Πόσο πραγματικοί ακούγονται οι ήχοι?

horatius27

Νέο μέλος
Μηνύματα
5
Πόντοι
1
Ενας μεγάλος προβληματισμός μου στην σύνθεση είναι το πόσο πραγματικοί ακούγονται οι ήχοι. Εγω πολύ καλά samples libraries αλλά ψάχνω καλούς ήχουν για μπιτ και γεμάτους ήχους για strings. Εχετε καμιά καλή πρόταση?

 
πρόταση?
Εγώ έχω μία: να πάψει να σε απασχολεί αυτό το θέμα. Όλοι οι ήχοι είναι αληθινοί, δεν υπάρχουν ήχοι πιο αληθινοί από άλλους.
 
Δεν διαφωνώ καθόλου σε φιλοσοφικό επίπεδο με αυτό που λες αλλά μάλλον εγώ δεν το διατύπωσα καλά :)

Θέλω ακόμα και οι ηλεκτρονικοί ήχοι να είναι πι δυνατοί, πιο γεμάτοι. Για να δώσω μια ιδέα, δουλεύω με το kontakt 2 και το library τουμ κάτι άλλα χαζοsamplers, λίγο gigasampler κλπ. Αλλά δεν έχω βρει ακόμα πολύ ποιοτικούς ήχους. :(

 
Δεν διαφωνώ καθόλου σε φιλοσοφικό επίπεδο με αυτό που λες αλλά μάλλον εγώ δεν το διατύπωσα καλά :)Θέλω ακόμα και οι ηλεκτρονικοί ήχοι να είναι πι δυνατοί' date=' πιο γεμάτοι. Για να δώσω μια ιδέα, δουλεύω με το kontakt 2 και το library τουμ κάτι άλλα χαζοsamplers, λίγο gigasampler κλπ. Αλλά δεν έχω βρει ακόμα πολύ ποιοτικούς ήχους. :([/quote']

Μόνο το Gigastudio έχει "καλύτερους" ήχους από το Kontakt2, οπότε μάλλον θα αναγκαστείς να κάνεις αυτό το φιλοσοφικό συμβιβασμό, διότι μετά το Gigastudio που θα πας; Δεν υπάρχει τίποτε παραπάνω.

Απ' την άλλη, μπορεί να μην σου φταίνει οι ήχοι των οργάνων, αλλά ίσως δεν σε ικανοποιούν οι μίξεις που κάνεις ή ο τρόπος με τον οποίο κάνεις eq. Σε αυτή την περίπτωση, μόνο το διάβασμα θα σε βοηθήσει.
 
Χμ, ίσως να πρέπει να αφιερώσω πρισσότερο χρόνο στο πείραγμα των ήχων. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή. :wink:

 
Εχετε καμιά καλή πρόταση
αλλά ίσως δεν σε ικανοποιούν οι μίξεις που κάνεις ή ο τρόπος με τον οποίο κάνεις eq
Ο Wow! έχει δίκιο. Να μια πρόταση: Πάρε μια μουσική γραμμή με ένα "χάλια" ήχο και βάλε την στο sequencer σου. Παίξε με το eq του καναλιού - κατ' αρχήν τόνισε τα πρίμα και τα μπάσσα και δες τι γίνεται. Θα εκπλαγείς με το πόσο μεταμορφώνονται τα τονικά χαρακτηριστικά του ήχου με το eq. Στα εφφέ τώρα: Βάλε πχ delay, flanger, phaser, auto filter, auto pan για να κάνεις τον ήχο πιο "κινητικό". Βάλε πχ chorus, reverb για να κάνεις τον ήχο πιο "πλατύ" (ειδικά αν είναι μονοφωνικός). Βάλε compressor με πνιγμένες ρυθμίσεις και υψηλό gain για να δώσεις στον ήχο όγκο και παρουσία... Παίξε με τα παραπάνω άφοβα! Και αυτά είναι μόνο η αρχή...

Πρέπει να ξέρεις ότι σχεδόν κανένας ήχος από αυτούς που ακούς σε ένα track του εμπορίου δεν είναι "στεγνός" (όπως τον πήραν από την πηγή του δηλ.) ακόμη και αν φαίνεται έτσι. Αντίθετα κρύβει πίσω του ώρες ίσως επεξεργασίας, πειραματισμού ή/και εμπειρίας στην ενορχήστρωση και παραγωγή. Αν δε βρέξεις κώλο δεν τρως ψάρι... :wink:

 
Να σαι Nikosm, πολύ ωραία αυτά που μου έγραψες. Αν και ασχολούμε ερασιτεχνικά με Mixing και παραγωγή κάμποσα χρόνια είναι καλό να μου επισημένεις μερικά πράγματα. Πχ όταν δουλέυω με audio του αλλάζω τα φώτα αλλά ποτέ δεν είχα την υπομονή να παίξω το ίδιο και με τα midi. Βέβαια είναι αναγκαίο για να βγει καλός ήχος.

 
Aυτα τα γεματα strings που ελεγες πριν ειναι και θεμα παιξιματος περα απο το θεμα των εφε που θα βαλεις. Οπως επισης ειναι και θεμα ηχου. Τι ηχο strings θα χρησιμοποιησεις? σκεψου οτι σε μια παραγωγη τυπου Βαγγελη (στον αναφερω γιατι με το θεμα των strings o ανθρωπος εχει κανει διατριβη) αυτα τα strings που ακους να καθονται πισω απο το κομματι και δινουν αυτο το "γεματο" οπως λες backround συνηθως ειναι και πολλα strings-ensempbles συνδυασμενα και πειραγμενα με eq και reverbs κυριως.

Kαι περα απο αυτο ειναι πλεον και θεμα μιξης στο τελος

 
Να συμπληρωσω και τη γνωμη μου. Κατι που μου τη σπαει ελλεεινα ηταν, οταν πηγαινα στο στουντιο για 3 χρονια περιπου και εγραφα, οτι επρεπε να γραψω ενα κωλοηχο στενο και ξερο σε midi και μετα να τον επεξεργαστω, διαδικασια η οποια λογω του οτι ο ηχος ηταν χαλια δε μου εβγαινε καλα και το παιξιμο με αποτελεσμα στο τελος να μην εχω το αποτελεσμα που φανταζομουν.

Γι αυτο και ο Βαγγελης που σου ανεφερα πανω φτιαχνει ολους τους ηχους απο πριν και ολο αυτο που ακους στα κομματια του ειναι ο real ηχος που βγαινει εκεινη τη στιγμη απο τα synths του! Αν υπαρχει επεξεργασια αυτη γινεται μετα και ειναι ελαχιστη, ισα ισα να διορθωσει κατι που του ξεφυγε

 
Ενδιαφέρον αυτό που λες. Ομως ακόμα και να μην παζεις real time τον ήχο σου είναι εφικτό να πετύχεις τους συνδιασμου που θες. Απλά θα είναι λιγότερο αυθόρμητο.

 
...αλλά ποτέ δεν είχα την υπομονή να παίξω το ίδιο και με τα midi.
Κοίτα' date=' έτσι κι αλλιώς τα VSTs αντιμετωπίζονται ως audio tracks από την κονσόλα του sequencer - δηλαδή έχεις στη διάθεσή σου όλα τα sends και inserts που θα είχες σε οποιοδήποτε audio track. Οπότε...

[u']Σωστός και ο KOTS:[/u] Μπορείς να δημιουργήσεις και να αποθηκεύσεις layers (=συνδιασμούς από programs που συνηχούν για να πλουτίσουν το ηχητικό αποτέλεσμα) της αρεσκείας σου. Έτσι θα τα ανακαλείς εύκολα και γρήγορα όταν θα έχεις την ανάγκη τους. Ακόμη και σε μια κλασσική ορχήστρα το πλούσιο και γεμάτο ηχόχρωμα προέρχεται συχνά από συνηχήσεις διαφόρων ομάδων οργάνων στην ταυτοφωνία ή σε οκτάβες (και ενίοτε και σε άλλα διαστήματα πχ στην 5η).

 
Να πω κι εγώ τη δική μου άποψη...

1. Οι "στενοί" ήχοι (της Roland πχ) πάντα "κάθονταν" στην ενορχήστρωση, ενώ οι wow ήχοι της Korg δεν κάθονταν... Θαυμάσιοι μόνοι, αλλά...

2. Όταν κάποιος πιανίστας έπαιζε τους "χάλια" ή αφύσικους ήχους μου, (γιατί έχω λόξα με το Rhodes, αλλά είμαι κιθαρίστας...) τότε ακούγονταν... WOW!!!

3. Το ρημάδι το EQ δεν είναι για να δημιουργεί... αλλά για να διορθώνει!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top