Picking hand

D'Ailleurs

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
625
Πόντοι
218
Μια ερώτηση σε παίκτες ηλεκτρικής που παίζουν γρήγορα (shredάρουν δηλαδη). Στην προσπάθεια μου να αυξήσω ταχύτητα τις περισσότερες φορές νιώθω ότι το δεξί χέρι δεν ακολουθεί. Δηλ καταφέρνω κάπως αλλά προσπαθώ να μην βάζω δύναμη και μέχρι ενός σημείου πάει κάπως καλά αλλά μετά κολλαω εκεί, πιάνεται το νιώθω να σφίγγεται και σταματάω. Πως ξεπερνιέται τέτοιο πρόβλημα ή απλά θα φάω τις ώρες που αφιερώνω σε άσκοπες ασκήσεις;

 
Δεν χρειαζεται να βαζεις δυναμη, για να αυξησεις την ταχυτητα του δεξιου χεριου. Οσο αυξανεται η ταχυτητα, τοσο πρεπει να επικεντρωνεις στην κινηση του καρπου και μονο. Επισης, οσο αυξανεται η ταχυτητα, τοσο μικροτερη κινηση πανω κατω πρεπει να κανει το χερι. Καθολου σφιξιμο σε θωρακικους, δελτοειδεις και δικεφαλους μυες.

Δεν ειναι shreder στην κιθαρα, αλλα στο μπουζουκι κατι σκαμπαζω και εκει ειναι πιο απαιτητικα τα πραγματα για το δεξι χερι, καθως συνηθως ειναι νοτα και πενια. 

Απο την αλλη, στην ηλεκτρικη μπορεις με μια κινηση της πενας να παιξεις 40 νοτες σε 2,5 δευτερολεπτα εαν θες.

Αρα, εχεις τη δυνατοτητα να κανεις "οικονομια δυναμεων" στο δεξι χερι και χρησιμοποιεις τον ηλεκτρισμο προς οφελος σου. Θελει αρκετη δουλεια και εμπειρια ωστε να μη σε κουραζει παιζοντας νοτα και πενια. 

Αυτα τα λιγα απο μενα.

 
Αυτό είναι το πρόβλημα μου προσπαθώ να "νεκρώσω" το δεξί χέρι, να μην το νιώθω καθόλου και να μην βάζω καθόλου δύναμη. Ξεκινάω αργά ώστε να συνηθήσω μια άσκηση και σταδιακά αυξάνω ταχύτητα αλλά σε κάποιο σημείο βάζω δύναμη ασυναίσθητα.

 
Μετα απο καποια ταχυτητα, σφιγγει το χερι.

Πχ στο pulp fiction δεν σφιγγεται.

Στο σολο του "περασμενες μου αγαπες" σχετικα σφιγγεται.  :classic_biggrin:

Εκεινη τη στιγμη πρεπει να συγκεντρωνεσαι στις μικροσκοπικες κινησεις του καρπου και να χαλαρωνεις οσο μπορεις το υπολοιπο χερι. Οσο να 'ναι, θα ειναι σφιγμενο σε μεγαλες ταχυτητες. Συνηθεια ειναι.

Οσο το κανεις, τοσο λιγοτερο κουραζεσαι σταδιακα. Επισης, οσο πιο πολυ μικραινεις την κινηση του καρπου, τοσο θα χαλαρωνει το χερι. Μικροσκοπικες κινησεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μετα απο καποια ταχυτητα, σφιγγει το χερι.

Πχ στο pulp fiction δεν σφιγγεται.

Στο σολο του "περασμενες μου αγαπες" σχετικα σφιγγεται.  :classic_biggrin:

Εκεινη τη στιγμη πρεπει να συγκεντρωνεσαι στις μικροσκοπικες κινησεις του καρπου και να χαλαρωνεις οσο μπορεις το υπολοιπο χερι. Οσο να 'ναι, θα ειναι σφιγμενο σε μεγαλες ταχυτητες. Συνηθεια ειναι.

Οσο το κανεις, τοσο λιγοτερο κουραζεσαι σταδιακα. Επισης, οσο πιο πολυ μικραινεις την κινηση του καρπου, τοσο θα χαλαρωνει το χερι. Μικροσκοπικες κινησεις.


το προσπαθώ αυτό αλλά δεν βλέπω πρόοδο. Ειδικά ο αντίχειρας ώρες ώρες με σκοτώνει....

 
το υποψιάστηκα

 δοκιμάστε early Carlos για την τεχνική που θέλετε.

Ιδίως στο δίσκο Love Devotion Surrender το κομμάτι let us go into the house of the Lord


μα το πρόβλημα δεν είναι τι ακριβώς να παίξω αλλά πως θα καταφέρω να "νεκρώσω" τα δάχτυλά μου, δηλαδή να μην σφίγγω πένα, να μην βάζω δύναμη στον αντίχειρα, και γενικά να μην πονάω στο χέρι. 

 
 Όταν θα κάνεις εξάσκηση με μετρονόμο, όταν βρίσκεις κάποιο σημείο που αρχίζεις να σφίγγεις, θα ρίχνεις λίγο το μετρονόμο, και θα επιμένεις εκεί. Ο σκοπός σου θα είναι να ανεβάσεις το σημείο που σφίγγεις, και αυτό θέλει εξάσκηση και άνεση στο αμέσως χαμηλότερο τέμπο.

 Από εκεί και πέρα κάποια περάσματα που μπορεί να είναι πολύ γρήγορα θα σφίγγεις έτσι και αλλιώς ΑΛΛΑ αυτό θα είναι η υπέρβασή σου, που όσο ανεβάζεις το σημείο που παίζεις άνετα τόσο θα ανεβαίνει και αυτή, ΑΛΛΑ δεν είναι για χόρταση, είναι για στιγμές, κανείς σρεντερ δεν βγάζει όλο το live με 128α, θα πάθαινε κουλαμάρα  ?

 Και προπαντώς συχνά διαλείμματα, και άμεση παύση σε περίπτωση πόνου.

 
Η απλη απάντηση είναι να κάνεις μαθήματα με κάποιον δασκαλο που ασχολειται με αυτο το στυλ.

Η αναλυτικη απαντηση ειναι η εξής:

Οι υψηλές ταχύτητες είναι συνδυασμός σωστής τεχνικής, μυικής ενδυνάμωσης και muscle memory. Εμεις απο εδώ δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι λάθος κάνεις γιατι δεν βλέπουμε τα χέρια σου. Μπορείς να δεις στο youtube βίντεο με θέμα "mistakes guitarist do" θα χρειαστεί ψάξιμο να βρεις το βιντεο που θα σε "ξεκλειδώσει" και θα καταλαβεις τι κάνεις λάθος, όταν το βρεις ομως θα δεις βελτίωση. 

Πχ αυτή τη στιγμή μου έρχονται στο μυαλο τα εξής λάθη που ίσως κάνεις:

- κρατας λαθος την πενα

- Χρησιμοποιείς λάθος πένες

- Σφίγγεις πολύ την πένα ή την κρατάς χαλαρά

- δεν εχεις σωστη σταση σωματος

- σκεφτεσαι πολύ τι θα παίξεις και δεν το αφήνεις να ρέει

- δεν έχεις καλή αίσθηση του ρυθμού

- έχεις πρόβλημα στην τεχνική του να αλλάζεις χορδές ενώ παίζεις

- παίζεις μόνο altenate ή δεν έχεις μάθει σωστά το economy picking

- κάνεις μεγάλες κινήσεις

- βάζεις πολύ "βαθειά" την πένα όταν χτυπάς της χορδές 

- Δεν έχεις σεταρισμένη κιθάρα με χαμηλό action

- Δεν mute-αρεις σωστά τις χορδές που δεν ακούγονται (αυτό είναι σημαντικό γιατί τι να το κάνεις να έχεις ταχύτητα αν ακούγονται όλα χάλια;)

Είναι λογικό μετά από κάποια ώρα να σφίγγει το χέρι, ακόμα και τον Petrucci να παρεις και να του πεις "θα παίζεις 16α στο 150 για όσο χρειαστεί" μετά από 1 ώρα; 2; 5; θα αρχίσει να σφίγγεται, είναι φυσιολογικό λόγο της κατασκευής τους σώματος μας. Όταν λοιπόν δεν έχεις τα τρία στοιχεία που περιγράφω παραπάνω το σφίξιμο έρχεται μέσα σε λεπτά.

Μπορείς λοιπόν να σπαταλάς το χρόνο σου με βιντεο, ερωτήσεις σε φόρουμ κλπ ενώ είναι πολύ πιο αποδοτικό να βρεις εναν δάσκαλο οποίος θα δει αμέσως τα λάθη σου και θα στα διορθώσει. Το είδος που θες να παιξεις είναι πρωταθλητισμού όπου κάθε μικρή λεπτομέρεια παίζει ρόλο (όπως στη formula 1) οπότε πρέπει να έχεις τον αντίστοιχο προπονητή. Σκέψου οτι με τον σωστό δάσκαλο η διόρθωση ενός λαθους θα πάρει από μια βδομάδα έως λίγους μήνες και συνολικά μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο θα δεις τρομερή βελτίωση.

Σημ: όλα αυτά τα έκανα αφου προσπάθησα να παιξω το stormrider των iced earth https://www.youtube.com/watch?v=Q18aJ7IvLLo ok ειναι αλλο στυλ αλλά πιστεύω καταλαβαίνεις την λογική του "παίζω σε επίπεδο πρωταθλητισμού και κάθε λεπτομέρεια μετράει"...

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top