Πρόβλημα με την κιθάρα μου...

blasito

Νέο μέλος
Μηνύματα
28
Πόντοι
1
Γεια σας παιδιά! Εδω και καιρο θέλω να αλλάξω τους μαγνήτες μου στην κιθάρα. Έχω μια ibanez sa1260 prestige. Δε λέω, οι μαγνήτες που έχει από το εργοστάσιο είναι καλοί. 2 μονούς σε neck και middle και ένα humbucker στη γέφυρα. Ο ήχος που θέλω να βγάλω είναι ο εξής: τον ήχο του gary moore, το γεμάτο αυτό ήχο που βγάζει η gibson του. Μπορώ να πετύχω κάτι ανάλογο με 2 μονούς και ένα διπλό μαγνήτη? Αν μπορείτε να με βοηθήσετε και να μου προτείνετε μαγνήτες θα το εκτιμούσα πολύ. Thanks!

 
Κομμάτι δύσκολο να ακουστεί Gary Moore το όλο θέμα, αλλά μπορεί και να πλησιάσεις...

Σε πρώτη φάση φαντάζομαι ότι για neck θα ψαχτείς στους humbuckers σε μέγεθος μονού. Δεν ξέρω καθόλου πως αποδίδουν όμως...

Για middle εγώ θα ψήφιζα ότι πιο vintage και "μεσαίο" σε ήχο μπορείς να βρεις...

Τώρα για bridge...έχω ξαναπεί ότι αυτοί οι Eric Johnson signature της DiMarzio μου κινούν πολύ το ενδιαφέρον...αλλά δεν τους έχω ακούσει.

Η Historic Les Paul του G.Moore ήταν η πρώτη που φόρεσε τους Burstbuckers αν δεν απατώμαι, οπότε έχε κι εκεί το νου σου. Είναι αλμυροί οικονομικά βέβαια, αλλά ο ΒΒ #2 που έχω bridge στην Epiphone G-400 την κόβει μια χαρά τη μουστάρδα. Υπάρχει και ο πολύ hot BB #3. Οικονομικότεροι και παρεμφερείς σε χαρακτηριστικά είναι οι SD Seth Lover.

Καλό ψάξιμο blasito!

 
Ο ήχος που θέλω να βγάλω είναι ο εξής: τον ήχο του gary moore' date=' το γεμάτο αυτό ήχο που βγάζει η gibson του.[/quote']
O ήχος του - κάθε g. moore - δεν προκύπτει μόνο από τους μαγνήτες αλλά από πολλούς hardware παράγοντες (κιθάρα - ενισχυτής - εφέ - μικρόφωνα - ηχογράφηση κ.λ.π.) και από τα ίδια τα χέρια του κάθε μουσικού, πέρα από μηχανήματα...

Nομίζω δεν πρέπει να αλλάξεις τίποτα στη κιθάρα σου, αλλά αν οπωσδήποτε θέλεις να κάνεις κάποιες αλλαγές τότε αγόρασε αυτά τα όργανα (κιθάρα - ενισχυτή) που θεωρητικά βρίσκονται πιο κοντά ηχητικά σε αυτό που ψάχνεις.
 
Πάντως αν θες να αλλάξεις τους μονούς δες και αυτό http://www.carvin.com/products/single.php?ItemNumber=TBH60&CID=GTR/K .Στα μισά λεφτά από τους Seymour Duncan και το ίδιο καλοί[/code]
χεχεχεχε +1000!

για να μη σου πω φίλε μου και πολύ καλύτεροι!!!!! το διαπιστώνω αυτό μερα με την μέρα από το Σάββατο ..... :lol:

 
Δυστυχως ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να βγαλεις τον ηχο του Garry Moore μονο με μια αλλαγη στην κιθαρα σου.

Η κιθαρα ειναι μονο το 5% της εξισωσης σου λειπει ακομα το 5% που ειναι ο ενισχυτης & τα εφε & βεβαια το 90% που ειναι τα ...χερια :lol: :wink:

Σοβαρα μιλωντας τωρα ο ενισχυτης παιζει τεραστιο ρολο (αν προσεξεις ο ηχος του συγκεκριμενου κιθαριστα δεν μεταβαλεται τραγικα ειτε παιζει με Stratocaster,ειτε με ES335,ειτε με οτιδηποτε) οπως και η ΕΝΤΑΣΗ στην οποια παιζει μια και ο "ογκος' που ακους δεν ειναι τιποτα αλλο απο τις τελικες λυχνιες των ενισχυτων του (και οχι τις προενισχυτικες) που δουλευουν στο full :wink:

Eπισης χρησιμοποιει,οπως και ο ηρωας του ο Peter Green απο τον οποιο εχει επηρεαστει πολυ,ΤΟΝΟΥΣ "αναλογικου" delay για να παχαινει ο ηχος του :wink:

Για μη πολυψαχνεσαι και κουραζεσαι θα σου προτεινα να αγορασεις μια κιθαρα με 2 διπλους μαγνητες (σκαφακι τυπου ES335 η καποια απο τις πολλες κιθαρες τυπου LES PAUL που κυκλοφορουν) εναν μικρο (δεν χρειαζεσαι παρα πολλα βατ) ΛΑΜΠΑΤΟ ενισχυτη "βρεττανικης" φιλοσοφιας & ενα πεταλακι delay. :wink:

 
Eπισης χρησιμοποιει' date='οπως και ο ηρωας του ο Peter Green απο τον οποιο εχει επηρεαστει πολυ,ΤΟΝΟΥΣ "αναλογικου" delay για να παχαινει ο ηχος του[/quote']Δηλαδή ΠΩΣ ακριβώς το χρησιμοποιεί το delay? Βάζει πολύ σύντομη επανάληψη με αρκετό feedback αλλά κόβει το level του?
 
Eπισης χρησιμοποιει' date='οπως και ο ηρωας του ο Peter Green απο τον οποιο εχει επηρεαστει πολυ,ΤΟΝΟΥΣ "αναλογικου" delay για να παχαινει ο ηχος του[/quote']Δηλαδή ΠΩΣ ακριβώς το χρησιμοποιεί το delay? Βάζει πολύ σύντομη επανάληψη με αρκετό feedback αλλά κόβει το level του?
Αυτό ακριβώς ήθελα να ρωτήσω και εγώ :D :wink:
 
Ευχαριστώ παιδιά. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σας και ελπίζω να πετύχω κάτι...

 
superfunk Μηπως το εκανε αυτο με το delay στις...heavy metal :lol: εποχες του;εγω ξερω οτι σε 3τουλαχιστον Live που τα εχω κιολας χρησιμοποιει μονο reverb και συγκεκριμενα στο ενα Live to alesis quadroverb...απο που το εχεις διαβασει για το delay?

blasito κατα την γνωμη μου παρε μια κιθαρα τυπου les paul(tokai,greco)...δεν θα τα καταφερεις με την ibanez...α!και πρεπει να παρεις και εναν soldano... :)

 
δεν το διαβασα,το ΑΚΟΥΩ ομως,καθολου περιεργο αλλωστε μια και σχεδον ολοι οι British blues κιθαριστες βαζανε μπολικο Tape delay ειτε ζωντανα ειτε κατα την ηχογραφηση :wink:

 
οκ απλα εγω επειδη σπανια χρησιμοποιω delay δεν μπορω να καταλαβω ακουγοντας την διαφορα μεταξυ.. "λιγου" delay και reverb :wink:

 
δεν ακους την διαφορα γιατι αν δεν κανω λαθος το reverb ουσιαστκα βασιζεται στη δημιουργια του σε ενα short delay. Eσυ ακους "αρχικα" το direct σημα της πηγης και εν συνεχεια to reverb δημιουργειται καθως το direct σημα ακολουθειται με ελαχιστα ms (<20ms) καθυστερηση απο την αντανακλαση του σε μια επιφανεια.

Παντως εκτος και καποιος θελει οπωσδηποτε ενα τελειως dry signal, το delay προσωπικα μου φανταζει ως ενα απο τα πιο απαραιτητα εφε για να εχεις εναν παχυ lead ηχο.........

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εννοείται το delay είναι βασικό για όλα τα είδη από blues μέχρι metal.

Εγώ έχω μια άλλη ερώτηση...θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το delay ως reverb με πολύ χαμηλό time?Ρωτάω γιατί ο ενισχυτής που σκέφτομαι να πάρω(κάποια στιγμή) είναι ο ENGL Thunder χωρίς reverb.Οπότε αφού θα πάρω ούτως ή άλλως delay μηπως το χρησιμοποιώ και ως reverb.

 
δεν ακους την διαφορα γιατι αν δεν κανω λαθος το reverb ουσιαστκα βασιζεται στη δημιουργια του σε ενα short delay. Eσυ ακους "αρχικα" το direct σημα της πηγης και εν συνεχεια to reverb δημιουργειται καθως το direct σημα ακολουθειται με ελαχιστα ms (<20ms) καθυστερηση απο την αντανακλαση του σε μια επιφανεια. .
Σωστά τα λες.Το reverb ΕΙΝΑΙ delay απλά το ανθρώπινο αυτί δεν αντιλαμβάνεται επανάληψη αν ο χρόνος της είναι πολύ μκρός.Τότε ακούει έναν βόμβο,το λεγόμενο reverb :wink:

 
αναλογα με τις απαιτησεις που θα εχεις ναι και οχι .........αν βαλεις παρα πολυ χαμηλο delay time(κατι αναμεσα σε 30-90ms) σε συνδυασμο με ικανες επαναληψεις και level αναλογα με τα γουστα σου αυτο θα ειναι ουσιαστικα reverb. Iσως το αποτελεσμα να μη σε ικανοποιησει απολυτα και βεβαια μη περιμενεις να ακουστει ακριβως οπως ενα dedicated reverb unit(που εχει 100 αλγοριθμους για rooms/halls/plates me predelays κ.λ.π κ.λ.π) αλλα τη δουλεια σου θα την κανεις......(για την ιστορια ακουσα προσφατα σε ενα Κερκυραικο (!!!!!!!!!!) studio ενα lexicon pcm70 και ειδα τον ουρανο σφοντυλι...........εκτοτε δε θελω να ξαναακουσω reverb..........)

 
Το σίγουρο είναι πως μόνο οι μαγνήτες δεν φέρνουν την άνοιξη...Κι αν μπήκα στον κόπο να προτείνω κάποιους μαγνήτες με τις ελλειπείς μου γνώσεις, ήταν γιατί ήμουν σίγουρος πως τα μεγαλύτερα κεφάλια θα υποδείξουν πως οι μαγνήτες δεν είναι το παν...

Σε κάθε περίπτωση, αν αναβαθμίσεις τα ηλεκτρικά της κιθάρας σου, έχεις σε μεγάλο βαθμό εξασφαλίσει το ότι θα ακούς ευκρινώς αυτό που παίζεις. Το αν αυτό θα "φέρνει" σε Gary Moore ή ό,τι άλλο επιθυμείς, σίγουρα εξαρτάται από πολλά άλλα πράγματα...

Α, και επίσης το να μην θες να πας σε καινούρια κιθάρα (πιο κοντά στα κυβικά των ειδώλων σου) και να θες να "βοηθήσεις" με ποικίλες μοντιφιές το όργανο που ήδη έχεις, από μένα είναι απολύτως σεβαστό. Αρκεί το εκάστοτε όργανο να σηκώνει πραγματικά μια αναβάθμιση ουσίας, γιατί σε άλλη περίπτωση απλά πετιούνται λεφτά (και σε αυτό συμφωνούν και οι ειλικρινείς μάστορες)...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top