Πρόταση για αγορά και για σωστή απόδοση ακουστικών

pressuridion

Νέο μέλος
Μηνύματα
21
Πόντοι
3
Καλησπέρα σε όλους. Μετά από πολύ καιρό είπα να κάνω το πρωτο μου ποστ/ερώτημα μιας και χρειάζομαι την βοήθειά σας.

Ασχολούμαι πολλά χρόνια με την παραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής (από 90ς εποχές) αλλά ήταν πάντα σε περιορισμένα και ερασιτεχνικά επίπεδα καθότι δούλευα (και ακόμα κάνω χρήση) με trackers. Μετά από πολλά χρόνια και αφού έγιναν κάποια releases και συνεργασίες, αποφάσισα να κόψω τον ομφάλιο λώρο με τους trackers και να προσπαθήσω να αναβαθμίσω ποιότητα ήχου και εξοπλισμό. Ελπιζω να τα καταφερω...

Λόγο πολύ μικρού χώρου και budget κινήθηκα σε οικονομικές λύσεις είτε καινούργιες είτε από αγγελίες και έκανα ένα ταπεινό mini home studio.
Θεωρώ όμως ότι στο θέμα ακουστικών θα πρέπει να δώσω παραπάνω καθότι θα είναι το βασικό μου εργαλείο και υστέρα τα μόνιτορ ηχεία μου.

Τείνω να καταλήξω στην αγορά Beyerdynamic DT 990 pro. Διάβασα και για τα Sennheiser hd (600-660) πολύ καλές κριτικές αλλά πάει πολύ παραπάνω στην τιμή. Έχω ψάξει/διαβάσει αρκετά και εδώ στο φορουμ και στο διαδίκτυο γενικά και όπως για πολλούς έτσι και για μένα υπάρχει μπέρδεμα και προβληματισμός για τα ohms – κάρτα ήχου – εξτρά προενίσχυση κλπ. Από ότι κατάλαβα η μέτρια κάρτα ήχου μου (u phoria umc22) δεν βοηθάει για την αγορά ακριβών ακουστικών και δεν προτείνεται να συνδυαστεί με τα ohm των DT 990 pro η ακόμα και DT 770 pro.

Και εδώ (επιτέλους, θα πείτε) θέλω την βοήθειά σας.

Είναι μονόδρομος η εξτρά προενίσχυση?
Μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα χρήσης/απόδοσης χρησιμοποιώντας έξοδο ακουστικών από τα αυτοενισχυόμενα μου Presonus Eris E3.5 ?
Σε μελλοντική αγορά μικρής κονσόλας/μίκτη (τύπου Mackie mix8) θα ήταν λύση για σωστή απόδοση των ακουστικών?

Θα προτείνατε κάποια άλλη λύση η ακουστικά μέχρι 150-180ε?

Τα Sennheiser hd 600-660 θα ήταν τεράστια διαφορά και λύση προβλημάτων η έχει τα ίδια θέματα με τα Ohm?

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και ακούσω την γνώμη και τις προτάσεις σας με προσοχή



υ.γ. Δεν θα ήθελα να αλλάξω κάρτα ήχου από τώρα μόνο για τα ακουστικά. Είναι καινούργια

 
θα ξεκινήσω από το υστερόγραφό σου και εσύ επίσης θα έπρεπε απο εκεί.

Η κάρτα είναι εντελώς budget κατηγορία και κάτω.

Τα ακουστικά που διαλέγεις ή στοχεύεις έχουν απαιτήσεις σε ohm. Τα sennheiser ιδίως, αλλά και τα beyer. Εχε υπόψη ότι το 770 βγαίνει και σε 32Ω. Προσωπικά θεωρώ καλό ένα ακουστικό ότι είναι απαιτητικό σε watt δηλαδή έχει μεγάλη impedance. Και τα ακουστικά που διαλέγεις μπορεί να είναι επένδυση αλλά μέχρι να αλλάξεις κάρτα θα ακούγονται όπως τα ακουστικά των 30-40 ευρώ.

Στα χρήματα αυτά έως 100 θα κοίταζα επίσης τα akg K240 και τα at ath m40, με προτίμηση τα πρώτα. 

Μην ασχολείσαι με έξτρα ενισχυτές για τα ακουστικά, δώσε την κάρτα και πάρε μια audient ή μια focusrite. Προσπάθησε να ταιριάξεις τις εξόδους των καρτών με τα χαρακτηριστικά των ακουστικών.

Δεν είναι ότι θα ακούγονται πιό σιγά κλπ, η υποοδήγηση ενός απαιτητικού ακουστικού θα το κάνει να ακούγεται χωρίς σώμα, χωρίς χαμηλές.

 
θα ξεκινήσω από το υστερόγραφό σου και εσύ επίσης θα έπρεπε απο εκεί.

Η κάρτα είναι εντελώς budget κατηγορία και κάτω.

Τα ακουστικά που διαλέγεις ή στοχεύεις έχουν απαιτήσεις σε ohm. Τα sennheiser ιδίως, αλλά και τα beyer. Εχε υπόψη ότι το 770 βγαίνει και σε 32Ω. Προσωπικά θεωρώ καλό ένα ακουστικό ότι είναι απαιτητικό σε watt δηλαδή έχει μεγάλη impedance. Και τα ακουστικά που διαλέγεις μπορεί να είναι επένδυση αλλά μέχρι να αλλάξεις κάρτα θα ακούγονται όπως τα ακουστικά των 30-40 ευρώ.

Στα χρήματα αυτά έως 100 θα κοίταζα επίσης τα akg K240 και τα at ath m40, με προτίμηση τα πρώτα. 

Μην ασχολείσαι με έξτρα ενισχυτές για τα ακουστικά, δώσε την κάρτα και πάρε μια audient ή μια focusrite. Προσπάθησε να ταιριάξεις τις εξόδους των καρτών με τα χαρακτηριστικά των ακουστικών.

Δεν είναι ότι θα ακούγονται πιό σιγά κλπ, η υποοδήγηση ενός απαιτητικού ακουστικού θα το κάνει να ακούγεται χωρίς σώμα, χωρίς χαμηλές.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Φοβόμουν ότι δεν υπάρχει σωτήρια με αυτή την κάρτα. Μέγα λάθος, δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοιος περιορισμός με καλά ακουστικά :(

Κατανοώ απόλυτα αυτό που λες ότι τα απαιτητικά ακουστικά θα αποδίδουν χάλια σε μια Low budget κάρτα ήχου. Αρά από ότι καταλαβαίνω καλύτερα να πάρω μια Focusrite solo στα 100ε για να επενδύσω σε καλά ακουστικά, παρά να δώσω 100ε για ακουστικά που θα κάνουν την δουλειά τους με την κάρτα που έχω χωρίς απαιτήσεις, σωστά?

 
Να σου πω το εξής. Σωτηρία υπάρχει. Απλά διαλέγεις ακουστικά που θα ταιριάζουν με την κάρτα αυτή και αργότερα με τις πιό καλές. 

Αν θες να έχεις και "καλή" κάρτα και καλά ακουστικά δίνεις την behringer και παίρνεις μια audient (έχω και γω solo, αλλά από όσο το είχα ψάξει στα ακουστικά η audient είναι καλύτερη, απλά βρέθηκε μπροστά μου και την πήρα ως δεύτερη).

Αυτές θα ταιριάξουν καλύτερα με ακουστικά στο επίπεδο των 200-300 ευρώ, αν και πάλι γι αυτά θές κάρτα που να ξεπερνάει τα 500. (μιλάμε για 2-4 εισόδους)

Εγω θα το ξεχνούσα το θέμα και με 50-80 ευρω με τα Κ240 ή τα ΑΤΗ40 θα έκανα τη δουλειά μου μια χαρά, και ίσως θα μου έφευγε η φαγούρα για τα ακριβά ακουστικά. Και μην νομίζεις ...πάντα είχα και έχω ακριβά ακουστικά. Απλά δεν ταιριάζουν όλα με όλα.

Τα Κ240 ή τα ΑΤΗ40 είναι πολύ καλά ακουστικά. Πολύ καλύτερα από όσο δείχνει η τιμή τους.

 
Να σου πω το εξής. Σωτηρία υπάρχει. Απλά διαλέγεις ακουστικά που θα ταιριάζουν με την κάρτα αυτή και αργότερα με τις πιό καλές. 

Αν θες να έχεις και "καλή" κάρτα και καλά ακουστικά δίνεις την behringer και παίρνεις μια audient (έχω και γω solo, αλλά από όσο το είχα ψάξει στα ακουστικά η audient είναι καλύτερη, απλά βρέθηκε μπροστά μου και την πήρα ως δεύτερη).

Αυτές θα ταιριάξουν καλύτερα με ακουστικά στο επίπεδο των 200-300 ευρώ, αν και πάλι γι αυτά θές κάρτα που να ξεπερνάει τα 500. (μιλάμε για 2-4 εισόδους)

Εγω θα το ξεχνούσα το θέμα και με 50-80 ευρω με τα Κ240 ή τα ΑΤΗ40 θα έκανα τη δουλειά μου μια χαρά, και ίσως θα μου έφευγε η φαγούρα για τα ακριβά ακουστικά. Και μην νομίζεις ...πάντα είχα και έχω ακριβά ακουστικά. Απλά δεν ταιριάζουν όλα με όλα.

Τα Κ240 ή τα ΑΤΗ40 είναι πολύ καλά ακουστικά. Πολύ καλύτερα από όσο δείχνει η τιμή τους.
Με προσγειώνεις απότομα, αλλα νιωθω οτι αυτο χρειάζομαι και να πορευτω για καιρό. Πολυ πιθανό αυτο που λες για την "φαγουρα" . Θα κοιτάξω τα AGK και Audio Technika που μου προτείνεις και αργότερα βλέπω. Είχα ακούσει πολύ καλές κριτικές και για τα ATH m40x. Να φανταστώ πως ειναι και αυτά καλύτερες κάρτες?

 
δεν θελω να σε προσγειώσω, αλλά ειλικρινά τι είναι αυτό που σε έκανε να λες θέλω να πάρω με το καλημέρα senn 600?

Ας πούμε είναι σαν μια Ρολλς....(ας πούμε) αλλά δεν θα την πάς στον χωματόδρομο.

Είναι εξαιρετικά ακουστικά αλλά απαιτούν (πρόσεξε τη λέξη) ανάλογα συνοδά.

Αλλιώς θα είναι σαν να έχεις κάτι φτηνό, με ...προσδοκίες.

Αυτά όλα πάνε πακέτο.

Εγω θα έπαιρνα Κ240. Τα πρώτα μου Κ240 τα πήρα το 1976. Είναι 600Ω. Και τα έχω ακόμα. Βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα, και δεν είναι πλέον αυστριακά. Μόνο στο όνομα. Αλλά είναι πολύ καλά. Τα σημερινά είναι 55Ω αλλά σαν ήχος είναι κοντά στο τότε.

Μια ολόκληρη ζωή άκουω με ακουστικά και πολλές φορές αταίριαστα, οπότε ξέρω τι σημαίνει ταίριασμα.

Γενικά να ξέρεις οι φτηνές κάρτες των 50-150 ευρώ έχουν στην έξοδο φτηνά ολοκληρωμένα που είναι φτιαγμένα για εύκολα ακουστικά στην περιοχή των 30Ω. Ή και ψείρες.

Και σου λεω, δεν είναι ότι δεν θα παίξουν τα HD600. Θα παίξουν. Αλλά για να τα απολαύσεις και να πιάσουν τόπο θα χρειαστούν 2-3 χρόνια όσα θα κρατήσεις τη φτηνή κάρτα. Το να βάλεις ένα ενισχυτή σε τέτοια κάρτα δεν το συζητάμε κάν.

 
Καταρχάς πρέπει να καταλάβεις τι παίζει με τα Ohm/impedance και τις κάρτες ήχου.

Τι γίνεται όταν συνδέσεις high-impedance ακουστικά σε συσκευή που δε τα "σηκώνει", είτε αυτό είναι κάρτα ήχου, είτε είναι κινητό τηλέφωνο? Πολύ απλά, δεν έχεις αρκετή ένταση. Όσο περισσότερα Ohm ζητάει το ακουστικό, τόσο λιγότερη ένταση θα έχεις - γι αυτό και συνιστάται προενίσχυση.

Η κάρτα σου είναι ίσως η πιο entry-level που υπάρχει, και απ'ότι διαβάζω δε θα μπορεί να υποστηρίξει 250 Ohm ακουστηκά. Γενικά διαβάζω ότι η συγκεκριμένη κάρτα δε τα πάει καλά με το headphone output. Οπότε θα πρέπει να πάς κάτω από τα 80.

- Γιατί υπάρχουν τα ίδια μοντέλα ακουστικών σε διαφορετικά Ohm? Γιατί υποτίθεται ότι όσα περισσότερα Ohm, τόσο πιο ευκρινής θα είναι η ποιότητα αναπαραγωγής. Βέβαια μη περιμένεις να τρομάξεις από τη διαφορά. Κατά πάσα πιθανότητα δε θα καταλάβεις τίποτα. Θα έπρεπε να σε νοιάζει μόνο αν ήσουν επαγγελματίας mixing/mastering engineer, που και εκεί, θα γνώριζες ότι το mixing/mastering γίνεται πάντα σε ηχεία, και πάντα σε ένταση όχι μεγαλύτερη της ανθρώπινης καθημερινής ομιλίας. Οι περισσότεροι που προτιμούν μεγάλα Ohm και προενίσχυση είναι οι λεγόμενοι Audiophiles, που δεν έχουν σχέση με παραγωγή μουσικής.

Επίσης, τα DT-990 είναι Open Back ακουστικά. To εχεις ψάξει αυτό? Γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στα open και στα closed back. Αν συζείς, τα open θα "ενοχλούν" τους γύρω σου, μιας και ότι ακούς θα βγαίνει προς τα έξω σαν να έχεις ανοιχτά ηχεία.

Εγώ σου προτείνω τα DT-770 Pro (32) ή τα ATH-M50X (38). Είναι και τα δύο closed back και θα μπορείς να τα "τρέξεις" παντού. Είναι υπερβολικά καλά, και είμαι σίγουρος ότι δε θα χρειαστείς κάτι ακριβότερο για αρκετό καιρό.

 
αυτό το open back δες το. Γιατί αν γράφεις φωνητικά, το μικρόφωνο θα παίρνει το backing track μια χαρά.

 
δεν θελω να σε προσγειώσω, αλλά ειλικρινά τι είναι αυτό που σε έκανε να λες θέλω να πάρω με το καλημέρα senn 600?

Ας πούμε είναι σαν μια Ρολλς....(ας πούμε) αλλά δεν θα την πάς στον χωματόδρομο.

Είναι εξαιρετικά ακουστικά αλλά απαιτούν (πρόσεξε τη λέξη) ανάλογα συνοδά.

Αλλιώς θα είναι σαν να έχεις κάτι φτηνό, με ...προσδοκίες.

Αυτά όλα πάνε πακέτο.

Εγω θα έπαιρνα Κ240. Τα πρώτα μου Κ240 τα πήρα το 1976. Είναι 600Ω. Και τα έχω ακόμα. Βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα, και δεν είναι πλέον αυστριακά. Μόνο στο όνομα. Αλλά είναι πολύ καλά. Τα σημερινά είναι 55Ω αλλά σαν ήχος είναι κοντά στο τότε.

Μια ολόκληρη ζωή άκουω με ακουστικά και πολλές φορές αταίριαστα, οπότε ξέρω τι σημαίνει ταίριασμα.

Γενικά να ξέρεις οι φτηνές κάρτες των 50-150 ευρώ έχουν στην έξοδο φτηνά ολοκληρωμένα που είναι φτιαγμένα για εύκολα ακουστικά στην περιοχή των 30Ω. Ή και ψείρες.

Και σου λεω, δεν είναι ότι δεν θα παίξουν τα HD600. Θα παίξουν. Αλλά για να τα απολαύσεις και να πιάσουν τόπο θα χρειαστούν 2-3 χρόνια όσα θα κρατήσεις τη φτηνή κάρτα. Το να βάλεις ένα ενισχυτή σε τέτοια κάρτα δεν το συζητάμε κάν.
Μα πρέπει να με προσγειώνεις. Γιατί ακριβώς αυτό χρειάζομαι. Όταν παω και κάνω start up home studio με κάρτα πολύ χαμηλών δυνατοτήτων και μετά θέλω ακριβά ακουστικά γιατί πιστεύω οτι αυτό ειναι το βασικό εργαλείο μου και αρα εκεί πρέπει να επενδύσω....μόνο για προσγείωση είμαι. Ρώτησα/Έψαξα/διάβασα για ακουστικά και οι περισσότεροι μου είπαν και άλλοι γράφουν (και youtubers που ακολουθώ) για DT 770/990 ως πάρα πολυ καλα και HD 600/660 για τοπ. Που να φανταστώ οτι είμαι "καραμητρος" με την κάρτα αυτή? Τώρα ξέρω. Καταλαβαίνω απολυτά αυτά που λες, συμφωνω και το εκτιμώ πολύ

 
Αυτά είναι όντως καλά ακουστικά για επαγγελματίες και χαιεντάδες.

Βέβαια για τους χαιεντάδες ίσως είναι η αφετηρία τα 300 ευρώ, καθώς η headfi craze των τελευταίων 10 ετών μας οδήγησε σε ακουστικά των 1000, 2000, 5000 και 10000 ευρώ.

Ευτυχώς οι επαγγελματίες δεν μασάνε. Και μένουν με ένα καλό επαγγελματικό. Τα άλλα είναι έχοντες και μυαλό μή έχοντες....

 
Καταρχάς πρέπει να καταλάβεις τι παίζει με τα Ohm/impedance και τις κάρτες ήχου.

Τι γίνεται όταν συνδέσεις high-impedance ακουστικά σε συσκευή που δε τα "σηκώνει", είτε αυτό είναι κάρτα ήχου, είτε είναι κινητό τηλέφωνο? Πολύ απλά, δεν έχεις αρκετή ένταση. Όσο περισσότερα Ohm ζητάει το ακουστικό, τόσο λιγότερη ένταση θα έχεις - γι αυτό και συνιστάται προενίσχυση.

Η κάρτα σου είναι ίσως η πιο entry-level που υπάρχει, και απ'ότι διαβάζω δε θα μπορεί να υποστηρίξει 250 Ohm ακουστηκά. Γενικά διαβάζω ότι η συγκεκριμένη κάρτα δε τα πάει καλά με το headphone output. Οπότε θα πρέπει να πάς κάτω από τα 80.

- Γιατί υπάρχουν τα ίδια μοντέλα ακουστικών σε διαφορετικά Ohm? Γιατί υποτίθεται ότι όσα περισσότερα Ohm, τόσο πιο ευκρινής θα είναι η ποιότητα αναπαραγωγής. Βέβαια μη περιμένεις να τρομάξεις από τη διαφορά. Κατά πάσα πιθανότητα δε θα καταλάβεις τίποτα. Θα έπρεπε να σε νοιάζει μόνο αν ήσουν επαγγελματίας mixing/mastering engineer, που και εκεί, θα γνώριζες ότι το mixing/mastering γίνεται πάντα σε ηχεία, και πάντα σε ένταση όχι μεγαλύτερη της ανθρώπινης καθημερινής ομιλίας. Οι περισσότεροι που προτιμούν μεγάλα Ohm και προενίσχυση είναι οι λεγόμενοι Audiophiles, που δεν έχουν σχέση με παραγωγή μουσικής.

Επίσης, τα DT-990 είναι Open Back ακουστικά. To εχεις ψάξει αυτό? Γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στα open και στα closed back. Αν συζείς, τα open θα "ενοχλούν" τους γύρω σου, μιας και ότι ακούς θα βγαίνει προς τα έξω σαν να έχεις ανοιχτά ηχεία.

Εγώ σου προτείνω τα DT-770 Pro (32) ή τα ATH-M50X (38). Είναι και τα δύο closed back και θα μπορείς να τα "τρέξεις" παντού. Είναι υπερβολικά καλά, και είμαι σίγουρος ότι δε θα χρειαστείς κάτι ακριβότερο για αρκετό καιρό.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τις συμβουλές. Έχεις και εσυ δικιο και καταλαβαίνω τι λες. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου. Επίσης γνωρίζω για τα open back αλλά θεωρώ οτι δεν θα κανω ηχογραφήσεις με Mic. Και εκτός αυτού ο χώρος εινα πολύ μικρός και κακός για ανοιχτές ηχογραφήσεις και στησίματα mic με καταλύματα stand κλπ. Τώρα για το θέμα να ενοχλήσω την σύντροφο πιστεύω υπάρχουν ώρες που μπορω να δουλέψω χωρις να ενοχλώ. Σίγουρα όμως είναι θέμα και αυτό. Άπλα....παλι μου πρότειναν οτι είναι καλύτερα τα open back γενικά. Πρέπει όμως να τα βάζω όλα σε ζυγαριά και να ξέρω αν και πως μπορεί να γίνει. Θα λάβω πολυ σοβαρά και τις δικές σου συμβουλές.

Εσυ πιστεύεις οτι με αυτη την κάρτα που εχω θα ειμαι μια χαρά με DT-770 Pro (32) ή τα ATH-M50X (38)? Καλύτερα απο τις προτάσεις Κ240 ή τα ΑΤΗ40 του φιλου dimsonic?

Αυτά είναι όντως καλά ακουστικά για επαγγελματίες και χαιεντάδες.

Βέβαια για τους χαιεντάδες ίσως είναι η αφετηρία τα 300 ευρώ, καθώς η headfi craze των τελευταίων 10 ετών μας οδήγησε σε ακουστικά των 1000, 2000, 5000 και 10000 ευρώ.

Ευτυχώς οι επαγγελματίες δεν μασάνε. Και μένουν με ένα καλό επαγγελματικό. Τα άλλα είναι έχοντες και μυαλό μή έχοντες....
Έχεις πολύ δίκιο. Ευτυχώς που μπορούμε μέσω Internet να ρωτάμε να μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε και στο τελος να κρίνουμε. Την πάτησα με την καρτα και με καμποσα ευρώ. Θα μπορούσα να πάθω πολύ χειρότερα με την αγορά ακριβών ακουστικών

 
πριν αρχίσω να ασχολούμαι με ηλεκτρονικά όργανα δεν είχα κανένα θέμα με κλειστά ακουστικά, μόλις πήρα ανοιχτά (beyerdynamic 990 pro) επιτέλους κατάλαβα τον ήχο των πηγών μου. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για εξοπλισμό είναι.

-κατά τη γνώμη μου δεν ενοχλούν "έξω" 

-τα ακούω από μια focusrite 18i20 2nd gen και σε στιγμές θα ήθελα να μπορώ να δυναμώσω κι άλλο (όχι για δουλεια, από πορωση )

 
πριν αρχίσω να ασχολούμαι με ηλεκτρονικά όργανα δεν είχα κανένα θέμα με κλειστά ακουστικά, μόλις πήρα ανοιχτά (beyerdynamic 990 pro) επιτέλους κατάλαβα τον ήχο των πηγών μου. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για εξοπλισμό είναι.

-κατά τη γνώμη μου δεν ενοχλούν "έξω" 

-τα ακούω από μια focusrite 18i20 2nd gen και σε στιγμές θα ήθελα να μπορώ να δυναμώσω κι άλλο (όχι για δουλεια, από πορωση )
Πολυ καλο! Και εγώ αυτά ειχα ακούσει περί open back. Οτι θα ακούω πολυ καλύτερα τους ήχους. Λογικό βεβαία που καταλαβαίνεις τοσο καλά τον ηχο των πηγών σου έχοντας μια τόσο καλή και ακριβή κάρτα :) Δεν υπάρχει σύγκριση με την φτηνή κάρτα μου...

 
τα ανοιχτού τύπου είναι πιό ξεκούραστα.

Μπορείς να ακούς τους ήχους του περιβάλλοντος, τηλεφωνα αν χρειαστεί, ομιλίες κλπ αλλά βασικά κάνεις τη δουλειά σου.

Τα κλειστού τύπου σε ξεκόβουν, σε απομονώνουν, ψιλοαισθάνεσαι λίγο άσχημα και ανάλογα με την ποιότητα του ακουστικού έχεις την αίσθηση ότι ακούς σε "κουτί". Αλλά ό,τι δεν ακούς εσύ, δεν ακούν και οι άλλοι προς τα έξω. Δεν έχεις leakage προς το μικρόφωνο και ακούς καθαρά τη φωνή σου μέσα απο το κεφάλι σου αν είσαι ο τραγουδιστής. Δεν ενοχλούν τους δίπλα. Απλά...ακούγονται ελαφρά.

Προσωπικά έχω 6 ζευγάρια ανοιχτού και ένα μόνο κλειστού και το χρησιμοποιώ μόνο όταν χρειάζομαι τις ιδιότητές του. Δηλαδή πιό σπάνια.

 
Εσυ πιστεύεις οτι με αυτη την κάρτα που εχω θα ειμαι μια χαρά με DT-770 Pro (32) ή τα ATH-M50X (38)? Καλύτερα απο τις προτάσεις Κ240 ή τα ΑΤΗ40 του φιλου dimsonic?
Για τα Κ240 δεν έχω άποψη, δε τα ξέρω. Εγώ έχω τα Μ50X, τα οποια είναι το αμέσως επόμενο μοντέλο σε ποιότητα από τα 40, είναι μέσα στο budget σου νομίζω. Τα 40 είναι αξιοπρεπέστατα απ' ότι εχω διαβάσει, αν δεν είσαι διατεθημένος να δώσεις το κάτι παραπάνω για τα 50.

Η κύρια διαφορά των 770 με 990 είναι το closed vs open back. Τα open back θεωρούνται καλύτερα γενικά, ναι, αλλά πρέπει να έχεις απόλυτη ησυχία για να μην μπαίνει άλλος ήχος μέσα. Αν έχεις δλδ aircondition, ή ακόμα και ψυγείο κοντά σου, θα το ακούς κανονικά. Είναι καθαρά για studio χρήση δηλαδή. Επίσης αφήνουν έξω τον ήχο που βγαίνει από αυτά, με αποτέλεσμα να είναι σαν μικρά ηχεία. Αυτό σημαίνει ότι αν κάνεις ηχογράφηση με μικρόφωνο, ίσως έχεις πρόβλημα feedback.

Τα closed είναι πιο εύχρηστα, αλλά ίσως πιο κουραστικά. Δε συνιστώνται για να μειξάρεις 100% σε αυτά, ανάλογα και το μοντέλο φυσικά. Απομονώνουν τυχόν θόρυβο από το περιβάλλον και δεν αφήνουν έξω τον ήχο που έρχεται από αυτά. Έξτρα bonus, σίγουρα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σε άλλες περιπτώσεις, πχ, να τα βάλεις πχ σε ένα ταξίδι, αεροπλάνο, κτλ, χωρίς να ενοχλείς και να ενοχλείσαι.

Έχε υπ όψιν σου ότι κανένα σετ ακουστικών δεν είναι τέλειο σε αυτό το ύψος τιμών - το ίδιο ισχύει και για τα ηχεία. Καλά ακουστικά δε σημαίνει καλό mix. Το παν είναι να γνωρίζεις της δυνατότητες και τις αδυναμίες τους και να ξέρεις να δουλεύεις γύρω από αυτές. Ότι και να πάρεις, πρέπει να του δώσεις χρόνο και να το μάθεις, να ακούς (και να κοιτάς) reference tracks και να προσπαθείς να καταλάβεις πώς μπορείς να φέρεις το mix σου στο βέλτιστο επίπεδο.

 
Για τα Κ240 δεν έχω άποψη, δε τα ξέρω. Εγώ έχω τα Μ50X, τα οποια είναι το αμέσως επόμενο μοντέλο σε ποιότητα από τα 40, είναι μέσα στο budget σου νομίζω. Τα 40 είναι αξιοπρεπέστατα απ' ότι εχω διαβάσει, αν δεν είσαι διατεθημένος να δώσεις το κάτι παραπάνω για τα 50.

Η κύρια διαφορά των 770 με 990 είναι το closed vs open back. Τα open back θεωρούνται καλύτερα γενικά, ναι, αλλά πρέπει να έχεις απόλυτη ησυχία για να μην μπαίνει άλλος ήχος μέσα. Αν έχεις δλδ aircondition, ή ακόμα και ψυγείο κοντά σου, θα το ακούς κανονικά. Είναι καθαρά για studio χρήση δηλαδή. Επίσης αφήνουν έξω τον ήχο που βγαίνει από αυτά, με αποτέλεσμα να είναι σαν μικρά ηχεία. Αυτό σημαίνει ότι αν κάνεις ηχογράφηση με μικρόφωνο, ίσως έχεις πρόβλημα feedback.

Τα closed είναι πιο εύχρηστα, αλλά ίσως πιο κουραστικά. Δε συνιστώνται για να μειξάρεις 100% σε αυτά, ανάλογα και το μοντέλο φυσικά. Απομονώνουν τυχόν θόρυβο από το περιβάλλον και δεν αφήνουν έξω τον ήχο που έρχεται από αυτά. Έξτρα bonus, σίγουρα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σε άλλες περιπτώσεις, πχ, να τα βάλεις πχ σε ένα ταξίδι, αεροπλάνο, κτλ, χωρίς να ενοχλείς και να ενοχλείσαι.

Έχε υπ όψιν σου ότι κανένα σετ ακουστικών δεν είναι τέλειο σε αυτό το ύψος τιμών - το ίδιο ισχύει και για τα ηχεία. Καλά ακουστικά δε σημαίνει καλό mix. Το παν είναι να γνωρίζεις της δυνατότητες και τις αδυναμίες τους και να ξέρεις να δουλεύεις γύρω από αυτές. Ότι και να πάρεις, πρέπει να του δώσεις χρόνο και να το μάθεις, να ακούς (και να κοιτάς) reference tracks και να προσπαθείς να καταλάβεις πώς μπορείς να φέρεις το mix σου στο βέλτιστο επίπεδο.
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτα! Άρα όντως τα open back είναι καλύτερα σε γενικές γραμμές. Τα K240 είναι open. Τα M40 και 50χ οχι. Τα DT 990 είναι open αλλά έχει μόνο στα 250 ohm άρα δεν κάνουν για την κάρτα μου. Ίσως τα K240 ναι είναι το πιο κοντινό σε σύνολο. Μια Α ποιότητα με λιγα χρήματα, open back και με τον περιορισμό της κάρτας μου. Ισως αργότερα να έπαιρνα και τα Μ40χ για κλειστού τύπου σε ειδικές περιπτώσεις και να εχω τίμια ακούστηκα γύρω στα 145ε (πάντα λόγω κάρτας ήχου)

Συμφωνώ απόλυτα πως πολύ καλά ακουστικά η ηχεία η οτιδήποτε άλλο εργαλείο δεν σημαίνει οτι εγγυάται και το πολύ καλό mix. Πρέπει να μάθω να δουλεύω με αυτά που έχω και την ποιότητα τους και να βγάζω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Θέλει χρόνο και πολύ ασχολία. Είναι και θέμα ταλέντου, θα δείξει :P

 
Ξεθάβω! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ακουστικά με ταβάνι τα 100 ευρώ.

Υπάρχει κάρτα motu m4, monitors m-audio bx8a και logic pro x.

Κυρίως τα θέλω για το tracking κιθάρας και φωνής. Είτε ακουστική με πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος (behringer b1), είτε ηλεκτρική με diy isobox μέσω sm57. Τώρα υπάρχουν κάποια πολύ φθηνά AKG του 40άρικου πριν 10 χρόνια. 

Φαντάζομαι, αν έχω καταλάβει καλά, χρειάζομαι κλειστού τύπου ώστε να μην επανατροφοδοτώ το σήμα στην ηχογράφηση. Ειδικά το πυκνωτικό "πιάνει" πολλά αχρείαστα τσίκι τσίκι. Με ενδιαφέρει κυρίως η κατά το δυνατόν σωστή απόκριση στις συχνότητες, κυρίως όταν γράφω ηλεκτρική μέσω isobox που δεν έχω ιδέα πώς ακούγεται όταν το κουτί είναι κλειστό. Δε ξέρω τι άλλο πρέπει να προσέξω στα σπεξ.

Για mixing, editing χρησιμοποιώ κατά κύριο λόγο τα monitors.

Ό,τι έχετε σε πρόταση ρίξτε την για να μην πάω εντελώς ντουγρού!

 
@mikeRORYΕννοείται κλειστού τύπου όταν μιλάμε για πυκνωτικά μικρόφωνα και tracking φωνητικών.
Προτείνω Audio-Technica M40x, βέβαια η βέλτιστη λύση θα ήταν τα Βeyerdynamic DT-770 Pro στα 129.

 
Ευχαριστώ για την απάντηση! 

Αν είναι τόοοσο καλύτερα, τα σκέφτομαι (ίσως με 4-5 δόσεις) τα DT-770 Pro. Απλά βλέπω ότι παίζει το ίδιο μοντέλο σε πολλές εκδοχές που έχουν να κάνουν με τα ohm. Tι προτιμώ; πολλά ή λίγα; υπάρχουν με 30 υπάρχουν και με 250 ωμ... σε σχεδόν ίδια τιμή. Πρέπει να διαβάσω 5 πράγματα (αρκεί να βρω από πού)...

Edit: Sorry βρε συ Alex Raptakis μόλις είδα ότι λες ακριβώς αυτό που ρωτάω για τα διαφορετικά ωμ στην προηγούμενη σελίδα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top