Πρόβλημα με Music Store Professional

gkstudio

Νέο μέλος
Μηνύματα
3
Πόντοι
1
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Γειά χαρά.

Πρόσφατα (στις 12/2/09)αγόρασα με αντικαταβολή απο το Music Store (Professional;;;;;;) Γερμανίας έναν Προενισχυτή Ακουστικών της Art Pro Audio(Μοντέλο HEADAMP6).

Δυστυχώς όμως το μηχάνημα ήρθε με πρόβλημα στην έκτη έξοδο.

Απο την πρώτη στιγμή έστειλα email περιγράφοντας το πρόβλημα του μηχανήματος κι φυσικά αναμένοντας τις οδηγίες τους σχετικά με την αντικατάσταση του.

Έστειλα μεχρι σήμερα τέσσερα(4)email αλλα δυστυχώς δεν έλαβα ποτέ μου απάντηση.

Ούτε καν οτι το πρόβλημα αυτό έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα τους.

Δε μπορεί να χαρακτηριστεί διαφορετικά τέτοιου είδους συμπεριφορά παρα μόνο με όρους που σχετίζονται με την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ κι ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ των πελατών τους.

Επιστώ την προσοχή στους φίλους κι επισκέπτες της Κοινότητας μας να είναι προσεκτικοί με τις αγορές τους απο ανάλογα online καταστήματα,όπως θα είμαι κι εγω άλλωστε απο εδω και πέρα.

Θα ήθελα ειλικρινά να μη χαρακτηριστεί προσωπική επίθεση αλλα ενημέρωση και πληροφόρηση σχετικά με κάποιες εταιρείες που χρησιμοποιούμε για τις αγορές μας συχνά όλοι εμείς οι Noizer.

Με εκτίμηση

gkstudio

 
έχεις βρεθεί ποτέ σε ανάλογή κατάσταση με άλλο e-shop?

πιστεύω ότι έχεις το κλασικό ελληνικό σύνδρομο του εξαπατημένου

εξ άλλου μπορείς πάντα να πάρεις τηλέφωνο

οπότε ή κάνεις και άλλη υπομονή ή σηκώνεις το τηλ και λύνεις το θέμα σου

μην ξεχνάς ότι απ αυτό το μαγαζί αγοράζουν οι μισοί Noizer ;D

 
Πάρε ένα τηλέφωνο πρώτα ...

... 3 εργάσιμες πέρασαν μόνο και βγάζεις τέτοια συμπεράσματα ?

 
jmone είπε:
εξ άλλου μπορείς πάντα να πάρεις τηλέφωνο


+49 (0)221 / 925 791 -777

Ειχα και 'γω ενα προβλημα (καμια σχεση με το δικο σου) και μολις πηρα τηλεφωνο τσακιστικανε να βοηθησουν.

 
Παιδιά τι λέμε τώρα;;;

Ελληνικό σύνδρομο;;;.....Τηλέφωνο;;;;

Πως διαφοροποιείτε έτσι τις καταστάσεις;;;

Η παραγγελία μου δε δόθηκε ηλεκτρονικά;;;

Πως ανταποκρίθηκαν τοτε αμέσως;;

Στέλνω επαναλαμβανόμενα email απο την ημέρα που το παρέλαβα σε πάνω απο 4 τμήματα της εταιρείας τους.

Σκοπός δικός μου είναι η ενημέρωση για μια κακή κατάσταση που έχει παρουσιαστεί με μια "Μεγάλη Εταιρεία" οπως η προαναφερόμενη.

Μόνο που για να έχεις αυτον τον τίτλο και να υπερασπίζεις τους θεσμούς διασφάλισης των προιόντων και υπηρεσιών σου πρέπει "πρώτα να είσαι έτοιμος" ν αντιμετωπίσεις ανάλογα προβλήματα με τις Europian Union πωλήσεις, που ο πρώτος τρόπος επικοινωνίας ειναι ο ηλεκτρονικός.

Υπομονή να κάνω φυσικά.....αλλα δεν θα έπρεπε να βγεί έστω κάποιος να μου πεί οτι..."Οκ παραλάβαμε το mail σου και προωθήθηκε στο ανάλογο κομμάτι της εταιρείας"

Αυτά τα λίγα απο μένα γιατί νομιζω οτι παραπάνω κουράζει πλέον.

 
Μόνο τηλέφωνο...απο email ΜΗΝ περιμένεις απάντηση...να φανταστείς οτι είχα στείλει mail ,μια βδομάδα πριν κάνω μια παραγγελία ,για λεπτομέρειες.Βαρέθηκα να περιμένω απάντηση &την έκανα online.Μου ήρθαν τα πράγματα σε 10μέρες και μετά από μια εβδομάδα μου ήρθε mail που μάλιστα ανέφερε για έκπτωση....!

Δηλαδή συνολικά είχε περάσει μήνας...!

edit:(το συμμαζεψα το μήνυμα γιατί δεν έβγαινε άκρη!)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω μολις πηρα μια κιθαρα απο music store,1η αγορα απο κει (συνηθως τομαν) απλα για την αντικαταβολη. Η εταιρια που στελνουν (ups) εχει πολυ καλη εξυπηρετηση (tracking + σε παιρνουν τηλεφωνο πριν την παραδοση) σε σχεση με τα ελτα-ταχυμεταφορες. Ομως απο ανταποκρισεις σε email,χεστα, οπως και απο τηλεφωνο. Ναι η αποστολη εγινε αριστα αλλα πραγματικα ανυσηχησα πολυ οταν επερνα για 2 μερες τηλεφωνο και δεν το σηκωναν..

Αν και εχω ακουσει αρκετες ιστοριες φρικης για αυτους,εμενα μου ηταν οκ. Ομως και παλι ο τομαν τους παταει κατω απο εξυπηρετηση  :P

 
Πάρε τηλέφωνο λέμε να λυθεί το πρόβλημά σου σε 5 λεπτά και άσε τις ερωτήσεις και τα ημέλια ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα