Ποσο έχει αλλαξει η μουσικη βιομηχανια....

pinhead

Νέο μέλος
Μηνύματα
585
Πόντοι
16
Αφορμη του thread ειναι οτι ο νεος δισκος του ozzy ειναι ανεβασμενος ολοκληρος στο myspace του.

http://www.myspace.com/ozzyosbourne

Ποσο εχει αλλαξει πλεον η μουσικη βιομηχανια.Που βλεπετε τα πραματα σε μερικα χρονια;Συμμεριζεστε την αποψη οτι τα συνορα θα πέσουν στη μουσικη κοινοτητα γενικα σε βαθμο να μην εχει σημασια αν εισαι απο ελλαδα η απο σουηδια η αμερικη κτλ;Επισης συμμεριζεστε την αποψη οτι πλεον ολο το παιχνιδι θα ειναι αφενος στην ποιοτητα αλλα και στο μαρκετινγκ μεσω γνωστων sites,forums και στο youtube,facebook.

Παντως κατ εμε αν το υλικο εννοειτε ειναι "δυνατο"(στην ελλάδα με εξαιρέσεις δεν εχω ακουσει κατι παραπάνω απο "καλο") αυτο που θα το σπρωχνει πάντα ειναι και το καλο και συνεχομενο tour κατι που ακομα στην ελλαδα ειναι πρωτογονο για πολλους λογους.

Επισης ολα τα παραπάνω  συνεπάγονται σοβαρο επαγγελματικο management.Υπαρχει στη χωρα μας κατι τετοιο;Οι δισκογραφικες πιστευετε θα εξελιχθουν σχεδον καθαρα σε εταιρίες management(η μηπως ειναι ηδη);

 
Πολυ αισιοδοξο σε βλεπω.... ;D,προσωπικα προβλεπω οτι σε 3 χρονια ΚΑΝΕΙΣ (οταν λεω κανεις εννοω κανεις) δεν θα ζει απο τη μουσικη,εννοω απο live & δισκογραφια οχι απο μαθηματα,ηχοληψιες  η αλλες περεμφερεις δουλειες ,στην Ελλαδα (δες μοναχα ποσες συναυλιες θα γινουν αυτο το καλοκαιρι για να καταλαβεις)

;Οι δισκογραφικες πιστευετε θα εξελιχθουν σχεδον καθαρα σε εταιρίες management(η μηπως ειναι ηδη);
ηδη ειναι ,το ζητημα ειναι οτι δεν θα γινονται συναυλιες μια και ο κοσμος θα προτιμαει να δινει τα λεφτακια του απο τη δουλεια του (ΑΝ εχει δουλεια) για να αγοραζει γαλα στα παιδια του,παρα για να ζησει το ροκ μια βραδυα....

τωρα αν μιλας για μουσικη για την πλακα μας η για το  χομπυ μας (δηλ.οχι για βιοπορισμο) ναι το Internet ειναι πλεον μονοδρομος.

φυσικα δεν φανταζομαι να μιλας για διεθνη καριερα και αλλες τετοιες περιεχομενου επιστημονικης φαντασιας τρελλες.... ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εχω ακούσει οτι και Ελληνικά συγκροτήματα προωθούν (πουλαν)τη μουσική τους με αυτο τον τρόπο .μαλιστα σε μια δουλειά που ειμαι και γω μπλεγμένος  πρότεινε ενας φιλος ηχολήπτης απο Θεσσαλονίκη να κυκλοφορήσει η μουσική μεσο  δια δικτύου δινοντας

ως παράδειγμα ενα γνωστό Ελληνικό σχήμα που το εχει ειδη κανει και παει πολυ καλα στις πωλήσεις.

Δεν ξερω πάντως δείχνει  ενδιαφέρων  το όλο σκεπτικό

 
Superfunk είπε:
Πολυ αισιοδοξο σε βλεπω.... ;D,προσωπικα προβλεπω οτι σε 3 χρονια ΚΑΝΕΙΣ (οταν λεω κανεις εννοω κανεις) δεν θα ζει απο τη μουσικη,εννοω απο live & δισκογραφια οχι απο μαθηματα,ηχοληψιες  η αλλες περεμφερεις δουλειες ,στην Ελλαδα (δες μοναχα ποσες συναυλιες θα γινουν αυτο το καλοκαιρι για να καταλαβεις)
Πρεπει και οφειλω στο εαυτο μου να ειμαι αισιοδοξος ρε συ SF αλλιως θα πρεπει να πεσω σε καταθλιψη...2 πραματα ξερω να κανω μαθηματικα και να παιζω κιθαρα και το 2ο θελει αρκετη δουλιτσα ακομα...

Κοιτα καποια πραματα εγω θεωρω οτι συνδεονται τουλαζιστον για τον επαγγελματια μουσικο στις μερες μας.Τα live φερνουν δημοφιλια και αυτη μαθητες αργα η γρηγορα και αλλες παρεμφερη δουλειες με μουσικη.Αλλα προσωπικα θα ηθελα να κινηθουμε στον παρων thread τουλαχιστον αρχικα στη δισκογραφια,τα live,το promotion με την εννοια πως μια δουλεια μπορει να γινει "μεγάλη" δηλαδη να την ξερει ο κοσμος να κανεις περιοδειες κτλ.

Και κατα δευτερο λογο αν θα μπορουσες να ξεφυγεις απο ελλαδα εχωντας την ομως σαν βάση με βάση τις συνθηκες που διαμορφώνονται.Ενταξει ακουγονται θεωρητικα αλλα βλεπω οτι καποια βηματα αρχισαν να γινονται.Ηδη εχουμε δει καποιες γερες συμμετοχες ξενων ονοματων σε ελληνικα σχηματα οπως Ian Parry(Crystal Tears) Jeff scott Soto(Danger Angel που καναν και live) The Shadow theory(με ελληνικη οχι κατοικο εξωτερικου συμμετοχη και Devon Graves στα φωνητικα) αργοτερα γιατι οχι και αλλα παραπανω βηματα.

Να συμπλρηρωσω οτι αρκετες συναυλιες θα γινουν αυτο καλοκαιρι και μαλιστα με καποια αναπτυξη και στην επαρχια(πχ James στα Γιαννενα)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχοντας περάσει κάποιο (εξαιρετικά λίγο, δυστυχώς) χρόνο έξω, σε καθαρά φυσικά μουσική βάση, αυτά έχω να πώ.

1. Στην ελλάδα δεν αξίζει τον κόπο να ελπίζεις. Δεν υπάρχει περίπτωση να ζήσεις απ'τη μουσική. Μόνο τα μπουζούκια θα ζούν μια ζωή, αν και πλέον ακόμα κι αυτοί για πάτο οδεύουν.

2. Τα "made in" στη μουσική ΠΟΛΥ ΚΑΛΩΣ υπάρχουν. Γιατί στη Σουηδία και τη Νορβηγία και τη Φινλανδία κλπ. ακόμα και το τελευταίο συγκρότημα διασκευών ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ διαφορετικά, προωθείται διαφορετικά, πλασάρεται διαφορετικά, στοχεύει εντελώς αλλού κι έχει πολύ διαφορετικές ευκαιρίες απ'ότι στην ελλάδα.

3. Ακόμα κι αυτοί πλέον, αν και σαφώς έχουν τον παράγοντα "ελπίδα" (αντίθετα μ'εμάς), προοπτική, "υποδομή" κλπ. έχουν ελάχιστες πιθανότητες να κάνουν κάτι παραπάνω από ένα δύο albums, τα οποία συνήθως πάνε άπατα - πάντα σύμφωνα με τις δισκογραφικές, itunes κλπ. ΌΜΩΣ...

4. Αυτοί μπορούν (με λίγο ζόρι και πάλι) να ζήσουν μόνο από τις live εμφανίσεις, μια και μιλάμε για χώρες οι οποίες είναι και πιο άνετες οικονομικά και η μουσική έχει ένα εντελώς διαφορετικό κοινό από 'δώ. Και φυσικά η σκηνή στηρίζεται όχι μόνο από το κοινό αλλά και μεταξύ των μπαντών.

Να ξεκαθαρίσω πως τα παραπάνω αφορούν κυρίως το rock/metal κλπ. τα οποία προφανώς γνωρίζω παραπάνω, αλλά είναι ελάχιστα διαφορετικά και για τα υπόλοιπα (εκτός φυσικά του μπουζουκιού, είπαμε!).

Σύμφωνα με τα παραπάνω, και επειδή μάλλον βγήκα ολίγον τι off topic, δεν πιστεύω πως υπάρχει λαμπρό μέλλον για τις δισκογραφικές, αλλά πάντα υπάρχει κόσμος που μπορεί να κατεβάζει τα πάντα, αλλά θα πάει να πάρει και το CD. Φυσικά όμως δεν υπάρχει περίπτωση ο καλλιτέχνης/μπάντα να βγάλει λεφτά από τέτοιες πωλήσεις. Πλέον το βρίσκω μάλλον καθαρά τυπικό θέμα.

 
pinhead είπε:
Πρεπει και οφειλω στο εαυτο μου να ειμαι αισιοδοξος ρε συ SF αλλιως θα πρεπει να πεσω σε καταθλιψη...2 πραματα ξερω να κανω μαθηματικα και να παιζω κιθαρα και το 2ο θελει αρκετη δουλιτσα ακομα...

Κοιτα καποια πραματα εγω θεωρω οτι συνδεονται τουλαζιστον για τον επαγγελματια μουσικο στις μερες μας.Τα live φερνουν δημοφιλια και αυτη μαθητες αργα η γρηγορα και αλλες παρεμφερη δουλειες με μουσικη.Αλλα προσωπικα θα ηθελα να κινηθουμε στον παρων thread τουλαχιστον αρχικα στη δισκογραφια,τα live,το promotion με την εννοια πως μια δουλεια μπορει να γινει "μεγάλη" δηλαδη να την ξερει ο κοσμος να κανεις περιοδειες κτλ.

Και κατα δευτερο λογο αν θα μπορουσες να ξεφυγεις απο ελλαδα εχωντας την ομως σαν βάση με βάση τις συνθηκες που διαμορφώνονται.Ενταξει ακουγονται θεωρητικα αλλα βλεπω οτι καποια βηματα αρχισαν να γινονται.Ηδη εχουμε δει καποιες γερες συμμετοχες ξενων ονοματων σε ελληνικα σχηματα οπως Ian Parry(Crystal Tears) Jeff scott Soto(Danger Angel που καναν και live) The Shadow theory(με ελληνικη οχι κατοικο εξωτερικου συμμετοχη και Devon Graves στα φωνητικα) αργοτερα γιατι οχι και αλλα παραπανω βηματα.

Να συμπλρηρωσω οτι αρκετες συναυλιες θα γινουν αυτο καλοκαιρι και μαλιστα με καποια αναπτυξη και στην επαρχια(πχ James στα Γιαννενα)
χωρις να θελω να σε απογοητευσω.....stick to mathematics ;),αυτα τουλαχιστον θα σε δωκουν ενα κομματι ψωμι να φας ,τα υπολοιπα που περιγραφεις μονο σε αγριες...πεινες θα οδηγησουν....

τιποτα βεβαια δεν σε εμποδιζει να παιζεις οση μουσικη θες και οσο σοβαρα θες απλα μην εχεις πολλα expectations ειδικα σε αυτον τον ταφο που λεγεται Ελλας.

 
Κοιτα και γω στο ροκ μεταλ αναφερομαι γιατι αυτα γνωριζω.Για τα αλλα ειδη ξερουν αλλοι καλυτερα.Το παρον thread το εφτιαξα ας πουμε με μια ματια προς το μελλον και που οδηγουνται τα πραματα με αφορμη και καποια πραματα που διαβαζω απο δω και κει τον τελευταιο καιρο.

Παντως δεν μιλαω για να ζεις απο μουσικη κτλ.Ακομα και διεθνης γνωστες μεγαλες μπάντες οπως πχ Nevermore αρκετα αργοτερα και ας ηταν τρελα γνωστοι ζουσαν μονο απο το σχημα τους.Προσωπικα ο επαγγελματιας μουσικος ειναι και δασκαλος και session κ.α. οσο αφορα αυτους που ζουν απο τη μουσικη κατ εμε οποτε δεν μιλαω για κατι τέτοιο.

Μια και που ποσταρες την ωρα που εγραφα και τα mathematics ειναι λιγο no future πλεον...

Επισης the road to hell is full of good intentions(αντιστρεψτε το)....αν θες να πετυχεις σε τετοια "επαγγελματα" δυστυχως θα περασεις τρελες πεινες και απογοητευσεις και μιλαω και για εικαστικα,φωτογραφια κτλ. ειναι μες το παιχνιδι και αυτο και για αυτο καποιος πρεπει να ειναι ετοιμος για συμβιβασμους σε θεματα προσωπικης ζωης.Αλλα δεν ειναι αυτο το point του thread.Εχουν ξαναειπωθει αυτα και πιστευω οτι ο κοσμος ειναι αρκετα ωριμος ωστε να μην πεταει...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επισης the road to hell is full of good intentions....αν θες να πετυχεις σε τετοια "επαγγελματα" συστυχως θα περασεις τρελες πεινες και απογοητευσεις και μιλαω και για εικαστικα,φωτογραφια κτλ. ειναι μες το παιχνιδι και αυτο και για αυτο καποιος πρεπει να ειναι ετοιμος για συμβιβασμους σε θεματα προσωπικης ζωης.Αλλα δεν ειναι αυτο το point του thread.Εχουν ξαναειπωθει αυτα και πιστευω οτι ο κοσμος ειναι αρκετα ωριμος ωστε να μην πεταει...
στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ναι,εδω trust me μη κανεις καν τον κοπο σε 2-3 χρονια απλα ουδεις θα ασχολειται με τετοιες πολυτελειες (ξερεις κανα διασημο φωτογραφο ή εικαστικο απο τη Σομαλια η τη Ρουαντα ?)

 
Superfunk είπε:
στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ναι,εδω trust me μη κανεις καν τον κοπο σε 2-3 χρονια απλα ουδεις θα ασχολειται με τετοιες πολυτελειες (ξερεις κανα διασημο φωτογραφο ή εικαστικο απο τη Σομαλια η τη Ρουαντα ?)
Ξερω ομως φωτογραφο που εχει εδρα(γκομενα σπιτι κτλ) την αθηνα και τη δουλεια του την στελνει παντου και ειναι με συμβαση σε πρακτορειο που ασχολειται με φωτογραφιες που αφορουν μεταναστες,λαθρομεταναστες κτλ. ως κατι πιο σταθερο.Βεβαια λειπει μεχρι και μηνες εξω αλλα you get my point.

 
Ξερεις εναν φωτογραφο ΣΗΜΕΡΑ,σε 3 χρονια απλα θα κανει αλλη δουλεια (λεμε..τωρα...) η θα εχει φυγει,ακομα δεν εχει ερθει εντελως ο Αρμαγεδων ;) (εχει ερθει δηλ.αλλα απλα κανουμε πως δεν τον βλεπουμε),με 30%-40% ανεργια (πραγματικη,η επισημη θα ειναι γυρω στο 25%) που θα εχει η Ελλαδα την επομενη δεκαετια δεν νομιζω να γινεται και αλλοιως.....

 
Πάντως το καλο με τα καλλιτεχνικα ειναι πολλες φορες δεν χρειαζεται η φυσικη επαφη για να κανονισεις καποια πραματα.Μπορεις να στειλεις δειγματα της δουλειας σου,να διαπραγματευετεις μεσω ιντερνετ η μεσω τριτων κ.α. και ο τοπος διαμονης σου να παιζει διαφορετικο ρολο απο οτι σε ενα πχ. ιδιωτικο υπαλληλο μιας τραπεζας.Τεσπα ο λογος του παρων thread ειναι στο 1ο ποστ αν και θεωρω ενδιαφερον αυτα που λεμε.Δεν ειναι το επαγγελματιας μουσικος πως και γιατι αλλα το marketing-promotion,management,touring στα χρονια που ερχονται.Παντως βλεπω ατομα να ανοιγονται και εκτος συνορων τον τελευταιο καιρο και προσωπικα μου δημιουργει μια συγκτρατημενη αισιοδοξια οτι αν εχεις κατι "δυνατο"(εχουμε ομως;) και το σπρωξεις γερα και σωστα ακομα και στις μερες μας ολο και κατι μπορεις να κανεις.

 
Το ποσο εχει αλλαξει η κοινωνια, και δη η μουσικη βιομηχανια τα τελευταια χρονια, ειναι το μονιμο θεμα συζητησης της παρεας μου τα τελευταια 1-2 χρονια (παρ'οτι εχουμε μολις αρχισει να διανυουμε την δευτερη δεκαετια της ζωης μας).

Παντως συντασσομαι σχεδον απολυτα με Σουπερφανκ.

Α, ναι, και οσον αφορα την μουσικη, η εποχη που γεννουσε θρυλους και παγκοσμιας εμβελειας μακροχρονη φημη εχει περασει ανεπιστρεπτι.

Οχι τιποτα αλλο, αλλα σημερα ζουμε στην εποχη της πληροφοριας.

                                          Της ΠΟΛΛΗΣ πληροφοριας.

 
pinhead είπε:
Αφορμη του thread ειναι οτι ο νεος δισκος του ozzy ειναι ανεβασμενος ολοκληρος στο myspace του.

http://www.myspace.com/ozzyosbourne

Ποσο εχει αλλαξει πλεον η μουσικη βιομηχανια.Που βλεπετε τα πραματα σε μερικα χρονια;Συμμεριζεστε την αποψη οτι τα συνορα θα πέσουν στη μουσικη κοινοτητα γενικα σε βαθμο να μην εχει σημασια αν εισαι απο ελλαδα η απο σουηδια η αμερικη κτλ;Επισης συμμεριζεστε την αποψη οτι πλεον ολο το παιχνιδι θα ειναι αφενος στην ποιοτητα αλλα και στο μαρκετινγκ μεσω γνωστων sites,forums και στο youtube,facebook.

Παντως κατ εμε αν το υλικο εννοειτε ειναι "δυνατο"(στην ελλάδα με εξαιρέσεις δεν εχω ακουσει κατι παραπάνω απο "καλο") αυτο που θα το σπρωχνει πάντα ειναι και το καλο και συνεχομενο tour κατι που ακομα στην ελλαδα ειναι πρωτογονο για πολλους λογους.

Επισης ολα τα παραπάνω  συνεπάγονται σοβαρο επαγγελματικο management.Υπαρχει στη χωρα μας κατι τετοιο;Οι δισκογραφικες πιστευετε θα εξελιχθουν σχεδον καθαρα σε εταιρίες management(η μηπως ειναι ηδη);
Η αποψη μου ειναι οτι η μουσικη βιομηχανια απλα αλλλαζει μορφη αφου ολοι οι μουσικοι μπρουν να διαδωσουν την μουσικη τους χωρις την βοηθεια των δισκογραφικων.

Βεβαια ο τελικος κριτης ειναι οι φαν που θα κρινουν αν το τελικο μουσικο αποτελεσμα αξιζει να εχει αντιτοιμο ειτε με τη μορφη σε πωλησεις cd η εισητηριων.

Αλλωστε δεν σημαινει οτι επειδη σε καποιον αρεσει να παιζει μουσικη πρεπει να πληρωνεται κιολας. Εαν υπαρχει απηχηση στο κοινο τοτε ισως και να ευδοκιμισει.

Αναφορικα με τον ozzy, αν και δεν ειμαι φαν εχει αρκετα χρονια ιστοριας οποτε τα μεγεθη δεν ειναι συγκρισιμα.

Οπως λεει η παροιμια ''Της αρκουδας το αρκουδακι ειναι το πιο ομορφο'' αλλα δεν ειναι αναγκαιο οτι συμφωνουν και οι φαν με αυτο. Οσο πιο προσιτη ειναι η μουσικη μας, απο την αποψη εισητηριων και τιμες των μουσικων προιοντων μας, τοσο πιο ευκολα μπορει να μας ανακαλυψουν περισσοτεροι φαν. Αν επιμενουνε να χρεωνουμε 10 ευρω εισητηριο και 10-15 ευρω το cd, απλα θα το αγοραζουν οι φιλοι μας γιατι μας λυπουνται.

Νικος  

 
Και μην ξεχνάμε πως άλλοτε υπήρχαν 10 μπάντες και μόνο το tape-trading, πλέον για κάθε είδος υπάρχουν αναρίθμητες μπάντες και το internet. Είναι λογικό ως ένα σημείο ένας απλός fan να εμμένει σε ορισμένα δεδομένα συγκροτήματα που γνωρίζει αντί να προσπαθεί να ξεχωρίσει την ήρα απ'το στάρι ανάμεσα σε χιλλιάδες νέα/underground συγκροτήματα/καλλιτέχνες.

 
Το θέμα για εμένα είναι πρακτικό.Αν δεν πληρώνεσαι για αυτό που κάνεις απλά δεν θα μπορείς να συνεχίσεις να το κάνεις.Αν οι καλλιτέχνες δεν πληρώνονται για αυτό που κάνουν θα σταματήσουν να υπάρχουν.Θα πρέπει λοιπόν η κοινωνία να είναι έτοιμη να δεχτεί τις συνέπειες των πράξεών της.Εφόσον η ίδια μας  απαξιώνει σημαίνει ότι δεν μας θεωρεί σημαντικούς για το μέλλον της.Σημαίνει ότι η τέχνη δεν έχει θέση στο μέλλον της ως κοινωνική προσφορά και παραγωγή πολιτισμού.Ελπίζω μόνο να μην το συνειδητοποιήσει αυτό όταν θα είναι πια πολύ αργά.

Προσωπικά ως φοιτητής έχω όσο χρόνο θέλω για τη μουσική, δεδομένου ότι προς το παρόν με ζουν οι γονείς μου.Αυτό θα αλλάξει σε μερικά χρόνια.Μένει λοιπόν η ίδια η ζωή να απαντήσει στο αν θα μπορέσω να ασχολούμαι με τη μουσική στο επίπεδο που θέλω καθαρά ως δικιά μου υπαρξιακή ανάγκη ή αν η πραγματικότητα θα με προσγειώσει σε μία μίζερη και άτεχνη καθημερινότητα.

offtopic

pinhead είπε:
Πρεπει και οφειλω στο εαυτο μου να ειμαι αισιοδοξος ρε συ SF αλλιως θα πρεπει να πεσω σε καταθλιψη...2 πραματα ξερω να κανω μαθηματικα και να παιζω κιθαρα και το 2ο θελει αρκετη δουλιτσα ακομα...
Έχεις περάσει Πραγματική Ανάλυση?

Συμπάσχω και στους 2 τομείς…

 
Εγώ λέω ότι είμαστε πολύ τυχεροί που δεν είναι ο SF σκηνοθέτης, διότι αν ήταν θα είχαμε κόψει τις φλέβες μας μέσα στο σινεμά, παρακολουθώντας την ταινία του "Τον ήπιαμε: μία ματιά στο κοντινό μέλλον", έτσι γλαφυρά που τα λέει ο άτιμος...

Όχι ότι έχει άδικο, αλλά ας δούμε και την ΑΛΛΗ άποψη σε αυτά που λέει:

α) Λέει ότι κανείς δε θα ζει από τη μουσική.. δηλ. ο Χ''γιάννης και η Λανδή θα αναγκαστούν να ασχοληθούν με το άλλο πράγμα που τους ενδιαφέρει και επιτέλους θα πάψουν να μας τα σπάνε; Χμμμ, καλά ακούγεται.... άσε που επιτέλους θα δημιουργηθεί χώρος (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για μουσικούς που θα θέλουν να δώσουν μία συναυλία σε μία γειτονιά για λιγότερα χρήματα απ' όσα κάνει ένα γερμανικό αυτοκίνητο και (φαντάσου) οι άνθρωποι θα μπορούν να πάνε να ακούσουν...

β) Λέει ότι δε θα γίνονται συναυλίες... χμμ, οπότε άνεργες και αδιόριστες εκπαιδευτικοί ΔΕ θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήρια των Γιου-Κουφού ένα ολόκληρο έτος πριν τη συναυλία, την ίδια περίοδο όπου οι ανακοινωμένες συναυλίες του Elvis Costello και της Grace Jones ματαιώνονται λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος - καίτοι φθηνότερες). Δε πειράζει... θα κάνουν κάτι άλλο το ένα εκείνο βράδυ που θα χαζέυανε τη πανοραμική οθόνη, π.χ. θα διαβάσουν κανά βιβλίο...

γ) Λέει ότι η ανεργία θα φτάσει το 30%... χμμ... τουλάχιστον θα έχουμε απολλυμένα κοπρόσκυλα (ξέρετε ποιους λέω) ή θα την πληρώσουν αποκλειστικά οι μουσικοί και οι καλλιτέχνες; Στην πρώην Σοβ. Ένωση (αλλά και άλλες "φτωχές" χώρες, όπως η Τουρκία) οι μουσικοί και οι φωτογράφοι ήταν βασιλιάδες, όχι βέβαια γνωστοί παγκοσμίως όπως εκεινος ο...ο... (πως τον λένε εκείνο το γάλλο φωτογράφο...;) αλλά πολλοί ικανοποιημένοι από τη ζωή τους. Δεν έχει σχέση με τη φτώχεια της χώρας αλλά με τη φτώχεια στα μυαλά των πανηλιθίων κατοίκων της Ελλάδας, οι οποίοι κοροϊδεύουν, ξεφτιλίζουν και χλευάζουν τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα από τη δεκαετία του 50 μέχρι σήμερα... όσα λεφτά και αν είχαν στη τσέπη τους.

δ) Δε λέει (διότι είναι καλός σκηνοθέτης λέμε), πόσο σοβαρότερη χωρα ήταν η Ελλάδα όταν ήταν φτωχότερη, δηλ. όταν οι άνθρωποι ζούσαν με τα χρήματα που είχαν και ΟΧΙ με τα χρήματα που μπορούσαν να δανειστούν. Δε λέει ότι ο κόσμος ασχολιόταν πολύ περισσότερο με τη μουσική αξία αυτού που ανέβαινε στη σκηνή και όχι με τα μπούτια της κάθε γαργιόλας όπως σήμερα. ΣΤΕΓΝΑ ικετευω το Θεό για επιστροφή σε αυτή τη σοβαρότητα και ας μη ξαναδώ συναυλία ποτέ στη ζωή μου.

Κοιτάξτε να είστε καλοί σε αυτό που κάνετε. Αν κάνετε μαθηματικά, ελπίστε σε κάτι περισσότερο από μία θέση καθηγητή σε Λυκειο, και αν κάνετε μουσική ελπίστε σε κάτι περισσότερο από το να είστε σέσιονάδες στη Τάμτα.

:)

 
trolley είπε:
Εγώ λέω ότι είμαστε πολύ τυχεροί που δεν είναι ο SF σκηνοθέτης, διότι αν ήταν θα είχαμε κόψει τις φλέβες μας μέσα στο σινεμά, παρακολουθώντας την ταινία του "Τον ήπιαμε: μία ματιά στο κοντινό μέλλον", έτσι γλαφυρά που τα λέει ο άτιμος...

Όχι ότι έχει άδικο, αλλά ας δούμε και την ΑΛΛΗ άποψη σε αυτά που λέει:

α) Λέει ότι κανείς δε θα ζει από τη μουσική.. δηλ. ο Χ''γιάννης και η Λανδή θα αναγκαστούν να ασχοληθούν με το άλλο πράγμα που τους ενδιαφέρει και επιτέλους θα πάψουν να μας τα σπάνε; Χμμμ, καλά ακούγεται.... άσε που επιτέλους θα δημιουργηθεί χώρος (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για μουσικούς που θα θέλουν να δώσουν μία συναυλία σε μία γειτονιά για λιγότερα χρήματα απ' όσα κάνει ένα γερμανικό αυτοκίνητο και (φαντάσου) οι άνθρωποι θα μπορούν να πάνε να ακούσουν...

β) Λέει ότι δε θα γίνονται συναυλίες... χμμ, οπότε άνεργες και αδιόριστες εκπαιδευτικοί ΔΕ θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήρια των Γιου-Κουφού ένα ολόκληρο έτος πριν τη συναυλία, την ίδια περίοδο όπου οι ανακοινωμένες συναυλίες του Elvis Costello και της Grace Jones ματαιώνονται λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος - καίτοι φθηνότερες). Δε πειράζει... θα κάνουν κάτι άλλο το ένα εκείνο βράδυ που θα χαζέυανε τη πανοραμική οθόνη, π.χ. θα διαβάσουν κανά βιβλίο...

γ) Λέει ότι η ανεργία θα φτάσει το 30%... χμμ... τουλάχιστον θα έχουμε απολλυμένα κοπρόσκυλα (ξέρετε ποιους λέω) ή θα την πληρώσουν αποκλειστικά οι μουσικοί και οι καλλιτέχνες; Στην πρώην Σοβ. Ένωση (αλλά και άλλες "φτωχές" χώρες, όπως η Τουρκία) οι μουσικοί και οι φωτογράφοι ήταν βασιλιάδες, όχι βέβαια γνωστοί παγκοσμίως όπως εκεινος ο...ο... (πως τον λένε εκείνο το γάλλο φωτογράφο...;) αλλά πολλοί ικανοποιημένοι από τη ζωή τους. Δεν έχει σχέση με τη φτώχεια της χώρας αλλά με τη φτώχεια στα μυαλά των πανηλιθίων κατοίκων της Ελλάδας, οι οποίοι κοροϊδεύουν, ξεφτιλίζουν και χλευάζουν τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα από τη δεκαετία του 50 μέχρι σήμερα... όσα λεφτά και αν είχαν στη τσέπη τους.

δ) Δε λέει (διότι είναι καλός σκηνοθέτης λέμε), πόσο σοβαρότερη χωρα ήταν η Ελλάδα όταν ήταν φτωχότερη, δηλ. όταν οι άνθρωποι ζούσαν με τα χρήματα που είχαν και ΟΧΙ με τα χρήματα που μπορούσαν να δανειστούν. Δε λέει ότι ο κόσμος ασχολιόταν πολύ περισσότερο με τη μουσική αξία αυτού που ανέβαινε στη σκηνή και όχι με τα μπούτια της κάθε γαργιόλας όπως σήμερα. ΣΤΕΓΝΑ ικετευω το Θεό για επιστροφή σε αυτή τη σοβαρότητα και ας μη ξαναδώ συναυλία ποτέ στη ζωή μου.

Κοιτάξτε να είστε καλοί σε αυτό που κάνετε. Αν κάνετε μαθηματικά, ελπίστε σε κάτι περισσότερο από μία θέση καθηγητή σε Λυκειο, και αν κάνετε μουσική ελπίστε σε κάτι περισσότερο από το να είστε σέσιονάδες στη Τάμτα.

:)
+1234 σε ολα!

 
The philosopher είπε:
offtopicΈχεις περάσει Πραγματική Ανάλυση?

Συμπάσχω και στους 2 τομείς…

Συναδερφος ε;Εγω και λογο μουσικης και καποιων προσωπικων θεματων(δουλεια,υγεια κτλ.)ειμαι 8ο έτος...αλλα 2 μαθηματα μεινανε...την πραγματικη την εχουμε επιλογης και δεν το πηρα αν και σαν αντικειμενο ειναι ωραια...

Επαγγελματιας μπορεις να εισαι σε διαφορα επιπεδα αναλογα πχ.δασκαλος,session κτλ. και να συμπληρωνεις το οποιο εισοδημα σου το οποιο αν δεν χρειαζεται αναγκαστικα να ειναι και πολυ μεγαλο.Με το ονειρο οτι απο το δωματιο γραφοντας τραγουδακια θα κανεις διεθνη καριερα απλα εισαι off.Και μετα σου φταιει το συστημα η βιομηχανια κτλ...

Πάντως οσο αφορα τη δημιουργια μουσικης,προωθησης της να λεμε και κατι που μεταξυ μας ισχυει.Εχουμε καλα σχηματα εχω ακουσει διαφορα αλλα πλην εξαιρεσεων δεν εχουμε αυτο το πολυ "δυνατο" υλικο το οποιο αναμεσα σε τοσα που υπάρχουν θα ξεχωρισει και θα προχωρησει.Αυτα που ξεχωρισαν και προχωρησαν κατ εμε ειναι οντως τα καλυτερα(πχ blues wire να μη λεω μονο μεταλαδικα).Θελει δουλεια υπομονη πολυ ταλέντο και συννενοηση.δεν μιλαω για λεφτα και επαγγελματιες κτλ...

 
Εγώ θυμάμαι όταν ήμουνα μικρός δεν είχα λεφτά και αντέγραφα βινύλια σε κασσέτες...

Μετά βγήκαν τα cd και αντέγραφα cd...

Τώρα που μεγάλωσα και έχω λεφτά να αγοράσω βινύλια και cd's σταμάτησαν να τα βγάζουν!

Γ@^**$#!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top