Προχωρημενος μπασιστας σκεφτεται για σπουδες(Αθηνα)

flanger

Νέο μέλος
Μηνύματα
2
Πόντοι
1
Καλησπερα.

Ειμαι μπασιστας εδω και χρονια.Εχω εργαστει σε ημιεπαγγελματικο επιπεδο(part time ;D) για 2 χρονια και σκεφτομαι πλεον να παω να σπουδασω μουσικη...στο παρελθον εχω κανει 5 χρονια μαθηματα ηλεκτρικης και 2 φορες τις πρωτες 2 θεωριες.και μια φορα την μιση 3η.

Στο μπασο παιζω 5-6 χρονια μονος μου με ελαχιστα μαθηματα απο ενα γνωστο μου sessiona.

Πρακτικα χρειαζομαι παρα πολλα να μαθω γιατι οσα ξερω ειναι λιγα απο δω και απο κει.

Αλλα φοβαμαι οτι αν παω σε ωδειο ειδικα τυπου νακα φακανα θα με πανε σαν να ειμαι εντελως νεος.Επισης ειναι ακριβα απο οσο ξερω.

Τα ιδιαιτερα με ενα πιο δευτερο δασκαλο η σε ενα δημοσιο ωδειο δεν θα με χαλαγε αλλα θα ηθελα να παρω πτυχιο εστω στα θεωρητικα αρμονια και οτι αλλο υπαρχει στην θεωρια.

βεβαια στην συγχρονη μουσικη δεν ξερω πως εχει η κατασταση στο κομματι των θεωρητικων.

Γενικα εχω να κανω ωδειο πανω απο 6 χρονια...και τοτε εκανα ηλ.κιθαρα οποτε δεν ξερω τι παιζει.

Τι μου προτεινετε;

Ευχαριστω πολυ.

 
Μιας και τα θεωρητικά είναι η προτεραιότητά σου θα πρότεινα να πας σε κάποιο ωδείο μόνο γι αυτά ίσως. Με αυτό τον τρόπο δεν περιορίζεσαι σε δημόσιο, ιδιωτικό κλπ. Βρες κάποιο που να σε εξυπηρετεί οικονομικά και σε μετακίνηση και δε θα σε χάλαγε αν οι υπόλοιποι μαθητές δεν είναι παιδάκια. (Υπό αυτές τις συνθήκες ψάξε δημόσιο σε φοιτητοπεριοχές, ή αποκλειστικά ιδιωτικό με κάποιο όνομα)

Από εκεί και πέρα εάν παίζεις ήδη σε γκρουπ μπορείς να παραμερίσεις λίγο την τεχνική οργάνου (για μπάσο θα συνεχίσεις ή θες κάτι άλλο; ) αν όμως θες αναζήτησε ίσως και ιδιαίτερα με την προϋπόθεση να κάνεις ίσως λιγότερα μαθήματα το μήνα. Γενικά δεν είναι απαραίτητο πως το κόστος θα βγει χαμηλότερο από ωδείο.

Μια σημαντική άποψη κατά τη γνώμη μου στην περίπτωσή σου είναι να προτιμήσεις να μπεις σε χαμηλότερη τάξη γιατί μάλλον θα έχεις πολλά κενά, παρά να πας με την νοοτροπία ήδη ξέρω αρκετά.

 
flanger είπε:
Καλησπερα.

Ειμαι μπασιστας εδω και χρονια.Εχω εργαστει σε ημιεπαγγελματικο επιπεδο(part time ;D) για 2 χρονια και σκεφτομαι πλεον να παω να σπουδασω μουσικη...

Τι μου προτεινετε;
Ημουνα ακριβως στην ιδια θεση που εισαι εσυ πριν 5 χρονια...

παω που λες στο νακα και λεω θα ανεβω 3-4 επιπεδα...ελα ομως που ημουνα λαθος...με ξεκινησε απ το μηδεν και δεν εχω μετανιωσει ποτε...

Μου αλλαξε το παιξιμο και πιστευω με εχει κανει ποιο σωστο μπασιστα..

απο αποψη θεωριας σε εξοπλιζει υπεραρκετα...και τα δυο ωδεια που ειπες ειναι τζαζ ωδειο και η αρμονια που κανουν ειναι τζαζ...πχ σε ενα ενταχνο σχημα αρκετα απ αυτα που θα μαθεις δεν εφαρμοζονται...αλλα οταν βγεις απο εκει εισαι πλεον μουσικος και οχι εμπειροτεχνης...

 
Αρχικά, θα συμφωνήσω πως δεν θα σε βλάψει με κανένα τρόπο το να σε "κατατάξουν" σε πιο μικρή τάξη από αυτή που λογικά θα αναλογούσε στα χρόνια εμπειρίας σου, αφού όντως θα καλύψεις πολύ σημαντικά κενά που πιθανό να έχεις.

Θα ήθελα να μας ξεκαθαρίσεις τί ακριβώς σε ενδιαφέρει. Αν θέλεις να έχεις γενικές θεωρητικές γνώσεις που θα σε βοηθήσουν στο παίξιμο, η θεωρία που στα περισσότερα ωδεία (αλλά και στα ιδιαίτερα, αν ο δάσκαλος ακολουθεί κάποια αποδεκτή μέθοδο) είναι αρκετή. Επίσης, αν θέλεις να σπουδάσεις μουσική με αποκλειστικό προσανατολισμό το μπάσο, η παραπάνω κατηγορία σε καλύπτει.

Αν σε ενδιαφέρει η πιο βαθειά γνώση της μουσικής, θα σου πρότεινα να ασχοληθείς εξειδικευμένα με αυτό, δηλαδή να ξεκινήσεις αρμονία (θα σου πρότεινα να κάνεις "κλασσική" αρμονία, αν βρεις ένα καλό καθηγητή, θα καταλάβεις πιθανότατα πως αυτό που λέμε "jazz αρμονία" είναι απλά ένα διαφορετικό στυλ γραφής και στυλιστική υποκατηγορία του ίδιου πράγματος). Στην περίπτωση αυτή, δε θεωρώ απαραίτητο να ξαναπαρακολουθήσεις τάξεις θεωρίας μουσικής, η ύλη είναι πολύ μικρή και μπορείς με λίγο διάβασμα ή/και έναν καθηγητή να την καλύψεις σε ένα-δυο μήνες, έτσι ώστε να μπορέσεις να δώσεις κατευθείαν κατατακτήριες για αρμονία. Είναι καλοκαίρι και έχεις χρόνο μπροστά σου μέχρι τον Σεπτέμβριο. Το ίδιο ισχύει αν σε ενδιαφέρουν τα πτυχία πάνω στη μουσική. Απλώς λάβε υπόψη σου πως τα ανώτερα θεωρητικά, δεν είναι κάτι που κανείς το τελειώνει σε 2-3 χρόνια, αν σκοπεύεις να το πας μακρυά. 

Η τρίτη περίπτωση, αφορά τη νέα τάση με τα RGT, Trinity κλπ (δε γνωρίζω και πολλά για αυτό το θέμα, ας συμπληρώσει/διορθώσει κάποιος με ίδια εμπειρία), που είναι ουσιαστικά πιστοποίηση μιας γνώσης (αυτής των μοντέρνων οργάνων) που απλά μέχρι τώρα δεν υπήρχε στην Ελλάδα και που αν δεν κάνω λάθος, εξακολουθεί όμως να είναι αδιαβάθμητη από το υπουργείο πολιτισμού και άρα, μη αναγνωρισμένη. Έξω από τα τυπικά όμως, είναι ένας καλός τρόπος να συστηματοποιήσεις τη γνώση σου πάνω στο όργανο, ακόμη και να ελέγξεις τί ξέρεις και τί δεν ξέρεις τελικά, ποιά είναι τα κενά σου και σε πιο "επίπεδο" θα σε κατέτασσαν αν αποφάσιζες να ακολουθήσεις αυτό το σύστημα. Οι ύλη και για τα δυο είναι φανερή, μπορείς να την τσεκάρεις στο ίντερνετ.

Τώρα, αν θες την άποψή μου ως μπασίστα, θα σου πρότεινα μεν να τσεκάρεις το επίπεδό σου και τις πιθανές ελλείψεις σου στο μπάσο, μέσω αυτού του συστήματος (που σημειωτέον, δεν πιστεύω πως κάνει κάποιον απαραίτητα καλύτερο παίκτη, απλά συστηματοποιεί), να αναπληρώσεις τα κενά σου με ιδιαίτερα και διάβασμα στο μπάσο, αλλά να ασχοληθείς πιο συστηματικά (σε ωδείο) με τα θεωρητικά, τουλάχιστον με την αρμονία.

 
Εξαιρετικό το ποστ σου μυρσιά!

myrsias είπε:
Η τρίτη περίπτωση, αφορά τη νέα τάση με τα RGT, Trinity κλπ (δε γνωρίζω και πολλά για αυτό το θέμα, ας συμπληρώσει/διορθώσει κάποιος με ίδια εμπειρία), που είναι ουσιαστικά πιστοποίηση μιας γνώσης (αυτής των μοντέρνων οργάνων) που απλά μέχρι τώρα δεν υπήρχε στην Ελλάδα και που αν δεν κάνω λάθος, εξακολουθεί όμως να είναι αδιαβάθμητη από το υπουργείο πολιτισμού και άρα, μη αναγνωρισμένη. Έξω από τα τυπικά όμως, είναι ένας καλός τρόπος να συστηματοποιήσεις τη γνώση σου πάνω στο όργανο, ακόμη και να ελέγξεις τί ξέρεις και τί δεν ξέρεις τελικά, ποιά είναι τα κενά σου και σε πιο "επίπεδο" θα σε κατέτασσαν αν αποφάσιζες να ακολουθήσεις αυτό το σύστημα. Οι ύλη και για τα δυο είναι φανερή, μπορείς να την τσεκάρεις στο ίντερνετ.
Είχα γράψει κάτι λίγα για τις εμπειρίες μου με το rgt εδώ

http://www.noiz.gr/index.php?topic=169825.0

 
Evilnye είπε:
Είχα γράψει κάτι λίγα για τις εμπειρίες μου με το rgt εδώ

http://www.noiz.gr/index.php?topic=169825.0
Απο οτι εχω δει η αναγνωριση αυτη ερχεται απο το london collage of music...αν καποιος εχει πτυχιο θεωριας αρμονιας και του οργανου απο ενα ωδειο οπως ο νακας του χρειαζεται αυτο?

 
warwickplayer είπε:
Απο οτι εχω δει η αναγνωριση αυτη ερχεται απο το london collage of music...αν καποιος εχει πτυχιο θεωριας αρμονιας και του οργανου απο ενα ωδειο οπως ο νακας του χρειαζεται αυτο?
Έχω την εντύπωση πως ούτως ή άλλως τόσο τα πτυχία των ωδείων στα μοντέρνα όργανα, όσο και (προς το παρόν) τα πτυχία εξωτερικού (εκτός από αυτά που προέρχονται από ανώτατα ιδρύματα και είναι σε επίπεδο Bachelor, Master ή PhD), δεν αναγνωρίζονται από το Ελληνικό κράτος (όπως και σε κάθε τομέα που το πτυχίο ΔΕΝ φέρει τη σφραγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού), με ότι αυτό συνεπάγεται (π.χ. δε μετράνε σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ)

 
Από εκεί και πέρα για το αν χρειάζονται, νομίζω (και αυτό είναι που περιγράφω ως "νέα τάση), πως σταδιακά οι διευθυντές ωδείων που υπογράφουν πιστοποίηση με κάποιο από αυτά τα ιδρύματα, θα προτιμούν να προσλαμβάνουν καθηγητές που θα έχουν και τα ανάλογα χαρτιά, οπότε, αν σε ενδιαφέρει η διδασκαλία, μάλλον θα σου χρειαστεί κάποιο τέτοιο χαρτί στο εγγύς μέλλον...

 
Ναι αλλα ο νακας δεν περνει πιστοποιηση απο το berklee?

Ρωταω γιατι του χρονου δινω για το πτυχιο μου και η διδασκαλια ειναι κατι που με ενδιαφερει...

 
warwickplayer είπε:
Ναι αλλα ο νακας δεν περνει πιστοποιηση απο το berklee?

Ρωταω γιατι του χρονου δινω για το πτυχιο μου και η διδασκαλια ειναι κατι που με ενδιαφερει...
Αφού το δηλώνει, προφανώς και τη δίνει, απλώς (κατά την ταπεινή μου άποψη) αυτές οι πιστοποιήσεις είναι μόνο ονομαστικές... δηλαδή αμφιβάλω για το αν κάποιος που έχει πάρει το RGT μπορεί να αποκαλείται "απόφοιτος το London College of Music" ή κάποιος που έχει το χαρτί του Νάκα μπορεί να ισχυριστεί πως έχει τελειώσει Berkley...

 
Ε προφανως και ειναι μονο ονομαστικες . Οταν πας berklee δεν πληρωνεις μονο το χαρτι που θα παρεις στο τελος , αλλα και τις πολιτιμες εμπειριες να κανεις μαθηματα με master του οργανου οπως και τη συμμετοχη σε μπαντες με μουσικαρες.

για μενα αυτες οι πιστοποιησεις ειναι λιγο ψιλοαπατη γιατι δινεις παρα πολλα λεφτα για ενα χαρτι που δεν εχει καμια αξια ουτε στο ονομα ουτε και στην ουσια

 
myrsias είπε:
(κατά την ταπεινή μου άποψη) αυτές οι πιστοποιήσεις είναι μόνο ονομαστικές... δηλαδή αμφιβάλω για το αν κάποιος που έχει πάρει το RGT μπορεί να αποκαλείται "απόφοιτος το London College of Music" ή κάποιος που έχει το χαρτί του Νάκα μπορεί να ισχυριστεί πως έχει τελειώσει Berkley...
Συμφωνω απολυτα...αλλα για να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους το επιπεδο σπουδων στον Νακα ειναι αρκετα Ανεβασμενο και δεν εχει καμια σχεση με καποια ωδεια τα οποια σε διδασκουν απλα πως να παιζεις 5-6-100 τραγουδακια...

 
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

Εγω θελω πολυ να μαθω κοντραμπασο ομως δεν υπαρχουν τοσα χρηματα(ενα κοντραμπασο εχει 2000 και τα μαθηματα ειναι ακομα πιο ακριβα)

Οποτε αυτη την στιγμη επειδη εχω οντως κενα στο μπασο αυτο που βλεπω ειναι ενα δημοτικο ωδειο για το μπασο..Λιγο να με συμαζεψει καποιος μετριος ισως καθηγητης αλλιως να κανω 2-3 ιδιαιτερα το μηνα(γυρω στα 20ευρω παιρνουν οι πιο φτηνοι)

Οσον αφορα τα θεωρητικα αν δλδ εγω κατσω και τα διαβασω και μονος μου μετα πως κανω κατατακτηριες; και που τις κανω;

Επειδη το ηλ.μπασο ειναι ενα οργανο που ακριβως στην Ελλαδα δεν υπαρχει τοτε αυτο που σκεφτομαι ειναι να κανω τα θεωρητικα μου φουλ ομως(κλασσικη θεωρια αρμονια ειδικο) και αν καταφερω σε αυτα τα χρονια να βρω φραγκα να κανω ενα πνευστο οπως το φλαουτο η τρομπετα η το κλαρινετο που μου αρεσουν για να παρω και πτυχιο μουσικου η οπως το λενε.

 
flanger είπε:
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

Εγω θελω πολυ να μαθω κοντραμπασο ομως δεν υπαρχουν τοσα χρηματα(ενα κοντραμπασο εχει 2000 και τα μαθηματα ειναι ακομα πιο ακριβα)
Αν θέλεις να μάθεις κοντραμπάσο, μάθε κοντραμπάσο, χωρίς παρακάμψεις, που θα σου στοιχίσουν τελικά ακριβότερα. Δεν είναι αλήθεια πως ένα κοντραμπάσο κάνει 2000 ευρώ τουλάχιστον, μπορείς να βρεις ένα που να κάνει τη δουλειά για 500 ευρώ και με 1000 παίρνεις αξιοπρεπέστατο όργανο.

 
flanger είπε:
Οσον αφορα τα θεωρητικα αν δλδ εγω κατσω και τα διαβασω και μονος μου μετα πως κανω κατατακτηριες; και που τις κανω;

Επειδη το ηλ.μπασο ειναι ενα οργανο που ακριβως στην Ελλαδα δεν υπαρχει τοτε αυτο που σκεφτομαι ειναι να κανω τα θεωρητικα μου φουλ ομως(κλασσικη θεωρια αρμονια ειδικο)
Δεν υπαρχουν αυτα που λες...

το Ηλεκτρικο μπασο ειναι στα μοντερνα τμηματα ολων των ωδειων οποτε η αρμονια που θα κανεις ειναι η Τζαζ...τωρα πια μεθοδο θα επιλεξεις...αλλο θεμα...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top