Ποιο Audio interface 8x;

panorios

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,208
Πόντοι
438
Καλησπέρα,

Έχει έρθει η ώρα να ανανεώσω την κάρτα ήχου.

Σκοπεύω να ξεφορτωθώ τις παλιές μου Tascam fw-1082 και Maudio Fast track ultra 8r και να πάρω κάτι σύγχρονο με 8 inputs.

Ο σκοπός είναι να ηχογραφούνται όλα τα όργανα (κιθάρα, μπάσο, πλήκτρα, edrums, 2 mics).

Η κιθάρα μπορεί να συνδεθεί και με spdif.

Μέχρι στιγμής η tascam μπορούσε να κάνει αυτή την δουλειά με αξιοπρέπεια.

Θα ήθελα κάτι το οποίο να έχει καλούς drivers (windows 10), να είναι μια εταιρεία που υποστηρίζει τους πελάτες της, να μην είναι firewire και να έχει καλό ήχο.

Δεν με ενδιαφέρουν τα plugins.

Από την έρευνα που έχω κάνει παρατηρώ ότι υπάρχει ένα κενό μεταξύ 500 ευρώ και 2000 ευρώ.

Υπάρχει τόση διαφορά στην ποιότητα μεταξύ της Focusrite Scarlett 18i20 2nd Gen και της Antelope Orion Studio ή της UNIVERSAL AUDIO APOLLO X8P;

Τι συμβαίνει στο ενδιάμεσο; (500-1000 ευρώ)

Τι θα προτείνατε;

Ευχαριστώ.

 
επειδη ψαχνω αυτον τον καιρο για αναβάθμιση απο την 6ι6 θα σου προτεινα μια απο τις παρακατω που βλεπω

audient id44

spl crimson3

Και οι δυο σε καλύπτουν σε εισοδους

εντιτ....δεν ειχα δει τις απαντησεις πιο πανω

Επίσης εγω κοιτάζω εως 700 οριακα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα ήθελα κάτι το οποίο να έχει καλούς drivers (windows 10), να είναι μια εταιρεία που υποστηρίζει τους πελάτες της, να μην είναι firewire και να έχει καλό ήχο.
Ρίξε μιά ματιά στην παρακάτω.

UA-1010 (OCTA-CAPTURE)

με τιμή εδώ στα €455.

octa-capture_front_gal.jpg


octa-capture_back_gal.jpg


 
Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την adat για σύνδεση περισσότερων inputs χωρίς να μου κοστίσει όσο μια UAD APOLLO.

Η spdif μου έλυνε αυτό το πρόβλημα.

 
Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια.

Με βάλατε σε ευχάριστους μπελάδες :classic_biggrin:

Έχω διαβάσει όλα τα reviews και έχω δει όλα τα βίντεο. Αλλά τα κατάφερα και μπερδεύτηκα. Δεν ξέρω τι να διαλέξω.

Δεν βρήκα πολύ υλικό για την Roland αν και πέτυχα έναν εξαιρετικό τύπο που έκανε ένα πολύ αναλυτικό review. Η τιμή της είναι πραγματικά δελεαστική και έχει όλα τα ins που χρειάζομαι.

Η RME Fireface UC φαίνεται να έχει πολύ καλή φήμη και βρίσκω πολλούς φανατικούς αλλά πετυχαίνω και κάποια λίγα προβλήματα. Με προβληματίζει ότι είναι ακριβή αν και είναι αρκετά παλιό μοντέλο.

Η spl crimson3 έχει πολύ καλές κριτικές αλλά δεν έχω καταλάβει πόσα ταυτόχρονα tracks μπορώ να γράψω 2 mics+4 lines+2 instruments+2 spdif ή τα 2 instruments ακυρώνονται, επίσης κάτι προβλήματα διαβάζω με τους drivers.

Και τέλος η Audient iD44 που η αγάπη ξεχειλίζει αλλά μου δημιουργεί ένα πρόβλημα τα tracks μου βγαίνουν οριακά με πολλούς συμβιβασμούς, εάν καταλαβαίνω και διορθώστε με παρακαλώ, μπορώ να γράψω ταυτόχρονα 6 tracks ή είναι 8;

Υπενθυμίζω ότι χρειάζομαι (πλήκτρα 2+ 2 mics+ 1 bass+ 2 drums+ 1 τουλάχιστον guitar). Εάν βρω τα σκούρα τα τύμπανα θα τα πάρω midi.

Απ ότι καταλαβαίνω όλες οι παραπάνω έχουν αντίστοιχα καλούς προενισχυτές και converters με την Audient iD44 σε ελαφρό προβάδισμα.

Όποια ιδέα ,σοφία σας, θα είναι πολύτιμη και θα με βοηθήσει να πάρω την τελική μου απόφαση.

Ευχαριστώ και πάλι.

 
 Η RME είναι φτηνή για τα δεδομένα της εταιρίας, αν θέλεις καινούργιο μοντέλο που να είναι USB 3, πας για τα 2 χιλιαρικάκια. Πάντως έχει μεν σχεδιασμό του 2009, αλλά λογικά αφού θα την πάρεις καινούργια θα έχει κατασκευαστεί πολύ πιο πρόσφατα. Και οι άλλες κάρτες που συζητάμε εδώ USB 2 είναι αν δεν απατώμαι, οπότε δε μιλάμε ΙΜΗΟ για κάτι πολύ πιο εξελιγμένο. Άρα το όλο θέμα είναι η υποστήριξη του κατασκευαστή, και εκεί η RME είναι καλή. Όπως είναι και άριστη στο χαμηλό latency.

 Από εκεί και πέρα αν σε παίρνει να αγοράσεις ένα πιο πρόσφατο μοντέλο σίγουρα θα είναι καλύτερα. Αλλά γενικά όποια μάρκα και να πάρεις να προσέξεις τους drivers, το USB πρωτόκολλο είναι ένα μπουρδέλο και μισό, αν οι drivers δεν δουλεύουν καλά you gonna have a bad time :classic_biggrin:

 
Σύμφωνα με όσα διάβασα γιατί αντίστοιχα ψάχνω και εγώ και το έχω γράψει αλλού, από όσο θυμάμαι απέκλεισα την roland γιατί έχει μόνο μια έξοδο ακουστικών κάτι που το θεωρώ σημαντικό (αλλιώς θυσιάζεις μια line out αν έχεις)

Επίσης για την spl αυτό που ρωτάς δεν το έχω ξεκαθαρίσει και εγώ, αλλά πιστεύω ότι οι έξτρα είσοδοι δεν μιξάρονται. Επίσης κατάλαβα ότι μάλλον δεν συνοδεύεται από interface mixer αλλά ό,τι κάνεις το κάνεις the hard way που είναι και καλό και κακό. Τώρα για κριτικές, αν διάβασες μια που λέει ένας μαυρούκος ότι κάνει θόρυβο το ποτ....μάλλον την προσπερνώ. Γεγονός είναι ότι έχει απρόσωπο support καθώς είναι...γερμανική και κολοσσιαία.

Για την audient καταλαβαίνω ότι έχει 4 μικρόφωνα που είναι κοινά και για line και 2 οπτικές. Το πρόβλημα για μένα μ αυτήν, εκτός από τις εισόδους είναι το rotary encoder που εκτός από volume ντουμπλάρει και σε λειτουργίες του daw και γενικά όποτε έπιασα και δούλεψα encoder μετά από 2 χρόνια τα έπαιξε και άρχισε να πηδάει ανάμεσα στις τιμές. Θετικό ότι έχουν καλό support και φυσικά νέους οδηγούς και interface ενός μηνός καθώς υπήρξαν σίγουρα παράπονα. Αυτό κάτι λέει.

Από RME δεν με εμπνέουν, καθώς στα λεφτά που θέλω <700 δεν φτάνουν οι είσοδοι.

Αλλη μια που κοιτάω είναι η motu ultralite mk4, πάλι με μια έξοδο ακουστικών, mixed σχόλια στο νετ και χλιαρή άποψη φίλων. (αλλά με ess dac...)

Για την ώρα βολεύομαι με την scarlett 6i6 και βλέπουμε....

Δεν ξέρω αν βοήθησα...

Επίσης από όσα είδα το usb 3 το βάζουν όλοι για μελλοντική ευκολία και όχι για ταχύτητα, διότι όλοι σχεδόν λένε ότι η ταχύτητα του 2.0 επαρκεί πλέον για όλες τις κάρτες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ζήτησες:

Θα ήθελα κάτι το οποίο να έχει καλούς drivers (windows 10), να είναι μια εταιρεία που υποστηρίζει τους πελάτες της, να μην είναι firewire και να έχει καλό ήχο.


Δεν βρήκα πολύ υλικό για την Roland αν και πέτυχα έναν εξαιρετικό τύπο που έκανε ένα πολύ αναλυτικό review. Η τιμή της είναι πραγματικά δελεαστική και έχει όλα τα ins που χρειάζομαι.
Εδώ.

 
Τελικά το Facebook το δουλεύουνε φούλ οι εταιρείες.

Πήρα άμεση απάντηση και από τους δύο.

Crimson 3

Hi , you can record up to 6 tracks (3 stereo tracks) with the Crimson 3 simultaneously. 4 analog signals through the 4 AD-converters and 2 digital signals through SPDIF.

Audient

Hello there, With the iD44, you can record up to 20 inputs at any one time. 4 of these would be the 4 built in Mic Pre's and the other 16 would be from external devices connected via ADAT. Please note that the number of optical input channels will drop to 8 when using ADAT at 88.2kHz or 96kHz, and down to 4 if you are using S/PDIF. I hope that helps but if you have any further questions, please let me know. Audient

Και όταν ρώτησα εάν τα ins και D.I. ακυρώνουν τα mics,

Thats Correct. Plugging a jack into the DI or insert returns will switch the Mic Pre out and signal will instead be taken from the DI or insert return instead. -Dan

 
Τελικά το Facebook το δουλεύουνε φούλ οι εταιρείες.

Πήρα άμεση απάντηση και από τους δύο.

Crimson 3

Hi , you can record up to 6 tracks (3 stereo tracks) with the Crimson 3 simultaneously. 4 analog signals through the 4 AD-converters and 2 digital signals through SPDIF.

Audient

Hello there, With the iD44, you can record up to 20 inputs at any one time. 4 of these would be the 4 built in Mic Pre's and the other 16 would be from external devices connected via ADAT. Please note that the number of optical input channels will drop to 8 when using ADAT at 88.2kHz or 96kHz, and down to 4 if you are using S/PDIF. I hope that helps but if you have any further questions, please let me know. Audient

Και όταν ρώτησα εάν τα ins και D.I. ακυρώνουν τα mics,

Thats Correct. Plugging a jack into the DI or insert returns will switch the Mic Pre out and signal will instead be taken from the DI or insert return instead. -Dan
ενταξει 20..... δε μας λεει αν οι δυο οπτικες μπορουν να ειναι 2 διπλες εισοδοι....

 
ενταξει 20..... δε μας λεει αν οι δυο οπτικες μπορουν να ειναι 2 διπλες εισοδοι....


Φαντάζομαι πως ναι, εάν έχεις adat εξόδους, αλλά μην λέω βλακείες δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ adat οπότε δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάω  :classic_blush:

 
ενταξει 20..... δε μας λεει αν οι δυο οπτικες μπορουν να ειναι 2 διπλες εισοδοι....
Τι εννοείς; Η ADAT σου δίνει 16 ή 8 ή 4 ανάλογα με το resolution που θα γράψεις. 

 
Για να χρησιμοποιήσεις το ADAT θα χρειαστείς και κάτι τέτοιο σαν επέκταση.




 
αυτό εννοώ. Όπως έρχεται έχει απλώς 2 optical. Για να τις εκμεταλλευτείς θέλεις ένα πρόσθετο έξοδο.

Το behringer σίγουρα είναι προσιτό για να πάρεις άλλα 8 κανάλια, αλλά...υποθέτω υποβιβάζεις τους στόχους σου.

Οι πιό σωστές λύσεις σίγουρα θα ξεφεύγουν. Αυτές μάλιστα της audient πάρα πολύ....

 
Ναι, αλλά εμένα με ενδιαφέρει μια τέτοια λύση. Θα μπορούσα για παράδειγμα να γράφω την μπάντα με μια τέτοια https://www.thomann.de/gr/audient_id22.htm και αυτό https://www.thomann.de/gr/behringer_ada_8200_ultragain.htm και όταν θέλω ξεχωριστά τα κανάλια να χρησιμοποιώ την Audient iD22 για την ποιότητα των converter και pre.

Φαντάζομαι ότι η ποιότητα της behringer δεν θα είναι και τελείως για πέταμα.

Δεν είναι κακή λύση ε;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top