Το έχεις μπερδέψει το θέμα κάπως. Να ξεκαθαρίσουμε:
- Καταρχήν είναι προτιμότερο να μην δουλεύουμε με ενα συγκεκριμένο path γιατί πχ μπορεί σε φωνές να κάνει καλή δουλειά ένα eq' date=' ενώ σε κιθάρες ένα άλλο. Το ίδιο ισχύει για τους κομπρέσσορες κλπ.
- Το gate είναι σχεδόν άχρηστο σήμερα καθώς με το cubase σου δίνεται η δυνατότητα να καθαρίσεις με editing τα tracks. Χρειάζεται μόνο στην περίπτωση που θέλουμε να "κόψουμε" την ουρά πχ. της μπότας η του τομ κλπ και να δώσουμε λίγη ατάκα, αλλά και πάλι για αυτές τις δουλειές υπάρχουν καλύτερα εργαλεία όπως ένα transient designer ή ένας καλός compressor.
- Αν GEQ εννοείς Graphical equalizer, δεν έχω συναντήσει ποτέ σε channel strip.
Οπότε αν μιλάμε για συμβατική κονσόλα (όχι ssl/neve) που ΔΕΝ έχει ενσωματωμένους δυναμικούς επεξεργαστές αλλά τους βάζουμε σαν insert το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ path είναι το εξής:
Gain,Insert (compressor/gate/whatever), EQ, Αux. Sends, Pan, Fader. To θέμα είναι ότι:
1) Σήμερα συνηθίζουμε να αλλάζουμε τη σειρά ανάλογα με το τι θέλουμε να κάνουμε.
2) Υπάρχουν έτοιμα channel strips σε plugin.
[b']3) Channel strip είναι το ίδιο το κανάλι του cubase.[/b]
4) Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ αδύνατο το να έχεις ένα κανάλι που κάνει για ό,τι του βάλεις (εκτός αν η κονσόλα μας ανήκει στην κατηγορία neve/ssl και δε συμμαζεύεται)
5) Καλό θα ήταν να έχεις
σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά.
Ελπίζω να εννοείς ότι θέλεις strip για ενα κανάλι και όχι για όλο το mix (που τότε μιλάμε για mastering) γιατί θα γράφω τόση ώρα τσάμπα