• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Προβλημα στην ηχογραφηση

cyclon

Νέο μέλος
Μηνύματα
98
Πόντοι
6
Καλησπερα σε ολους!!!

Μπαινω στο ψητο αμεσως, λοιπον οταν γραφω απο τον ενισχυτη υπαρχει ενας συνεχομενο βουητο που προερχεται απο το distortion pedal προφανως γιατι οταν το κλεινω σταματαει!!!

Δημιουργει προβλημα στις ηχογραφησεις γιατι ακουγετε πολυ δυνατα!!!

Νομιζω οτι καθε distortion pedal εχει ενα βουητο αλλα αυτο πως διορθωνεται ειναι θεμα μιξης?

Επισεις αντιμετωπιζω αλλο ενα προβλημα ενω απο τον ενισχυτη ακουω ενα γλυκο ηχο μετα την ηχογραφηση βγαινει αρκετα διαφορετικος (ξερος).

Ακουω τοσο ωραια κλιπακια που ανεβαζετε με απιστευτους ηχους και δεν μπορω να καταλαβω τι κανω λαθος!!! Δωστε τα φωτα σας !!!

Απο εξοπλισμο εχω: m-audio fast track pro, shure SM57, ενισχυτης kustom the defender και κιθαρα fender classic player 60s.

Ευχαριστω Στελιος

 
cyclon είπε:
Καμια καλυτερη ιδεα?
Ναι, να αγνοήσεις τον αποπάνω - έχει χαμηλό κάρμα ;D

Για το θόρυβο, δεν υπάρχει άλλη λύση (με την κιθάρα σου) εκτός απο

1. Λιγότερο gain (μη φοβάσαι, φτάνει και λιγότερο όταν θα μειξάρεις την κιθάρα :) )

2. Σήκωμα λίγο τον μαγνήτη (δεν θα μειωθεί ο θόρυβος, αλλά θα αυξηθεί το output και θα μπορέσεις να χαμηλώσεις κι άλλο το γκάζι)

3. Απομάκρυνση της κιθάρας απο πηγές θορύβου (λάμπες φθορισμού, μόνιτορ, μετασχηματιστές κλπ)

4. Προσανατολίσου λίγο δεξιά -αριστερά και βρες μια θέση που η κιθάρα σου "τσιμπάει" λιγότερο θόρυβο

5. Ο,τι απομείνει αγνόησέ το.... υπάρχει και στα καλύτερα σπίτια και στις καλύτερες ηχογραφήσεις. :) (Απλά, "κόψε" όταν μειξάρεις τα σημεία που δεν παίζεις.

 
harilatron είπε:
Απλά, "κόψε" όταν μειξάρεις τα σημεία που δεν παίζεις.
Δηλαδη κατα κανονα κοβουμε τα σημεια που δεν παιζουμε?

Ρωταω για να ξερω αν λειτουργω σωστα!

Επισεις θα ηταν καλο να χρησιμοποιω noise gates?

Και κατι αλλο, παιζει ρολο σε τι εντασεις δουλευω τον ενισχυτη την ωρα της ηχογραφησης

Ευχαριστω πολυ Στελιος

 
cyclon είπε:
μπλα μπλα ... distortion pedal μπλα μπλα ... βουητο μπλα μπλα ... fender classic player 60s.

Λογικό... λογικότατο. Για δοκίμασε στις θέσεις 2-4 αν μειώνεται το βουητό  ???

 
cyclon είπε:
Και κατι αλλο, παιζει ρολο σε τι εντασεις δουλευω τον ενισχυτη την ωρα της ηχογραφησης
αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι σχετικο και ασχετο την ιδια στιγμη με ην ενταση που εχεις.

πρεπει να προσπαθεις να παιρνεις σωστες σταθμες και να μην ''πικαρουν'' τα παντα!

 
cyclon είπε:
Δηλαδη κατα κανονα κοβουμε τα σημεια που δεν παιζουμε?

Ρωταω για να ξερω αν λειτουργω σωστα!

Επισεις θα ηταν καλο να χρησιμοποιω noise gates?

Και κατι αλλο, παιζει ρολο σε τι εντασεις δουλευω τον ενισχυτη την ωρα της ηχογραφησης

Ευχαριστω πολυ Στελιος
Προσωπικά κάνω αυτό που μου φαίνεται πιο εύκολο (και τελείως αναστρέψιμο) δηλαδή "κλείνω" τα σημεία που δεν παίζει η κιθάρα (και ό,τι άλλο προέρχεται από μικρόφωνο) με το volume automation. Εννοώ στην αρχή, στο τέλος και αν έχει καμια τεράστια παύση.  :) Οχι ανάμεσα στις νότες  ;D

Σε ελεγχόμενο χώρο εύκολα μπορείς να αποφύγεις τα noise gates.  :)

Σε σχέση με τις εντάσεις του ενισχυτή όταν γράφεις σε  home studio.... συμβαίνουν διάφορα πράγματα: Το πρώτο και το βασικό είναι ο ενισχυτής να έρθει στην ένταση που βγάζει τον ήχο που θέλεις (και που μπορεί ενδεχομένως να αλληλεπιδράσει με την κιθάρα με τον τρόπο που θέλεις... π.χ. feedback). Το δεύτερο είναι να ακούς καλά εσύ για να φτιάξεις τον ήχο σου. Όσο ανεβαίνουν οι εντάσεις τόσο διαφέρει αυτό που ακούς εσύ από αυτό που βγάζει ο ενισχυτής και από αυτό που πιάνει το μικρόφωνο. Το τρίτο είναι να μήν γράφεις πολύυυυ χαμηλά, αν και σε συνήθεις εντάσεις ενισχυτή κιθάρας, με το μικρόφωνο κολλημένο πάνω του η στάθμη θορύβου στο δωμάτιο μπορεί να θεωρηθεί αμελητέα εκτός αν μένεις σε κουκέτα τραίνου.  ;D

(Το τέταρτο είναι να έχεις καλές σχέσεις με τους γείτονες.  :))

(Εννοείται ότι πρέπει να γίνεται και αυτό που λέει ο Big Alejandro)

 
Να πετάξω μια ιδέα που είχε έρθει σε έναν φίλο παλιά και μου φάνηκε καλή (με τον κίνδυνο να πω κοτσάνα.. ;D):

Αν επιλέξει ο φίλος το σημείο στο κανάλι που δεν παίζει και ακούγεται ο θόρυβος, κάνει phase reverse και τα αποτελέσματα τα εφαρμόσει σε όλο το υπόλοιπο τράκ (η το κάνει duplicate με το δεύτερο να είναι phase reversed) θα εξαφανιστεί το πρόβλημα η μπα?

(γενικά δεν το έχει χρησιμοποιήσει ποτέ γιατί πάντα το ξεχνάω αφού έχω ακολουθήσει το χρυσό πεντάλογο harilatron  ;D ;D)

myth busted?

 
SpyrosCh είπε:
...

Αν επιλέξει ο φίλος το σημείο στο κανάλι που δεν παίζει και ακούγεται ο θόρυβος, κάνει phase reverse και τα αποτελέσματα τα εφαρμόσει σε όλο το υπόλοιπο τράκ (η το κάνει duplicate με το δεύτερο να είναι phase reversed) θα εξαφανιστεί το πρόβλημα η μπα?

...
Μα δεν είναι πιο πολύπλοκο όλο αυτό απο το να κατεβάσεις το volume?  :D

 
SpyrosCh είπε:
ΠΡΟΦΑΝΩΣ, αλλά...στέκει? Έτσι από περιέργεια.. ;D
Ε ναι  οκ θεωρητικά στέκει. :)  Αντί να κλείνεις τη στάθμη μπορείς να ακυρώνεις το θόρυβο με ένα duplcate του θορύβου με ανάποδη φάση.  Αλλά αν είναι να κοψεις ένα κόμμάτι που έχει μέσα μόνο θόρυβο... γιατί να το αντιγράψεις ... και να μην το κόψεις και απλά να το πετάξεις? Επιπροσθέτως, νομίζω ότι ο θόρυβος περνάει πιο απαρατήρητος αν ανεβαίνει (έστω γρήγορα) το volume στην επιθυμητή στάθμη και αμέσως να μπαίνει το θέμα, παρά να υπάρχει ένα μικρό διαστηματάκι μπροστά απο την πρώτη νότα όπου ο θόρυβος θα εμφανίζεται "ξαφνικά" :)

 
ΟΚ  :D (συμφωνώ πάντως.)

Η λύση με την αντιστροφή φάσης είναι για τους απανταχού Ινδιάνα Γκούφηδες :P

 
cyclon είπε:
Επισεις αντιμετωπιζω αλλο ενα προβλημα ενω απο τον ενισχυτη ακουω ενα γλυκο ηχο μετα την ηχογραφηση βγαινει αρκετα διαφορετικος (ξερος).
Προσπάθησε να τοποθετείς το μικρόφωνο στο "σωστό" για τα γούστα σου σημείο..

2-3 εκατοστά κάνουν μεγάλη διαφορά...

Αν νιώθεις οτι ο ηχογραφημένος ήχος "ξυρίζει" ,μετακίνησε το mic προς τα εξωτερικά του κώνου του μεγαφώνου....αν νομίζεις οτι είναι μουντός ,προς το κέντρο του κώνου.

Ένα καλό starting point είναι ακριβώς στη μέση μεταξύ του κέντρου και της εξωτερικής περιφέρειας...

Παίξε επίσης και με την γωνία που το μικρόφωνο σου "κοιτάει" το μεγάφωνο.

Για τον θόρυβο κάνω αυτό που κάνει κι ο Χαρίλαος...(συνήθως βρίσκω τις μεγαλούτσικες παύσεις όπου ακούγεται ο θόρυβος και είτε τις ψαλιδίζω και τις αφαιρώ τελείως απο το track, είτε τις ψαλιδίζω και μειώνω το gain τους στο 0.)

 
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις αρχισα τα πειραματα και η διαφορα ειναι αισθητη!!!

Στελιος

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top