RME Multiface 1 με Audient ASP 008 ή με Steinberg MR816 X?

STAMAYOSHI

Νέο μέλος
Μηνύματα
59
Πόντοι
8
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!  ;D

Εχω μια καρτα RME MULTIFACE 1 με τη pci 1 για pc και τη δουλευω σε CUBASE 3 με αμεση αναβαθμιση σε CUBASE 5

η RΜΕ εχει 18 εισοδους :

8 αναλογικες - 10 ψηφιακες (2 Ch - S/PDIF 24Bit/96Khz) - (ADAT Optical , 8 Ch - 24Bit/48Khz  ή  4 Ch σε 24Bit/96Khz).

Ο σκοπος μου, στο αμεσο μελλον, ειναι να βουλωσω και τις 18 εισοδους.

Θελω να μπορω , καποια στιγμη, να ηχογραφω και με τα 18 καναλια ταυτοχρονα (τυμπανα-κιθαρες-μπασα-ακουστικα οργανα...κτλ).

Εχω σταμπαρει και θελω να αγορασω μια απο τις 2 :

AUDIENT ASP 008 ADAT/AES96  (8Ch)    http://www.thomann.de/gr/audient_asp_008_adat.htm

για να τον χρησιμοποιησω με τις ψηφιακες του εξοδους.

και την καρτα ηχου STEINBERG MR816 X με ενσωματωμενους προενισχυτες.

http://www.thomann.de/gr/steinberg_mr816_x.htm

και τις 2 θα τις χρησιμοποιησω κυριως για τυμπανα.

φωνες και εγχορδα θα γραψω στις αναλογικες εισοδους της RME με πιο εξειδικευμενους προενισχυτες.

Tα αρνητικα και τα θετικα που αφορουν τον προβληματισμο μου :

AUDIENT ΘΕΤΙΚΑ :

1) εχει εξαιρετικες αχρωματιστες προενισχυσεις                

2) αναλογικες και ψηφιακες εξοδους μεσω adat

3) πιο σιγουρη συμβατοτητα με τα ψηφιακα και τους συγχρονισμους της RME (χωρις να ειμαι απολυτος βεβαια. αν καποιος εχει εμπειρια για συμβατοτητα του AUD να μου την αναφερει παρακαλω)

AUDIENT AΡNHTIKA :

1) (αρνητικο σε σχεση με την RME) ADAT Optical , 8 Ch - 24Bit/48Khz  ή  4 Ch σε 24Bit/96Khz .η RME με αναγκαζει να ηχογραφησω μονο 4 καναλια σε 96khz η 8 σε 48 khz και αυτο ειναι περιορισμος οσο να ναι.

2) η τιμη του (δεν ειναι πολλα γι αυτο που αποδιδει αλλα...1285Ε δεν ειναι και λιγα!)

STEINBERG ΘΕΤΙΚΑ:

1) εχει ενσωματωμενες προενισχυσεις και ειναι αρκετα καλες (οχι οπως του AUDIENT βεβαια)

2) αυτοματα εχω πολλες περισσοτερες εισοδους (μαζι με ψηφιακες)

3) η τιμη του 635Ε (η μιση του AUDIENT)

STEINBERG ΑΡΝΗΤΙΚΑ: 1) δεν γνωριζω την συμβατοτητα με την RME και τη συμπεριφορα του στο CUBASE. Αυτο ειναι και ενα απο τα πιο σημαντικα ερωτηματα μου!

Σιγουρα κλεινω προς τον STEINBERG λογω οικονομικων και οτι εχω περισσοτερες επιλογες σε καναλια, εξοδους ακουστικων, εφφε...κτλ.

θα μπορεσει ομως να χρησιμοποιηθει σαν 2η καρτα στο CUBASE (με πρωτη την RME)? θα μπορω να εχω κοινη εξοδο και απο τις 2 καρτες στα ηχεια μου?

θελω να μπορω να εχω ολες τις λειτουργιες της σαν καρτα ηχου και οχι σαν απλος προενισχυτης, ειναι εφικτο αυτο? θα συγχρονιζεται να μπορω να γραφω συγχρονως πολλα καναλια ταυτοχρονα ή θα εχω τρελο latency?.

Εχω ψαξει σε 53478 forum και δεν εχω βρει ακρη. Τι μου προτεινεται να κανω? ποια απο τις δυο να αγορασω και γιατι ?

Παρακαλω πολυ να μου απαντησουν αυτοι που εχουν πραγματικη εμπειρια στο θεμα ή οποιοι ειναι γνωστες και μπορουν να βοηθησουν. θα εκτιμουσα καθε βοηθεια γιατι εχω σαλταρει με το ψαξιμο.

ευχαριστω πολυ!  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
STEINBERG ΑΡΝΗΤΙΚΑ: 1) δεν γνωριζω την συμβατοτητα με την RME και τη συμπεριφορα του στο CUBASE. Αυτο ειναι και ενα απο τα πιο σημαντικα ερωτηματα μου!
Δεν μπορώ να σου λύσω την απορία γιατί δεν έχω δουλέψει με την συγκεκριμένη κάρτα, όμως μπορώ να σε βοηθήσω λίγο λέγοντάς σου αυτό (χωρίς επίσης να βάζω το χέρι μου στην φωτιά):

Σχεδόν όλα τα studio στην βόρια (και όχι μόνο) Ευρώπη δουλεύουν με Cubase και τις RME (επίσης γερμανικές) κάρτες!! Όσο αφορά το Cubase με την Steinberg, το ότι είναι της ίδιας εταιρίας μάλλον καλη συνεργασία θα έχουν ;) ;)

Φιλικά, Φώτης

 
STAMAYOSHI είπε:
Κανεις δεν εχει γνωση του πραγματος ?   ???

ουτε ενας ?  :'(
Είναι πολύ ειδικό αυτό που ρωτάς φίλε. Μόνο πληρώνοντας θα το μάθεις. Κατά βάθος το ξέρεις, και μάλιστα το γουστάρεις κιόλας, οπότε άσε τη φιλολογία...

Δηλαδή, άμα σου πω εγώ τώρα να πάρεις το πρώτο, θα με πιστέψεις; Μεγάλα παιδιά είμαστε, νομίζω...

:)

 
Wow! είπε:
Είναι πολύ ειδικό αυτό που ρωτάς φίλε. Μόνο πληρώνοντας θα το μάθεις. Κατά βάθος το ξέρεις, και μάλιστα το γουστάρεις κιόλας, οπότε άσε τη φιλολογία...

Δηλαδή, άμα σου πω εγώ τώρα να πάρεις το πρώτο, θα με πιστέψεις; Μεγάλα παιδιά είμαστε, νομίζω...

:)
Κανε μου τη χαρη ρε φιλε και μην εισαι τοσο εξυπνακιας. Αμα θελεις να βοηθησεις σε κατι, απλα βοηθα. Αλλιως πες μου απλα ποσα παιρνεις εσυ για να μου απαντησεις και θα δω τι μπορω να κανω! Αμα ηξερα δε θα ρωταγα και νομιζω οτι ειμαι πολυ ξεκαθαρος στο τι ζηταω. Μαλλον δεν εισαι και πολυ μεγαλο παιδι για να απαντας ετσι!

Ευχαριστω πολυ Φωτη για το ενδιαφερον σου!

Κανενας αλλος βρε παιδια να βοηθησει?

 
θα προτεινω audient, χωρις να εχω ακουσει την MR816.

ΑΛΛΑ! Εχω κανει εναν δισκο με audient και εχω ακουσει και δουλειες συναδελφων με πολυ καλο αποτελεσμα.

Η διαφορα ειναι μεγαλη! Μιλαμε για πολυ καλες προενισχυσεις!

Οσο για τα 96Κ, μη τρελαινεσαι!

Σου δινω 1000 ευρω αν μου βρεις 10 ατομα εδω μεσα που θα καταλαβουν διαφορα.

Εννοω οτι ειναι τοσο καλες προενισχυσεις που δεν τρεχει τιποτα αν γραφεις στα 48Κ.

Ελπιζω να βοηθησα

 
STAMAYOSHI είπε:
Κανε μου τη χαρη ρε φιλε και μην εισαι τοσο εξυπνακιας. Αμα θελεις να βοηθησεις σε κατι, απλα βοηθα. Αλλιως πες μου απλα ποσα παιρνεις εσυ για να μου απαντησεις και θα δω τι μπορω να κανω! Αμα ηξερα δε θα ρωταγα και νομιζω οτι ειμαι πολυ ξεκαθαρος στο τι ζηταω. Μαλλον δεν εισαι και πολυ μεγαλο παιδι για να απαντας ετσι!
Πολύ επιθετικό σε βρίσκω με ανθρώπους που σου λένε την αλήθεια. Αν θες να ζήσεις κάποιο παραμύθι είναι δικό σου θέμα, αλλά όταν διαβάσεις ψύχραιμα θα καταλάβεις ότι δεν σου κανει τον έξυπνο ο Wow!. Αντιθέτως εγώ διαβάζω ότι θεωρεί ότι έχεις ερευνήσει αρκετά την σχετική αγορά και μόνο πληρώνοντας (αγοράζοντας την κάρτα δηλαδή) θα καταληξεις, όπως συμβαίνει συνήθως με ειδικές απαιτήσεις. Αν θες να σου πεί καποιος υποκειμενικότατα, παρε το'να γιατί έμαθα ότι το έχουν στο Μέγαρο και άλλα αστήρικτα είναι δικό σου θέμα. Ο Wow! πάντως είναι τεκμηριωμένα ειδικός στο θέμα και καλά θα έκανες να μετρήσεις πολύ σοβαρα αυτό που σου γράφει.

Να προσθέσω εγώ λοιπόν επι του θέματος, ότι οι απορίες σου είναι εύλογες αλλά καθαρά δικές σου οι αποφάσεις.

Η Audient πουλάει τους προενισχυτές. Γι αυτό ξεχωρίζει.

Η Steinberg το πακέτο που συνεργάζεται άψογα με το Cubase.

It's your call.

 
SAME σ ευχαριστω πολυ. ητανε καλες οι πληροφοριες σου (το 1000 Ε σου περισσευουν δηλαδη? εγω θα σου βρω 10 ατομα (οχι μουσικους) εσυ θα μου τα δωσεις ?  ;D) 

YAMETH Δεν εχω κατι μαζι ουτε με κανενα αλλα Λυπαμαι που κι εσυ σαν Αdmin μου απαντας ετσι.

1ον δεν ειμαι επιθετικος χωρις λογο

2ον τα ξαναδιαβασα 300 φορες μηπως μου ξεφυγε κατι και η προταση ''ασε τις φιλολογιες" και ολο του το υφος , μονο ειρωνικο μου κανει οποτε δικαιολογειται η σταση μου και εξηγω και σε σενα οτι δε ζω καποιο παραμυθι.

Εχω ερευνησει τη σχετικη αγορα θεωρητικα οχι πρακτικα.

Αμα ητανε να δωσω τα χρηματα ετσι απλα τοτε δεν θα ανοιγα κανενα θεμα εδω στο Νοιζ.

Επι του θεματος ,προσπαθησα πολυ να ειμαι κατανοητος αλλα αμα εχω μπερδεψει καποιον με τις ερωτησεις μου φυσικα να εξηγησω καλυτερα. Δεν περιμενω καποιον απο το μεγαρο και αστηρικτα αλλα καποιον που εχει προσωπικη εμπειρια μ αυτο τον συνδιασμο δηλαδη : AUDIENT + RME σε CUBASE 3 ή STEINBERG + RME σε CUBASE 3.

ειναι ειδικος στο θεμα ή ειδικος στην ειρωνια ? για το θεμα παντως δε μου απαντησε τιποτα!

Δεν νομιζω οτι μπηκα προκλητικα για να τσακωθω αλλα ουτε οτι παρεξηγηθηκα χωρις λογο και αν μου εξηγησεις που εχω λαθος, ζηταω και συγγνωμη.

Σ ευχαριστω κι εσενα YAMETH για τις πληροφοριες σου!

 
STAMAYOSHI είπε:
Σιγουρα κλεινω προς τον STEINBERG λογω οικονομικων και οτι εχω περισσοτερες επιλογες σε καναλια, εξοδους ακουστικων, εφφε...κτλ.

θα μπορεσει ομως να χρησιμοποιηθει σαν 2η καρτα στο CUBASE (με πρωτη την RME)? θα μπορω να εχω κοινη εξοδο και απο τις 2 καρτες στα ηχεια μου?

θελω να μπορω να εχω ολες τις λειτουργιες της σαν καρτα ηχου και οχι σαν απλος προενισχυτης, ειναι εφικτο αυτο? θα συγχρονιζεται να μπορω να γραφω συγχρονως πολλα καναλια ταυτοχρονα ή θα εχω τρελο latency?.

ευχαριστω πολυ!  :)
Κατ΄αρχήν η φιλοσοφία των προϊόντων που συγκρίνεις δεν είναι η ίδια ... πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχεις ξεκαθαρίσει το ύφος του μελλοντικού σου studio ...  ::)

Και εξηγούμαι ... αν σκοπεύεις σύντομα να υπερβείς τα 18 κανάλια (πχ. να ηχογραφήσεις 24 κανάλια ταυτόχρονα) τότε η επιλογή σου είναι μονόδρομος (Steinberg, παρόλο που εγώ στη θέση σου δεν θα έπαιρνα 2η κάρτα … θα έπαιρνα απ’ ευθείας την RME 800 http://www.thomann.de/gr/rme_fireface_800.htm με 56 συνολικά εισόδους, 4 προενισχυτές και λιγότερα χρήματα από την Audient)

Γενικά δεν συνιστώ δύο κάρτες ήχου και πιστεύω ότι είναι προβληματικές -κατ’ αρχήν στη διαχείρισή τους -αν δεν παρουσιάσουν κάποια άλλη περίεργη ασυμβατότητα και κλαις τα λεφτά σου.

Αν όχι, τότε κατά την ταπεινή μου άποψη ξέχνα τη Steinberg και επικεντρώσου σε συγκρίσεις προενισχυτών  … (πχ σύγκρινε τη AUDIENT  με Presonus ή με ότι άλλο θέλεις  http://www.thomann.de/gr/cat_PG_4.html?gf=preamps&oa=pra ) ακριβώς για να εκμεταλλευθείς τις ψηφιακές εισόδους της RME. Εδώ οι επιλογές σου είναι πάρα πολλές (πχ. σκέψου ότι η ηχογράφιση τυμπάνων/drums δεν χρειάζεται τους καλύτερους και ακριβότερους προενισχυτές, αλλά μια καλή σειρά μικροφώνων ... ) και για να κρατήσεις ψηλά την ποιότητα και χαμηλά το κόστος ...  ;)

Πάντως, πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, η συνολική ηχογράφηση σε πάνω από 18 κανάλια ταυτόχρονα θα αναδείξει άλλα προβλήματα … (π.χ. χρειάζεσαι αρκετά ποιοτικά μικρόφωνα, αρκετή επεξεργαστική ισχύ –ειδικά αν ηχογραφείς σε ψηλό bit rate, χώρος κλπ. Δηλαδή, το audio interface σου θα είναι μάλλον το μικρότερό σου πρόβλημα ότι κι αν επιλέξεις …)

/nEwBiE  8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φιλε NEWBIE!

Σ ευχαριστω ειλικρινα για το χρονο σου.

Εισαι πραγματικα μεσα σε ολα  8) εκτος ,αυτο που λες, τ οτι δεν εχω ξεκαθαρισει το υφος του μελλοντικου μου studio. Ξερω ακριβως τι υφος θελω αλλα ψαχνω μια σχεση τιμης-αποδοσης-καλης λειτουργιας του καθε μηχανηματος που θ αγορασω. Τον εξοπλισμο μου τον φτιαχνω με τη λογικη ν αγοραζω πραγματα που δε θα τ αλλαξω ευκολα. Προτιμω να τα σκασω που λενε ,παρα να παρω φθηνα ποιοτικα πραγματα και μετα να τα σκοτωνω .Ηδη ο εξοπλισμος μου ειναι αριστος για το επιπεδο ηχογραφησης που ζηταω (με πολυ ιδρωτα βεβαια). Δεν προκειται να ξεπερασω τα 18 καναλια τουλαχιστο για τα επομενα 10 χρονια (καλα μωρε μπορει να ειναι και 9,5  ;D).

Οτι μου εχεις γραψει το εχω αντιληφθει με το ψαξιμο μου και με βαση τη λογικη αλλα μαζι σου τωρα τα διασταυρωνω και αυτο ειναι οτι πιο σημαντικο. Ξερεις, πολλες φορες μαθαινουμε πραγματα αλλα δεν ειμαστε σιγουροι και οταν τ ακουμε απο αλλους ολοκληρωνεται η σκεψη μας.

Πραγματικα, σ ευχαριστω και παλι!  :)

ΥΓ οι οκτακαναλοι PRESONUS DIGIMAX (D8-FS-LT-96K) με ψηφιακες εξοδους, αξιζουν για τυμπανα ? Εχεις καμια εμπειρια απο δαυτους ?

 
Απλά να σου γράψω δυό λόγια για του στραβού το δίκιο.

Οπως πολύ σωστά σου διευκρίνησε ο nEwBiE συγκρίνεις άσχετα πράγματα. Και εσύ απάντησες ότι σε επιβεβαίωσε, κάτι που ήταν προφανές και οι υπόλοιποι υποθέσαμε ότι ήξερες και σου είπαμε ότι είναι δική σου απόφαση η επιλογή, ιδιαίτερα όταν έχεις ζυγίσει τα + και τα - μεταξύ τους.

Προφανώς έκανα λάθος και καλά έκανες και με "μάλωσες": Επρεπε να σου πω ότι το Cubase δεχεται ΕΝΑ VST driver (RME ή Steinberg στην περίπτωση σου) και οι είσοδοι σου θα είναι άχρηστοι στην περίπτωση 2ης κάρτας και δεν θα μπορούν να προστεθούν στις υπάρχουσες, παρα μόνο εναλλάξ. Αρα λάθος σκέψη.

Οπότε ή για επέκταση της RME ψάχνεις (που ήδη έχεις) ή την RME 800 που λέει ο nEwBiE.

Για να βουλώσεις τις υπάρχουσες τρύπες σου όμως ένα σετ προενισχυτών με ADAT out ψάχνεις.

 
STAMAYOSHI είπε:
Εχω ερευνησει τη σχετικη αγορα θεωρητικα οχι πρακτικα.

Αμα ητανε να δωσω τα χρηματα ετσι απλα τοτε δεν θα ανοιγα κανενα θεμα εδω στο Νοιζ.
Φίλε, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις: αυτό που εσύ λες "θεωρητικά" είναι αυτό που εγώ λέω "φιλολογία". Σου προτείνω λοιπόν - στο ποστ που σε εκνεύρισε - να την αφήσεις τη φιλολογία διότι (κατά τη γνώμη μου) μόνο περισσότερη σύγχυση θα σου φέρει, όπως και όντως συνέβη.

Αφύ άφησα μία-δύο μέρες για να δω αν κάποιος θα έχει πρακτική εμπειρία με τον εξοπλισμό που σε ενδιαφέρει, σου πρότεινα να κατανοήσεις ότι μόνο πληρώνοντας θα βρεις την απάντηση που θέλεις. Δεν εννοώ "πληρώνοντας εμένα" αλλά πληρώνοντας τον ίδιο τον εξοπλισμό.

Όπως θα δεις στη πορεία, δεν σε ειρωνευόμουν καθόλου. Αυτό που σου έγραψα είναι η αλήθεια. Η απάντηση που σου έδωσε ο Newbie, καίτοι σωστή, δε σημαίνει ότι δεν είναι θεωρητική, απλά σου προτείνει να ραφινάρεις λίγο τα κριτήριά σου.

 
Oπως ειπα προηγουμενως αυτο που μ ενδιαφερει ειναι η διασταυρωση αποψεων για να παιρνω σιγουρια σ αυτα που εχω ψαξει. Ποτε δε μπορεις να εισαι σιγουρος για κατι αν δε το ακουσεις απο πολλες παντες. Θα ηταν τραγικο λαθος να πω οτι τα ξερω ολα και να συνεχισω σε βεβιασμενη αγορα.

Μεσα απο τις συζητησεις μας συμπερανα και σιγουρεψα οτι αυτο που θα δουλεψει καλυτερα ειναι ενας προενισχυτης με adat (οπως ειπε ο NEWBIE KI O YAMETH).

Ευχαριστω πολυ ολους σας και αμα υπαρχει καμια αλλη προταση θα ηθελα να την ακουσω!  :)

 
Με την multiface σε ρόλο audio interface μπορεί ο χρήστης να έχει ταυτόχρονα inputs όπως αναφέρεις:

8 analog

8 μέσω adat

2 μέσω coax. sp/dif

σύνολο 18.

Γνωρίζεις τί είναι audio interface και τί απλός A/D conv. Αν θές να μείνεις με την RME (rock solid), για να βουλώσεις και τις 18 εισόδους της χρειάζεσαι τουλάχιστον έναν 8 ch. A/D conv με Adat interface και έναν 2 ch. A/D conv. με sp/dif.

Το αν μια κάρτα ήχου μπορεί να λειτουργεί και ως A/D conv. είναι plus αρκεί να μην έχει ισχυρό αντίκτυπο στην ποιότητα όπως την αντιλαμβάνεται (διαφορετικά) ο καθένας μας. Δεν νομίζω όμως να ισχύει κάτι άλλο εκτός από το ο,τι πληρώνεις παίρνεις.

Αν μια κάρτα έχει tools όπως on-board dsp fx, όπως οι τελευταίας γενιάς MoTU, έχει καλογραμμένο firmware και drivers, καλύπτεσαι ποιοτικά και τα χρειάζεσαι πραγματικά τα καλούδια της, γιατί να μην την επιλέξεις.

Περισσότερο βολεύει να κάνεις routing από το desktop παρά από το rack.

Προσωπικά, προτιμώ να έχω εργαλεία dedicated το καθένα σε όσον το δυνατόν λιγότερες εργασίες. Εκτός και αν όλα είναι τύπου/βεληνεκούς RME (π.χ. HDSPe I/O)

 
Με asio μπορείς να έχεις μόνο ένα interface συνδεδεμένο τη φορά σε μια daw εφαρμογή, αυτό είναι ένας περιορισμός που αφορά την δομή του OS και όχι τόσο το κάθε cubase (ξεκίνησε μια προσπάθεια απο την micro$oft με το wasAPI αλλά δεν υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα ούτε απο την ίδια ούτε απο άλλες εταιρίες πχ steinborg κτλ φυσικά την steiny δεν την συμφέρει καθόλου...asio=steiny).

Πάντα υπάρχουν διάφορα τρυκ αλλά δεν δουλεύουν πάντα...

Απ' αυτό γίνετε ξεκάθαρο ότι εφόσον θέλεις περισσότερα κανάλια θα πρέπει να στραφείς σε λύσεις τύπου +8ch μέσω adat. Στη θέση σου θα συνέχιζα να χρησιμοποιώ την RME (οφείλει να έχει παραδοσιακά εξαιρετικούς drivers όπως τα περισσότερα προϊόντα της RME)  και θα προσέθετα μια MR-816 X για τα επιπλέον κανάλια. Το χρησιμοποιώ αυτό το interface 1+ χρόνο τώρα και πραγματικά αν δεν σου τρώγονται δεν βλέπω λόγο να τα σκάσεις.

Απο τα 1000 και πάνω υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές για προενισχυτές κτλ. με 1,2,4,8 κανάλια κοκ κάτω απο αυτό το ποσό δεν νομίζω να υπάρχει κάτι πιο αξιόλογο.

Συνδέοντας το συγκεκριμένο interface με adat έχεις κάποια + και κάποια -.

Στα + είναι το ότι δεν χρησιμοποιείς τους drivers της steiny οι οποίοι είναι λίγο δύστροποι στην καλύτερη περίπτωση...Κατάφερα να κάνω το σύστημα μου να δουλεύει άψογα μεν αλλά μετά απο πολύ κόπο, άγχος και ψάξιμο δε...και πάλι κάθε φορά που ανοίγω το qbase πρέπει να αλλάζω το priority (απο normal σε boost ή/και το αντίστροφο) για να δουλεύει σωστά! Αυτό όμως είναι μια απειροελάχιστη θυσία για μένα απο την στιγμή που το τελικό αποτέλεσμα είναι απλά καταπληκτικό...(: (σημ: εκτός των άλλων-κυρίως για την ποιότητα του ήχου μιλάω- 9 στις 10 φορές δουλεύω με >5ms latency είτε γράφω-ακούω-παίζω με vsti's, ναι με firewire interface της steinborg!!! και με μπόλικα καναλάκια). (((:

Εφόσον ακολουθήσεις την οδό adat (είσαι καλυμμένος απο τα παραπάνω) έχεις και κάποια - φυσικά. Δεδομένου ότι έχεις φτιάξει ένα σύστημα που δουλέυει σωστά (όπως τα κατάφερα εγώ μετα κόπων και βασάνων) χάνεις ένα πολύ όμορφο (στο ενσωματωμένο dsp) εφεδάκι (rev-x) το οποίο παίζει και σε vst3 (το οποίο όμως το πληρώνεις φυσικά...φαντάζομαι ότι θα μπορείς να το χρησιμοποιείς για monitor-tracking αλλά δεν μπορώ να στο πώ σίγουρα δεν το χω δοκιμάσει με adat) και κάτι ακόμα...όταν την έχεις συνδεδεμένη με firewire η κάρτα αυτή δεν χρειάζεται εξωτερικό editor στο qbase...το ίδιο το qbase "είναι" η κάρτα...άμα το καταλάβεις πως δουλεύει (και είναι πολύ εύκολο αυτό) όλα γίνονται πιο απλά στο θέμα routing τουλάχιστον...μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα όπως και με το totalmix φυσικά.

Πραγματικά πιστεύω ότι δεν έχει μεγάλη σημασία τελικά τι θα αγοράσεις γιατί η αλυσίδα πάει κάπως έτσι:

A. Ο άνθρωπος, μουσικός, επίπεδο, ταλέντο, διάθεση, έμπνευση η ίδια η μουσική (σύνθεση)

Β. Τα όργανα,οι φωνές, ποιότητα-ποικιλία

Γ. Ο μουσικός-ηχητικός εξοπλισμός, μικρόφωνα, ναι ξανά μικρόφωνα, οι θέσεις των μικροφώνων (!), ο χώρος και μετά οι προενισχυτές κτλ.

Δ. Όλα τ' άλλα q(:

Ελπίζω να βοήθησα σε κάτι έστω και καθυστερημένα (τώρα το είδα το post).

Τα ρέστα μου (:

2c.

 
Ναι αν και πολυ καθυστερημενα , σ ευχαριστω πολυ.  :)

Εχω παρει πλεον ενα Presonus digimax fs με adat και κανω τη δουλιτσα μου μια χαρα .

Για τυμπανα που τον χρειαζομαι ειναι πολυ καλος, αν και εχει χαμηλο gain βεβαια!

Tη λατρευω αυτη την εταιρια!

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top