Πριγκιπας και Φτωχος-Εισαγωγη

F

freemindgr

Guest
Ενα μικρο δειγμα απο την τελευταια δουλεια που τελειωσα ( επιτελους :roll: ) για το θεατρικο "Πριγκιπας και Φτωχος" σε διασκευη για θεατρικο.

Το κομματι προκειται για το εισαγωγικο θεμα ( περιλαμβανει και φωνη, ομως επειδη θα τραγουδηθει ζωντανα δεν θα την ακουσετε εδω ) του θεατρικου.

Για ολη την παραγωγη εχει χρησιμοποιηθει το Orkester Refill του Reason 3.0.

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/freemindgr/intro.mp3

 
Νομίζω ότι είσαι...στα όρια του τέλειου. Αυτό που θα πρόσθετα (για τα δικά μου γούστα βέβαια) είναι μικρές πινελιές, δηλ ένα κλαρινέτο σε δευτερο πλάνο με συμπληρωματική μελωδία ακομα και έν Minimoog για να κάνει το αποτέλεσμα αναπάντεχο...

 
Πολύ ωραία σύνθεση, μπράβο. Κι εγώ θα ήθελα να ακούσω ένα άλλο όργανο σαν απάντηση στην πρώτη μελωδία, αλλά στο background. Ωραία πράματα

 
Μπράβο, μου άρεσε πάρα πολύ, αν και από τα ηχειάκια του γραφείου.

Για δεύτερο θέμα δε νομίζω από τη στιγμή που υπάρχει και φωνή.

 
Μπράβο' date=' μου άρεσε πάρα πολύ, αν και από τα ηχειάκια του γραφείου.
Για δεύτερο θέμα δε νομίζω από τη στιγμή που υπάρχει και φωνή.[/quote']

Το είπα με την προοπτική η δεύτερη μελωδία, να παίζει κάπως και με την πρώτη μελωδία και με τη μελωδία της φωνής. Γούστα είναι βέβαια αυτά, 500 να ρωτήσεις 700 διαφορετικά πράγματα θα ακούσεις.
 
Για ολη την παραγωγη εχει χρησιμοποιηθει το Orkester Refill του Reason 3.0.
φαίνεται :x !!!!!!!!! Αν ειχες κοντακτ να παιζει Giga η akai θα ήταν πιο ζωντανο. το τσεμπαλο ήθελε λίγο sustain. αλλα γενικα οι ήχοι πασχουν. η συνθεση δεν ειχε τιποτα το ιδιέταιρο και ειναι φανταζομαι ενταξη για ενα παιδικο θεατρο

 
Ευχαριστω πολυ για το χρονο και τις απαντησεις σας. Να εξηγησω μερικα πραγματα απο τη θεση μου:

1. Η χρηση των οργανων εχει γινει με ενα συγκεκριμενο σκοπο. Αφορα την εποχη της Αναγεννησης σαν υφος και προσπαθω να πλησιασω οσο μπορω την εποχη ( κυριως ενορχηστρωτικα ). Η χρηση κλαρινετου ειναι μια καλη ιδεα, ομως η μελωδια ενισχυεται απο τα τσελα και τις βιολες οταν πρεπει. Σε αλλα κομματια προτιμησα ακομα πιο λιτα πραγματα. Τα "ξυλινα" δεν ειχαν και πολυ περαση στις αρχες της Αναγεννησης εξαλλου, εκτος απο κανα φλαουτο με ραφμος ( το οποιο βεβαια δεν μπορεις να βρεις ευκολα σε δειγμα ). Οσο για τη χρηση moog..χεχ..νομιζω πως ειναι περα απο τα ορια της εποχης κατα πολυ.

2. Η απαντηση ειναι επισης μια καλη ιδεα, αλλα οταν γραφεις για θεατρο και ιδιαιτερα για ηθοποιους που θα το τραγουδησουν ζωντανα στην σκηνη, προσπαθεις να τους κανεις τη ζωη "ευκολη". Οι ανθρωποι ουτε τραγουδιστες ειναι, ουτε η δουλεια τους ειναι αυτη. Αρα πρεπει να ερθω με μια απλη ενορχηστρωση και ενα ευκολο κομματι, το οποιο ομως να ακουγεται ευχαριστα και να γινεται "πιπιλα" στους ηθοποιους.

3. Η χρηση των ξυλινων πνευστων απο μενα, γινεται κυριως σε κομματια που αποπνεουν μια μελαγχολια. Πχ, απο το ιδιο θεατρικο

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/freemindgr/kai%20etsi%20perase.mp3

 
...και ειναι φανταζομαι ενταξη για ενα παιδικο θεατρο
Ένταξη? :? Δεν καταλαβα ακριβως :(

Το τσεμπαλο δεν ειναι απο το Orkester, αλλα απο το βασικο refill του reason για το NNXT. Δεν θα υπερασπιστω τα δειγματα του Orkester, ομως με εξαιρεση τα Vienna, νομιζω πως ειναι πολυ καλυτερο απο το Garritan personal orchestra ή το Edirol Orchestra Edition. Και για δουλειες που γινονται με καποιο προϋπολογισμο ειναι μια χαρα.

 
...και ειναι φανταζομαι ενταξη για ενα παιδικο θεατρο


Το τσεμπαλο δεν ειναι απο το Orkester' date=' αλλα απο το βασικο refill του reason για το NNXT. Δεν θα υπερασπιστω τα δειγματα του Orkester, ομως με εξαιρεση τα Vienna, νομιζω πως ειναι πολυ καλυτερο απο το Garritan personal orchestra ή το Edirol Orchestra Edition. Και για δουλειες που γινονται με καποιο προϋπολογισμο [b']ειναι μια χαρα[/b].
Αμα εσένα σου αρέσουν οι ήχοι του κομματιού, εμένα μου περισσεύουν

 
μην το πάρεις άσχημα... εμένα δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα

πιστεύω πως αν σου εξηγήσω το γιατί ίσως να σε βοηθήσει (αυτό τουλάχιστον περιμένω όταν ανεβάζω τρακς... άσχετο που εμένα δεν με σχολιάζει κανείς :cry: )

σαν μελωδία δεν μου είπε κάτι... πιθανόν να παίζει ρόλο το ύφος...

έκανες πολύ καλά που διάλεξες αυτό το ύφος μελωδίας για να το ταιριάξεις με την εποχή του έργου ΑΛΛΑ σαν θέμα μου φάνηκε χιλιοακουσμένο

(είναι πάντα και θέμα γουστου)

σχετικά με τον ήχο... νομίζω οτι απέτυχες... καταρχάς, κάνει μεγάλη ζημιά ο ήχος του τσέμπαλου... ακούγεται σαν το clavi που χρησιμοποιούν στα funky των 60's 70's. και τα έγχορδα που χρησιμοποιείς θα ταιριαζαν περισσότερο σε ρομαντική εποχή παρά σε αναγέννηση... άλλωστε αυτά τα vst για αυτόν τον σκοπό έχουν φτιαχτεί... για movie themes που χρησιμοποιούν πολλά ρομαντικά στοιχεία στην σύνθεση και την ενορχήστρωση.

πιστεύω ότι επειδή με vst δεν υπάρχει πιθανότητα να πετύχεις σε ικανοποιητικό βαθμό το κλίμα μιας εποχης 500 χρόνια πίσω, θα ήταν καλύτερο να προσπαθήσεις να δώσεις πιο σύγχρονο ήχο... χωρίς υπερβολές εννοείται... αν άκουγες πως το κάνει αυτό ο blackmore ίσως να σε βοηθούσε (υπάρχουν πολλοί που το κάνουν καλύτερα απο αυτόν, αλλα συγχωρεσέ με δεν θυμάμαι αυτή την στιγμή ονόματα)

συγνώμη αν δεν σου άρεσε αυτό που διάβασες, αλλά το έκανα με σκοπό να βοηθήσω...

 
εμένα μου άρεσε που άκουσα και πιό "μοντέρνα" ακούσματα στο κομμάτι, το οποίο φλερτάρει με την εποχή που θέλει ο freemind.

Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι το κομμάτι είναι για ΘΕΑΤΡΟ που θα το τραγουδάνε ΖΩΝΤΑΝΑ ηθοποιοί. Δεν είναι για cd ούτε για instrumental. Πιστεύω ότι από πλευράς ενορχήστρωσης, αγγίζει πάρα πολύ αυτό που είπε, δηλ. να κάνει και την ζωή των ηθοποιών εύκολη, αλλά και να μην τους "καπελώσει" με μια υπερπαραγωγή, 5000 βιολιά και 200 άρσεις.

Αυτό που θέλει είναι μια μελωδία, να παραπέμπει σε άλλη εποχή, και να πατάνε πάνω οι ηθοποιοί. Είναι πολύ σημαντικό στο θέατρο να καταλάβει ο μουσικός ότι η μουσική του είναι ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ (κυρίως τουλάχιστον) και ΟΧΙ πρώτη μούρη. Πρώτη μούρη είναι ο ηθοποιός.

Ακόμη και σε θεατρικά μιούζικαλ, η μουσική ναι μεν έχει κυριότερο ρόλο, αλλά ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ τον ηθοποιό-τραγουδιστή.

 
Freemind γυρισες;
Yes..it's alive :lol: Επιβιωσα :roll:

Sergei, αλιμονο! Δεν περιμενω οταν βαζω ενα κομματι να ακουω μονο θετικα σχολια. Και τα αρνητικα ειναι αυτα που κανουν την πραγματικη δουλεια σε ενα τετοιο thread. Εχοντας ακουσει και παιξει στο δημοτικο ωδειο μοσχατου ενα πραγματικο hapsi ( και μαλιστα grand ), μπορω να πω πως ειναι αληθοφανες ο ηχος. Τωρα, εαν το παρω συγκριτικα με παραγωγες που γινονται σε μεγαλα στουντιο, τοτε σιγουρα ειναι πιο "σκληρος" ηχος, ομως αυτο δεν αφορα τοσο το sample, οσο την ιδια την παραγωγη του ηχου που εχω κανει.

Οσον αφορα τη μελωδια. Σαφως προκειται για ενα τραγουδι. Εαν καποιος εχει δουλεψει σε θεατρικες παραγωγες, γνωριζει πως το πρωτο πραγμα που δεν πρεπει να κανει ειναι να υπερβαλλει στη μουσικη. Η μουσικη στο θεατρο, ειτε σαν συνοδεια ειτε σαν τραγουδι, ειναι καθαρα ενα βοηθητικο μεσο του ηθοποιου. Απο εκει και περα, αναλογα με τον σκηνοθετη, τα χρηματα, τους ηθοποιους που θα τραγουδησουν, τον χορογραφο ( εαν υπαρχει ), τον υπευθυνο φωτισμου ( ακομα πιο σπανιο σε μικρες παραγωγες ) τα κομματια δουλευονται και συνθετονται αναλογα. Συγνωμη για το μαθημα "θεατρικης συνθεσης", αλλα θελω να γινει σαφες πως αυτα τα κομματια δουλευονται με ενα σκοπο και δεν ειναι για προσωπικη ευχαριστησηση ( μονο ).

Anouvis, οι ηχοι του κομματιου για μενα ειναι μετριοι, σε σχεση με τα Vienna. Παρολαυτα, για τα χρηματα που δοθηκαν, τις απαιτησεις του σκηνοθετη και το κοινο για το οποιο ανταποκρινεται ειναι σημαντικο να χαμηλωσεις οσο μπορεις το κοστος. Και για να χαμηλωσει το κοστος, πρεπει να προσφερεις λιγοτερες ωρες ( γιατι ως γνωστον οι χειροτεροι ωρομισθιοι ειναι οι μουσικοι :P ) δουλειας με το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα. Ετερον εκατερον.

Ευχαριστω για τα σχολια σας και μην φοβηθειτε να τα χωσετε κι αλλο. Γι'αυτο υπαρχουν και οι μουσικοι..Για να τα χωνουν σε εμας τους ερασιτεχνες

:wink:

 
Και μένα μου φαίνονται λίγο "φτωχοί" οι ήχοι θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι να φτιάξεις κανένα hall reverb να ντύσεις το όλο θέμα ή κάτι παρόμοιο.

Επίσης θα προτιμούσα να είναι πολύ πιο πίσω στη μίξη τα γκλίγκι-γκλίγκι :lol: που ακούγονται.

Όμως καλή προσπάθεια όσον αφορά το συνθετικό μέρος.

 
Χμ..οταν λες γκλινκι γλιγκι, ποια οργανα εννοεις? Τα glokenspiel, τα bells, τα tubural, τα windchimes? Ειναι τοσα πολλα οργανα εκει μεσα, που ειναι δυσκολο να καταλαβω ποια ενοχλουν.

 
Είναι ο τραχύς ήχος της εισαγωγής που παίζει επίσης μαζί με τα καμπανάκια από το 00:26 και μετά.

Αν τον θες εκεί πάνω οπωσδήποτε,τότε "μαλάκωσέ" τον με eq γιατί έχει κάποιες συχνότητες που προκαλούν ελαφριά δυσφορία :x :lol: .

Προσωπική αντίληψη πάντα.

 
Εννοεις το τσεμπαλο-hapshicord μαλλον.

Επιμενω πως οσοι ειχαν την τυχη να παιξουν ή να ακουσουν πραγματικο τσεμπαλο, θα αναγνωρισουν πως ο ηχος ειναι τσιμπητος. Εξαλλου ειναι νυκτο οργανο και εχει "πριματο" ηχο. Μην σας προκαλει δυσφορια ο ηχος που χρησιμοποιησα. Αν μπορεσετε ποτε να δειτε μια συναυλια με αναγεννησιακα οργανα θα καταλαβετε.

Ολα τα VSTi's παρουσιαζουν τα τσεμπαλα "γλυκα" και εχουν "μπουκωσει" το τσιμπημα που κανει ο μηχανισμος πανω στη χορδη. Κακως, γιατι εχει δημιουργηθει λαθος εικονα για το οργανο.

Ευχαριστω για τα σχολια παντως

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα