Καλησπερα σε ολους και Καλα Χριστουγεννα!
Η αποροια μου λογικη για μενα, ισως περιττη για τους γνωστες μουσικης θεωριας, φωνητικων κτλ.
Οποτε γραφω ενα καινουργιο κομματι, τις περισσοτερες φορες βασιζομαι στο οτι το root key ακορντο θα ειναι αυτο που με βολευει στην ταστιερα. (Φανταζομαι και σε πολλους)
Και εγειρεται το ερωτημα (εμενα που δεν εχω σχεση με μαθηματα φωνητικης κτλ):
- Σε καθε φωνη που θα πει το τραγουδι (που βεβαια ο καθενας εχει και την δικη του εκταση) με τι κριτηρια επιλεγεται το root key του κομματιου;
Δηλ, πιο απλα,
αν μπορω να τραγουδησω το τραγουδι και απο B και απο C και απο D, υπαρχει κανονας που λεει οτι πχ "οσο πιο ψηλα τοσο πιο καλα" ή απλα ειναι τυχαια κατα ποσο βολευει τον τραγουδιστη;
Η αποροια μου λογικη για μενα, ισως περιττη για τους γνωστες μουσικης θεωριας, φωνητικων κτλ.
Οποτε γραφω ενα καινουργιο κομματι, τις περισσοτερες φορες βασιζομαι στο οτι το root key ακορντο θα ειναι αυτο που με βολευει στην ταστιερα. (Φανταζομαι και σε πολλους)
Και εγειρεται το ερωτημα (εμενα που δεν εχω σχεση με μαθηματα φωνητικης κτλ):
- Σε καθε φωνη που θα πει το τραγουδι (που βεβαια ο καθενας εχει και την δικη του εκταση) με τι κριτηρια επιλεγεται το root key του κομματιου;
Δηλ, πιο απλα,
αν μπορω να τραγουδησω το τραγουδι και απο B και απο C και απο D, υπαρχει κανονας που λεει οτι πχ "οσο πιο ψηλα τοσο πιο καλα" ή απλα ειναι τυχαια κατα ποσο βολευει τον τραγουδιστη;