Καλά τα λες φίλε Bsolution αλλά ο "έξυπνος" πελάτης που θα πάει να τη φέρει στον καταστηματάρχη δε θα έρθει μετά να ποστάρει και στο φόρουμ. Δεν έχει λόγο. Σου λέω εγώ ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι εδώ που διαμαρτύρονται είχαν όντως μια άσχημη εμπειρία. Αυτά είναι μέρος της δουλειας μιας και κανεις δεν είναι αλάνθαστος, αλλά οφείλει και ο κάθε καταστηματάρχης να αναλάβει την ευθύνη του αν θέλει να έχει καλές σχέσεις με τους πελάτες και να μην το παίζει ιστορία στο χώρο κτλ κτλ όπως κάνουν σχεδόν όλοι. Και τα μισά παράπονα να είναι μούφες, μένουν αρκετά για όλους. Δεν είναι και πολλοί.BSolution είπε:Καλησπέρα σε όλους .
Παρατηρώ ότι υπάρχουν κατηγορίες δημοσίως για μερικούς για , κατα την γνώμη μου , υποτιθέμενα περιστατικά που έχουν γίνει . Λέω υποτιθέμενα διότι μάλλον κανένας απο έμας , τουλάχιστον όχι πάντα , δεν ήταν παρών στις συνδιαλλαγές μεταξύ του καταστηματάρχη και του δυσαρεστημένου πελάτη ώστε να ξέρει ποίος είχε δίκαιο ή άδικο ή τι ακριβώς ήταν το θέμα της κάθε επισκευής ή τι ζήτησε ο πελάτης και τι του επισκεύασαν ή τι είδους βλάβη νόμιζε ο πελατης ότι είχε ο ενισχυτής ή η κιθάρα του αλλά τελικά δεν ήταν αυτή που νόμιζε ή οτι ο πελάτης δεν ξέρει τι του γίνεται και άλλα λέει και άλλα θέλει ή ακόμα και απο την μεριά των πελατών να δηλώνουν επίτηδες άγνοια για σοβαρές βλάβες που έχουν οι ενισχυτές και οι κιθάρες τους ταλαιπωρώντας και χώνοντας έτσι τον επισκευαστή να τους κάνει την δουλειά πολλές φορές σχεδόν τσάμπα αφου ''στο σπίτι έπαιζε μια χαρά εδώ τι έπαθε ? '' , (ένα κλασσικό ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ κόλπο για όσους νομίζουν οτι μόνο οι Έλληνες καταστηματάρχες είναι οι πονηροί της υπόθεσης) .
Οπότε καταλαβαίνετε πλέον οτι δεν εμποδίζει ούτε εμένα , ούτε τον οποιονδήποτε αν θέλει να δυσφημίσει επειδή νομίζει οτι δεν έγινε η δουλειά του όπως αυτός ακριβώς νόμιζε οτι θα γινόταν και στα χρήματα που νόμιζε οτι θα κόστιζε ή απλά επειδή στραβογάμησε χτές βράδυ .
Επειδή αρκετοί απο τους αναφερθέντες προηγουμένως είναι γνωστοί μου και περνάω αρκετές ώρες στον καθένα διαφορετικά μέσα στην βδομάδα ΟΛΑ τα παραπάνω περιστατικά τα έχω δει να συμβαίνουν μπροστά μου .
Συμφωνώ οτι πολλές φορές και εκτός προγράμματος θα βγεί το κατάστημα , για τους δικους του πάντα λόγους , αλλά είμαι σίγουρος οτι πολλοί απο εμάς έχουν εξυπηρετηθεί και πολύ πιο γρήγορα απο το αναμενόμενο .
Αλλά πιστεύω δεν είναι λόγος αυτός να ''θάψουμε'' ανθρώπους που κατα μέσο όρο έχουν βοηθήσει λίγο ή πολύ αρκετό απο το κιθαριστικό και μπασιστικό κοινό των Αθηνών .
Αλήθεια κύριοι moderators υπάρχει τρόπος να προστατευθούν το όνομα αλλά και τα δικαιώματα των αναφερθέντων ?
+άπειρα!soundmagic είπε:Καλά τα λες φίλε Bsolution αλλά ο "έξυπνος" πελάτης που θα πάει να τη φέρει στον καταστηματάρχη δε θα έρθει μετά να ποστάρει και στο φόρουμ. Δεν έχει λόγο. Σου λέω εγώ ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι εδώ που διαμαρτύρονται είχαν όντως μια άσχημη εμπειρία. Αυτά είναι μέρος της δουλειας μιας και κανεις δεν είναι αλάνθαστος, αλλά οφείλει και ο κάθε καταστηματάρχης να αναλάβει την ευθύνη του αν θέλει να έχει καλές σχέσεις με τους πελάτες και να μην το παίζει ιστορία στο χώρο κτλ κτλ όπως κάνουν σχεδόν όλοι. Και τα μισά παράπονα να είναι μούφες, μένουν αρκετά για όλους. Δεν είναι και πολλοί.
Ατυχίες και στραβές συμβάινουν σε όλους. Ανθρωποι είναι και αυτοί. Δεν έχω δεί ούτε έχω ακούσει απο γνωστό έστω μία φορά όμως να σου πεί ένας αντρίκια "ναι φίλε μου έκανα λάθος, αν θες να ξανάρθεις στο επόμενο σέρβις σου κόβω τόσα". Ούτε μία. Γιατί αυτό είναι το άλλο ελληνικότατο κόλπο: στη ντόπια αγορά είμαστε δυό, είμαστε τρείς, και πελάτη άμα δε σου αρέσουμε να πας να ****θείς.
Όνομα και δικαιώματα έχει ο πελάτης. Ο καταστηματάρχης δε δικαιούται τίποτα που δεν έχει κερδίσει με την ποιότητα της δουλειάς του. Δε μου έχει καταστρέψει κανείς όργανο για να βγώ με ονόματα και στην τελική τη δουλειά μου την έκανα. Αλλά από ευκαιριακές γυφτιές άλλο τίποτα.
Συμφωνω σε οτι λες εκτος απο τη τελευταια προταση.Μιλωντας μονο για set up γιατι να δωσεις παραπανω για μια δουλεια η οποια ειναι οτι πιο ευκολο για καποιον που εχει μαγαζι...γιατι να πρεπει να χρυσοπληρωσω καποιον για δουλεια μισης ωρας...γενικα ακουω απο πολλους να λενε 'θα δωσεις κατι παραπανω αλλα θα γινει καλη δουλεια' αλλα σε περιπτωσεις απλων υπηρεσιων δεν το δεχομαι...γτ για να δωσω σε καποιον 50ε για 'καλη δουλεια μισης ωρας' εγω πρεπει να δουλεψω σχεδον 15 ωρες...και θα μου πεις τωρα 'μαθε να το κανεις μονος σου' και θα σου πω οτι φυσικα κ το κανω μονος μου αλλα δεν ειναι λογικη αυτη...vlasiss είπε:Φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις που ένας μάστορας κάνει πολύ καλή δουλειά και οι πελάτες μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι, και μάλιστα πολλές! Παρ' όλ' αυτά, αν κάποιος είναι δυσαρεστημένος, έχει το δικαίωμα (γι' αυτό υπάρχουν και τέτοιου είδους forums) να εκφράσει την άποψη του (με τεκμήρια πάντα) ή κάποιο συμβάν που του έτυχε. Καμία πρόθεση να δυσφημιστεί κανένας. Σ' αυτό το σημείο, θα διαφωνήσω για τον όρο "υποτιθέμενα περιστατικά". Δεν νομίζω να έχει κάποιος πρόθεση να πει πράγματα για κάποιον που δεν ισχύουν ούτε ότι είναι χαζός και δεν ξέρει τι λέει ή δεν καταλαβαίνει τι του γίνεται όσο συναναστρέφεται με τον μάστορα ή ότι στραβογάμησε (ΕΛΕΟΣ) (νομίζω έχουμε φύγει από το δημοτικό πολλά χρόνια τώρα για να φερόμαστε σαν 5χρονα και να τα βάζουμε με κάποιον επειδή μπορεί να μας συνέβη κάτι στραβό, π.χ. το παράδειγμα που έδωσε ο φίλος). Όπως πολλοί γράφουν πολύ καλά λόγια για έναν μάστορα, προτρέποντας (εσκεμμένα ή μη) πολλούς να τον δοκιμάσουν, έτσι και οι δυσαρεστημένοι μπορούν να μιλήσουν για το τι συνέβη στον εαυτό τους εκφράζοντας την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ τους άποψη και (θέλοντας ή μη) να αποτρέψουν κάποιον που διάβασε το συγκεκριμένο post να πάει στον συγκεκριμένο μάστορα. Καμία πρόθεση να παρακινήσουν κανέναν, καμία πρόθεση να δυσφημίσουν κανέναν!
p.s Να προτιμάται τους ανθρώπους που γνωρίζετε και ξέρουν ότι θα σας προσέξουν! Καλύτερα να δόσεις λίγα χρήματα παραπάνω και να γίνει σωστή δουλειά από όλες τις απόψεις, παρά να αναζητάς για κάποιον διαφορετικό αναζητώντας καλύτερη ή φθηνότερη μεταχείριση και στο τέλος να απογοητευτείς! Εγώ προσωπικά πήρα το μάθημά μου και το ψάξιμο τέλος! Να' στε καλά παίδες! Καλή συνέχεια...
Απεγνωσμένος είμαι τι να κάνω. Να χαίρεσαι που δεν προστίθεται στον διάλογο και 3οςnoe13 είπε:Συμφωνω σε οτι λες εκτος απο τη τελευταια προταση.Μιλωντας μονο για set up γιατι να δωσεις παραπανω για μια δουλεια η οποια ειναι οτι πιο ευκολο για καποιον που εχει μαγαζι...γιατι να πρεπει να χρυσοπληρωσω καποιον για δουλεια μισης ωρας...γενικα ακουω απο πολλους να λενε 'θα δωσεις κατι παραπανω αλλα θα γινει καλη δουλεια' αλλα σε περιπτωσεις απλων υπηρεσιων δεν το δεχομαι...γτ για να δωσω σε καποιον 50ε για 'καλη δουλεια μισης ωρας' εγω πρεπει να δουλεψω σχεδον 15 ωρες...και θα μου πεις τωρα 'μαθε να το κανεις μονος σου' και θα σου πω οτι φυσικα κ το κανω μονος μου αλλα δεν ειναι λογικη αυτη...
τωρα που το ξαναβλεπω ειναι λιγο ανησυχητικο να κανεις διαλογο μονος σου...![]()
το εχω ξαναπει...ειναι καιρος ο Ελληνας να αποκτησει αγοραστικη συνειδηση...!vlasiss είπε:Απεγνωσμένος είμαι τι να κάνω. Να χαίρεσαι που δεν προστίθεται στον διάλογο και 3ος![]()
Επίσης, όλο αυτό που λες εκφράζεται με μία έκφραση "Σε κοροϊδεύει...". Προφανώς όταν μιλάω για ανθρώπους που σε προσέχουν και τους γνωρίζεις εννοείται ότι γνωρίζεις ότι δεν σε κοροϊδεύουν... Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο κλάψτα Χαράλαμπε... :noe13 είπε:Συμφωνω σε οτι λες εκτος απο τη τελευταια προταση.Μιλωντας μονο για set up γιατι να δωσεις παραπανω για μια δουλεια η οποια ειναι οτι πιο ευκολο για καποιον που εχει μαγαζι...γιατι να πρεπει να χρυσοπληρωσω καποιον για δουλεια μισης ωρας...γενικα ακουω απο πολλους να λενε 'θα δωσεις κατι παραπανω αλλα θα γινει καλη δουλεια' αλλα σε περιπτωσεις απλων υπηρεσιων δεν το δεχομαι...γτ για να δωσω σε καποιον 50ε για 'καλη δουλεια μισης ωρας' εγω πρεπει να δουλεψω σχεδον 15 ωρες...και θα μου πεις τωρα 'μαθε να το κανεις μονος σου' και θα σου πω οτι φυσικα κ το κανω μονος μου αλλα δεν ειναι λογικη αυτη...
τωρα που το ξαναβλεπω ειναι λιγο ανησυχητικο να κανεις διαλογο μονος σου...![]()
οχι δε λεω αυτο...μπορει πραγματι να κανει καλη δουλεια...αλλα 60ε δε δικαιολογουνται για σετ απ οσο καλο κι αν ειναι...!vlasiss είπε:Επίσης, όλο αυτό που λες εκφράζεται με μία έκφραση "Σε κοροϊδεύει...". Προφανώς όταν μιλάω για ανθρώπους που σε προσέχουν και τους γνωρίζεις εννοείται ότι γνωρίζεις ότι δεν σε κοροϊδεύουν... Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο κλάψτα Χαράλαμπε... :![]()
Έχεις απόλυτο δίκιο... Και 30 ευρώ να σου παίρνει ένας στην καλύτερη περίπτωση, για μισή ώρα είναι ΠΟΛΛΑ όταν στις περισσότερες δουλειές αυτά τα χρήματα τα παίρνεις για δουλειά 8 ωρών! Αλλά τι να κάνεις. Τα σκάς και λες κι ευχαριστώ...noe13 είπε:οχι δε λεω αυτο...μπορει πραγματι να κανει καλη δουλεια...αλλα 60ε δε δικαιολογουνται για σετ απ οσο καλο κι αν ειναι...!
βγαλε της ολες ,δεν θα παθει τιποτα η κιθαρα ,απλα ειναι καλυτερα οταν αλλαζεις χορδες οπως πρεπει (δηλ.καθε 10-15 ωρες παιξιματος) να τις αλλαζεις μια-μια.2)Αν και απ ότι διάβασα αλλάζουμε μια-μια τις χορδές, αν θέλουμε να καθαρίσουμε την ταστιέρα(μιλάμε για αρκετή βρωμια και οι χορδές δυσκολεύουν το έργο) αν βγάλουμε αρχικά τις 3 και στη συνέχεια τις άλλες 3 για να καθαριστεί προσεκτικά υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα;
Συνεπώς, κατά τη γνώμη σου, όταν ο Χ επαγγελματίας εξυπηρετεί σωστά τους μισούς και άσχημα τους άλλους μισούς (ή 70%-30%, αν προτιμάς), οι δεύτεροι, οι ζημιωμένοι, πρέπει να κάνουν μόκο για να μη "θάψουμε'' ανθρώπους που κατα μέσο όρο έχουν βοηθήσει λίγο ή πολύ αρκετό απο το κιθαριστικό και μπασιστικό κοινό των Αθηνών" Σωστά φίλε μας;BSolution είπε:Συμφωνώ οτι πολλές φορές και εκτός προγράμματος θα βγεί το κατάστημα , για τους δικους του πάντα λόγους , αλλά είμαι σίγουρος οτι πολλοί απο εμάς έχουν εξυπηρετηθεί και πολύ πιο γρήγορα απο το αναμενόμενο .
Αλλά πιστεύω δεν είναι λόγος αυτός να ''θάψουμε'' ανθρώπους που κατα μέσο όρο έχουν βοηθήσει λίγο ή πολύ αρκετό απο το κιθαριστικό και μπασιστικό κοινό των Αθηνών .
Συμφωνω Ο Οικονομάκης έίναι υπόδειγμα επαγγελματία,και σαφώς καλός μάστορας.notlrac είπε:Ξέρετε γιατί ο Οικονομάκης έχει μια λίστα αναμονής 9 βδομάδες για να πας την κιθάρα σου για set up?? Είναι τόσο απλό. Ο ανθρωπος έχει οργάνωση και είναι ειλικρινής με τις εργασίες που κάνει. Και αν προκύψει κάτι θα επικοινωνήσει κατευθείαν μαζί σου.
Απορώ γιατί καταστήματα δίνουν ραντεβού για σετ απ κιθάρας μια βδομάδα και πας και δεν είναι έτοιμη!!! Και δεν σε ενημερώνουν καν ώστε να μην πας στο κέντρο και μετά πρέπει να ξαναπάς!!! Ε αυτά (και άλλα πολλά που δεν μπορώ να πω τώρα) είναι αστεία πράγματα.
Όποιος νομίζει ότι θίγεται από το να χάσει το χρόνο του απαντώντας καλύτερα ας κοιτάξει την επόμενη φορά να είναι πιο υπεύθυνος.
+1 για τον Παναγιώτη και να προσθέσω και το Νίκο Ταμπάκη, που βρίσκεται στο Ν.Ρύσιο (N.T. Handmade Guitars and Basses)tsipis είπε:Χαίρετε παιδιά..
Αν και λίγο αργά θα καταθέσω κι εγώ μια άποψη!!
Για Θεσσαλονίκη προτείνω ανεπιφύλακτα τον Παναγιώτη Λάμπη (Art of Wood πάνω από το Γαλλικό Ινστιτούτο)
Το έχω πει και θα το ξαναπώ:vlasiss είπε:Καλησπέρα παιδιά!
Μόλις σήμερα πήρα πίσω τον ενισχυτή μου από τον Κουρμπή που του τον είχα αφήσει γιατί μου είχε εμφανίσει ένα προβληματάκι στον ήχο. Τον είχα πάει στις 8 Δεκεμβρίου 2011 και τον πήρα σήμερα στις 10 Ιανουαρίου 2012 (5 εβδομάδες δηλαδή παρά 2 μέρες). Τον πήρα πίσω ακριβώς όπως τον είχα αφήσει. Τις δύο πρώτες βδομάδες, τον κράτησε για να φτιάξει το μεγάφωνό του(που ο ίδιος διαπίστωσε ότι εκεί οφείλεται το πρόβλημα) και την Παρασκευή στις 23 Δεκεμβρίου 2011 που πήγα να τον πάρω το πρόβλημα στον ήχο εξακολουθούσε να υπάρχει και την ίδια στιγμή ανακάλυψε ότι έφταιγε ένα από τα knobs του ενισχυτή. Τον κράτησε τελικά για να τον ξαναφτιάξει, έχοντας χρεώσει φυσικά την τσάμπα δουλειά που έκανε στο μεγάφωνο, και σήμερα μετά από πολλά τηλέφωνα που του έκανα λέγοντας μου ότι θα φτιαχτεί κάθε φορά που έπαιρνα, πήγα να τον πάρω γιατί 5 εβδομάδες παραπάει! Δεν είχε ασχοληθεί καθόλου μαζί του για τις υπόλοιπες 19 μέρες από την στιγμή που είχα ξαναπάει! Όχι, απλά δεν θα ξαναπατήσω στο μαγαζί του, αλλά κατάλαβα ότι είναι και ένας από τους χειρότερους """επαγγελματίες""" που υπάρχουν στην αγορά.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
σε αυτό συμφωνώ απόλυτα και πιστεύω αρκετοί απο εδώ μέσα επίσης.S9F είπε:Καταρχήν,δεν έχουμε κανένα λόγο να μην πιστέψουμε οτί αυτά που λες όντως ισχύουν.
Αλλά Με λίγα λόγια "κατήγγειλε" ΕΠΩΝΥΜΑ.Νομίζω οτί αυτό κάποια στιγμή θα πρέπει να συμπεριληφθεί στους κανονισμούς του forum.
Πρώτον δεν κατήγγειλα κανέναν! Για να διαπιστώσεις αυτό που σου λέω ψάξε λίγο παρακάτω από το post μου που διάβασες και στο οποίο απάντησες. Δεύτερον, δεν είμαι ανταγωνιστής κανενός καθώς δεν ανήκω καν σ'αυτόν τον χώρο, φοιτητής είμαι και μάλιστα με έλλειψη χρημάτων και χρόνου. Επίσης,δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω το όνομά μου. Δεν κρύβομαι από κανέναν. Μάλιστα το ψευδώνυμο μου είναι το ίδιο μου το όνομα. Βλάση με λένε. Το vlasiss μπήκε γιατί τo vlasis υπήρχε ήδη όταν είχα γραφτεί. Επίσης, για τον ίδιο λόγο postαρα το παράπονο μου αμέσως με το που γύρισα στο σπίτι μου από το κατάστημα που πήγα να πάρω πίσω τον ενισχυτή μου... Καμία πρόθεση να κρυφτώ από κανέναν...S9F είπε:Το έχω πει και θα το ξαναπώ:
Καταρχήν,δεν έχουμε κανένα λόγο να μην πιστέψουμε οτί αυτά που λες όντως ισχύουν.
Αλλά όταν "βγαίνει" κάποιος ανώνυμα πίσω από ένα username και με την όποια προστασία του εξασφαλίζει αυτό,να "καταγγείλει" κάποιον άλλο συγκεκριμένα και με ονοματεπώνυμο (στην περιπτωση αυτή τον Κουρμπή) ,νομίζω οτί δεν είναι δίκαιο,ανεξαρτήτως αν αυτά που έχει να πει ισχύουν...Και για να στο πω με άλλα λόγια,ποιός μου λέει εμένα οτί π.χ. δεν είσαι ανταγωνιστής του Κουρμπή και του όποιου Κουρμπή;Με λίγα λόγια, "κατήγγειλε" ΕΠΩΝΥΜΑ.Νομίζω οτί αυτό κάποια στιγμή θα πρέπει να συμπεριληφθεί στους κανονισμούς του forum.
Τώρα εσύ -και με το δίκιο σου- μπορεί να μου ανταπαντήσεις οτί δεν ξέρεις αν εγώ που τα γράφω αυτά είμαι ο...Κουρμπής ή κάνας φίλος του Κουρμπή...Υπάρχουν κάποια μέλη εδώ στο forum που ξέρουν ποιός είμαι και ευχαρίστως να σου δώσω με π.μ. το τηλέφωνό μου για να το διαπιστώσεις.Θεσσαλονικός είμαι και δεν έχω ιδέα τι γίνεται κάτω στην Αθήνα από τεχνικούς και καταστήματα γενικότερα...
Σχετικά με το θέμα σου,καιρό είχα να γελάσω τόσο... ;D 5 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ αναμονή καλύτερα να τον έστελνες στο εργοστάσιο για service...Παλαιότερα είχα στείλει 2 κεφαλές στη Marshall στην Αγγλία για χοντροδουλειές και όλο το εγχείρημα πήρε μόνο 10 μέρες για να σου δώσω να καταλάβεις...Απλά στο λέω,γιατί και εγώ το είχα παράπονο αυτό με τους χρόνους αναμονής με μερικούς τεχνικούς εδώ στη Θεσ/νίκη...