μεταξύ τους, μπορεί κάποιος να δώσει αξία στο Θέμα και να απαντήσει στα παρακάτω;

Ευχαριστώ!

Επειδή δεν το καταλαβαίνω καλά το άρθρο' date=' μήπως θα μπορούσε κάποιος να πει κάποια περισσότερα πράγματα κυρίως όσον αφορά τη συνδεσμολογία και για το αν είναι απαραίτητο το DI σε μια studio ηχογράφηση ή σε ένα live;
Πχ κάποιος που θέλει να ηχογραφεί τα φωνητικά του στο home studio του πχ με το Cubase 4 πέρα από τα πυκνωτικά μικρόφωνα και τους προενισχυτές των μικροφώνων είναι απαραίτητο και το DI; Και αν είναι απαραίτητο, πώς ακριβώς γίνεται η συνδεσμολογία όλων αυτών;

Τέλος, η συνδεσμολογία αυτή ισχύει και για τα live, όπου αντί για την κονσόλα του Cubase χρησιμοποιούμε hardware κονσόλα;

Ευχαριστώ.[/quote']
 
Δεν το κρίνω άσκοπο απλά τη γνώμη μου είπα σχετικά με όρους που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται. Απλά είπα να χρησιμοποιούνται πιο προσιτοί όροι.
Αλλά αφού επιμένεις' date=' και μιας και θέλω να εμβαθύνω κι εγώ, μπορείς να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς με τον όρο ανάδραση?

Όρισε τον επιστημονικά αν θες. Επίσης προσπάθησε να οριοθετήσεις επιστημονικά πρώτα (το εύκολο μέρος είναι αυτό), αλλά και με απλά λόγια στη συνέχεια ετσι ωστε να σε καταλαβαίνει κάποιος που δεν γνωρίζει φυσική και ηλεκτρισμό ούτε τους ορισμούς αντίσταση (ωμική χωρητική επαγωγική), εμπέδηση και σύνθετη αντίσταση. Πέρα απο τους φυσικούς ορισμούς θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατι προκύπτει η ανάγκη κατηγοριοποίησης αυτών των "αντιστάσεων" απο ορθολογικής πλευράς. Τι σημαίνει και τι εκφράζει πραγματικά "χειροπιαστά" ο κάθε όρος?

Γιατί πρoέκυψε η ανάγκη έκφρασης των διανυσματικών εξισώσεων των μεγεθών τέτοιων κυκλωμάτων με φανταστικό συντελεστή που στην ουσία τις ανάγει στο μιγαδικό επίπεδο?

Και όχι αυτά τα πράγματα δεν τα κάνουν στο λύκειο σε τέτοιο βάθος. Στα τμήματα ηλεκτρολόγων μηχανικών, φυσικών και άλλων παρεμφερών επιστημών ναι. Στο λύκειο βασανίζουν τα παιδιά με όρους που ούτε οι ίδιοι οι δάσκαλοί τους δεν εχουν αποσαφηνίσει πολλές φορές με αποτέλεσμα να έχεις παπαγαλάκια φερέφωνα των βιβλίων τους χωρίς να έχουν αποκωδικοποιήσει το πραγματικό νόημα των εξισώσεων και την ορθολογική εξήγηση των φαινομένων.

Κατάλαβες ποιο ήταν το νόημα που ήθελα να περάσω? Το να χρησιμοποιείς όρους επι όρων δεν λέει τίποτα. Αντίθετα η "μετάφραση" των εξισώσεων σε "χειροπιαστούς όρους" βοηθά περισσότερο τον μη μυημένο κόσμο που δεν ξέρει θεωρία φυσικής αλλά καταπιάνεται με τις εφαρμογές της.

Επίσης βοηθά πάρα πολύ στο να βοηθήσεις κάποιον να καταλάβει, να ανάγεις το φαινόμενο στο μηχανικό μοντέλο ή μηχανικό ανάλογο όπως λέμε.

Δηλαδή να βρεις και να παραλληλίσεις ένα μηχανικό φαινόμενο που λειτουργεί με παρόμοια εξέλιξη με αυτό το "δυσνόητο φαινόμενο" που θες να περιγράψεις στον ακροατή σου. Ο μη μυημένος κόσμος αντιλαμβάνεται πολύ καλύτερα τα μηχανικά μεγέθη και μεταβολές διότι τα έχει κάνει "κτήμα" του βασει εμπειρίας. Όλοι καταλαβαίνουν πολύ καλά πχ τι θα πεί δύναμη, μάζα, ταχύτητα αλλά δεν καταλαβαίνουν εύκολα όρους όπως ένταση ηλ. ρεύματος, φορτίο, δυναμικό κτλ. Πχ ένα μηχανικό ανάλογο για να περιγράψει την ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος που διαρρέει αγωγό είναι χονδρικά η ταχύτητα με την οποία διαρρέει το νερό μια νοητή διατομή ενός λάστιχου Αυτό προϋποθέτει βέβαια να έχεις κατανοήσει πλήρως αυτά που περιγράφεις και ανάγεις σε μηχανικά μεγέθη διότι υπάρχουν λεπτές έννοιες που πολλές φορές μπορεί να οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα.

Εξήγησε μου λοιπόν αν θες τους παραπάνω όρους (αντίσταση εμπέδηση) σαν να θέλεις να περιγράψεις σε κάποιον που δεν ξέρει φυσική[/quote']

Στο παραπάνω πόστ σου, θα μπορούσα κάλλιστα να σου απαντήσω με τα εξής λόγια σου:

Αν είμασταν σε ένα forum πιο εξειδικευμένο για φυσική και ηλεκτρισμό ίσως ναι αλλά το θέμα είναι όταν σε διαβάζουν να σε καταλαβαίνουν οι περισσότεροι.

Χώρια οτι δεν βλέπω το λόγο να "δώσω" "εξετάσεις" σε εσένα.. ;)

Από ό,τι φαίνεται ξέρεις τι σημαίνουν οι όροι.

Αν όντως κόπτεσαι για το καλό και την κατανόηση των όλων

ιδού η ρόδος. Κάνε το άλμα.

Ειδάλως, και μιάς και είμαι από άλλο πεδίο από

αυτό των ρευμάτων, θα μου ήταν λυπηρό να θεωρήσω οτι ένας που φαίνεται να γνωρίζει κάποια παραπάνω πράγματα δεν ξέρει να δώσει ένα απλό παράδειγμα του τι αντιπροσωπεύουν σε ένα μηχανικό σύστημα τα δύο μέρη του εν λόγω όρου.

Τώρα αν κατά τα άλλα... θεωρήσεις οτι η μη αποδοχή μου να συμμετάσχω

στο "παιχνίδι" είναι άγνοια... not my problem ;)
 
να μαι κι εγω.. ευχαριστω πολυ για ολες τις απαντησεις..και οφειλω να πω οτι χαιρομαι ιδιαιτερως που εδωσα αφορμη να γινει συζητηση τετοιου επιπεδου (και δεν ειναι ειρωνικο αυτο) :D

αλλα για να επανελθω σε πιο μιζερα πραγματα επειδη δεν εχω και πολυ χρονο να το ψαξω μηπως μπορει καποιος να μου προτεινει καμια ετοιμη φτηνη λυση[30-50 ευρω]?

Απλως για να μη παω στα τυφλα και ειμαι στο ελεος του πωλητη :lol:

π.χ αυτο το di που φαινεται στη φωτο στο αρθρο [samson s-direct] που το ειδα και στο thoman θα μου το προτεινε κανενας?

http://www.thomann.de/gr/search_dir.html?sw=DI&pg=2&oa=pra

thanks again για το χρονο σας

 
γεια παιδες..παιζω πληκτρα[stage piano kawai mp4] σε διαφορα μαγαζακια [συνηθως μετριου εως φτωχου ηχητικου εξοπλισμου] και θα ηθελα να ρωτησω ποσο απαραιτητο ειναι αυτο το "ντι α'ι" και τι περιπου κανει..

Αν μπορουσατε και να μου προτεινετε κανενα οσο το δυνατον φτηνο θα ημουν ευγνωμων. ή μηπως αξιζει να ξοδευτω λιγο παραπανω? καπου πηρε το αυτι μου οτι δεν αξιζει να παρω ακριβο.

.

(η αγορα θα γινει απο σαλονικα)

cya

:D
Δεν νομίζω να χρειάζεσαι DIbox φίλε μου. Δεν ξέρω πως συνδέεις και ακούς το όργανο στα μαγαζιά που πάς και παίζεις αλλά δεν χρειάζεσαι με όργανο που έχει line out όπως το kawai να συνδεθείς σε κονσόλα μέσω di.

Βασικά αυτό που πρέπει να μάθουμε και έπρεπε να ρωτήσεις είναι τι πρόβλημα έχεις στον ήχο σου και έφτασες να χρειάζεσαι di.

 
αφορμη ηταν οτι σε ενα μαγαζι, ενω η ενταση ηταν αρκετη χαμηλη μολις πηγαινα να ανεβασω την ενταση αρχιζε να παραμορφωνεται ο ηχος [σα να βουιζει το ηχειο]...

για να βγαλετε συμπερασμα λογικα θα επρεπε να σας δωσω κι αλλα στοιχεια για την κονσολα κτλ αλλα καθοτι προς το παρον ψιλοασχετος αυτα τα κανονιζει αλλος...απλα καποιος μου ειπε οτι ισως χρειαζεται di.

ααα. και σε καποιες συναυλιουλες που ειχα συμμετασχει σε ανοιχτους χωρους θυμαμε οτι παντα μου εβαζαν στα πληκτρα di

μακαρι να μη χρειαζεται οντως di γιατι βαριεμαι τη διαδικασια του ψαξιματος

:D :D

 
αφορμη ηταν οτι σε ενα μαγαζι' date=' ενω η ενταση ηταν αρκετη χαμηλη μολις πηγαινα να ανεβασω την ενταση αρχιζε να παραμορφωνεται ο ηχος [σα να βουιζει το ηχειο']...για να βγαλετε συμπερασμα λογικα θα επρεπε να σας δωσω κι αλλα στοιχεια για την κονσολα κτλ αλλα καθοτι προς το παρον ψιλοασχετος αυτα τα κανονιζει αλλος...απλα καποιος μου ειπε οτι ισως χρειαζεται di.

ααα. και σε καποιες συναυλιουλες που ειχα συμμετασχει σε ανοιχτους χωρους θυμαμε οτι παντα μου εβαζαν στα πληκτρα di

μακαρι να μη χρειαζεται οντως di γιατι βαριεμαι τη διαδικασια του ψαξιματος

:D :D
Μήπως λόγω του μήκους των καλωδίων σου, ήταν απαραίτητο το DI για να οδηγηθούν balanced καλώδια στην κονσόλα ώστε να αποφευθεί η παραμόρφωση?

 
θα σε γελασω.. :?

θα προσπαθησω να εξακριβωσω ακριβως τι παιζει απο καποιο αυτοπτη [-αυτηκοο] μαρτυρα-ειδικο , που θα εχει πληρη εικονα.

 
Ok. Προφανώς δεν γνωρίζετε να απαντήσετε στα απλά ερωτήματα που έθεσα. Τουλάχιστον μην μας δουλεύετε με τέτοιου είδους ατάκες. Είναι πιο τίμιο να πεις "φίλε δεν ξέρω να σου απαντήσω" παρά να πετάξεις την παρακάτω ατάκα που δεν χρησιμεύει σε τίποτα.

Σου φάνηκε να έλαβε χώρα κανένας τσακωμός?
Συζήτηση κάνουμε.
συνεχίστε ανενόχλητοι την επίδειξη γνώσεων σας και το ποιος έχει δίκιο και ποιος έχει άδικο. 8O 8O 8O

 
Χαίρομαι που κατάλαβες το νόημα αυτών των 2 post Granule και καλά κάνεις και δεν ασχολείσαι γιατί όπως βλέπεις δεν απασχολεί κανέναν. Αυτό προσπαθούσα να αποδείξω λέγοντάς σου να μην μπούμε σε όρους.

Τώρα το ποιες είναι οι γνώσεις του καθενός αυτό είναι θέμα προσωπικό. Δεν προσπάθησα να σε βάλω σε παιχνιδάκι ανταγωνισμού γνώσεων, απλά ήθελα να σου δείξω οτι κανείς ή μάλλον πολύλίγοι θα είναι αυτοί που θα ασχοληθούν με το θεωρητικό του θέματος.

Απλά επεκτάθηκα λίγο παραπάνω γιατί μου έδωσες αφορμή πρώτος διορθώνοντας τον φίλο που χρησιμοποίησε τον όρο αντίσταση αντί για εμπέδηση.

Στο επίπεδο που κυμαίνεται η συζήτηση γύρω απο το di box μικρή σημασία έχει όλο αυτό.

Και για να έρθω στο αρχικό θέμα της συζήτησης αν βάλεις τα πλήκτρα σε mic είσοδο ίσως χρειαστείς ειδικά αν και το καλώδιο που μεταφέρει το σήμα σου καλύπτει απόσταση άνω των 20-30 μέτρων.

To όργανο πάντως που χρειάζεται λιγότερο το di απο ολα τα αλλα θεωρώ οτι είναι τα synth.

Aν ο ηχολήπτης σου θέλει τέλειο ήχο τότε πήγαινε βάλε. Σίγουρα βοηθάει αλλά το θέμα με την παραμόρφωση ίσως οφείλεται σε κάτι άλλο. Εχεις θωρακισμένα καλώδια? Μήπως τα καλώδια σου περνούσαν κοντά απο άλλα με σχετικά υψηλότερο ρεύμα ? (Γενική παροχή κτλ)

Φιλικά Νίκος

PS:Αν η όλη σχετική θεωρητική συζήτηση που έγινε πιο πάνω με τον granule θεωρείται οτι δεν πρέπει να υπάρχει εδω μέσα ας επέμβει καποιος moderator και ας τη σβήσει

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top