ειλικρινα εχω αρχισει να αναρωτιεμαι για τα ελληνικα μου.ξερω οτι δεν ειναι απταιστα αλλα τουλαχιστον νομιζα οτι μπορω να συννενοηθωNikolas είπε:Και αφού κάποιοι εδώ μέσα πραγματικά ξέρουν μουσική, πού το πρόβλημα να κρίνουν τους ΠΛ???!?! Μπορεί να μην έχουν γεμίσει γήπεδα, αλλά δε χρειάζεται νομίζω.
Επιπλέον πρέπει να θυμηθούμε ότι υπάρχει και η απλούστατη κριτική του κοινού. Το κοινό έχει το δικό του κριτήριο. Έτσι αγοράζει, έτσι σκέφτεται και ποσώς το ενδιαφέρει αν εσύ εκτιμάς ή όχι τη γνώμη του. Άλλωστε στο τέλος το τι λέει ο άλλος, το πως το λέει φυσικά και μετράει, και αυτός που δέχεται την κρίση μπορεί να δεχτεί ή να απορρίψει. Τώρα γιατί εσύ πιάστηκες και ζητάς να ανακαλέσει ο ένας και ο άλλος, δεν το έχω πιάσει ακριβώς... ;D
Νικόλα ,επέτρεψέ μου και με όλο το σεβασμό απέναντί σου.Η απάντησή σου βγάζει κάργα υποκειμενικότητα .Βασικά δεν τους χωνεύω και αυτό είναι αρκετό ,δεν μου ταιριάζουν στο αυτί βρε αδελφέ .Nikolas είπε:Μπορεί να το εκλάβεις ως πισωγύρισμα ή αποφυγή, αλλά δεν έχω καμμία όρεξη να κάτσω να κάνω μουσικολογική ανάλυση στα κομμάτια των ΠΛ!
Μπορώ να πω, με απλά λόγια, και χωρίς να διεκδηκώ δάφνες αυθεντίας ή τίποτα τέτοιο ότι:
1. Τα κομμάτια τους θυμίζουν αρκετά το ένα το άλλο. Μπορεί κάποιος να το πει στυλ, αλλά προς τα εδώ μου μυρίζει αδυναμία να κάνουν κάτι διαφορετικό. (για παράδειγμα μου είχε αρέσει πάρα πολύ το "μόναξιά μου όλα" όταν το βγάλανε από κάποιο στούντιο στο Βέλγιο (νομίζω), με τον αμανέ του Χριστοδουλόπουλου (πάλι νομίζω). Στο δίσκο όμως βάλανε μια δική τους έκδοση με κάτι string pads που ακούγονταν σαν να ήταν από αρμόνιο casio!)
2. Τα κομμάτια τους είναι ΟΛΑ απλοϊκά. Και ο Σαββόπουλος έχει γράψει απλοϊκά "κομματάκια" (Συννεφούλα, πχ), αλλά έχει γράψει και πράγματα απίστευτα (πχ. Μακρύ ζεϊμπέκικο για το Νίκο).
3. Είναι πιασάρικά, αλλά προσωπικά με πιάνουν για πολύ λίγο χρόνο. Πως είναι αυτό το κομμάτι στη Heineken? (το golden age λέω, όχι το καινούριο). Το ακους, το ακους σε 2 βδομάδες το έχεις βαρεθεί!
4. Τα live τους (έχω πάει σε 2, και τις δύο φορές καλοκαίρι) μου βγάζουν μια ΤΟΣΟ δυνατή αίσθηση της αρπαχτής που με ενοχλεί (μου βγάζει ενοχές γιατί κι εγώ έκανα αρπαχτές κάποτε στα Γιάννενα ;D).
5. Τελικά μου βγάζει μία γενική αίσθηση ότι υπάρχει λίγη προσπάθεια πίσω από αυτά που κάνουν, δεν υπάρει εξέλιξη, και δεν υπάρχει ενδιαφέρον απ'τους ίδιους.
Φυσικά όλα αυτά είναι προσωπικά, και αφού είμαι μάλλον κλασσικός, η γνώμη μου είναι μπολιασμένη αρκετά από άλλα πράγματα... :-/
samy paraga είπε:όσο άχρηστοι και αν μου φαίνοναται ,δεν είναι μουσικοί τύπου Μίλι βανίλι..
Aρπαχτή είναι η φάση όταν δεν έχεις τόσο πολύ στόχο και όραμα αλλά πιο πολύ σ' ενδιαφέρουν τα εύκολα φράνκα... Τόσο ώστε με μία ή (ω ναι) και καμία πρόβα βγαίνεις και παίζεις και ...μιλάει η εμπειρία! (Κι όποιον πάρει ο Χάρης)warpie είπε:πως οριζετε την αρπαχτη?
όχι ακριβώς:JIMMYPAP είπε:Σε οσους μου απευθυνετε ερωτηματα, νομιζω οτι σας εχω ηδη καλυψει.
σ.σ. το επιχείρημα:Ποτέ δεν κατάλαβα, γιατί αυτό το επιχείρημα απευθύνεται μόνο σε όσους κάνουν αρνητική κριτική και όχι σε όλους.
Δηλαδή, αν μας αρέσει κάτι, δε χρειάζεται να αποδείξουμε/αναφέρουμε τα προσωπικά μας επιτεύγματα, ενώ αν το "θάβουμε", πρέπει, οπωσδήποτε να καταθέσουμε τα διαπιστευτήριά μας;
Αλλα ξερεις, για να κρινεις με ασχημο τροπο ενα συνθετη με τεραστια επιτυχια, πρεπει να εχεις καταφερει και το ενα χιλιοστο των οσων εχει καταφερει αυτος.
Μα ακριβώς γι αυτό μίλησα ,επειδή δεν το παίζεις κάτι ,απλά είδα να σου βγάινει ένα παράπονο ,κάτι σαν να λέω εγώ για τον Μπαλάρα ;D..........άλλη περίπτωση βέβαια αυτός και εύχομαι να μην ανοίγω τους ασκούς του Αιόλου ;DNikolas είπε:Βρε Sammy: Αφού γράφω ότι δε το παίζω αυθεντία στο ποστ μου, ότι δεν κάνω μουσικολογική ανάλυση, και στο τέλος αναφέρω ότι είναι η γνώμη μου μπολιασμένη με διάφορα άλλα. ΦΥΣΙΚΑ και είναι υποκειμενική γνώμη... Απλά προσπάθησα να εξηγήσω ΓΙΑΤΙ δεν τους χονεύω, όπως λές. Όπως είπα και πριν η συζήτηση είναι λίγο για μπύρα κατάσταση τίποτε παραπάνω... ;D
Δεν αντιλαμβανεσαι τη διαφορα; Στην πρωτη περιπτωση δεν θιγεις κανενα. Στη δευτερη, απλως απαξιωνεις κατι, που κατα πασα πιθανοτητα, δεν θα φτασεις ποτε. Το θεμα ειναι, να εχεις την αυτογνωσια που θα σε κανει να συνειδητοποιησεις οτι δεν θα το φτασεις ποτε, γιατι τοτε, θα σταματησεις να θαβεις. Και μιλαω για μουσικους παντα, διοτι ο απλος ακροατης απλως κρινει με την ψυχη του, και οχι με την ποσοτητα των ακορντων, τον εγωισμο η τα κομπλεξ του. Τα διαπιστευτηρια δηλαδη, χρειαζονται μονο για να καταλαβεις ποσο μικρος εισαι μπροστα σε αυτο που θαβεις.hadgi είπε:Ποτέ δεν κατάλαβα, γιατί αυτό το επιχείρημα απευθύνεται μόνο σε όσους κάνουν αρνητική κριτική και όχι σε όλους.
Δηλαδή, αν μας αρέσει κάτι, δε χρειάζεται να αποδείξουμε/αναφέρουμε τα προσωπικά μας επιτεύγματα, ενώ αν το "θάβουμε", πρέπει, οπωσδήποτε να καταθέσουμε τα διαπιστευτήριά μας;
Καταρχήν νομίζω ότι δεν χρησιμοποίησα την λέξη "εύκολο".JIMMYPAP είπε:Σε οσους μου απευθυνετε ερωτηματα, νομιζω οτι σας εχω ηδη καλυψει.
Νικολα, εφοσον θεωρεις οτι οι πυξ λαξ εχουν κανει κατι ευκολο, γιατι δεν το κανεις κι εσυ και οι υπολοιποι που συμφωνουν μαζι σου; Επαγγελματιας εισαι, και φανταζομαι δεν θα σε χαλαγε να γεμιζες κι εσυ το οακα.
Ειλικρινα, σε ρωταω με ολο το σεβασμο και αναμενω σε ειλικρινη απαντηση.
Ας ελπισω και γω με τη σειρα μου να τηρησει τον λογο του, δεν θα το αντεχαν τ'αυτια μου.... ;DΑναρωτιεμαι αν ο Αγγελακας θα ειναι τοσο μαγκας και μη κερδοσκοπος ωστε να μην διαψευσει τα λεγομενα του στη συνεντευξη στο MAD περι οριστικης ΜΗ επανασυνδεσης των ΤΡΥΠΩΝ
aldebaran1986 είπε:1.Στην ελλαδα οι διωργανωσεις δε σεβονται τα λεφτα που τους ακουμπαμε για μια συναυλια οποτε
για τι ηχο μιλαμε?
2.Επισης πιστευουν οτι το κοινο ειναι κουφοι και δεν υπαρχουν καποιοι μεσα εκει να κρινουν τον ηχο.
Εχεις μεγαλο δικιο συμφωνωgeorgekz750 είπε:Μια μικρη ενσταση σε αυτο, ειχαν στησει της Παναγιας τα ματια (διαβασε τι ειχαν σε περιγραφη ενος φιλου σε αυτο το τοπικ στην 1η ή 2η σελιδα αν θυμαμαι καλα) απο ηχητικα,παραπανω απο τα διπλασια(ισως και παραπανω απο τα τριπλασια) απο αυτα που επαιξαν οι Judas Priest με τους Whitesnake στη Θεσσαλονικη πριν λιγες μερες(που ακομη προσπαθουμε ολοι να μαζεψουμε τα σαγονια μας απο το πατωμα απο αυτο που ακουσαμε -και μαλλον θα κανουμε καιρο να ακουσουμε κατι καλυτερο).
Αρα ας εστιασουμε λιγο και στις "πηγες" του ηχου και οχι στα μηχανηματα,και πηγες δεν ειναι αλλοι απο τους μουσικους. Αμα αυτοι ειναι για τα μπαζα,για τα μπαζα θα ακουστουν οτι κι αν κανουν οι ηχοληπτες τους.
@JIMMYPAP αυτο που που κανει αποδεκτη τη θετικη κριτικη καποιου πανω σε ενα εργο ειναι οτι δεν υπαρχει θεμα προσβολης ή θιξιματος;JIMMYPAP είπε:Δεν αντιλαμβανεσαι τη διαφορα; Στην πρωτη περιπτωση δεν θιγεις κανενα.
Ενω, οταν η κριτικη ειναι αρνητικη, υποβαθμιζεται αυτοματως απλα σε προσπαθεια απαξιωσης και τιθεται και θεμα διαπιστευτηριων αυτου που την κανει; :-\Στη δευτερη, απλως απαξιωνεις κατι, που κατα πασα πιθανοτητα, δεν θα φτασεις ποτε.